BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Transfervrije Schöne voor drie jaar naar Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
baco74
 baco74 - woensdag 18 april 2012 - 16:49   quote  deeplink  
Gerucht wordt waarheid:

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Lasse Schöne.
De transfervrije speler tekent in Amsterdam een contract dat ingaat op 1 juli 2012
en een looptijd heeft van drie seizoenen, tot en met 30 juni 2015.
De aanvallende middenvelder is afkomstig van NEC Nijmegen.
Schöne werd geboren op 27 mei 1986 in Glostrup, Denemarken.
In Denemarken speelde Schöne in de jeugd van Lyngby IF.
Op 16-jarige leeftijd verhuisde hij naar Nederland om bij sc Heerenveen te gaan spelen.
Daarna was hij actief voor De Graafschap en NEC Nijmegen.
Schöne kwam tot nu toe achtmaal uit voor de Deense nationale ploeg.
bron:Ajax.nl

Ben benieuwd, maar heb eerlijk gezegt mijn twijfels.

Maar evengoed:
Lasse, veel succes bij onze mooie club en dat je net als voorgaande Scandinaviërs een Ajacied mag worden waar we trots op kunnen zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 april 2012 door baco74 --
remco k
 remco k - woensdag 18 april 2012 - 17:04   quote  deeplink  
Ondanks dat ik ook mijn twijfels heb, wensen we iedere nieuwe speler natuurlijk veel succes..
Divxion
 Divxion - woensdag 18 april 2012 - 17:05   quote  deeplink  
Jullie onderschatten Schöne denk ik, met een minder team speelt hij al ontzettend goed, ik geloof dat Schöne hier echt op zijn plaats is. maar zoals bij iedere nieuwe speler. We zullen zien!
remco k
 remco k - woensdag 18 april 2012 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 17:05 schreef Divxion het volgende:
Jullie onderschatten Schöne denk ik, met een minder team speelt hij al ontzettend goed, ik geloof dat Schöne hier echt op zijn plaats is. maar zoals bij iedere nieuwe speler. We zullen zien!
Hij doet het nu goed omdat hij passes kan geven in de ruimte, bij Ajax heb je die ruimte niet en moet alles op de vierkante meter..
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 18 april 2012 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 17:05 schreef Divxion het volgende:
ik ben het er natuurlijk mee eens dat dit een aanwinst is en ook in breedte goed voor de selectie is.

alleen wat al eerder werd gezegt, hij wil met de punt naar voren spelen en Ajax met de punt naar achter. maar ben er van overtuigd dat hij het goed kan invullen.

dat ie op Ajax heeft gewacht, zonder gelijk naar Twente te gaan, vind ik al een +1;)
joduh
 joduh - woensdag 18 april 2012 - 17:44   quote  deeplink  
Goeie zaak!
remco k
 remco k - woensdag 18 april 2012 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 17:44 schreef joduh het volgende:
Goeie zaak!
Vind je dat een goede voetballer ja?
joduh
 joduh - woensdag 18 april 2012 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 17:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind je dat een goede voetballer ja?
Yep. Geen Messi hoor!!!! Maar kan denk ik goed uit de verf komen bij ons......Ik mag dat soort voetballertjes wel, zo had ik graag pranjic ook bij ons gehad....
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 18 april 2012 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 17:52 schreef joduh het volgende:

[..]

Yep. Geen Messi hoor!!!! Maar kan denk ik goed uit de verf komen bij ons......Ik mag dat soort voetballertjes wel, zo had ik graag pranjic ook bij ons gehad....
ik vind Shone ook goede voetballer.
maar Pranjic vind ik zo rare Kroaat ben blij dat Ajax die niet heeft gekocht:D
joduh
 joduh - woensdag 18 april 2012 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 17:59 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik vind Shone ook goede voetballer.
maar Pranjic vind ik zo rare Kroaat ben blij dat Ajax die niet heeft gekocht:D
Er lopen meer rare snuiters op het veld man ;-) als ze maar lekker ballen!!!!
remco k
 remco k - woensdag 18 april 2012 - 18:39   quote  deeplink  
quote:

[..]

Pranic had ik destijds zeker graag zien komen, misschien dat we dan ook meer van Sulejmani hadden kunnen genieten dan tot nu toe het geval is..

