|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
....zucht.... Dankzij "conflictmaneer" gaat ONZE club weer de goede richting op. Lopen er mannen als Bergkamp,Jonk, Overmars, Bosman en Stam op de toekomst. Is er sinds weer jaren weer een duidelijke lijn uitgestippeld. Deze "conflictmeneer" laat ook zijn club niet kapotmaken door bobo's die alleen maar voor de show bijnAjax zitten. Doet doet volledig gratis. Dus wat meer respect graag voor deze "conflictmeneer"!!!!!!!! |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Ook hier gaat het gezegde op: 'als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg'. Of een andere: 'zachte heelmeesters maken stinkende wonden'.
Oftewel: soms is het goed om de boel even in de hens te zetten om e.e.a. weer op het goeie spoor te zetten. Daar is veel moed voor nodig, waardoor veel mensen hun vingers daar niet aan durven te branden. Ze houden liever hun mond houden uit angst om hun erebaantje te verliezen. Cruijff heeft zijn nek uitgestoken uit liefde voor de club, omdat hij zag dat Ajax een slangenkuil was. De makkelijkste weg was inderdaad geweest om het lekker zo te laten, maar dan was Ajax steeds verder afgegleden. Voor het eerst in jaren heb ik nu het gevoel dat Ajax weer stappen naar voren aan het zetten is. Kijk bijvoorbeeld naar de huidige activiteit op de transfermarkt. Voor het eerst in jaren is Ajax aan het anticiperen i.p.v. reageren. Dat kan alleen wanneer er in de top rust is, dus dat heeft Cruijff inmiddels blijkbaar toch bereikt! Dus inderdaad wat meer respect voor 'conflictmeneer'. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Jij komt ook enkel tevoorschijn wanneer je Cruijff in een kwaad daglicht kan stellen he??? Nu de resultaten goed zijn en Ajax richting de landstitel gaat hoor en zie ik je hier niet meer! Maar wat heeft Chivas te maken met Ajax????? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Moment. De goede resultaten van de laatste tijd worden Cruijff toegeschreven? En dat meen je serieus? Laat me niet lachen...
In het huidige elftal lopen geregeld tien zelf opgeleiden. De A-jeugd draait als een trein, de B-jeugd draait als een trein en het Nederlands elftal bestaat voor het merendeel uit spelers die ooit bij Ajax hun opleiding genoten... Ook dat ga je Cruijff zometeen nog toeschrijven?
Graag wel een beetje serieus blijven steggelen hier, want met de beste wil van de wereld zie ik niet in waar JC met bovenstaande bemoeienis heeft gehad. In plaats daarvan heeft hij een half seizoen gezorgd voor vooral veel onrust. Juist de periode ook dat het eerste elftal draaide als derrie.
En de voetballer en trainer Cruijff zal ik nooit in een kwaad daglicht stellen, de vervelende intrigant daarentegen wél.
En kan die idioot z'n smond houden met z'n "Slotje". |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
En nu bemoeit meneer zich met een andere club (doet ie er even bij) en ontstaan er wederom conflicten, zoals overal en altijd waar meneer verschijnt. Of gaat iemand dat ontkennen? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Oh ja, duid aub voor mij even die duidelijke lijn... en graag een beetje onderbouwd. Of graaien we dan dat wazige powerpointje weer tevoorschijn? Oh nee, dat was bewust beperkt en onsamenhangend gehouden, omdat de rest aan vakliteratuur in de kast staat bij die zogenaamde looptrainer...
Het zal wel komen omdat ik niet met mijn linkerhelft van mijn hersenen denk? Want die is natuurlijk essentiëel voor topvoetballers. Ga spelen jongens... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
En Harm, rust in de top? Hebben we al een nieuw bestuur etc dan? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 11:10 schreef Ikke_tikkie het volgende:En nu bemoeit meneer zich met een andere club (doet ie er even bij) en ontstaan er wederom conflicten, zoals overal en altijd waar meneer verschijnt. Of gaat iemand dat ontkennen? Vreemd dat ze in Barcelona, op dit moment de grootste club, dan zo complimenteus zijn over hem! Trouwens, vergeet niet dat er altijd voor en tegenstanders zijn en dat niet iedereen binnen een club direct de lijn zal volgen! Nu vertrekt daar de trainer, maar om dat hier te gaan bespreken????? Pffffffffffffff wat interesseert mij Chivas nou!!
