|
|
Fart
|
|
|
quote: Gelijk doen, kost je anderhalf om hem te houden. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 17:30 schreef piet de paler het volgende:poef dit sprookje en ophemelen van deze reserve speler ook doorgeprikt de volgende graag. Makkelijk scoren Piet... Kazim en strijd? Haha, nog meer oppertunistisch gelul... Enige wat Kazim zou brengen is nog minder scorend vermorgen en nog minder voetbal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is toch ook een discussie van niets. Ze komen allemaal tekort. We lopen continu te miepen over het kiezen tussen mensen die allemaal niet geschikt zijn. Met deze selectie kan je gewoon geen 100% kwalitatief elftal op de been brengen, je moet altijd ergens concessies doen.
Op LB, het middenveld en voorin. T is t allemaal nét niet.
Maar we hebben t ermee te doen. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Met een andere combinatie van poppetjes kun je m.i. veel beter voetbal spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is mogelijk, maar zal je op ander vlak weer veel meer inleveren. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
positiespel is de sleutel mijn inziens. Kwaliteit genoeg is hierbij de grote vraag maar lange ballen op Kramer is net zo goed de bal na de aftrap geven aan de tegenstander. Dat maakt ook het grote verschil met Ajak en Psv, spelen veel volwassener. En Ajax veel dymanischer met lopende spelers/positiewisselingen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 19:30 schreef Stylzz het volgende:Dit is toch ook een discussie van niets. Ze komen allemaal tekort. We lopen continu te miepen over het kiezen tussen mensen die allemaal niet geschikt zijn. Met deze selectie kan je gewoon geen 100% kwalitatief elftal op de been brengen, je moet altijd ergens concessies doen. Op LB, het middenveld en voorin. T is t allemaal nét niet. Maar we hebben t ermee te doen. Achahbar zou bijna altijd in mijn opstelling staan..Komt voetballend nooit te kort voor Feyenoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2016 - 13:01 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Achahbar zou bijna altijd in mijn opstelling staan..Komt voetballend nooit te kort voor Feyenoord. In deze selectie zeker. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mag het 4 wedstrijden laten zien .........geloven jullie nu echt in deze kleine spits? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2016 - 20:17 schreef piet de paler het volgende:Mag het 4 wedstrijden laten zien .........geloven jullie nu echt in deze kleine spits? Schaduwspits achter Immers of Kuijt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ben bang van niet.. Immers in de spits is zelfd nog beter dan Kramer of Kazim.. Schept door zijn loop actie ruimte voor andere om te scoren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik begin het nog bijna te geloven ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kramer schiet de ballen ook de tweede ring in..Immers doet dat waarschijnlijk 3x per wedstrijd maar zijn loopacties en neusje voor het doel zijn bijna beter dan wie dan ook..Achahbar is wel een afmaker. Probleem is alleen dat zij waarschijnlijk niet beide opgesteld kunnen worden.Althans gisteren wel heel even. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wanneer krijgt hij zijn kans? Die lompe lange slungel kots ik langzaam uit |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote: Ironisch dat hij zelfs in de kots langzaam is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat mij betreft...Slechter kan niet meer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Anass ik zou snel een andere club zoeken...020 lijkt mij de meest ideale club voor jou .Hoe klote ik het ook vind om te schrijven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 24 januari 2016 - 17:06 schreef Leon FR1908 het volgende:Anass ik zou snel een andere club zoeken...020 lijkt mij de meest ideale club voor jou .Hoe klote ik het ook vind om te schrijven. Vind ik ook. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Kramer , achabar en kazim allen Feyenoord onwaardige spitsen. Een spits moet je kopen van Geel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mag niet spelen en mag niet weg. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vreemd ja. Laat die jongen dan elders spelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet vreemd. Nog geen nieuwe spits, en zo ja, dan nog nodig als reserve. En...Kennelijk ziet Gio hem nog wel voor in de basis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2016 - 20:08 schreef FR-Henk het volgende:Niet vreemd. Nog geen nieuwe spits, en zo ja, dan nog nodig als reserve. En...Kennelijk ziet Gio hem nog wel voor in de basis. NEC wil hem,, dus als je t niet in m ziet zitten al jaren dan maar ruilen met Santos. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, Gio is daar wel vaag in. Niet opstellen is vreemd, zeker als je eerder roept (zomer 2015) dat Annas belangrijk is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Prachtige goal, maar voor de rest niet echt een verbetering. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan er niets van, heeft per seizoen 1 wedstrijd nodig voor het doelpunt van het jaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En dat is precies de reden waarom we al jaren niet meer mee doen. Houthakkers en middelmaat waarderen, voetballers zijn te licht. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Helaas, wereldgoal, goed ventje ook maar voegt niets toe. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: En 10 wedstrijden bij Jong Feyenoord om 3 goals te maken. Lijkt me meer toeval. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 28 januari 2016 - 22:48 schreef van geil het volgende:En dat is precies de reden waarom we al jaren niet meer mee doen. Houthakkers en middelmaat waarderen, voetballers zijn te licht. Buiten de goal niets toegevoegd, t zijn eendagsvliegen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voegt niets toe, hahahahaha Kazim Immers El en Nelom maken zulke goals niet in 30 jaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt. Zijn ook niet goed genoeg |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Vilhena maakte zondag ook een mooie goal. Nounou wat een helden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En daarom worden we nooit meer top |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Want middelmaat van Geel denkt er ook zo over. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Is helaas ook niet geschikt voor Feyenoord !!! Of ze moeten hem de rest van het seizoen alle kans geven om te zien wat ie echt waard is ... Ik heb er weinig vertrouwen in. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Meer gedaan dan Kramer in x wedstrijden. Laat maar lekker staan. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Het is roepen in de woestijn hier v Geil... Anass/held |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Krijg je dit soort opmerkingen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heel mooi doelpunt goede inzet maar niet de spots die Feyenoord nodig heeft |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Nee dat blijft Kazim toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik dacht dat ik buitenspel stond, ik denk ik schiet maar. Laatste secondes, 2-1 achter.
Ik zeg niets. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekker laten staan aankomende zondag. Die lange slungel heeft genoeg kansen gehad en verprutst. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 - 08:23 schreef MMM het volgende:Lekker laten staan aankomende zondag. Die lange slungel heeft genoeg kansen gehad en verprutst. Tuurlijk ,sommige zijn bang voor kwaliteit maar wij niet gozer |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 - 07:37 schreef Stylzz het volgende:Ik dacht dat ik buitenspel stond, ik denk ik schiet maar. Laatste secondes, 2-1 achter. Ik zeg niets. Ja slordig inderdaad. Dus Achahbar de reden van de verloren wedstrijd? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Oh zeker niet, maar ook duidelijk geen lichtpunt, op de goal na.
Dat lag niet zo zeer aan hem hoor, meer aan de opstelling algemeen. |
|
|
|