|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 12:28 schreef Ikke_tikkie het volgende:Druist volledig tegen het nieuwe beleid in, namelijk weer gaan putten uit zelf opgeleide spelers. Dito voor Narsingh en Moisander. We kunnen het niet af met alleen maar jeugd. Die moeten langzaam komen en dan is het dus prima als je een Schone kan laten spelen omdat de jonkies rust nodig hebben. Zo is het ook altijd gegaan. In 95/96 waren oa Van Vossen en Scholten stand in. Ervaren spelers. Momenteel hebben we die met Aissati maar die verdient 8 ton. Lodeiro minimaal 4 ton. En ze spelen alleen als de noodzaak er is. Dat kan de ervaren Schone ook wel voor 3 a 4 ton per jaar.
Narsingh moeten we ook niet halen ? Man van 6 goals en 18 assists in 30 wedstrijden. Ik ben benieuwd wie van de rechtsbenige buitenspelers in de huidige selectie dat ook hebben bewezen te kunnen volgens jou.
Zelfde geldt voor Moisander. Prima vervanger van Vertonghen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Er gaan te veel spelers weg bij ajax om enkel dat te kunnen opvangen door jeugd.
3 verdedigers 2 Middenvelders 3 aanvallers 1 doelman
staan op de nominatie om te kunnen vertrekken vanwege hun contract en die niet wordt verlengt op dit moment.
al die spelers moeten dan worden vervangen door spelers uit de jeugd?
Beetje veel vind je niet, overigens zijn dat maar 3 basis spelers die vertrekken. de rest zijn spelers die op de bank of tribune zitten. Daar haal je maar 2 voor terug in de basis. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Ben benieuwd of deze speler het niveau aankan! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Het niveau van Aissati en Lodeiro moet ie wel aankunnen denk ik. |
|
|
|
|
Tonajax
|
|
|
Narsingh ook naar Ajax, bedrag tussen 4 en 6 miljoen |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote: Hoezo? Is dat al bekend? BRON?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 april 2012 door AFC M&M -- |
|
|
|
|
Tonajax
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Zucht..... Dat kan toch iedereen erop zetten........ |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote: Op wie zijn twitter dan? |
|
|
|
|
Tonajax
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Zullen de clubs blij mee zijn als hij dat er al op zet.... |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Waar zie jij dat bij raiola staan dan? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Onderbouwing?
Types als Schöne worden gehaald voor de breedte, zo lijkt mij. Daarnaast vind ik Lasse van het type Lindgren en de Zeeuw. Dan is het dus een raar verhaal dat je dat soort gasten laat gaan en er later een soortgelijke voor terug haalt. Buiten dat vind ik Aissati prima draaien, dus zou je net zo goed zijn contract kunnen verlengen. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote: Ach ajb die Raiola zei toen ook al dat de transfer van MeH 100 procent doorging! half uur later was het afgeketst! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 20:24 schreef remco k het volgende:[..] Aangezien Erikssen nu al beter is dan Schone, meer grote internationale wedstrijden speelt en weet hoe het is om prijzen te pakken, snap ik niet hoe Schone Erikssen beter kan maken?? Ik denk dat de aankoop van Schone bedoeld is om Eriksen net dat beetje extra te geven...ik vind Eriksen nog te grillig in zijn acties en heeft nog niet de rust die bij een speler op die positie hoort...Schone is iemand die finesse en rust in zijn spel heeft, waarvan Eriksen veel kan leren...ik denk dat de Boer Eriksen daar veel mee zal confronteren, waardoor Eriksen net dat beetje extra zal geven om de wensen van zijn trainer uit te laten komen...Schone en Eriksen zijn in staat om mekaar naar een hoger niveau te tillen.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 19:09 schreef alibabba het volgende:[..] Ik denk dat de aankoop van Schone bedoeld is om Eriksen net dat beetje extra te geven...ik vind Eriksen nog te grillig in zijn acties en heeft nog niet de rust die bij een speler op die positie hoort...Schone is iemand die finesse en rust in zijn spel heeft, waarvan Eriksen veel kan leren...ik denk dat de Boer Eriksen daar veel mee zal confronteren, waardoor Eriksen net dat beetje extra zal geven om de wensen van zijn trainer uit te laten komen...Schone en Eriksen zijn in staat om mekaar naar een hoger niveau te tillen.. Ik hoop het, maar denk persoonlijk niet dat ie daar voor is gehaald.. De tijd zal het leren,, |
|
|
|