|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik vind die hele Gio niks maar wie maakte hem trainer?
Gio///Held!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, je kan je vergissen in een trainer. Soms heb je een Koeman, soms een Gio. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die gelukkig weigerde bij te tekenen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vergissen in een trainer? Gio was een oud speler maar geen trainer Henk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 12:24 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vergissen in een trainer? Gio was een oud speler maar geen trainer Henk. Al twee jaar assistent in technische staf, he. Maar als hoofdverantwoordelijke blijkt pas echt of Gio het kan. Nee, vooralsnog.
Op basis van laatste behaalde resultaten kan ie wat mij betreft doorgaan. Volgend seizoen zien of Gio leert of dat Dickie de Jezus op de achtergrond was.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord heeft een overeenkomst bereikt met PEC Zwolle over een directe transfer van Anass Achahbar. De 22-jarige aanvaller, die bij Feyenoord nog een contract had voor één seizoen, tekent een verbintenis voor vier jaar bij de club uit Overijssel. Zowel Feyenoord als Anass stond open voor een transfer, zegt technisch directeur Martin van Geel. Dat had voor een groot deel te maken met de situatie waarin Anass bij Feyenoord verkeerde. Voor spelers van zijn leeftijd is het belangrijk om wekelijks aan spelen toe te komen. Daar is het dit seizoen niet van gekomen. Daarom is de overgang naar PEC Zwolle een goede stap voor Anass. We wensen hem veel succes bij zijn nieuwe club.
Achahbar speelde vanaf zijn achtste bij Feyenoord en debuteerde op 28 augustus 2011 in de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen in het eerste elftal. In vijf seizoenen speelde Achahbar 35 competitiewedstrijden voor Feyenoord, waarin hij zeven doelpunten wist te maken. In het seizoen 2013-2014 verhuurde Feyenoord de aanvaller aan het Duitse Arminia Bielefeld. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Succes, bewijs t ongelijk maar!
Dit is wel een echte Feyenoorder! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Jammer, maar goed voor hem. Lekker kunnen spelen |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Hij zal er bij PEC dan wel 24 in gaan schieten, het volgende seizoen. Niet dat ik zeg dat hij dat ook bij ons zou doen, als hij een basisplaats zou krijgen, overigens..... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Goede 2e of 3 e spits maar ik zie al weer meningen die denken dat. Voetbal bij PEC hetzelfde is als bij Feyenoord . Wakker worden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gefeliciteerd Zwolle geknipt voor Anass |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Succes, kerel. En 7 doelpunten in 35 wedstrijden zegt genoeg. Niet het niveau wat wij moeten nastreven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Veel succes. Kwam tekort voor dit niveau. Geen kwaad woord over hem, heeft zich altijd bijzonder correct gedragen. En mooie woorden in zijn laatste bericht: "Feyenoorder word je niet, dat ben je gewoon." |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Succes Anass. Blijf erbij dat hij niet minder was dan Kazim en is dan Kramer.
Tuurlijk geen speler als je echt kampioen wilt worden maar genoeg voor plek 3.
Lieve leuke jongen, nooit horen klagen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Opbrengst. 1 milj of meer? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Het gaat je goed Anass! Veel succes bij PEC Zwolle, behalve tegen Feyenoord natuurlijk! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vroeg ik me ook al af of het wat brengt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
3 ton, dat is een beste klapper.....kunnen we weer een wereldspits voor terugkopen...weer een staaltje kapitaalvernietiging...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maak dat wat uit dan? Komt vast wel weer een andere bankzitter voor terug. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 16:41 schreef MMM het volgende:Succes Anass. Blijf erbij dat hij niet minder was dan Kazim en is dan Kramer. Tuurlijk geen speler als je echt kampioen wilt worden maar genoeg voor plek 3. Geen idee MMM ,een speler doet het namelijk niet alleen. Zet hem op 10 bij PSV of 020 en de kans is groot. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 19:38 schreef CobusIII het volgende:3 ton, dat is een beste klapper.....kunnen we weer een wereldspits voor terugkopen...weer een staaltje kapitaalvernietiging... Vilhena leverd meer op ,dus als het sommige zo om het geld te doen is .Dan is Tonny ook een echte Feyenoorder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Te goed voor dit Feyenoord. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 19:38 schreef CobusIII het volgende:3 ton, dat is een beste klapper.....kunnen we weer een wereldspits voor terugkopen...weer een staaltje kapitaalvernietiging... Jij snapt het.
Het is pas kapitaalvernietiging als je hem nu aan zijn contract houdt, dan vang je nu geen (marginale) transfersom en mag je er dit seizoen nog 3-4-5 ? ton aan salaris achteraan gooien terwijl Anass toch alleen maar op de tribune of bank zit.
