|
|
Stylzz
|
|
|
Vooral toen ie Vejinovic erafhaalde, Bilal erbij zette. Toen was de balans helemaal weg op t middenveld. Open huis. En nog drukker voorin, omdat Kuyt erbij stond als tweede spits. En daar was al geen ruimte. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Geef hem en het team een paar wedstrijden om aan elkaar te wennen. 14 jaar lange ballen en dan opeens de spits in de voeten aanspelen vraagt om wat tijd m.i. Hoop dat El Ahamdi en Elia eens goed toegesproken gaan worden, lach me stuk dat El uberhaupt bij de 16 van de tegenstander mag komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 januari 2016 door G-child -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zag hem gisteren wel veel duels verliezen. Met zijn postuur moet hij juist uit de duels blijven. Kan aan de rest van het elftal liggen natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat n geweldige goal. Die gaat de wereld over, daar ga je voor naar het stadion. En vol in controle en bewust, genieten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Doet me aan Kazim's goal denken, tegen Go Ahead E. vorig seizoen. Anders mooi. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat zegt meer over het lage niveau van de selectie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Is het ook Henk. Achahbar maakt Feyenoord ook geen kampioen, maar is de minst slechte optie vind ik + meer voetbal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geef deze jongen toch een kans vanmiddag. Tuurlijk was hij niet geweldig afgelopen donderdag, maar kan je dat verwachten als je maanden op maandagavond je potjes moet spelen?
Laat hem 5 wedstrijden staan en kijk dan verder. Ik kan me niet voorstellen dat hij het minder zal doen dan Kramer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja ik ben geen anass fan, ik vind hem te klein. Maar ik hoop dat hij het waarmaakt ik vind kramer meer een pinchhitter. Alles voor de overwinning. Er komt niets meer bij dus roeien met de riemen die je hebt. Anders Kuijt in de spits |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nog een dag om te vertrekken. Laat toch gaan man, dit is SM voor zo'n jongen. |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 11:16 schreef piet de paler het volgende:Tja ik ben geen anass fan, ik vind hem te klein. Maar ik hoop dat hij het waarmaakt ik vind kramer meer een pinchhitter. Alles voor de overwinning. Er komt niets meer bij dus roeien met de riemen die je hebt. Anders Kuijt in de spits precies!+1! |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 10:30 schreef MMM het volgende:Geef deze jongen toch een kans vanmiddag. Tuurlijk was hij niet geweldig afgelopen donderdag, maar kan je dat verwachten als je maanden op maandagavond je potjes moet spelen? Laat hem 5 wedstrijden staan en kijk dan verder. Ik kan me niet voorstellen dat hij het minder zal doen dan Kramer. ja en dan weer 5 wedstrijden lopen kutten alleen nu met andere poppetjes.wat een gekut! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kuijt in de spits? Achahbar bankie.. Eindelijk Kuijt in de punt! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2016 - 13:46 schreef FeyenoordTillIDie het volgende:[..] ja en dan weer 5 wedstrijden lopen kutten alleen nu met andere poppetjes.wat een gekut! als de ene kut niet thuisgeeft dan de ander maar proberen! Anass/held |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Seizoen is toch naar de kloten. Zet Achahbar er maar een tijdje in, maar dan wel laten staan. Geef die jongen nou eens tien wedstrijden de kans, onvoorwaardelijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
10 wedstrijden onvoorwaardelijk? Lachwekkend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Bankie denk ik, naast Monnie |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Klinkt als een taakstraf |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hoezo?Kazim had er vorigjaar 30 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Achachbar kansen geven prima. Maar 10 wedstrijden bijvoorbaat, los van prestatie?
2 a 3 wedstrijden eerst en dan verder oordelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2016 - 14:38 schreef FR-Henk het volgende:Achachbar kansen geven prima. Maar 10 wedstrijden bijvoorbaat, los van prestatie? 2 a 3 wedstrijden eerst en dan verder oordelen. Hebben ze bij Kazim toch ook niet gedaan,das net zoiets dat Kramer wel naast Kuijt in het bad mag en Kongolo gewoon moet trainen. Met twee maten meten noemen we dat.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 03 februari 2016 - 14:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hebben ze bij Kazim toch ook niet gedaan,das net zoiets dat Kramer wel naast Kuijt in het bad mag en Kongolo gewoon moet trainen. Met twee maten meten noemen we dat.. Ja, dat was Rutten toen he. Die ging het liefst met iedereen in bad. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die had n speciaal badje met Immers dacht ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Deelde ook samen een knuffelbadeend hè. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee hoor. Tribune zelfs.
Gio maakt zichzelf belachelijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vreemde keuze inderdaad, benieuwd naar zijn uitleg.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan moet het een van de saboteurs zijn. Maar hij mocht niet weg ? |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Hele voorzichtige opstelling....je moet wel winnen in m door te gaan! Annas zal zich wel verbijten.....kut. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Kan me er wel in vinden, alleen had hij m.i in dit systeem Kramer op de tribune moeten zetten ipv Anass. Fijne wedstrijd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Top, nieuwe rol als waterdrager, materiaalman en verzorger. Goed bezig.
PS waar koop ik die dekens?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Dat zijn wij de waterdragers die zorgen dat de kuip iedere keer vol zit.Maar klaarblijkelijk is het een bodemloze put.Winnen van rodaatje gohgoh wat een prestatie met de hakken over de sloot ,nu net wel.Zondag ander verhaal geen vijf maar tien verdedigers voor de coal en dan nog. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Weer Kramer?AUB Zeg eerst achebar als hij scoort laten staan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja die zwarte, die waren vet he.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, mijn vrouw zei meteen al, waar kan ik die kopen voor Lisa ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Snap, ik zie mezelf er ook al op leggen op het strand.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb t niet kunnen vinden online. Misschien maar eens een mailtje wagen naar de klantenservice |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Absoluut geeft aan hoe hij de club beleeft.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En nu weer op de bank in plaats van die lange slungel a.u.b. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Anass Achahbar zat eerder deze week tegen Roda JC verrassend op de tribune na enkele invalbeurten in de wedstrijden daarvoor. Hij doet er alles aan, maar kan nog wel fitter worden. Hij zit er wel dichter tegenaan nu.
Hoezo fitter? Was ie niet fit dan? |
|
|
|