|
|
bj..
|
|
|
Vandaag komen er geruchten dat Ajax een bod wil doen op zowel Assaidi als Narsingh? Wat vinden jullie hiervan? Ik zou het erg raat vinden.. Laten we nou niet meteen met geld gaan smijten want de aankoop van Assaidi zou betekenen dat Boerrigter of Assaidi op de bank moet zitten? en de jeugd komt er dan helemaal niet meer aan te pas met Assaidi, Narsingh, Boerrigter en Sulejmani voor de flanken?
Hieronder de bron: http://ajax1.nl/archief/ajax-wil-narsingh-en-assaidi/ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
bj..
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
bj..
|
|
|
Gast maak niet zo'n probleem en reageer gewoon niet als je daar geen zin in hebt. Mensen die hier een inhoudelijke reactie op hebben? |
|
|
|
|
bj..
|
|
|
Omdat jij trouwens nuttige topics aanmaakt!? "Frankie held.." |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het is een gerucht, niets meer dan dat, en dus kan het prima in het daarvoor bestemde topic besproken worden..
Houd de boel wel zo overzichtelijk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Goeie vergelijking.... Pfffffffffff
Heel ander soort topic, en datgene waar het over gaat wordt nergens besproken.. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Allebei halen!!!! Sulejmani, ebecilio en ozbiliz zullen het niet meer maken bij ajax. Sulejmani is veel te lui en valt me heel erg tegen. Die andere 2 is wel duidelijk, die komen te kort. Laat ze maar vechten om die posities! |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 12:05 schreef AFCA MARCO het volgende:Allebei halen!!!! Sulejmani, ebecilio en ozbiliz zullen het niet meer maken bij ajax. Sulejmani is veel te lui en valt me heel erg tegen. Die andere 2 is wel duidelijk, die komen te kort. Laat ze maar vechten om die posities! En Boerrigter dan ? Dat is een uitstekende speler. Je mag ervan uitgaan dat Narsingh voor rechtsbuiten komt en het mag uitvechten met Sulejmani (of Lukoki, Ozbiliz). Maar op links speelt Boerrigter uitstekend, zou je die dan op de bank zetten voor Assaidi ? |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 12:05 schreef AFCA MARCO het volgende:Allebei halen!!!! Sulejmani, ebecilio en ozbiliz zullen het niet meer maken bij ajax. Sulejmani is veel te lui en valt me heel erg tegen. Die andere 2 is wel duidelijk, die komen te kort. Laat ze maar vechten om die posities! Tuurlijk niet allebei halen! je gaat boerrigter, narsingh of assaidi niet op de bank zetten! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 12:18 schreef AFCAMylife het volgende:[..] Tuurlijk niet allebei halen! je gaat boerrigter, narsingh of assaidi niet op de bank zetten! Die zijn vrijwel nooit allemaal fit!! Daarbij is hevige concurrentie juist goed om de spelers tot het uiterste te laten gaan. Boerrigter is de enige ( fatsoenlijke ) flankspeler die we momenteel hebben en 3 is dus echt geen overbodige luxe. Kijk de afgelopen seizoenen hoevaak we het moesten doen met die reuzebabys
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 april 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 12:17 schreef Cyprioot het volgende:[..] En Boerrigter dan ? Dat is een uitstekende speler. Je mag ervan uitgaan dat Narsingh voor rechtsbuiten komt en het mag uitvechten met Sulejmani (of Lukoki, Ozbiliz). Maar op links speelt Boerrigter uitstekend, zou je die dan op de bank zetten voor Assaidi ? Als iedereen dan fit zou zijn zou assaidi niet spelen. Boerrigter is natuurlijk een prima flankspeler en narsingh ook. Die zouden dan ook zeker de voorkeur genieten , maar de afgelopen seizoenen wezen allemaal uit dat je ze allemaal nodig zult hebben. Dan breng ik liever Assaidi in dan een van die gasten die je er nu hebt zitten.
Sulejmani, ebecilio en ozbiliz gewoon verkopen en lukoki jaartje aan vvv ofzo verhuren. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 10:47 schreef bj.. het volgende:Vandaag komen er geruchten dat Ajax een bod wil doen op zowel Assaidi als Narsingh? Wat vinden jullie hiervan? Ik zou het erg raat vinden.. Laten we nou niet meteen met geld gaan smijten want de aankoop van Assaidi zou betekenen dat Boerrigter of Assaidi op de bank moet zitten? en de jeugd komt er dan helemaal niet meer aan te pas met Assaidi, Narsingh, Boerrigter en Sulejmani voor de flanken? Hieronder de bron: http://ajax1.nl/archief/ajax-wil-narsingh-en-assaidi/ jij bent volgens mij Lonsdale-xxx.......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 april 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Tijdens de persconferentie:
De Boer: 'Ik ben open over de spelers waarin we geïnteresseerd zijn. Als meer dan twee mensen het weten lekt het toch wel uit. We zijn geïnteresseerd in Moisander en Nuytinck. Maar we halen ze zeker niet beiden. We zijn ook geïnteresseerd in Luciano Narsingh. Maar dat waren we in de winterstop al.'
