|
|
baco74
|
|
|
quote: Stilstand is stilstand, toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij blijft terug komen, niet bepaald het stereotype passant dus..:-) |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Klopt. En met genoegen. ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 21:03 schreef infamous psv het volgende:Onzin allemaal. de jeugd die nu speelt zat er al onder die Riekerink en jullie mr kwijlen met je Jc. Hoor ik daar een lama schijten? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 21:05 schreef baco74 het volgende:[..] Had ie eerder mee moeten komen, had ik het wel willen aanzien.....grote kans van slagen. Te laat, verkeerd moment en zeker op de verkeerde manier. Dat ben ik niet met je oneens, ik denk dan ook dat ie zeker zijn kans nog gaat krijgen over een jaar of 5 a 8 en dat gun ik hem ook ...
Iedereen maakt fouten, we hebben JC zelfs vergeven voor zijn uitstapje naar de grootste concurrent.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Ja, die reutelt. Maar deels heeft hij wél gelijk... dat kun je niet ontkennen. ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij heeft per definitie geen gelijk.. al heeft ie wel gelijk.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 21:07 schreef remco k het volgende:[..] Iedereen maakt fouten, we hebben JC zelfs vergeven voor zijn uitstapje naar de grootste concurrent.. Speak for yourself. Dat heb ik 'm nooit vergeven... net zo min als ik Jonk, Koeman en Vanenburg hun periode bij PSV ooit heb vergeven. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 21:07 schreef remco k het volgende:[..] Dat ben ik niet met je oneens, ik denk dan ook dat ie zeker zijn kans nog gaat krijgen over een jaar of 5 a 8 en dat gun ik hem ook ... Iedereen maakt fouten, we hebben JC zelfs vergeven voor zijn uitstapje naar de grootste concurrent.. Tuurlijk, kan het Van Gaal ook vergeven en misschien komt zijn tijd nog wel een keer. Maar dan graag wanneer we hem nodig hebben, dat is niet nu. Is geen verkeerde voor Ajax, maar ik geef Cruijff de voorkeur. Die is er ook niet voor eeuwig, beste man is 65. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 21:09 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Speak for yourself. Dat heb ik 'm nooit vergeven... net zo min als ik Jonk, Koeman en Vanenburg hun periode bij PSV ooit heb vergeven. Van Gaal en Blind hun periode bij Sparta wel?? Of een voetballer van Ajax die nu naar een "topclub" gaat?? Ook dat zijn directe concurrenten in Europa...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 april 2012 door remco k -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ik kan alles ontkennen.....is mijn toetsenbord.
Wil hem niet serieus nemen, loopt hier vaker te stoken dan niet. Heeft er niets mee te maken dat ie voor PSV is. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 21:09 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Speak for yourself. Dat heb ik 'm nooit vergeven... net zo min als ik Jonk, Koeman en Vanenburg hun periode bij PSV ooit heb vergeven. en Van Gaal bij AZ?...... en zijn uitspraken bij Collegetour?.....selectief geheugen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat geld denk ik voor iedere supporter van iedere club, op iedereen zit wel een smetje, behalve op Baco trouwens...:-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 21:17 schreef remco k het volgende:[..] Dat geld denk ik voor iedere supporter van iedere club, op iedereen zit wel een smetje, behalve op Baco trouwens...:-) Dat is een feit.........Baco//////HELD |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 21:17 schreef remco k het volgende:[..] Dat geld denk ik voor iedere supporter van iedere club, op iedereen zit wel een smetje, behalve op Baco trouwens...:-) Hahaha...zal toch wel. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 14:52 schreef Boudewijn het volgende:[..] Guardiola heeft deze week juist aangegeven dat het huidige spel van Barcelona door Van Gaal komt zoals hij beschrijft in z'n biografie: "Pep Guardiola won als speler en hoofdtrainer zo'n beetje alles wat er te winnen valt met Barcelona. Vaak gaat men er van uit dat de succestrainer zijn visie heeft gebaseerd op de visie van Johan Cruijff. In zijn onlangs verschenen biografie geeft Guardiola echter aan dat zijn huidige elftal is gebaseerd op het Ajax van Louis van Gaal uit 1995.