Ik hoop dat Schone het red bij ons, het is toch een speler die veel ruimte nodig heeft, ik hoop dat ie het ook in de kleine ruimte kan die we bij Ajax toch vaak hebben..
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - woensdag 18 april 2012 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 17:44 schreef joduh het volgende:
Goeie zaak!
+1.

Je neemt me de woorden uit de mond xd. Tis niet direct een speler die Ajax komend seizoen de landstitel bezorgt, maar deze jongen kan heel erg nuttig zijn. We weten hoe snel Kevin Strootman van Sparta bij PSV speelde en international werd, waar Derk hem achterna gaat naar Oranje. Ik wens Lasse net zon ontwikkeling, ook al is het wel heel lastig om basisspeler te worden, goede vervanger als Jansssen weggaat.

Welkom in Amsterdam en wij wensen je het beste Lasse!
f-side
 f-side - woensdag 18 april 2012 - 19:01   quote  deeplink  
ik denk dat hij het wel gaat redden
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 18 april 2012 - 19:11   quote  deeplink  
Domme zet van AJAX. Nu creeer je problemen op het middenveld. Wie gaat er niet spelen?
De jong speelt ALTIJD onder de boer en anita en Eriksen zijn ook zekerheidjes.
Dan heb je Janssen, Enoh, Serero, lodeiro, Klaasen en Aissati nog op die positie.
Ik vind Schone natuurlijk een prima speler maar geen basisspeler.
Je moet er minimaal 3 verkopen of laten gaan na dit seizoen.
dege
 dege - woensdag 18 april 2012 - 19:12   quote  deeplink  
eindelijk handeld ajax eens snel, normaal als blijkt dat ajax interesse heeft in een speler komen de andere clubs ook meteen om de hoek, deze keer hebben zij daar geen tijd voor gehad wat ik toejuich, eindelijk eens met verstand gehandeld, well done ajax!
Veel succes Shone!!
hippy
 hippy - woensdag 18 april 2012 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 19:11 schreef AFCA MARCO het volgende:
Domme zet van AJAX. Nu creeer je problemen op het middenveld. Wie gaat er niet spelen?
Dan heb je Janssen, Enoh, Serero, lodeiro, Klaasen en Aissati nog op die positie.
Nee....je kan nu ook eens een speler rust geven...minder kans op blessures...
Daar hebben we dit jaar al genoeg last van gehad...goeie zet...
En schone is gewoon een goeie voetballer...met veel inzicht
En aissati houd ie achter de hand voor als sullie weggaat...geloof me...lodeiro mag denk ik weg...en serrero is nog wat licht...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 april 2012 door hippy --
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - woensdag 18 april 2012 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Lodeiro en Aisatti vertrekken zeer waarschijnlijk aan het eind van dit seizoen. Janssen heeft nu nog een jaarcontract als ik me niet vergis, dus die is aan het eind van volgend seizoen ook weg. Eriksen staat in de belangstelling van topclubs en als die met een goed bod komen is die ook vertrokken. Genoeg twijfelgevalletjes en dan is Lasse naar mijn idee best wel handig ;).
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 18 april 2012 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 19:22 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Lodeiro en Aisatti vertrekken zeer waarschijnlijk aan het eind van dit seizoen. Janssen heeft nu nog een jaarcontract als ik me niet vergis, dus die is aan het eind van volgend seizoen ook weg. Eriksen staat in de belangstelling van topclubs en als die met een goed bod komen is die ook vertrokken. Genoeg twijfelgevalletjes en dan is Lasse naar mijn idee best wel handig ;).
Als die allemaal vertrekken is dit natuurlijk prima. Wat is er mis met Lodeiro? Dat is toch een prima speler? Ze handelen in ieder geval een keer snel. Dat vind ik wel prettig.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - woensdag 18 april 2012 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 19:25 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Als die allemaal vertrekken is dit natuurlijk prima. Wat is er mis met Lodeiro? Dat is toch een prima speler? Ze handelen in ieder geval een keer snel. Dat vind ik wel prettig.