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 11:09 schreef Ikke_tikkie het volgende:Moment. De goede resultaten van de laatste tijd worden Cruijff toegeschreven? En dat meen je serieus? Laat me niet lachen... In het huidige elftal lopen geregeld tien zelf opgeleiden. De A-jeugd draait als een trein, de B-jeugd draait als een trein en het Nederlands elftal bestaat voor het merendeel uit spelers die ooit bij Ajax hun opleiding genoten... Ook dat ga je Cruijff zometeen nog toeschrijven? Graag wel een beetje serieus blijven steggelen hier, want met de beste wil van de wereld zie ik niet in waar JC met bovenstaande bemoeienis heeft gehad. In plaats daarvan heeft hij een half seizoen gezorgd voor vooral veel onrust. Juist de periode ook dat het eerste elftal draaide als derrie. En de voetballer en trainer Cruijff zal ik nooit in een kwaad daglicht stellen, de vervelende intrigant daarentegen wél. En kan die idioot z'n smond houden met z'n "Slotje". O ja en nergens roep ik dat de goede resultaten te danken zijn aan Cruijff. Ik roep enkel dat, toen de resultaten tegenvielen, jij nog wel eens op het forum verscheen om je mening wat betreft Cruijff samen te vatten! Toen lag het ineens allemaal aan Cruijff dan?????
Nu zijn de resultaten goed, mede door de rust en duidelijkheid binnen de club (ok nog geen nieuw bestuur, maar dat komt vanzelf), en komt er een bericht over nota bene een club uit 1 of ander suptropisch land genaamd Chivas en kom jij weer je ongenoegen over Cruijff spuien????
Sorry Ikke, heb geen probleem met jouw, maar ik vind dit allemaal een beetje te ver gezocht |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Nee, ik vind het tenminste frappant dat er weer een conflict optreedt. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Daar ben jij ook weer hoor.. sjonge jonge.. als het slecht gaat dan loop je hier te zeiken en als het goed gaat dan ben je opeens weg.. blijf gewoon weg joh |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
JC was daar toch aan het werk om advies uit te brengen.
Nou dat heeft hij dus gedaan en daar word tenminste naar hem geluisterd.
daar zouden wij bij ajax nog wat van kunnen leren.
Er hing al geruchten voordat JC naar Chivas kwam om die trainer te ontslaan vanwege slechte prestaties. Vind je het raar dat er na 5 weken alsnog die man op straat staat? ik niet, dat daar een conflict voor nodig was geweest is jammer. kijkend naar de ranglijst was hij al voor JC ontslagen moeten zijn. Ook jammer dat ze JC daar voor nodig hebben om een trainer te ontslaan.
beter was geweest 1. trainer eruit 2. JC erbij voor advies.
Het lijkt nu namelijk dat JC nodig was geweest om de trainer te kunnen ontslaan. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 11:47 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Vreemd dat ze in Barcelona, op dit moment de grootste club, dan zo complimenteus zijn over hem! Trouwens, vergeet niet dat er altijd voor en tegenstanders zijn en dat niet iedereen binnen een club direct de lijn zal volgen! Nu vertrekt daar de trainer, maar om dat hier te gaan bespreken????? Pffffffffffffff wat interesseert mij Chivas nou!! WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!!! Guardiola heeft deze week juist aangegeven dat het huidige spel van Barcelona door Van Gaal komt zoals hij beschrijft in z'n biografie:
"Pep Guardiola won als speler en hoofdtrainer zo'n beetje alles wat er te winnen valt met Barcelona. Vaak gaat men er van uit dat de succestrainer zijn visie heeft gebaseerd op de visie van Johan Cruijff. In zijn onlangs verschenen biografie geeft Guardiola echter aan dat zijn huidige elftal is gebaseerd op het Ajax van Louis van Gaal uit 1995.
