|
|
piet de paler
|
|
|
Volgens mij had hij dan de opdracht om naar binnen te trekken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat weet ik niet, zal hij uit automatisme sowieso wel doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 - 22:34 schreef van geil het volgende:[..] Kan slim koppen, net als Romario. Staat altijd goed. Altijd doelgericht en attent op afvallende ballen. Scoort makkelijk ook uit niet kansen. Prima in de combinatie (helaas de rest niet) Technisch een van de vaardigste (minimaal) heeft n afstandsschot . (wie nog meer?) En heeft de gloeiende pech in n clubcultuur te zitten waarbij spierballen en werklust tot n kunst verheven wordt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat zou je bijna gaan hopen idd. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Annas had de schade beperkt kunnen houden,maar nee ,verliesen is veel belangrijker voor Gio. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Heb je ergens nog een beetje positiviteit in je donder Fer? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Fer heeft geen donder, Fer is een cloudverschijnsel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Toen ging het niet slechter inderdaad. Dus zit wat in..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 februari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Beter want toen had je talenten met een transferwaarde |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dan herinner je je alleen nog de jaren onder Koeman, niet die jaren ervoor na Van Marwijk.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 24 februari 2016 - 13:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dan herinner je je alleen nog de jaren onder Koeman, niet die jaren ervoor na Van Marwijk.. Selectief geheugen. Of de jaren onder Erwin Koeman :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Blut is wat anders als n berg schuld om het geheugen wat op te frissen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
2005-2007 waren we toch niet blut? In zijn laatste jaar begon de ellende pas echt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik doelde op mijn eigen quote |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 24 februari 2016 - 13:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dan herinner je je alleen nog de jaren onder Koeman, niet die jaren ervoor na Van Marwijk.. 2005-2006 hadden we nog een prima elftal, heeft Erwin Koeman er te weinig uit gehaald. Kuyt, Kalou, Castelen, Ghaly, de Guzman, Greene. Laatste naam zou je niet verwachten, maar was in zijn eerste seizoen echt ijzersterk.
2006-2007 was hopeloos. Huysegems, Kolkka, Charisteas, Lucius etc.
2007-2008 Veel te veel geld uitgegeven waarna de ellende begon.
Onder Verbeek en Been is er niets geïnvesteerd, maar zelfs toen wonnen we wel eens in de 9 wedstrijden....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 februari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
We hebben toch ooit ook ene Dematradze gehad? Weet iemand dat? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zeker ergens eind jaren 90. Heel kort. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja! Hij werd de nieuwe overmars genoemd. 1 wedstrijd gespeeld meen ik.:))) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iets meer volgens Wiki :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 24 februari 2016 - 13:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dan herinner je je alleen nog de jaren onder Koeman, niet die jaren ervoor na Van Marwijk.. Toen zaten er heel wat jaren in waar er niks mogelijk was. Daarnaast heb je onder Gullit echt wel mooie wedstrijden gezien.Onder Erwin Koeman ook.Bij Verbeek had je Diva'in het veld ,en bij Been je weet wel .Maar bij allemaal waren er maatregels met afscheid..TD's en trainers. Nu is het toch slechter met 7 wedstrijden op rij verlies .Waar blijven de maatregels?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 februari 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat zal gebeuren als we uit de beker worden gekickt denk ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou Ar we gaan het zien want ik zie ze niet winnen van AZ |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Op dit moment zeker niet. Ik hou m,n hart vast Leon. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 24 februari 2016 - 15:05 schreef MMM het volgende:[..] 2005-2006 hadden we nog een prima elftal, heeft Erwin Koeman er te weinig uit gehaald. Kuyt, Kalou, Castelen, Ghaly, de Guzman, Greene. Laatste naam zou je niet verwachten, maar was in zijn eerste seizoen echt ijzersterk. 2006-2007 was hopeloos. Huysegems, Kolkka, Charisteas, Lucius etc. 2007-2008 Veel te veel geld uitgegeven waarna de ellende begon. Onder Verbeek en Been is er niets geïnvesteerd, maar zelfs toen wonnen we wel eens in de 9 wedstrijden.... Kan me herinneren dat we in de tijd onder Verbeek/Been halverwege het seizoen nog moesten uitkijken voor degradatie. En dan hebben we het nog niet eens over de 10-0. Voorlopig is de derde plek nog binnen handbereik en staan we in de halve finale van de beker. Dat is het afgelopen decennium slechter geweest... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 24 februari 2016 - 15:48 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Toen zaten er heel wat jaren in waar er niks mogelijk was. Daarnaast heb je onder Gullit echt wel mooie wedstrijden gezien.Onder Erwin Koeman ook.Bij Verbeek had je Diva'in het veld ,en bij Been je weet wel .Maar bij allemaal waren er maatregels met afscheid..TD's en trainers. Nu is het toch slechter met 7 wedstrijden op rij verlies .Waar blijven de maatregels? Ja ik weet ook wel dat er financieel minder mogelijk was, maar we hoeven ook niet te overdrijven door te stellen dat het sportief net zo slecht gaat als toen. Het is kut, 7 nederlagen op een rij is dieptriest natuurlijk, maar het is nog slechter geweest in een recent verleden.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 24 februari 2016 - 17:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Kan me herinneren dat we in de tijd onder Verbeek/Been halverwege het seizoen nog moesten uitkijken voor degradatie. En dan hebben we het nog niet eens over de 10-0. Voorlopig is de derde plek nog binnen handbereik en staan we in de halve finale van de beker. Dat is het afgelopen decennium slechter geweest... Onder Verbeek/Vlemmings verloren we 13 keer, onder Been 14 keer. We zitten nu al op 9 verliespartijen en hebben nog 10 wedstrijden te gaan waarvan zware uitwedstrijden tegen FC Utrecht, Vitesse, Heracles en Twente..
Terwijl er bakken met geld uitgegeven is, aan middelmaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 24 februari 2016 - 17:55 schreef MMM het volgende:[..] Onder Verbeek/Vlemmings verloren we 13 keer, onder Been 14 keer. We zitten nu al op 9 verliespartijen en hebben nog 10 wedstrijden te gaan waarvan zware uitwedstrijden tegen FC Utrecht, Vitesse, Heracles en Twente.. Terwijl er bakken met geld uitgegeven is, aan middelmaat. Sure, maar je kan moeilijk een voorschot op een nederlaag nemen. We kunnen die wedstrijden net goed winnend afsluiten. Met dezelfde spelers hebben we immers de eerste seizoenshelft maar 2x verloren.
Kijk ik wil absoluut niet zeggen dat het wel lekker gaat, maar m.i. is de huidige situatie sportief niet het absolute dieptepunt van de afgelopen laten we zeggen 10 jaar. Al komt het een aardig eind. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 24 februari 2016 - 18:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Sure, maar je kan moeilijk een voorschot op een nederlaag nemen. We kunnen die wedstrijden net goed winnend afsluiten. Met dezelfde spelers hebben we immers de eerste seizoenshelft maar 2x verloren. Kijk ik wil absoluut niet zeggen dat het wel lekker gaat, maar m.i. is de huidige situatie sportief niet het absolute dieptepunt van de afgelopen laten we zeggen 10 jaar. Al komt het een aardig eind. De kans dat we die wedstrijden verliezen is momenteel groter dan dat we ze winnen.
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Destijds was er geen geld en is er niets geïnvesteerd (blijf erbij dat Been er alsnog te weinig uithaalde, maar dat is een ander onderwerp.) Toen kon er niets, nu kan er een hoop. Mits het geld verstandig uitgegeven word.