Lodeiro is een prima speler, maar komt voor het niveau Ajax net iets te kort. Een andere reden is natuurlijk dat het een speler van buiten de EU is en dat hij daarom een minimaal salaris moet verdienen, wat voor Lodeiro aan de hoge kant is.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 18 april 2012 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 19:27 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Lodeiro is een prima speler, maar komt voor het niveau Ajax net iets te kort. Een andere reden is natuurlijk dat het een speler van buiten de EU is en dat hij daarom een minimaal salaris moet verdienen, wat voor Lodeiro aan de hoge kant is.
Aha kijk ik begrijp het. Vind jij die Mooie goed genoeg?
alibabba
 alibabba - woensdag 18 april 2012 - 19:49   quote  deeplink  
Lasse Schone is een uitstekende speler voor Ajax...ik heb hem altijd een goeie voetballer gevonden en hij is transfervrij..het is een speler met enorm veel inzicht en heeft de kwaliteiten om te scoren...daarbij heeft ie een goeie pass in de benen en is ie in staat om rust in het elftal te brengen...25 jaar en het zal voor Eriksen ook leuk zijn om zich nog meer te ontwikkelen, want ik denk dat Schone gehaald is om het niveau van Eriksen omhoog te krikken..
remco k
 remco k - woensdag 18 april 2012 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 19:49 schreef alibabba het volgende:
Lasse Schone is een uitstekende speler voor Ajax...ik heb hem altijd een goeie voetballer gevonden en hij is transfervrij..het is een speler met enorm veel inzicht en heeft de kwaliteiten om te scoren...daarbij heeft ie een goeie pass in de benen en is ie in staat om rust in het elftal te brengen...25 jaar en het zal voor Eriksen ook leuk zijn om zich nog meer te ontwikkelen, want ik denk dat Schone gehaald is om het niveau van Eriksen omhoog te krikken..
Aangezien Erikssen nu al beter is dan Schone, meer grote internationale wedstrijden speelt en weet hoe het is om prijzen te pakken, snap ik niet hoe Schone Erikssen beter kan maken??
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - woensdag 18 april 2012 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 20:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Aangezien Erikssen nu al beter is dan Schone, meer grote internationale wedstrijden speelt en weet hoe het is om prijzen te pakken, snap ik niet hoe Schone Erikssen beter kan maken??
Hij bedoelt met tafeltennissen ;).
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - woensdag 18 april 2012 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 19:29 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Aha kijk ik begrijp het. Vind jij die Mooie goed genoeg?
Met die mooie bedoel je Lodeiro?? xd
AFC M&M
 AFC M&M - woensdag 18 april 2012 - 20:33   quote  deeplink  
Lodeiro verkopen, Aisatti behouden kan ook nog 2e man achter boeerigter
ktotheb
 ktotheb - woensdag 18 april 2012 - 20:43   quote  deeplink  
in mijn ogen een compleet overbodige speler voor Ajax. We stikken van de middenvelders, al helemaal aanvallende. Lodeiro, Serero, de Jong, Eriksen, Klaassen, Rits. Allemaal jongens die op zijn positie uit de voeten kunnen en die in mijn ogen kwalitatief niet onder doen voor Schone. Hij krijgt wat mij betreft een eerlijke kans, maar ik zie hem geen basisplaats krijgen.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 18 april 2012 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 20:33 schreef AFC M&M het volgende:
Lodeiro verkopen, Aisatti behouden kan ook nog 2e man achter boeerigter
Aisatti speelt nu ff goed.
maar als we dus Narsingh halen.
hebben we dus; Boerrigter Sulejmani en Narsingh er achter.
daarachter nog weer ozbilliz ebicilio en Fischer gaat volgend seizoen aansluiten bij de groep dus denk ik niet dat Aissatti nog nodig is. op het middenveld hebben we nu Shone dus komt het allemaal terecht.
ajacied
 ajacied - woensdag 18 april 2012 - 21:26   quote  deeplink  
Ik vind het een goede zaak.Zeker omdat hij transfervrij is en in mijn ogen zeker een meerwaarde. Ik wens hem bij deze veel suc6. Welkom bij de mooiste club.
Oceanu
 Oceanu - woensdag 18 april 2012 - 21:34   quote  deeplink  
Prima aankoop van Ajax. Schone is een Deens international en heeft meer wedstrijden afgewerkt in de eredivisie dan Lodeiro, Klaassen, Serero en Aissati bij elkaar. Is transfervrij dus kost alleen salaris.