'Het gemak waarmee het Ajax van Van Gaal het spel opbouwde, de snelheid van de flankspelers, en hun manier van de bal naar elkaar toe te spelen, over de grond, door de lucht...', valt Guardiola in katzwijm wanneer de equipe van Van Gaal ter sprake komt. 'Zij namen alle risico's die een ploeg kán nemen.'
'Dat Ajax had iets wat mij verbaasde en verblufte', citeert Voetbal International verder uit het levensverhaal van Guardiola. 'De discipline waarmee plaatsen werden overgenomen, het balbezit als basisidee, het constant ondersteunende spel, de bewegingen op twee plekken tegelijk. Zij konden perfect doen wat ik vind dat een voetbalploeg altijd moet doen. Dat Ajax gaf les aan hen die het spel perfect kennen.'"Dus iedereen die zo vol lof zijn over het huidig Barcelona (en dat zijn er nogal wat!) zouden zich eens achter de oren moeten krabben dat ze van Gaal geen kans geven. Tuurlijk is een goede jeugdopleiding ook belangrijk maar daar had/heeft van Gaal ook heel goede ideeen over, zoniet betere ideeen dan Cruijff die het anderen laat oplossen. Zo, jij brengt de discussie even naar een heel ander vlak!! Kom jij ineens praten over de voetballende visie, echter is men in Barcelona nog meer te spreken over Cruijff dan over Van Gaal. Cruijff heeft namelijk de club weer opgebouwd met een bepaalde visie. De visie die hij nu ook probeert door te voeren bij Ajax. Misschien is het handig al die berichten ook eens te bestuderen voordat je begint met roepen!!
Zoals Remco al aangeeft is dit stuk een passage uit het boek en heeft Guardiola ook met diepe respect gesproken over dhr. Cruijff. Misschien dus handig het boek er eens bij te pakken en het hele verhaal te lezen!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ach gap, ze lullen zichzelf helemaal klem maar als ik mag kiezen ga ik toch echt voor Cruijff en niet voor Van Gaal!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Heb ik ooit beweerd dat van Gaal te hebben vergeven? ;-)
Oh Remco, Blind startte bij Sparta en ging (gehaald door JC) daarna naar Ajax. Slechte vergelijking in dit geval dus. ;-) En van Gaal heeft Ajax 1 gewoon nooit gehaald, want een te zwakke voetballer.
Maar onder de streep zijn het allemaal profs, en dus vrij om te gaan en staan waar ze denken het beste hun boterham te kunnen verdienen. Daar moeten we ook niet te flauw over doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 april 2012 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 21:47 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Heb ik ooit beweerd dat van Gaal te hebben vergeven? ;-) Oh Remco, Blind startte bij Sparta en ging (gehaald door JC) daarna naar Ajax. Slechte vergelijking in dit geval dus. ;-) En van Gaal heeft Ajax 1 gewoon nooit gehaald, want een te zwakke voetballer. Maar onder de streep zijn het allemaal profs, en dus vrij om te gaan en staan waar ze denken het beste hun boterham te kunnen verdienen. Daar moeten we ook niet te flauw over doen. Ik doelde meer op het uberhaubt ooit bij een andere club te hebben gewerkt... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Hey, schoolvakantie? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Weet ik niet, ben al 25 jaar van school af ouwe zeiksnor! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 20:48 schreef remco k het volgende:[..] Heb je hem helemaal gelezen?? Ook gezien hoe hij over Cruijff praat??? Alsof het een god is namelijk, hij haalt van Gaal zijn Ajax aan omdat het zo verschrikkelijk goed was, daarna haalt hij aan dat het elftal was opgebouwd uit spelers die destijds volgens de Cruijff manier zijn opgeleid.. + 14 |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Van 't Schip... hahahaha... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ikke tikkie...hahahaha..