'Het gemak waarmee het Ajax van Van Gaal het spel opbouwde, de snelheid van de flankspelers, en hun manier van de bal naar elkaar toe te spelen, over de grond, door de lucht...', valt Guardiola in katzwijm wanneer de equipe van Van Gaal ter sprake komt. 'Zij namen alle risico's die een ploeg kán nemen.'
'Dat Ajax had iets wat mij verbaasde en verblufte', citeert Voetbal International verder uit het levensverhaal van Guardiola. 'De discipline waarmee plaatsen werden overgenomen, het balbezit als basisidee, het constant ondersteunende spel, de bewegingen op twee plekken tegelijk. Zij konden perfect doen wat ik vind dat een voetbalploeg altijd moet doen. Dat Ajax gaf les aan hen die het spel perfect kennen.'"
Dus iedereen die zo vol lof zijn over het huidig Barcelona (en dat zijn er nogal wat!) zouden zich eens achter de oren moeten krabben dat ze van Gaal geen kans geven. Tuurlijk is een goede jeugdopleiding ook belangrijk maar daar had/heeft van Gaal ook heel goede ideeen over, zoniet betere ideeen dan Cruijff die het anderen laat oplossen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 april 2012 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 09:37 schreef Brandje het volgende:....zucht.... Dankzij "conflictmaneer" gaat ONZE club weer de goede richting op. Lopen er mannen als Bergkamp,Jonk, Overmars, Bosman en Stam op de toekomst. Is er sinds weer jaren weer een duidelijke lijn uitgestippeld. Deze "conflictmeneer" laat ook zijn club niet kapotmaken door bobo's die alleen maar voor de show bijnAjax zitten. Doet doet volledig gratis. Dus wat meer respect graag voor deze "conflictmeneer"!!!!!!!! +1 |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Kan mij het nou schelen wat Cruijff met Chivas doet, zolang hij Ajax maar terug brengt naar de top! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 14:52 schreef Boudewijn het volgende:[..] Dus iedereen die zo vol lof zijn over het huidig Barcelona (en dat zijn er nogal wat!) zouden zich eens achter de oren moeten krabben dat ze van Gaal geen kans geven. Tuurlijk is een goede jeugdopleiding ook belangrijk maar daar had/heeft van Gaal ook heel goede ideeen over, zoniet betere ideeen dan Cruijff die het anderen laat oplossen. +100 |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 10:55 schreef amsterdammer113 het volgende:Jij komt ook enkel tevoorschijn wanneer je Cruijff in een kwaad daglicht kan stellen he??? Nu de resultaten goed zijn en Ajax richting de landstitel gaat hoor en zie ik je hier niet meer! Maar wat heeft Chivas te maken met Ajax????? + 14 |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 11:09 schreef Ikke_tikkie het volgende:Moment. De goede resultaten van de laatste tijd worden Cruijff toegeschreven? En dat meen je serieus? Laat me niet lachen... In het huidige elftal lopen geregeld tien zelf opgeleiden. De A-jeugd draait als een trein, de B-jeugd draait als een trein en het Nederlands elftal bestaat voor het merendeel uit spelers die ooit bij Ajax hun opleiding genoten... Ook dat ga je Cruijff zometeen nog toeschrijven? Graag wel een beetje serieus blijven steggelen hier, want met de beste wil van de wereld zie ik niet in waar JC met bovenstaande bemoeienis heeft gehad. In plaats daarvan heeft hij een half seizoen gezorgd voor vooral veel onrust. Juist de periode ook dat het eerste elftal draaide als derrie. En de voetballer en trainer Cruijff zal ik nooit in een kwaad daglicht stellen, de vervelende intrigant daarentegen wél. En kan die idioot z'n smond houden met z'n "Slotje". Jij bent heel goed op de hoogte van alles.....SJAPOO!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 14:52 schreef Boudewijn het volgende:[..] Guardiola heeft deze week juist aangegeven dat het huidige spel van Barcelona door Van Gaal komt zoals hij beschrijft in z'n biografie: "Pep Guardiola won als speler en hoofdtrainer zo'n beetje alles wat er te winnen valt met Barcelona. Vaak gaat men er van uit dat de succestrainer zijn visie heeft gebaseerd op de visie van Johan Cruijff. In zijn onlangs verschenen biografie geeft Guardiola echter aan dat zijn huidige elftal is gebaseerd op het Ajax van Louis van Gaal uit 1995.
