|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote: Leuk ventje die Annass. Ik waardeer zijn enthousiasme en doelgerichtheid. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Tegen Sparta de beste man op het veld. Constant aanspeelbaar, geniale passing en één van de weinig lopende spelers. Hoop dat Gio dit ook eens gaat inzien... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 09:08 schreef G-child het volgende:Tegen Sparta de beste man op het veld. Constant aanspeelbaar, geniale passing en één van de weinig lopende spelers. Hoop dat Gio dit ook eens gaat inzien... Maakte aan de bal een goede indruk ja. Zo is ie op zijn best in de kleine ruimte als Feyenoord overwicht heeft. Vond overigens Gustafson, Hansson en Van der Heijden ook een prima pot spelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 19:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Maakte aan de bal een goede indruk ja. Zo is ie op zijn best in de kleine ruimte als Feyenoord overwicht heeft. Vond overigens Gustafson, Hansson en Van der Heijden ook een prima pot spelen. Van der Heijden? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ja, opbouwend gezien vond ik hem sterk. Aantal prachtige lange passes. Daar ligt ook zijn kracht. Verdedigend gezien is ie de minste van al onze centrale verdedigers, maar opbouwend kan hij wel wat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 19:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ja, opbouwend gezien vond ik hem sterk. Aantal prachtige lange passes. Daar ligt ook zijn kracht. Verdedigend gezien is ie de minste van al onze centrale verdedigers, maar opbouwend kan hij wel wat. Ik hoop dat hij dat doorzet in de competitie .. hopelijk geen balletjes breed meer |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 19:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Maakte aan de bal een goede indruk ja. Zo is ie op zijn best in de kleine ruimte als Feyenoord overwicht heeft. Vond overigens Gustafson, Hansson en Van der Heijden ook een prima pot spelen. Door zijn tacktisch loopvermogen en balvastheid genereer je ook overwicht. Is ff wennen na jaren van de lange bal hanteren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik vond met het inbrengen van Anass dat de bal meer rond de zestien van de tegenstander was te vinden. Geef deze jongen eens meer kansen Gio.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die luistert toch niet... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Speelde wel weer top met de beloften. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het is allemaal niks voorin. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Valt best mee ar.... je zou het maar met De Leeuw of Boymans moeten doen.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dan zou ik als Utrecht/Groningen supporter wel tevreden zijn. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dan zou je nóg minder prijzen winnen... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat wel. Maar dat verwacht ik dan toch niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dirk geblesseerd, kramer geschorst. Blijft er weinig over. Go Anass |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Anass Achahbar hoopt zich aanstaande zondag nog in de kijker te kunnen spelen bij een aantal clubs. Door de schorsing van Michiel Kramer en de blessure van aanvoerder Dirk Kuyt mag de technicus zeer waarschijnlijk in de punt van de aanval beginnen.
Het kan zomaar het laatste duel van Achahbar zijn. De spits, die vorig jaar zijn contract verlengde, kwam dit seizoen tot slechts vijf wedstrijden en één goal. En het lijkt er niet op dat de Hagenaar nog een seizoen genoegen neemt met een plek op de bank of de tribune.
Volgens De Telegraaf oriënteert Achahbar zich dan ook op een nieuwe club deze zomer. De vader van het 22-jarige talent stelde onlangs dat hij vond dat zijn zoon geen eerlijke kans heeft gekregen. ''Het is oneerlijk zoals er met hem wordt omgegaan'', waren zijn woorden in magazine Hand in Hand. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo is het Lee, dat verdient die jongen absoluut.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Krijgt ie toch z'n wedstrijden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker belangrijk. Mooie club zoeken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We zullen het nooit weten, maar denk dat met Anass in de basis Feyenoord beter tot zijn recht had gekomen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als Kramer voor je zit in de pikorde, dan weet je genoeg....andere club zoeken.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
In sommige wedstrijden zeker. Brengt/bracht altijd voetbal rond de zestien. Kramer word/werd ook niet altijd bereikt door de lucht. Anass is zeker meer voetballer dan Michiel.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik heb van Annas in de twee wedstrijden meer genoten, dan van Kramer in een heel seizoen, maar alle twee te licht denk ik... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Om nog maar niet te beginnen over die eencellige acteur. De man van 1,25 miljoen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
De spoeling wordt steeds dunner. Het voldoet te weinig of het gaat weg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb je gezopen vanochtend geile..(?) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zonder echt wedstrijdritme.
En dan allemaal weer schelden als hij er niks van bakt.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee, ik ben klaar met al die aankopen die niets toevoegen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Snap dat je dan aan de drank gaat😁 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bij sommige weten we het nog niet. Plus dat we in het begin aardig tevreden waren over de meeste aankopen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En in een elftal dat het wel best vind zo met die beker in handen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan verdien je zo'n beleid, TD. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat moet nog blijken he Leon..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 april 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Glazen bol in je bezit..(?) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mocht hij het verschil maken in dit euforische elftal ,? God dat zou pas zuur zijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 april 2016 - 11:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Mocht hij het verschil maken in dit euforische elftal ,? God dat zou pas zuur zijn Dat zou zeker zuur zijn.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan kan er geroepen worden, oh het is maar Willem 2 |
|
|
|