Nu heeft van Geel waardeloze kut spelers gehaald. 17.75 miljoen voor 15 miljoen, de transfer Tapia zit er dan nog niet in. En dan 9 KEER verliezen en moeten strijden om de play-offs. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat boeit dat Als je 20 miljoen pompt in n selectie , waarbij er ploegen boven en in de buurt staan die daar niet eens van kunnen dromen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 24 februari 2016 - 18:07 schreef MMM het volgende:[..] De kans dat we die wedstrijden verliezen is momenteel groter dan dat we ze winnen. Ligt eraan hoe je het bekijkt. Destijds was er geen geld en is er niets geïnvesteerd (blijf erbij dat Been er alsnog te weinig uithaalde, maar dat is een ander onderwerp.) Toen kon er niets, nu kan er een hoop. Mits het geld verstandig uitgegeven word. Nu heeft van Geel waardeloze kut spelers gehaald. 17.75 miljoen voor 15 miljoen, de transfer Tapia zit er dan nog niet in. En dan 9 KEER verliezen en moeten strijden om de play-offs. Dat zijn twee verschillende discussies. Ben met je eens dat er dit seizoen relatief weinig uit de mogelijkheden gehaald wordt. Maar in absolute zin zijn er nog slechtere perioden geweest recentelijk.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 24 februari 2016 - 18:09 schreef van geil het volgende:Wat boeit dat Als je 20 miljoen pompt in n selectie , waarbij er ploegen boven en in de buurt staan die daar niet eens van kunnen dromen. Hoe bedoel je, wat boeit dat? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 24 februari 2016 - 18:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat zijn twee verschillende discussies. Ben met je eens dat er dit seizoen relatief weinig uit de mogelijkheden gehaald wordt. Maar in absolute zin zijn er nog slechtere perioden geweest recentelijk.. Maar wel met de opmerking dat er destijds geen geld was. Wie heeft er schandaliger gepresteerd, de directie toen of nu?
En inderdaad, Gudde zat er destijds ook. Toen viel hem minder te verwijten dan nu.
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Al die vergelijkingen, t gaat KUT , dat is wel duidelijk. Was geen reactie op jouw quote
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 februari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 24 februari 2016 - 18:18 schreef MMM het volgende:[..] Maar wel met de opmerking dat er destijds geen geld was. Wie heeft er schandaliger gepresteerd, de directie toen of nu? En inderdaad, Gudde zat er destijds ook. Toen viel hem minder te verwijten dan nu. Natuurlijk was er toen geen geld. Daarom zeg ik ook relatief vs absoluut presteren.
En tja, dat de schuld bij de directie ligt, is 1 lezing. Je zou ook kunnen zeggen dat dezelfde directie met andere trainers wel de punten pakte. Of dat spelers onder hun niveau spelen. Of dat Gio nog veel moet leren. Of weet ik veel.
Ik geloof niet dat het allemaal direct de schuld is van Gudde en/of Van Geel. Al hebben zij zonder meer een voorname rol. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Upederdepup
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 maart 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 24 februari 2016 - 20:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Natuurlijk was er toen geen geld. Daarom zeg ik ook relatief vs absoluut presteren. En tja, dat de schuld bij de directie ligt, is 1 lezing. Je zou ook kunnen zeggen dat dezelfde directie met andere trainers wel de punten pakte. Of dat spelers onder hun niveau spelen. Of dat Gio nog veel moet leren. Of weet ik veel. Ik geloof niet dat het allemaal direct de schuld is van Gudde en/of Van Geel. Al hebben zij zonder meer een voorname rol. Schuld heeft van Geel in een aantal opzichten ook. Dit seizoen vind ik pech een grotere factor. Een aantal aangekochte spelers komt niet uit de verf.
Hij is wel verantwoordelijk voor de aanstelling van Gio. Da's een misvatting gebleken...Helaas ook voor Gio. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Allebei schuld zo wel direcktie als technise staf. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
LATEN WE HOPEN DAT ANAS NIET HOEFT IN TE VALLEN VANMIDDAG WANT DAN IS HET NIET GOED WANT DAN MAG DEZE JONGEN NOG EVEN PROBEREN ZE TE REDDEN VAN WEER EEN NEDERLAAG. HOOP DAT IK HET MIS HEB WE MOTTEN WINNEN HOE MAAKT NIET UIT.!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Leest wel makkelijk weg zo. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
geen bril nodig, scheelt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
DUIDELIJK ZO,MAAR JE MOET NATUURLIJK WAT TE ZEIKEN HEBBEN ANDERS HEBBEN DE MEESTE HIER GEEN LEVEN. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Kap even met die hoofdletters, schreeuwlelijk. |
|
|
|