'Het gemak waarmee het Ajax van Van Gaal het spel opbouwde, de snelheid van de flankspelers, en hun manier van de bal naar elkaar toe te spelen, over de grond, door de lucht...', valt Guardiola in katzwijm wanneer de equipe van Van Gaal ter sprake komt. 'Zij namen alle risico's die een ploeg kán nemen.'
'Dat Ajax had iets wat mij verbaasde en verblufte', citeert Voetbal International verder uit het levensverhaal van Guardiola. 'De discipline waarmee plaatsen werden overgenomen, het balbezit als basisidee, het constant ondersteunende spel, de bewegingen op twee plekken tegelijk. Zij konden perfect doen wat ik vind dat een voetbalploeg altijd moet doen. Dat Ajax gaf les aan hen die het spel perfect kennen.'"Dus iedereen die zo vol lof zijn over het huidig Barcelona (en dat zijn er nogal wat!) zouden zich eens achter de oren moeten krabben dat ze van Gaal geen kans geven. Tuurlijk is een goede jeugdopleiding ook belangrijk maar daar had/heeft van Gaal ook heel goede ideeen over, zoniet betere ideeen dan Cruijff die het anderen laat oplossen. Er word hier door de meeste op het forum niets negatiefs over V.GAAL gepraat....LOUIS V.GAAL blijft MAGISTRAAL!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 11:10 schreef Ikke_tikkie het volgende:En nu bemoeit meneer zich met een andere club (doet ie er even bij) en ontstaan er wederom conflicten, zoals overal en altijd waar meneer verschijnt. Of gaat iemand dat ontkennen? Dat ga ik zeker niet ontkennen. Maar Cruijff zorgt er wel voor dat wat moet gebeuren ook daadwerkelijk gebeurd. Dat betekend dat vriendjespolitiek niet meer werkt en dat dus het ene werknemer van die club niet de hand boven het hoofd kan houden van de andere werknemer van de club. Daar is dus soms een conflict voor nodig.......helemaal nix mis mee. Als mensen bij een club niet naar behoren presteren en ook iet van werkwijze willen verranderen dan moeten ze eruit. Cruijff is ook daar aangesteld om de club naar betere tijden te loodsen, dus zullen ze ook naar hem moeten luisteren.
Zullen we het nu weer over Ajax gaan hebben Ikke_tikkie ? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 19:08 schreef baco74 het volgende:[..] Dat ga ik zeker niet ontkennen. Maar Cruijff zorgt er wel voor dat wat moet gebeuren ook daadwerkelijk gebeurd. Dat betekend dat vriendjespolitiek niet meer werkt en dat dus het ene werknemer van die club niet de hand boven het hoofd kan houden van de andere werknemer van de club. Daar is dus soms een conflict voor nodig.......helemaal nix mis mee. Als mensen bij een club niet naar behoren presteren en ook iet van werkwijze willen verranderen dan moeten ze eruit. Cruijff is ook daar aangesteld om de club naar betere tijden te loodsen, dus zullen ze ook naar hem moeten luisteren. Zullen we het nu weer over Ajax gaan hebben Ikke_tikkie ? + 14....ik had hem wel eens willen horen als ten HaTe en consorten er nog hadden gezeten en Cruijff, Jonk, Bergkamp en alle andere jeugdtrainers weg waren geweest..dan hadden we nu echt geen 1e gestaan maar eerder op plaats 8 of 9...dan was ie nonstop hier op het forum geweest om zijn geluk te delen...wel opvallend dat ik 'm vanaf de goeie periode niet meer gezien heb en nu Cruijff, in zijn optiek, negatief in het nieuws is, hij als een klein kind vooraan staat te bléren... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 14:52 schreef Boudewijn het volgende:[..] Guardiola heeft deze week juist aangegeven dat het huidige spel van Barcelona door Van Gaal komt zoals hij beschrijft in z'n biografie: "Pep Guardiola won als speler en hoofdtrainer zo'n beetje alles wat er te winnen valt met Barcelona. Vaak gaat men er van uit dat de succestrainer zijn visie heeft gebaseerd op de visie van Johan Cruijff. In zijn onlangs verschenen biografie geeft Guardiola echter aan dat zijn huidige elftal is gebaseerd op het Ajax van Louis van Gaal uit 1995.
