BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Fred Grim verlengt contract

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 19 april 2012 - 13:04
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Fred Grim verlengt contract (Officiële Ajax Clubsite)

Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 19 april 2012 - 15:30   quote  deeplink  
Fred Grim verlengt contract

Fred Grim heeft donderdag een nieuw contract getekend. De trainer van Ajax A1 blijft daarmee tot 1 juli 2014 aan Ajax verbonden. ,,Het is een eer om trainer bij Ajax te zijn, reageert de Amsterdammer blij.
Fred Grim (Amsterdam, 17 augustus 1965) kwam in 1984 via de amateurs van JOS bij de selectie van het eerste elftal van Ajax. In 1987 verhuisde hij voor acht seizoenen naar Cambuur Leeuwarden. In 1994 keerde de doelman terug naar Ajax, waar hij in 2002 zijn actieve loopbaan beëindigde.

In totaal verdedigde Fred Grim in 101 competitiewedstrijden het doel van Ajax. Hij speelde 125 officiële wedstrijden in Amsterdamse dienst. ,,We hadden een prachtig seizoen, werden kampioen en wonnen de beker, haalt de huidige trainer herinneringen op aan zijn laatste jaar als actieve doelman van Ajax 1. ,,Toen was het moeilijk om te stoppen. Maar het was wel op een hoogtepunt en ik kon verder met mijn trainersambitie.

meer info op Ajax.nl
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - donderdag 19 april 2012 - 15:40   quote  deeplink  
Heeft het keurig gedaan en daarom ook terecht dat zn contract verlengd wordt.
nora
 nora - donderdag 19 april 2012 - 15:40   quote  deeplink  
Geen uitstraling jammer ik had liever Ronald de Boer als nw trainer gezien bij de A1
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - donderdag 19 april 2012 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 april 2012 - 15:40 schreef nora het volgende:
Geen uitstraling jammer ik had liever Ronald de Boer als nw trainer gezien bij de A1
Ronald gaat meer individueel trainen ;). Lijkt me ook geen verkeerde zaak.
nora
 nora - donderdag 19 april 2012 - 15:49   quote  deeplink  
Nee dat niet maar ik ben nieuwsgierig hoe hij het zou doen om een heel team te trainen.Ik was altijd heel gecharmeerd van de voetballer Ronald de Boer.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - donderdag 19 april 2012 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 april 2012 - 15:49 schreef nora het volgende:
Nee dat niet maar ik ben nieuwsgierig hoe hij het zou doen om een heel team te trainen.Ik was altijd heel gecharmeerd van de voetballer Ronald de Boer.
Een goede voetballer is niet altijd een goede trainer ;). Ik snap je gedachtengang, lijkt mij ook wel leuk om Ronald te zien met een compleet elftal onder z'n hoede. Maar als hij liever met analyseren bezig gaat, gun ik hem dat pleziertje ook van harte. Fred doet het keurig met de A1 en mag van mij nog jaren blijven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 april 2012 door dutchajaxmen --
remco k
 remco k - donderdag 19 april 2012 - 17:43   quote  deeplink  
terecht, klasse kerel..
nora
 nora - donderdag 19 april 2012 - 18:02   quote  deeplink  
Ja ik begrijp jullie wel hij doet het goed met de A1 maar ik vind dat een Ajacied ook uitstraling moet hebben en dat kan ik van Grim nou niet zeggen.
remco k
 remco k - donderdag 19 april 2012 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 april 2012 - 18:02 schreef nora het volgende:
Ja ik begrijp jullie wel hij doet het goed met de A1 maar ik vind dat een Ajacied ook uitstraling moet hebben en dat kan ik van Grim nou niet zeggen.
Ik vind juist van wel.. Rustig, overzicht en een mooie carriere.. Zget ook altijd goede dingen voor de camera, zie in hem zelfs een toekomst trainer van het 1e..
Ajx
 Ajx - donderdag 19 april 2012 - 21:42   quote  deeplink  
Prima jeugdtrainer (denk ik af te lezen aan de prestaties en wat ik in de CL gezien heb) dus kunnen we dan nog veel plezier aan beleven!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Fred Grim verlengt contract

0.0067889