|
|
remco k
|
|
|
Rafael van der Vaart speelt inmiddels acht jaar in het buitenland, maar eens keert hij terug naar de Eredivisie. 'Persoonlijk zie ik het als een soort verplichting ooit weer in Nederland te voetballen', zo stelt de middenvelder van Tottenham Hotspur deze week in de nieuwe editie van Voetbal International.
'Ik heb een gevoel dat ik de Eredivisie iets moet teruggeven voor wat ze voor mij heeft betekend. Ik kon er groeien, mezelf ontwikkelen en daardoor de stap naar het buitenland maken.'
De Oranje-international vertelt ook het een goede zaak te vinden dat voormalige topvoetballers hun kennis en ervaring in dienst stellen van Nederlandse clubs.
'Van Basten die trainer wordt van Heerenveen, Koeman die Feyenoord traint, De Boer bij Ajax, Cocu die nu even de baas is bij PSV. Ik vind dat mooi, daar profiteert iedereen van.
http://www.vi.nl/nieuws/219572/Van-der-Vaart-Terugkeer-naar-Eredivisie-een-verplichting.htm |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
held of anti-Held???
Ik zeg held en hij gaat binnen nu en 3 seizoenen terugkomen als speler.. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 18:45 schreef remco k het volgende:held of anti-Held??? Ik zeg held en hij gaat binnen nu en 3 seizoenen terugkomen als speler.. Rafael blijft altijd een held. Is samen met Johnny (Heitinga) vaak bezig met een terugkeer naar Ajax. Raffie heeft ons aller Ajax goed geholpen, was een goede aanvoerder en ik hoop dat hij met een paar jaartjes weer schitterd in de ArenA.
/////Rafael van der Vaart//////Held//// |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Dat hebben er meer geroepen! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 18:45 schreef remco k het volgende:held of anti-Held??? Ik zeg held en hij gaat binnen nu en 3 seizoenen terugkomen als speler.. Waarom die vraag Remco??? VD.VAART is zonder twijfel een HELD en een echte Ajacied!!!
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 20:01 schreef alibabba het volgende:[..] Waarom die vraag Remco??? VD.VAART is zonder twijfel een HELD en een echte Ajacied!!! [ filmpje ] Voor mijzelf ook zeker geen vraag, maar er zijn er genoeg die dit misschien anders zien.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Als een geboren Heemskerker beheerst Raffie de Amsterdams bluf als geen ander. Ik vind het een geweldige voetballer, die welliswaar alles moet geven om top te presteren maar dan laat ie wel wat zien. Mooie techniek, fantastische inzet en meestal in staat om iets verrassends te doen in een wedstrijd. Van der Vaart is (voor mij) meer dan welkom en zeker één van mijn grootste Ajaxhelden. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 20:36 schreef baco74 het volgende:Als een geboren Heemskerker beheerst Raffie de Amsterdams bluf als geen ander. Ik vind het een geweldige voetballer, die welliswaar alles moet geven om top te presteren maar dan laat ie wel wat zien. Mooie techniek, fantastische inzet en meestal in staat om iets verrassends te doen in een wedstrijd. Van der Vaart is (voor mij) meer dan welkom en zeker één van mijn grootste Ajaxhelden. zou echt mooi zijn. hij kan er echt wat van. heb heitinga ooit is met een geweldig idee horen komen. dat Heitinga, Sneijder en Vd Vaart de kar gaan trekken bij Ajax. zou helemaal geweldig zijn als we Ibra nog even kunnen polsen. Chivu zou nu het goede voorbeeld kunnen geven. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Rafael is een held!!! Maar in bovenstaand stukkie zien ik niet dat hij speciaal naar Ajax wilt..... Doet hij dat niet dan is hij voor mij een echte ANTI HELD !!!!!!!