'Dat Ajax had iets wat mij verbaasde en verblufte', citeert Voetbal International verder uit het levensverhaal van Guardiola. 'De discipline waarmee plaatsen werden overgenomen, het balbezit als basisidee, het constant ondersteunende spel, de bewegingen op twee plekken tegelijk. Zij konden perfect doen wat ik vind dat een voetbalploeg altijd moet doen. Dat Ajax gaf les aan hen die het spel perfect kennen.'"Dus iedereen die zo vol lof zijn over het huidig Barcelona (en dat zijn er nogal wat!) zouden zich eens achter de oren moeten krabben dat ze van Gaal geen kans geven. Tuurlijk is een goede jeugdopleiding ook belangrijk maar daar had/heeft van Gaal ook heel goede ideeen over, zoniet betere ideeen dan Cruijff die het anderen laat oplossen. Is nogal logisch dat Barca speelt volgens de taktiek van Van Gaal. De voetbaltaktiek die Van Gaal hanteerd verschilt voor geen ene meter met die van Cruijff. Aangezien Cruijff al twee decennia's weg is als trainer bij Barca, is het logisch dat Van Gaals invloed nog het grootst is bij het eerste elftal.
Cruijff is degeen die er voor zorgt dat de club in zijn geheel een goed beleid voert. Dat alles met betrekking op het aankopen en opleiden van (jeugd-)spelers. Cruijff faciliteerd als het ware de taktiek van Van Gaal door gedegen spelers aan te leveren die door Cruijffs ingevoerde beleid perfect in die taktiek passen. Veel jeugd met hier en daar een aankoop. Als het aan Van Gaal had gelegen waren dat meer aankopen geweest, aangevuld met wat goede jeugd waar hij toen over kon beschikken. Om vervolgens met dezelfde taktiek te spelen als waar ook Cruijff voor staat. Verder hield Van Gaal zich niet zo bezig met jeugd, waardoor hij de volgende trainer praktisch verplichte om vele aankopen te doen. De manier van werken die Cruijff bij Barca ingevoerd heeft, is meer voor de lange termijn. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
haha dwepen met JC maar VGaal de inspirator van Barcelona.. smack in the face |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Lezen is niet jou sterkste punt merk ik al.......mischien moet je een leeslampie aanschaffen,gaat er een wereld voor je open |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Wie is hier nu de conflictmeneer ??? Lekker belangrijk zeg.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
'Dat Ajax had iets wat mij verbaasde en verblufte', citeert Voetbal International verder uit het levensverhaal van Guardiola. 'De discipline waarmee plaatsen werden overgenomen, het balbezit als basisidee, het constant ondersteunende spel, de bewegingen op twee plekken tegelijk. Zij konden perfect doen wat ik vind dat een voetbalploeg altijd moet doen. Dat Ajax gaf les aan hen die het spel perfect kennen.'"Dus iedereen die zo vol lof zijn over het huidig Barcelona (en dat zijn er nogal wat!) zouden zich eens achter de oren moeten krabben dat ze van Gaal geen kans geven. Tuurlijk is een goede jeugdopleiding ook belangrijk maar daar had/heeft van Gaal ook heel goede ideeen over, zoniet betere ideeen dan Cruijff die het anderen laat oplossen. Heb je hem helemaal gelezen?? Ook gezien hoe hij over Cruijff praat??? Alsof het een god is namelijk, hij haalt van Gaal zijn Ajax aan omdat het zo verschrikkelijk goed was, daarna haalt hij aan dat het elftal was opgebouwd uit spelers die destijds volgens de Cruijff manier zijn opgeleid.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 20:28 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Lezen is niet jou sterkste punt merk ik al.......mischien moet je een leeslampie aanschaffen,gaat er een wereld voor je open Ik denk dat ie genoeg LAMPIES heeft, enkel werkt ook dat niet bij hem. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 20:48 schreef remco k het volgende:[..] Heb je hem helemaal gelezen?? Ook gezien hoe hij over Cruijff praat??? Alsof het een god is namelijk, hij haalt van Gaal zijn Ajax aan omdat het zo verschrikkelijk goed was, daarna haalt hij aan dat het elftal was opgebouwd uit spelers die destijds volgens de Cruijff manier zijn opgeleid.. Juist!!!!! +remco |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dus extreem positief over van Gaal over zowel zijn Ajax periode als zijn Barca periode, alleen over Cruijff is hij nog positiever... En wij mochten gewoon kiezen tussen deze twee grootheden.