|
|
FR-Henk
|
|
|
De enige speler waar veel interesse in is? Waar lees je dat dan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Clubs in de rij De 21-jarige technicus richt zich dus volledig op een tweede seizoenshelft met Feyenoord, terwijl genoeg clubs hem speelminuten willen geven. ''Er is op dit moment interesse van buitenlandse clubs die hem willen huren, maar ook die hem definitief willen overnemen. In Nederland is er alleen belangstelling om Anass te huren, omdat hij voor Nederlandse clubs te duur is om te kopen.''
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 januari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik zeg: doen. Verlos je die jongen ook uit z'n lijden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou v Geel je hoort t actie. Of durf je weer niet ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja en dan met Kazim en Kramer blijven zitten. Weer een seizoen weg.
Achahbar is ook geen Guidetti of Pellè, maar kan het toch onmogelijk slechter doen dan Kazim? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nieuwe spits. Kazim weg. Kramer reserve. Niet anders. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Siert 'm dat hij wil blijven en wil knokken voor zijn plaats. Kramer is onze eerste spits en zolang Kazim er is zit Annas op de tribune. Kan ik wel mee leven. Zijn tijd komt misschien nog wel? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien, of niet. Er zal een reden zijn dat hij niet speelt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 januari 2016 - 07:05 schreef JanM het volgende:Siert 'm dat hij wil blijven en wil knokken voor zijn plaats. Kramer is onze eerste spits en zolang Kazim er is zit Annas op de tribune. Kan ik wel mee leven. Zijn tijd komt misschien nog wel? Hoe kan je er mee leven dat Kazim op de bank zit? Wat voegt hij toe? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ongelovelijk sommige maar goed Achahbar gefeliciteerd en hopelijk speel je zondag! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien heeft ie Gio zijn hond overreden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk dat Annas zijn piemel net een cm groter is dan die van Gio die uiteindelijk de kleinste heeft binnen de club..En dat Annas nu zingt Gio heeft de kleinste ole ole hem razend maakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kazim ziet het zelf ook dat Annas beter is en verlaat de Kuip..! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Leesvoer. Echt een interessant stuk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mocht je kans komen, grijp m dan maar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laat maar zien dat je meer dan 2 wedstrijden in de kijkert kunt staan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Warm welkom voor achahbar bij opkomst |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Joepie, 15 minuten en dan ook nog op de verkeerde plaats. Geniaal Gio. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
poef dit sprookje en ophemelen van deze reserve speler ook doorgeprikt de volgende graag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 17:30 schreef piet de paler het volgende:poef dit sprookje en ophemelen van deze reserve speler ook doorgeprikt de volgende graag. Zelden iemand zoveel onzin zien plaatsen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ja en teleurgesteld, gewoon 3e worden en knvb beker winnen en geld sparen voor echte toppers of subtoppers met potentie en daar zit geen Achabar en Vilhena bij en vul maar aan. had Kazim niet meer oorlog gemaakt denk je ? net zo goed als slecht maar meer body als Annanass |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Achahbar heeft 15 minuten mee mogen doen als rechtsbuiten. En daar vel jij dan even een oordeel over. Geniaal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Oh en Vilhena was de beste. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: ben ik heel blij mee , misschien een koper op de tribune en oppleuren met die lul |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Altijd lekker bij 0-2 de beste zijn |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met Vilhena hebben we de laatste wedstrijden verdomde veel punten gehaald... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dan lijkt de combinatie El Ahmadi/Gustafson de sleutel tot het beste spel van Feyenoord dit seizoen te zijn (geweest). |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het beste spel ja, maar daarmee nog niet goed spel. Daar zit het probleem. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: De rest liet het afweten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Af en toe wel. Heerenveen-uit bijvoorbeeld. Maar ik geef je gelijk dat het aantal behaalde punten de eerste seizoenshelft niet helemaal in overeenstemming was met het vertoonde spel. Met andere woorden, normaal gesproken hadden we de kampioensaspiraties al eerder in het seizoen de vriezer moeten zetten, maar het zat mee in een aantal wedstrijden. Al is het ook wel zo dat met name Ajax heel weinig laat liggen. En die spelen niet veel beter dan wij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
020 is meer een team dan wij. Daar ligt het verschil ook. En daarnaast vallen een aantal spelers behoorlijk tegen. Ook van Van der Heijde had ik meer verwacht. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Zelden iemand gezien die denkt dat hij al de wijsheid heeft, en zich als een forum dictatot opstelt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Helemaal niet. Maar als jij Achahbar afschrijft terwijl Kazim je held is, hoe serieus ben je dan te nemen? Niet, wat mij betreft. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Niemand is mijn held maar de hoop,op achabar was ziekelijk. En Kazim had vandaag wel iets kunnen doen al is het maar werken in het strafschop gebied. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zo makkelijk gezegd. Waarom heeft Kazim dan bijvoorbeeld het bij NEC uit niet laten zien, toen hij inviel? Of de andere 1,5 jaar?
Achahbar is van de 3 qua voetballend vermogen de beste, daarom kies ik voor hem. Omdat dit elftal al zo weinig heeft op dat gebied. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar ik geloof dat we langs elkaar heen praten er is niemand anders, en we moeten verder. Mat Kazim en Anaas maak je geen doelpunten maar met Kazim wel duels maar maak je ook geen doelpunten. Er is niets anders |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Achahbar kan kansen creëren. Kazim kan niks en na afgelopen vrijdag ook niet meer relevant.
Hopelijk morgen het nieuws dat zijn contract is ontbonden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geloof ik niet kost 1, e milj om af te kopen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Anders ellende in de selectie. Plus zal (terecht) uitgejouwd worden door het Legioen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Treurige is nog niet eens dat Kazim niet goed genoeg is, maar dat dat zijn concurrenten niet zoveel beter zijn.
Overigens denk ik nog steeds dat onze beste spits rechtsbuiten staat.. |
|
|
|