|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt, maar op een andere manier ook nier goed genoeg |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als je nou 2 auto's hebt die eigenlijk net niet goed genoeg zijn pak je toch die auto die het redelijkst rijdt is het niet ? Kun je wel zeiken dat die andere ook niet helemaal naar wens is maar dan blijf je toch ook niet met het grootste barrel rijden? Nee je pakt de minst slechte. Afschrijven kan pas als je daadwerkelijk een nieuwe gehaald hebt.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar als zelfs een garage-houder 1 van de 2 niet in de etalage zet, ga jij als koper dan zeggen dat die in de schuur beter is? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gast ik stap in de auto die het beste rijdt. .. en in dit geval mag Kazim de schroothoop op. Ben gewoon geen fan man. Als ik wannabee gangsters wil zien ga ik wel naar zuidplein |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou ze allebei afschrijven en gewoon jeugd als invaller zetten.
maar goed. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vorigjaar 5 basisplaatsen en 5 doelpunten waarvan 2 tegen PSV. 1 van de 5 doelpunten was vorig jaar verkozen tot doelpunt van het jaar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zou als verdediger meer schrik hebben van een spits die er uit ziet als een crimineel en zich in het veld zich ook zo gedraagt. Dan een laafje. Sorry hoor maar Anass is een r e de l i j ke spits maar win je daar iets mee? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 december 2015 - 10:19 schreef piet de paler het volgende:Ik zou als verdediger meer schrik hebben van een spits die er uit ziet als een crimineel en zich in het veld zich ook zo gedraagt. Dan een laafje. Sorry hoor maar Anass is een r e de l i j ke spits maar win je daar iets mee? Tis niet Aubagne maar Feyenoord..Bij Barca lopen er alleen maar zulke spelers.Tis Feyenoord Piet,niet t legioen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 december 2015 - 10:08 schreef Leon FR1908 het volgende:Vorigjaar 5 basisplaatsen en 5 doelpunten waarvan 2 tegen PSV. 1 van de 5 doelpunten was vorig jaar verkozen tot doelpunt van het jaar. Meer als Kazim in heel zn spitsenloopbaan geloof ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van mij mag hij spelen. Wordt t niets, ben je meteen van de discussie af. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zo'n beetje wel idd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als hij dan ook net zoveel tijd krijgt als Kazim heeft gekregen zal het je nog verbazen denk ik. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 december 2015 - 10:29 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tis niet Aubagne maar Feyenoord..Bij Barca lopen er alleen maar zulke spelers.Tis Feyenoord Piet,niet t legioen. Nee dat begrijp ik, toen het NL elftal speelde tegen Turkije kwam hij er in je zag toch wat angst bij de verdedigers. Dan heb je je doel bereikt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 december 2015 - 11:40 schreef piet de paler het volgende:[..] Nee dat begrijp ik, toen het NL elftal speelde tegen Turkije kwam hij er in je zag toch wat angst bij de verdedigers. Dan heb je je doel bereikt Je heb als spits pas je doel bereikt als de bal in het doel ligt Piet. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Inderdaad. Kazim kan zijn tegenstanders wel bang maken, maar als hij een kans krijgt, schiet hij hem er toch niet in. Zal blij zijn als hij deze winter vertrekt. Geef Achahbar gewoon de kans. Die jongen kan echt wel voetballen, maar je moet hem natuurlijk wel op de juiste manier aanspelen en niet alleen maar hoge ballen geven. Maar dat moet niet zo'n probleem zijn, want Kramer krijgt ook nauwelijks goede voorzetten, dus over de grond moet kunnen. Vorig jaar was Kazim nuttig, omdat Te Vrede gewoon helemaal niks kon en Achahbar de eerste seizoenshelft blijkbaar nodig had om weer fit te worden. Nu zou ik hem gewoon op de bank zetten en gewoon regelmatig mee laten doen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja ik weet niet of dit een optie is, Kramer is meer een pinchhitter dan Achabar, ik zie Anass niet een hele wedstrijd gevaarlijk zijn
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 december 2015 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 december 2015 - 10:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als hij dan ook net zoveel tijd krijgt als Kazim heeft gekregen zal het je nog verbazen denk ik. Dat denk ik echt niet. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 december 2015 - 12:35 schreef piet de paler het volgende:Tja ik weet niet of dit een optie is, Kramer is meer een pinchhitter dan Achabar, ik zie Anass niet een hele wedstrijd gevaarlijk zijn Dat hoeft ook niet. Bijna geen enkele spits in de eredivisie is de hele wedstrijd gevaarlijk. Maar zolang je gewoon elke wedstrijd toch belangrijk bent, is het goed. Achahbar was eind vorig jaar één van de beste van het elftal. Nu was de rest ook wel afgezakt, maar die jongen heeft toch wel wat kwaliteiten. En in elk geval meer dan Kazim. Ik zou het doodzonde vinden als je hem een contractverlenging hebt gegeven en daarna nooit meer de kans geeft. Geloof me, als je geen kwaliteiten hebt, maak je niet twee van zulke goals tegen PSV. Je kan er met geluk eentje maken, maar niet tweemaal. Dat geloof ik gewoon echt niet. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 december 2015 - 11:40 schreef piet de paler het volgende:[..] Nee dat begrijp ik, toen het NL elftal speelde tegen Turkije kwam hij er in je zag toch wat angst bij de verdedigers. Dan heb je je doel bereikt Welk doel? Zou als verdediger blij zijn als hij er in zou komen. Groot, lomp, voorspelbaar en weinig doelgericht, kortom feest! Duels zou ik niet eens aangaan, bal springt of van zijn voet of is te sloom in zijn balaanname.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 december 2015 door G-child -- |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Dat doelpunt tegen psv thuis van annas vinden zij gewoon lucky althans zo lijkt het ,wat deed hij daar dan in de spits hij stond echt niet uit zijn kleine neusje te eten zo als Kramer.Klazientje body verbeelding heeft niets wat hem tot een goede spits maakt geen snelheid hij dient alleen als een blokbeton.Zo eentje hebben we nog eens gehad in de verdediging genaamd Theo de tank wijlen Lazeroms en kon nog voetballen ook .Oke wat is er met de club aan de hand?Tegen ajax leuke wedstrijden gezien met strijd maar nog niet perfect eenmaal schamele winst en zo als ik dat vind dubieus maar goed ik zelf bekijkt dat zeer krietis.Jaja er is altijd wat te zeiken ik weet het maar het vervolg bleeft uit Daar gaat het om.Aan de instelling daar twijfel ik niet aan ,de meeste juist wel zeker heeft het er mee te maken .Maar de doelstelling en wat er gezegd is van af het begin daar gaan de spelers van uit.Dus niet zo nodig kampioen maar wel een prijs en dat word de beker.iedereen is teleur gesteld ook ik uiteraard maar aan de doelstelling liep ik ook even aan voorbij.Ik heb Martin nog nooit uitdrukkelijk gehoord over het kampioenschap ,wel dat het mooi zou zijn het werd hem min of meer opgedrongen door de media en het ging ook best aardig.Dat de mogenlijkheid aanwezig was dat is op zeker wat er binnens kamers afspeeld dat weet niemand daar kunje over nadenken het blijft vind ik een vreemde samenloop van omstandigheden .Een valt gebleseerd uit de ander geschorst en er was geen goede opvolger om dat probleem op te lossen.Ik vond het tegen psv zeer slecht tegen ado iets beter tegen groningen liepen we achter de feiten aan zo als tegen ado om over nec maar niets meer te zeggen.Dus mensen geachte form leden wat is er aan de hand hoe kan dit gebeuren met onze zo geliefde club.Waar ligt het aan training technise staf of zit het dieper binnen de club .De corners en vrijetrappen zijn nog wel steeds bijzonder slecht passen idem dus dat is een begin.Maar ik denk niet alles. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Lieve mensen allemaal ik wens jullie een heel goed 2016 toe en dat we de dubbel mogen pakken.Hartelijke groet Fer |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geone jongen met wat kwaliteiten maar we gingen toch voor het hoogste en daar hoort Kazim en Anass niet bij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 december 2015 - 10:08 schreef Leon FR1908 het volgende:Vorigjaar 5 basisplaatsen en 5 doelpunten waarvan 2 tegen PSV. 1 van de 5 doelpunten was vorig jaar verkozen tot doelpunt van het jaar. Precies, als er nu 1 n echte kans verdiend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nogmaals, van mij mag ie het 2 keer proberen, en slaagt ie, doorzetten. Ik geloof er niet in, te licht, te flegmatiek, etc. Maar dat ook omdat zowel Kramer en Kazim niet het antwoord zijn. Kramer hooguit als reserve. Zolang Gio echter volhardt in voorzet->kopbal/schot-op-goal mechanismes, wordt het wel erg makkelijk een aanval te neutraliseren. Vooral als voorzetten van een ondermaats gehalte zijn.
Houdt hij K & K niet juist erbij omdat Achachbar het in trainingen NIET laat zien? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Heb er ook een hard hoofd in. Maar proberen kan altijd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Achabar is opgeroepen voor het Efteling team bij de laafjes, Publiek wat in zijn en hun eigen sprookjes geloven zijn uitgenodigd |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2015 - 10:05 schreef piet de paler het volgende:Achabar is opgeroepen voor het Efteling team bij de laafjes, Publiek wat in zijn en hun eigen sprookjes geloven zijn uitgenodigd Die spelen toch binnenkort tegen fc Madurodam? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2015 - 10:05 schreef piet de paler het volgende:Achabar is opgeroepen voor het Efteling team bij de laafjes, Publiek wat in zijn en hun eigen sprookjes geloven zijn uitgenodigd ha, die is best leuk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee dat zou gek zijn |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of Anass is retegoed en Gio de zus van Danny Blind. Of Anass is niet goed genoeg en Gio heeft een contract met de Efteling. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T gaat gewoon om centjes. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik kan serieus geen enkele reden bedenken waarom je Kazim boven Achahbar zou verkiezen. Echt onbegrijpelijk.