Lodeiro verdient al minimaal 400.000 euro, Serero ook en Aissati zit volgens mij rond 1.000.000. Als Aissati en Lodeiro dan pleite gaan en je haalt Schone doe je het in sportief en financieel opzicht gewoon erg goed. Want zoveel minder dan die 2 is ie echt niet.

Eindelijk hoor ik half april al welke spelers ajax wil hebben. Top !! Andere jaren was er een maandenlang schimmenspel en werden er eind augustus, na 5 speelronden, nog even wat 'versterkingen' ingevlogen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 18 april 2012 - 21:45   quote  deeplink  
Schöne??? Tja kan hem niet goed genoeg om te beoordelen!
baco74
 baco74 - woensdag 18 april 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 21:34 schreef Oceanu het volgende:
Prima aankoop van Ajax. Schone is een Deens international en heeft meer wedstrijden afgewerkt in de eredivisie dan Lodeiro, Klaassen, Serero en Aissati bij elkaar. Is transfervrij dus kost alleen salaris.

Lodeiro verdient al minimaal 400.000 euro, Serero ook en Aissati zit volgens mij rond 1.000.000. Als Aissati en Lodeiro dan pleite gaan en je haalt Schone doe je het in sportief en financieel opzicht gewoon erg goed. Want zoveel minder dan die 2 is ie echt niet.

Eindelijk hoor ik half april al welke spelers ajax wil hebben. Top !! Andere jaren was er een maandenlang schimmenspel en werden er eind augustus, na 5 speelronden, nog even wat 'versterkingen' ingevlogen.
Aisatti verdiend 8 ton.
Niet verkeerd voor een speler die ruim een half jaar bij de beloftes heeft gevoetbald.
No hard feelings hoor wat dat betreft, want ik kan totaal niet voetballen maar zou die 8 ton ook pakken als ze mij dat boden.
Hij heeft de laatste wedstrijden echt goed gevoetbald, denk over een heel seizoen dat ie niet constant genoeg is.
Ik vind de aankoop van Lasse Schone dan ook wel een goede (financiele) zet.
Twan
 Twan - woensdag 18 april 2012 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Nu creëer je problemen op het middenveld. Was het niet zo dat Ajax dit seizoen alle spelers nodig? Het is een breedte-aankoop en bovendien heeft hij ervaring (25). Zeker geen domme zet. Schöne zou kunnen spelen als er iemand geschorst is die op het middenveld speelt of Eriksen vervangen na een Champions League duel.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 18 april 2012 - 22:11   quote  deeplink  
Wat me wel opvalt is dat Ajax eindelijk eens op tijd start met het versterken van de selectie en niet wacht totdat alle spelers verwisseld zijn van clubs!!
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - woensdag 18 april 2012 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 22:11 schreef amsterdammer113 het volgende:
Wat me wel opvalt is dat Ajax eindelijk eens op tijd start met het versterken van de selectie en niet wacht totdat alle spelers verwisseld zijn van clubs!!
Ons techinsche hart zorgt daarvoor ;). Kan geen kwaad!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 april 2012 - 22:32   quote  deeplink  
quote:

[..]