Dit is het beste voor alle partijen, leuke spits voor een middenmotor maar schiet bij ons gewoon tekort, zo levert het iig. nog een paar centen op en gaat iedereen gelukkig uit elkaar. Heeft v Geel direct wat extra ruimte om een spits te halen die wél overtuigd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 20:29 schreef moa het volgende:[..] Jij snapt het. Het is pas kapitaalvernietiging als je hem nu aan zijn contract houdt, dan vang je nu geen (marginale) transfersom en mag je er dit seizoen nog 3-4-5 ? ton aan salaris achteraan gooien terwijl Anass toch alleen maar op de tribune of bank zit. Dit is het beste voor alle partijen, leuke spits voor een middenmotor maar schiet bij ons gewoon tekort, zo levert het iig. nog een paar centen op en gaat iedereen gelukkig uit elkaar. Heeft v Geel direct wat extra ruimte om een spits te halen die wél overtuigd. Ik snap het zeker...een spits uit eigen jeugd op de bank laten zitten, maar wel een of andere kraanvogel uit den Haag elke wedstrijd opstellen...Als Annas wat meer spelminuten had gekregen, was hij nu beter verkoopbaar geweest. Nu vang je 3 ton en heb je Kramer nog in je selectie...Wat ik al eerder zei, Annas had er dit seizoen ook wel 14 ingeknald..Denk dat je hem dan wel voor meer kwijt had gekund. Hiermee heb ik niet gezegd dat Annas een Feyenoord waardige spits is....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 mei 2016 door CobusIII -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 21:02 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik snap het zeker...een spits uit eigen jeugd op de bank laten zitten, maar wel een of andere kraanvogel uit den Haag elke wedstrijd opstellen...Als Annas wat meer spelminuten had gekregen, was hij nu beter verkoopbaar geweest. Nu vang je 3 ton en heb je Kramer nog in je selectie...Wat ik al eerder zei, Annas had er dit seizoen ook wel 14 ingeknald..Denk dat je hem dan wel voor meer kwijt had gekund. Hiermee heb ik niet gezegd dat Annas een Feyenoord waardige spits is.... Ik denk dat hij er ook geen 14 in had geschoten, ik vind hem absoluut slechter dan Kramer, die heeft met het "dominante" voetbal dat wij in 30 van de 34 Eredivisie wedstrijden zouden moeten spelen een groot voordeel met zijn fysiek/lengte etc..
Heeft ondanks matige start toch maar mooi 14 doelpunten gemaakt met 25 basisplaatsen, nog steeds 150 minuten per goal maar is iig. beter dan de 1 doelpunt per 7 wedstrijden van Anass.
Hiermee heb ik niet gezegd dat Kramer een Feyenoord waardige spits is.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar wel een goede 2 e spits, en met aanvoer van de flanken weet ik het nog net niet of hij zo slecht is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bij PEC ligt helemaal geen druk. Anass zal ook veel meer ruimte krijgen daar.Hij kan erg belangrijk worden voor ze. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 - 22:59 schreef ar het volgende:Bij PEC ligt helemaal geen druk. Anass zal ook veel meer ruimte krijgen daar.Hij kan erg belangrijk worden voor ze. Nu al excuses zoeken? hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hoezo? Ik heb nooit gezegd dat hij er niets van kan. Alleen voor ons is het net te weinig. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
nou ten eerste is achabar gegund deze transfer, nooit negatief in het nieuws ten opzichte van feyenoord of de technische staf hoop dat hij het in zwolle gaat laten zien en dat hij over een paar jaar terug kan keren. ze hebben bij feyenoord hopelijk wel een terugkoop regeling opgenomen of een doorverkoopregeling want anders kan ik niet begrijpen dat ze hem voor maar 3 ton hebben weggedaan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ze lachen zich kapot bij PEC. 3 ton. Wat verdiende hij dan ? n zak knikkers of zo? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zal wel een clausule in zijn contract zijn geweest... gelimiteerde transfersom o.i.d. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het is te hopen alleen de tijd zal het uitwijzen of Anass zal slagen of niet? Ik denk van wel overigens |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bij zulke clubs denk ik wel. Daar krijgt ie het vertrouwen wel.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Bij ons in ieder geval niet. Bye bye, zwaai zwaai. Het ga je goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Uitstekende voetballer :) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 13:29 schreef Barabas het volgende:Zal wel een clausule in zijn contract zijn geweest... gelimiteerde transfersom o.i.d. Denk dat Feyenoord hem gewoon sowieso al kwijt wilde, bespaart salaris en alles wat je er voor krijgt is mooi meegenomen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ook dat nog eens... was klaar en is klaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 13:29 schreef Barabas het volgende:Zal wel een clausule in zijn contract zijn geweest... gelimiteerde transfersom o.i.d. Als dat zo is, netjes. |
|
|
|