|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Zelfde soort speler, behendig, snel, 1.10 meter, wissel was dus overbodig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan zo zijn, maar is beter dan Bilal. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zouden al die trainers er naast zitten? Lijkt me sterk... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is ook niet beter dan Bilal. Is een andere speler., op een andere positie. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ook dat.... En dan nog.... Zouden al die trainers het verkeerd zien? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heb ik ook al vaak geopperd. Ik denk dat Anass de pech heeft nergens echt heel goed in te zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vond hem in die paar minuten als invaller gevaarlijker dan Bilal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Op voetballen na dan,maar blijkbaar zie jij liever dat puin van de afgelopen weken? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik niet, Bilal was ook een paar keer gevaarlijk. Maar het is een spits, geen vleugel, Anass. Dus die zal in theorie doelgerichter zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zeker, maar t is geen echte afmaker, het is geen vleugelspits, het is geen aanvallende middenvelder. Hij kan eigenlijk alles een beetje, of redelijk. Dat bedoel ik eigenlijk.
Als je t gaat vergelijken met een Nelom, ja dan is het een fantastische voetballer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Annas komt in beeld als het zoeken en uitproberen is begonnen. En voorin staat ook armoe. Veelzeggend, ook over Annas. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 22 februari 2016 - 12:42 schreef Stylzz het volgende:[..] Zeker, maar t is geen echte afmaker, het is geen vleugelspits, het is geen aanvallende middenvelder. Hij kan eigenlijk alles een beetje, of redelijk. Dat bedoel ik eigenlijk. Als je t gaat vergelijken met een Nelom, ja dan is het een fantastische voetballer. Schaduwspits,maar je heb een punt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is een hele goede plek voor m, in die 4-4-2 als we laatst speelden, daar had hij mooi naast Dirkie gekund. Maar ja... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hattrick bij de beloften. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Janssen schreef het nog ,ik had Anass voor mij en was in die leeftijdscategorie de beste spits van Europa. .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 februari 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bilal is n amateur vergeleken met Anass. Die heeft echter t geluk dat hij aangekocht is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 februari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tis allemaal een complot tegen Anass |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Waarbij n kopbal, en n afstandsschot. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Tegen jong Zwolle. Wel in perspectief zien hè 😉 |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Dat was toch ongeveer het elftal wat kort geleden tegen onze meisjes speelde? |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Nee veel te veel afkeer tegen Achahbar gebasseerd op verschil in voetbalvisie en inzicht. Met zo'n rendement en de technische vaardigheden die hij laat zien mag hij van mij elke wedstrijd in de spits spelen. Daarbij vervalt de mogelijkheid tot de lange bal en dan moet er wel gecombineerd en gelopen worden. Statische voorspelbare speelwijze hebben we nu. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 22 februari 2016 - 21:09 schreef G-child het volgende:[..] Nee veel te veel afkeer tegen Achahbar gebasseerd op verschil in voetbalvisie en inzicht. Met zo'n rendement en de technische vaardigheden die hij laat zien mag hij van mij elke wedstrijd in de spits spelen. Daarbij vervalt de mogelijkheid tot de lange bal en dan moet er wel gecombineerd en gelopen worden. Statische voorspelbare speelwijze hebben we nu. Zowel achterin t middenveld en voorin veel te weinig voetbal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niemand heeft afkeer. Volgens mij mag hij t van iedereen laten zien. Maar er zal een reden zijn waarom dat bij meerdere trainers niet gebeurt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je had VI gezien toch, zoals Derksen zei, de best betaalde spelers en of de duurste spelers zullen altijd voorrang krijgen tot het echt niet meer kan. Sloeg overigens niet op Anass of zo, maar gewoon in het algemeen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 februari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen VI gezien Kijk ik eigenlijk nooit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op maandag 22 februari 2016 - 21:47 schreef Stylzz het volgende:Niemand heeft afkeer. Volgens mij mag hij t van iedereen laten zien. Maar er zal een reden zijn waarom dat bij meerdere trainers niet gebeurt Zelde reden dat we praktisch elk seizoen voor welke prijs dan ook afhaken? Een winnende trainer heeft gelijk, we verliezen echter veelste veel. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
En begrijp me goed, Anass maakt ons geen kampioen... verandering in spelwijze zou eens een eye opener kunnen zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bilal doet het misschien niet zo goed maar ook hij kan echt goed voetballen. Kwam het er verdomme maar eens een keertje uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 22 februari 2016 - 20:11 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Janssen schreef het nog ,ik had Anass voor mij en was in die leeftijdscategorie de beste spits van Europa. . En dan moet je met de grote jongens meedoen en dat is toch anders.... |
|
|
|
|
Winning man
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En dat in het reserve elftal, met zwaar gemotiveerde spelers uit het 1e -.- |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
anass je kan beter een club gaan die je wel basis plek gunt want hier bij feyenoord kan en moet je vergeten jammer dat rukker pas de laatste wedstrijden voor z,n vertrekt je die kansen wel heeft gegund, maar die klojo van gio snapt er werkelijk geen snars van helaas is de gentleman van feyenoord maar hij kan beter feyenoord kleding lijn gaan promoten. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Dat zou nu de juiste baan voor Gio zijn ja eens. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ongeloof ongeloof ongeloof ,wat een sukkel op traners gebied ,prima voetballer geweest maa trainerschap is toch heel iets anders .Probeer eens een potje te schaken Gio mischien begrijpje dan wat steategie is. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
harde taal jongens, snijd het mes ook niet aan twee kanten? spelers bakken er geen reet van, mag hun ook zeker aangerekend worden. Gio doet het verder inderdaad heel matig. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Het lijkt wel carnaval. Wat een feest elke keer weer na een doelpunt. Kunnen die dooien die op zondag spelen een voorbeeld aan nemen. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
eigenlijk is v.geel ook deels verantwoordelijk qua spelers beleid zo had:
achadi geen rendement kuijt niet meer het niveau van liverpool verdediging talenten niet rijp genoeg jensje wordt al jaren niet goed gebruikt staat zelden op z,n favoriete positie nou ik stop er maar mee want zo kan wel een heel klad beschrijven wat de oorzaken zijn, nu zul je een vaste patroon moeten spelen en kuijt er uit en op tien gustafson en in de spits achabar met elia
dus nieuwe systeem : 3-5-2
nieuwe keeper
s,v,beek achmadi kongolo
karsdorp/schuurman gustafsson vejnovic elia/ bilal
achabar kramer/kuijt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is eigen jeugd. Was het een aankoop had hij al 100 kansen meer gehad. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Op de flank zie ik het wel met hem zitten voor dit ellendige seizoen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jongens niet in de spits maar op de flank |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Jij kijkt wel eens wedstrijden van Feyenoord Piet? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja te veel maar hij heeft nog nooit op de flank gespeelt vanaf het begin. Hij is balvaardiger dan die bijbal die hard werkt maar tja |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 - 19:53 schreef piet de paler het volgende:Ja te veel maar hij heeft nog nooit op de flank gespeelt vanaf het begin. Hij is balvaardiger dan die bijbal die hard werkt maar tja Dat heeft hij wel. Juist werd hij daar ingezet als hij mocht spelen. Daar misbruikt. Paar keer wel echt in de spits mogen starten, met wisselend succes. |
|
|
|