Daarbij zie ik hem liever nu terugkomen dam over 6 jaar als het beste eraf is...... En waarom ook nie? Heeft toch al veels teveel pegeltjes o zijn bankie staan, dus dat is de reden nie...,, |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 21:02 schreef joduh het volgende:Rafael is een held!!! Maar in bovenstaand stukkie zien ik niet dat hij speciaal naar Ajax wilt..... Doet hij dat niet dan is hij voor mij een echte ANTI HELD !!!!!!! Daarbij zie ik hem liever nu terugkomen dam over 6 jaar als het beste eraf is...... En waarom ook nie? Heeft toch al veels teveel pegeltjes o zijn bankie staan, dus dat is de reden nie...,, de reden is naar mijn idee het WK 2014, daar zal hij zich op richten. 2 jaar lang om van Marwijk te kunnen overtuigen dat hij beter is dan Sneijder. niet dat hij dat is. maar denk dat hij daar op aast. dan heeft hij nog ff gemaakt in zijn na dagen en komt dan terug. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Geweldige speler. Moet de deur altijd voor open staan. Laat em maar komen over een paar jaar. Samen met Heitinga en Hunter. Daarbij vind ik VDV ongeveer de enige speler die nog een spontaan interview geeft. Altijd in voor een geintje en nooit van die gelikte teksten als 'het teambelang' en 'de trainer bepaalt'. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 21:19 schreef Oceanu het volgende:Geweldige speler. Moet de deur altijd voor open staan. Laat em maar komen over een paar jaar. Samen met Heitinga en Hunter. Daarbij vind ik VDV ongeveer de enige speler die nog een spontaan interview geeft. Altijd in voor een geintje en nooit van die gelikte teksten als 'het teambelang' en 'de trainer bepaalt'. Helemaal met je eens, Oceanu. Vrolijk en spontaan, net als zijn spel. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 18:45 schreef remco k het volgende:Rafael van der Vaart speelt inmiddels acht jaar in het buitenland, maar eens keert hij terug naar de Eredivisie. 'Persoonlijk zie ik het als een soort verplichting ooit weer in Nederland te voetballen', zo stelt de middenvelder van Tottenham Hotspur deze week in de nieuwe editie van Voetbal International. 'Ik heb een gevoel dat ik de Eredivisie iets moet teruggeven voor wat ze voor mij heeft betekend. Ik kon er groeien, mezelf ontwikkelen en daardoor de stap naar het buitenland maken.' De Oranje-international vertelt ook het een goede zaak te vinden dat voormalige topvoetballers hun kennis en ervaring in dienst stellen van Nederlandse clubs. 'Van Basten die trainer wordt van Heerenveen, Koeman die Feyenoord traint, De Boer bij Ajax, Cocu die nu even de baas is bij PSV. Ik vind dat mooi, daar profiteert iedereen van. http://www.vi.nl/nieuws/219572/Van-der-Vaart-Terugkeer-naar-Eredivisie-een-verplichting.htm Toch opvallend; Klaas-Jan had ook al van die mooie uitspraken op nu.nl.
Klaas-Jan Huntelaar volgt de eredivisie op de voet. De spits van Schalke 04 ziet hoe Ajax de tweede titel op rij nadert, terwijl hij zelf in Amsterdamse dienst nooit kampioen werd.
"Het is op één doelpunt na niet gelukt", zegt Huntelaar in het NUsport-magazine van deze week. "Dat wringt. Natuurlijk gun ik ze de titel, maar dat wilde ik zelf ook bereiken."
Op de vraag:"zien we je ooit terug bij Ajax?" zegt Klaas-Jan:
"Dat is zeker een optie. Ajax is altijd de club geweest waar ik fan van was en waar ik wilde spelen. Dat krijg je er niet uit, hoor. Ik ben nog altijd betrokken bij Ajax, wil zeker nog een keer kampioen worden met Ajax." |
Geeft maar weer aan dat Ajax een mooie club is die bij veel ex-spelers nog een mooi plekje in hun hart heeft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 april 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Een paar jaar geleden riepen ze dat allemaal niet. Maar toen ging het ook nog niet zo goed met ons.
Desalniettemin zijn hij en KlaasJan altijd welkom |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Het blijft een lekker doelpunt!!!
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Lekker moment was dat |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2012 - 20:25 schreef remco k het volgende:[..] Voor mijzelf ook zeker geen vraag, maar er zijn er genoeg die dit misschien anders zien.. Ik geloof daar niet in, maar het zou best kunnen ja...er zijn er altijd die er werkelijk NIETS van snappen.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 19:05 schreef @NLeredivisie012 het volgende:Ben jij Ajax fan? heb je twitter? volg dan @NLeredivisie012 voor het laatse voetbalnieuws van jou club door deze link te kopieren kom je op onze homepage van twitter https://twitter.com/#!/NLeredivisie012 ik zeg doen Fuck off met je promo.........of moet ik eerst naar het post-me-niet-register om van je af te komen. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 19:05 schreef @NLeredivisie012 het volgende:Ben jij Ajax fan? heb je twitter? volg dan @NLeredivisie012 voor het laatse voetbalnieuws van jou club door deze link te kopieren kom je op onze homepage van twitter https://twitter.com/#!/NLeredivisie012 ik zeg doen Ben je lichtelijk gestoord? heb je geen leven? Ga dan andere mensen vervelen met je onzin. Ik zeg NIET DOEN!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Van der Vaart is voor altijd////HELD |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Inderdaad, een fantastische voetballer, en ik heb liever hem dan Sneijder, omdat die toch altijd net een beetje té anders is. Daarnaast is hij, mits hij nog goed verzorgt gaat worden, prima voor Ajax denk ik, want heeft ervaring, is Ajacied en kan goed voetballen!! |
|
|
|