Ik zou me als ik jou was niet zo druk maken over een Mexicaanse club. Als je dat wel doet, doe dat dan in het algemene voetbalforum. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 21:18 schreef baco74 het volgende:[..] Ikke tikkie...hahahaha.. Ik zou me als ik jou was niet zo druk maken over een Mexicaanse club. Als je dat wel doet, doe dat dan in het algemene voetbalforum. +1
Die gozer is drukker met de haat jegens Johan Cruijff dan met onze voetbalclub!! De club waar hijzelf volgens mij ook supporter van is??? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Peter Boeve wordt nog wel eens hoofdtrainer van Ajax 1, denk ik. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
He ikke,waneer geef jij jezelf nou dat laatste tikkie |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 19:08 schreef baco74 het volgende:[..] Dat ga ik zeker niet ontkennen. Maar Cruijff zorgt er wel voor dat wat moet gebeuren ook daadwerkelijk gebeurd. Dat betekend dat vriendjespolitiek niet meer werkt en dat dus het ene werknemer van die club niet de hand boven het hoofd kan houden van de andere werknemer van de club. Daar is dus soms een conflict voor nodig.......helemaal nix mis mee. Als mensen bij een club niet naar behoren presteren en ook iet van werkwijze willen verranderen dan moeten ze eruit. Cruijff is ook daar aangesteld om de club naar betere tijden te loodsen, dus zullen ze ook naar hem moeten luisteren. Zullen we het nu weer over Ajax gaan hebben Ikke_tikkie ? + 14...vooral wat betreft jouw laatste zin... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 20:58 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Cruijff werpt al 40 jaar zijn schaduw over Ajax.....van Gaal was een (goeie) passant...mijn voorkeur gaat naar Johan.....met een enorme voorsprong De juiste verstandhouding... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Beter een beuk geven...ikke beukie.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik jou ook kerel, jij blijft gewoon en loopt niet met je hoofd in de wolken.... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 21:18 schreef baco74 het volgende:[..] Ikke tikkie...hahahaha.. Ik zou me als ik jou was niet zo druk maken over een Mexicaanse club. Als je dat wel doet, doe dat dan in het algemene voetbalforum. + 14 |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Gewoon luisteren naar johan, anders opzouten.... |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
En nu weer terug je hoek in Ikke_tikkie! Blijf je vooral zorgen maken over een provincieclubje uit ?!?!?Mexico?!?!
Dan gaan WIJ samen met Johan richting de 31ste landstitel, en bouwen wij samen aan de Toekomst van ons aller Ajax.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 april 2012 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Zolang jij er maar uit de buurt blijft... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: No worries... behoor niet tot de JC sabbelclub. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 21:01 schreef baco74 het volgende:[..] Van Gaal had het eerste van Ajax ook kunnen redden en tot grote prestaties kunnen tillen, echter wel zolang hij er is. Johan denkt aan de lange termijn met Ajax, Van Gaal slechts aan het eerste elftal. van Gaal had evt.ook de Ferguson van Ajax kunnen worden en Cruyff de directeur jeugd opleiding. Maar helaas dromen zijn bedrog !!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 21:04 schreef remco k het volgende:[..] Cruijff is voor mij ook alles wat Ajax belichaamd. Enkel ben ik ook niet vergeten dat hij vanaf eind jaren 80 tot 2 jaar terug zijn gezicht niet heeft laten zien en niks heeft betekend voor Ajax in die tijd.. En zelfs een jaar in de stad 010 was Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
Gewoon iemand
|
|
|
quote:Op donderdag 19 april 2012 - 21:04 schreef remco k het volgende:[..] Cruijff is voor mij ook alles wat Ajax belichaamd. Enkel ben ik ook niet vergeten dat hij vanaf eind jaren 80 tot 2 jaar terug zijn gezicht niet heeft laten zien en niks heeft betekend voor Ajax in die tijd.. De jaren na 1988 heeft Ajax nog heel lang genoten van de jeugdopleiding van Johan Cruijff, net zoals Barcelona dat nu doet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 april 2012 door Gewoon iemand -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 12:35 schreef Gewoon iemand het volgende:[..] De jaren na 1988 heeft Ajax nog heel lang genoten van de jeugdopleiding van Johan Cruijff, net zoals Barcelona dat nu doet. Zeg ik dat dit niet zo is dan?? |
|
|
|