Giovanni van Bronckhorst zag vandaag (Play-offs tegen Heerenveen) in een groot deel van de wedstrijd het Feyenoord dat hij volgend seizoen aan het werk wil zien. De coach koos voor Anass Achahbar
Ook Anass Achahbar kan volgend seizoen rekenen op meer minuten. De kleine spits zou nu al hoger in de hierarchie staan dan Colin Kazim-Richards.
Jan Dirk Stouten @JanDirkStouten
Van Bronckhorst liet zich ontvallen dat Achahbar zijn beste spits is. #Feyenoord 19:37 - 24 mei 2015 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Met de hoop nog wat centen voor Kazim te vangen? Dat zou een mooie inschattingsfout zijn, die word per invalbeurt minder waard. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het word tijd dat ze dat eens gaan beseffen ja. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2015 - 11:02 schreef MMM het volgende:Met de hoop nog wat centen voor Kazim te vangen? Dat zou een mooie inschattingsfout zijn, die word per invalbeurt minder waard. Hij had m net verlengd . En Kramer is binnen gehaald. Natuurlijk voor n TD dan funest als de derde man de beste blijkt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 december 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Vind er geen zak aan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2015 - 10:05 schreef piet de paler het volgende:Achabar is opgeroepen voor het Efteling team bij de laafjes, Publiek wat in zijn en hun eigen sprookjes geloven zijn uitgenodigd Beetje joods om je eigen spelers af te zeiken pietje de paler. Wat heeft die jongen jou eigenlijk misdaan ? |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2015 - 10:05 schreef piet de paler het volgende:Achabar is opgeroepen voor het Efteling team bij de laafjes, Publiek wat in zijn en hun eigen sprookjes geloven zijn uitgenodigd Jij ook bij deze piet, zie je eens ander voetbal dan alle ballen lang en hard vooruit. Kan een eyeopener worden! |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
Ik zou nu juist Anass willen zien spelen in dit Feyenoord. We missen een speler die technisch is en een bal aan zn voet kan houden. Geef die gozer nou eens spelminuten! Hij heeft dit seizoen te weinig kans gehad! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2015 - 11:52 schreef G-child het volgende:[..] Jij ook bij deze piet, zie je eens ander voetbal dan alle ballen lang en hard vooruit. Kan een eyeopener worden! Ik kijk naar het Franse voetbal en daar zijn de meeste spitsen redelijk tot groot. Maar waarom maken we altijd een held van jongens die het niet gaan maken. En we lopen te gillen eigen jeugd maar dan blijven we op dit nivo. Ik kan er mee leven maar jongens de top met achabar in de spits kom op. En nog even dit ik vind jood geen scheldwoord. Maar het slaat hergens op kij zo te noemen en los van het door jullie gekoppelde voetbalteam zou ik er trots op zijn als het mijn land zou zijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2015 - 12:16 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik kijk naar het Franse voetbal en daar zijn de meeste spitsen redelijk tot groot. Maar waarom maken we altijd een held van jongens die het niet gaan maken. En we lopen te gillen eigen jeugd maar dan blijven we op dit nivo. Ik kan er mee leven maar jongens de top met achabar in de spits kom op. En nog even dit ik vind jood geen scheldwoord. Maar het slaat hergens op kij zo te noemen en los van het door jullie gekoppelde voetbalteam zou ik er trots op zijn als het mijn land zou zijn Kazim is ook redelijk tot groot, maar kan er niets van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Anass kan er ook niets van. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Anass is een speler die vanuit niets iets kan scoren in een team waar spelers vanuit iets niets kunnen scoren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 december 2015 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Was getekend, Gerard Einstein. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat heeft Anass anders verdomd vaak goed weten te verbergen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2015 - 12:16 schreef piet de paler het volgende:[..] .... en los van het door jullie gekoppelde voetbalteam zou ik er trots op zijn als het mijn land zou zijn Je zou je dan beter rot mogen schamen voor de tweederangs behandeling die bepaalde andere inwoners van de regio krijgen. Maar dat terzijde. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 30 december 2015 - 12:16 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik kijk naar het Franse voetbal en daar zijn de meeste spitsen redelijk tot groot. Maar waarom maken we altijd een held van jongens die het niet gaan maken. En we lopen te gillen eigen jeugd maar dan blijven we op dit nivo. Ik kan er mee leven maar jongens de top met achabar in de spits kom op. En nog even dit ik vind jood geen scheldwoord. Maar het slaat hergens op kij zo te noemen en los van het door jullie gekoppelde voetbalteam zou ik er trots op zijn als het mijn land zou zijn Ik bedoelde het J-woord ook niet als scheldwoord en heb niemand een held genoemd in deze context. Vind het alleen sneu dat je onze eigen jeugd af loopt te fikken, staat een man met jouw statuur gewoon heel slecht. Moet je gewoon niet doen bij een jongen die altijd alles gegeven heeft voor de club en zelfs als tribuneklant loyaal blijft en geen onrust probeert te stoken. Verder vind ik je een prima peer en hoop ik nog steeds een keertje het glas met je te heffen op varkenoord..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 december 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Niet zo gek als zelfs alle "routiniers" om je heen er met de pet naar gooien. |
|
|
|