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 20:52 schreef remco k het volgende:Dus extreem positief over van Gaal over zowel zijn Ajax periode als zijn Barca periode, alleen over Cruijff is hij nog positiever... En wij mochten gewoon kiezen tussen deze twee grootheden.. Tsja we zijn bevoorrecht.....voor mij is de keuze makkelijk |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Wij mochten kiezen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 april 2012 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Jij en Boudje niet dan :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 april 2012 door baco74 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als het grote publiek tegen Cruijff en pro van Gaal was geweest had het denk ik best anders kunnen lopen, dus ik denk inderdaad dat we een stem hebben gehad.. Niet iedereen voor zich, maar wel als supporters zijnde.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Voor mij ook, maar niet omdat ik van Gaal niks zou vinden, maar omdat ik JC nog een stukje hoger heb zitten... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Cruijff werpt al 40 jaar zijn schaduw over Ajax.....van Gaal was een (goeie) passant...mijn voorkeur gaat naar Johan.....met een enorme voorsprong |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 20:58 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Cruijff werpt al 40 jaar zijn schaduw over Ajax.....van Gaal was een (goeie) passant...mijn voorkeur gaat naar Johan.....met een enorme voorsprong van Gaal een passant noemen terwijl iedereen weet dat zijn hart bij Ajax ligt vind ik wat ver gaan eerlijk gezegd.. Morten Olsen was een passant, van Gaal toch wel wat meer dan dat.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 20:58 schreef remco k het volgende:[..] Voor mij ook, maar niet omdat ik van Gaal niks zou vinden, maar omdat ik JC nog een stukje hoger heb zitten... Van Gaal had het eerste van Ajax ook kunnen redden en tot grote prestaties kunnen tillen, echter wel zolang hij er is. Johan denkt aan de lange termijn met Ajax, Van Gaal slechts aan het eerste elftal. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Kurt Linder was een passant. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 21:00 schreef remco k het volgende:[..] van Gaal een passant noemen terwijl iedereen weet dat zijn hart bij Ajax ligt vind ik wat ver gaan eerlijk gezegd.. Morten Olsen was een passant, van Gaal toch wel wat meer dan dat.. In perspectief gezien zijn het allemaal passanten......Cruijff= Ajax |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 21:01 schreef baco74 het volgende:[..] Van Gaal had het eerste van Ajax ook kunnen redden en tot grote prestaties kunnen tillen, echter wel zolang hij er is. Johan denkt aan de lange termijn met Ajax, Van Gaal slechts aan het eerste elftal. Ik denk dat dit inderdaad als TD en trainer het geval was, toch heeft ook hij zeer goede ideeen over de jeugdopleiding en als AD denk ik dan ook dat hij hier prima invulling aan had kunnen geven.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Onzin allemaal. de jeugd die nu speelt zat er al onder die Riekerink en jullie mr kwijlen met je Jc. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Stilstand is achteruitgang. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Cruijff is voor mij ook alles wat Ajax belichaamd. Enkel ben ik ook niet vergeten dat hij vanaf eind jaren 80 tot 2 jaar terug zijn gezicht niet heeft laten zien en niks heeft betekend voor Ajax in die tijd.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bedoell straks ben je weken weer pleitte.......maakt jou ook een passant |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 21:03 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat dit inderdaad als TD en trainer het geval was, toch heeft ook hij zeer goede ideeen over de jeugdopleiding en als AD denk ik dan ook dat hij hier prima invulling aan had kunnen geven.. Had ie eerder mee moeten komen, had ik het wel willen aanzien.....grote kans van slagen. Te laat, verkeerd moment en zeker op de verkeerde manier. |
|
|
|