Volledig met jou eens!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 april 2012 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 19:12 schreef dege het volgende:
eindelijk handeld ajax eens snel, normaal als blijkt dat ajax interesse heeft in een speler komen de andere clubs ook meteen om de hoek, deze keer hebben zij daar geen tijd voor gehad wat ik toejuich, eindelijk eens met verstand gehandeld, well done ajax!
Veel succes Shone!!
Eens + positief!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 april 2012 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 19:27 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Klopt helemaal....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 april 2012 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 19:49 schreef alibabba het volgende:
Juist omschreven Ali!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 april 2012 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 21:26 schreef ajacied het volgende:
Ik vind het een goede zaak.Zeker omdat hij transfervrij is en in mijn ogen zeker een meerwaarde. Ik wens hem bij deze veel suc6. Welkom bij de mooiste club.
Kost niets...een aanwinst..nix mis mee!
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - woensdag 18 april 2012 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 22:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kost niets...een aanwinst..nix mis mee!
Haha, heerlijk hoe jij je mening geeft xd. Alles bij elkaar geschraapt en dat laatste zinnetje ;). Prima hoor Jack.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 april 2012 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 22:48 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Haha, heerlijk hoe jij je mening geeft xd. Alles bij elkaar geschraapt en dat laatste zinnetje ;). Prima hoor Jack.
Met jou ook nix mis mee gap....hahahaha wel erg makkelijk van mij heej Dutchajaxmen...
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - woensdag 18 april 2012 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 23:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Met jou ook nix mis mee gap....hahahaha wel erg makkelijk van mij heej Dutchajaxmen...
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?? xd
ajacied
 ajacied - woensdag 18 april 2012 - 23:20   quote  deeplink  
tjsa waarom niet ?
nora
 nora - woensdag 18 april 2012 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 17:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij doet het nu goed omdat hij passes kan geven in de ruimte, bij Ajax heb je die ruimte niet en moet alles op de vierkante meter..
Beste Remko in de kleien ruimte is een eerste vereiste techniek en hand/snelheid mou techniek heeft hij zeker hand/snelheid moeten wij afwachten.Laten wij hopen dat hij slaagt.
nora
 nora - woensdag 18 april 2012 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Lodeiro en Aisatti verwacht ik dat ze weg gaan en Klaasen kan je langzaam brengen en de Jong vind ik niet goed genoeg voor Ajax en Serero is erg licht alhoewel ik wel hoop dat die het ook gaat redden leuke voetballer.
sebas79
 sebas79 - donderdag 19 april 2012 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 23:28 schreef nora het volgende:

[..]

Lodeiro en Aisatti verwacht ik dat ze weg gaan en Klaasen kan je langzaam brengen en de Jong vind ik niet goed genoeg voor Ajax en Serero is erg licht alhoewel ik wel hoop dat die het ook gaat redden leuke voetballer.
Helemaal mee eens . Sneijder gaat (denkk) ook weg, en Enoh ook niet goed genoeg. Dus valt wel mee met het aantal middenvelders. Dus slimme zet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 april 2012 door sebas79 --
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 19 april 2012 - 12:28   quote  deeplink  
Druist volledig tegen het nieuwe beleid in, namelijk weer gaan putten uit zelf opgeleide spelers. Dito voor Narsingh en Moisander.
IdiJoods
 IdiJoods - donderdag 19 april 2012 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 april 2012 - 12:28 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Druist volledig tegen het nieuwe beleid in, namelijk weer gaan putten uit zelf opgeleide spelers. Dito voor Narsingh en Moisander.
Onderbouw je mening eens met steekhoudende argumenten ten opzicht van bovenstaande posts?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 april 2012 door IdiJoods --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 19 april 2012 - 13:58   quote  deeplink  
schone had je wel moeten halen. omdat aissati en loderio volgend seizoen er niet meer zijn. dat kan je wel opvangen door jongelingen door te schuiven. alleen is eriksen na vertonghen het meest gewilde speler van ajax dus die is deze zomer weg of in de winter. is hij dan nog niet vertrokken dan vertrekt hij de zomer erna wel. Nu is schone nog gratis en volgend jaar niet.

overigens speelde klaassen al op het middenveld terwijl we zo brede selectie hebben. op de hierachie zal hij wel een aantal plaatsen stijgen

verder uitgelicht bij topic over zomer transfers.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 19 april 2012 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 april 2012 - 12:28 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Hoezo? er gaan 3 verdedigers weg uit de selectie (Ooijer, Vertonghen en Van der Wiel).
Je haalt Moisander voor terug. overige 2 plaatsen vul je in door jeugd door te schuiven.

dan bedoel ik niet van Rhijn want die zat al bij de selectie dit seizoen.

er gaan sowieso 2 middenvelders weg als ajax geld wilt ( loderio en aisatti)
contract verlengen heeft weinig zin. Hoogst waarschijnlijk vertrekt binnen een jaar ook Eriksen. Dat kan je niet allemaal opvangen door spelers uit de jeugd.
daarnaast heeft Klaassen al een debuut gemaakt dit seizoen terwijl wij zo brede selectie hebben(niet dus)

Verder uitgelicht bij Zomer transfers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 april 2012 door Positieve Arrogantie --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Transfervrije Schöne voor drie jaar naar Ajax

0.0064351