De Boer: 'Contract met Miralem Sulejmani willen we verlengen. Met Dmitry Bulykin spreken we in mei.' |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Dat wordt de hoofdprijs betalen...of misschien toch, hoe meer je afneemt, hoe goedkoper het wordt....neeeeee lijkt me niet...we hebben al derk....narsingh is genoeg... |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 12:34 schreef hippy het volgende:Dat wordt de hoofdprijs betalen...of misschien toch, hoe meer je afneemt, hoe goedkoper het wordt....neeeeee lijkt me niet...we hebben al derk....narsingh is genoeg... Ajax is ook niet geïnteresseerd in Assaidi, gewoon een dom gerucht. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Miss heeft hij het nog niet gezien dat er al topic over was. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ik denk, dat je gelijk hebt. volgende week, houden we rekening met een vertrek van Sightorsson en dan staat Dost ook op het lijstje:P
en de boer heeft nooit over Assaidi gepraat, |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
maby een idee m 451 te spelen ------------------------vermeer------------------ van rhijn-alderweireld-aankoop-boilesen/blind -------------------------anita----------------------- ----narsingh-eriksen-asaiddi-boerighter -------------------------sigi------------------------ middeveld kan je dan wisselen bij balbezit gaan narsingh en boerighter naar voren dit zou kunnen als iedereen fit is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 april 2012 door ajaxfan lol -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik zou het echt niet verstandig vinden..Ajax moet ongetwijfeld de hoofdprijs betalen, terwijl je Boerrigter, Sulejmani en enkele buitenspelers die dit seizoen in actie zijn gekomen onder contract hebt..ik vind Assaidi en Narsingh uitstekende spelers, maar Ajax moet de lange termijn visie in de gaten houden...is het financieel verantwoord en wat als de Boer over 2 jaar vertrekt? Loop niet te hard van stapel en zet een ideale lijn uit voor de toekomst.. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 15:08 schreef alibabba het volgende:Ik zou het echt niet verstandig vinden..Ajax moet ongetwijfeld de hoofdprijs betalen, terwijl je Boerrigter, Sulejmani en enkele buitenspelers die dit seizoen in actie zijn gekomen onder contract hebt..ik vind Assaidi en Narsingh uitstekende spelers, maar Ajax moet de lange termijn visie in de gaten houden...is het financieel verantwoord en wat als de Boer over 2 jaar vertrekt? Loop niet te hard van stapel en zet een ideale lijn uit voor de toekomst.. Die Sulejmani ebecilio en ozbiliz hebben alle bewezen niet uit de verf te komen bij ajax. Narsingh en assiadi zijn pure amsterdammers die hier zullen doorbreken ( heilig van overtuigd ). Alleen mag dit niet ten koste gaan van Derk. Maar over een heel seizoen heb je zeker 3 flankspelers nodig. Ook wel lekker als je Assaidi kan inbrengen ipv imbecilio |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 15:35 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Die Sulejmani ebecilio en ozbiliz hebben alle bewezen niet uit de verf te komen bij ajax. Narsingh en assiadi zijn pure amsterdammers die hier zullen doorbreken ( heilig van overtuigd ). Alleen mag dit niet ten koste gaan van Derk. Maar over een heel seizoen heb je zeker 3 flankspelers nodig. Ook wel lekker als je Assaidi kan inbrengen ipv imbecilio Dat waren ze ook toen ze weggestuurd waren... en assaidi gaat toch niet op de bank ztten gek |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 16:27 schreef infamous psv het volgende:[..] Dat waren ze ook toen ze weggestuurd waren... en assaidi gaat toch niet op de bank ztten gek Je hebt dan 3 flankspelers waarvan er van de 34 weken , 30 niet alledrie fit zijn normaal gesproken. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Goeie zaak, 2 topspelers. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Op dit moment( als je ervan uitgaat dat narsingh komt) heb je dan: Boerrigter, Sulejmani en Narsingh. Toch 1 belangrijke speler op de bank Dan is het toch niet vreemd mocht het contract van Sulejmani niet verlengt worden dat ajax Assaidi als vervanger haalt. Dan heb je: Assaidi, Boerrigter en Narsingh
En je hebt dit seizoen hoe belanrijk een sterke 2e bezetting is en dat lukt niet met ebecilio, Ozbiliz en Lukoki ZEKER EUROPEES! |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Kan iemand dan verder zeggen of dit echt een serieuze gedachte is? (Hopelijk wel)Bronnen? |
|
|
|
|
Afcajacied
|
|
|
Ten eerste : waarom zou Assaidi (als het gerucht echt waar is) voor Ajax kiezen terwijl hij grof geld kan gaan verdienen bij bijv. Anzhi of PSG? en ten tweede het is in tegensterling tot Narsingh helemaal geen type speler voor Ajax.... |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 17:03 schreef Afcajacied het volgende:Ten eerste : waarom zou Assaidi (als het gerucht echt waar is) voor Ajax kiezen terwijl hij grof geld kan gaan verdienen bij bijv. Anzhi of PSG? en ten tweede het is in tegensterling tot Narsingh helemaal geen type speler voor Ajax.... PSG en ANZI wil je toch niet spelen??? Als je een jaartje of 2 top presteerd bij ajax kun je wel naar andere clubs. Als je vanuit heerenveen bij PSG terecht komt word je niet serieus genomen joh. Nee Sulejmani is wel een ajaxtype? Als je goed genoeg bent, ben je een ajaxtype en ik weet wel zeker dat die allebei goed genoeg zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 april 2012 door AFCA MARCO -- |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Is Ajax1.nl betrouwbare bron? (Ze hadden wel gelijk met verhaal Nuytinck) |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Cillessen Van Rhijn-Alderweireld-Moisander-Poulsen/Boilesen Anita Eriksen/Schone-De Jong/Janssen Narsingh-Sigthorsson-Assaidi/Boerrigter
Kampioenseltal! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 17:12 schreef AFC M&M het volgende:Cillessen Van Rhijn-Alderweireld-Moisander-Poulsen/Boilesen Anita Eriksen/Schone-De Jong/Janssen Narsingh-Sigthorsson-Assaidi/Boerrigter Kampioenseltal! heel zeker!! |
|
|
|
|
Afcajacied
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 17:09 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] PSG en ANZI wil je toch niet spelen??? Als je een jaartje of 2 top presteerd bij ajax kun je wel naar andere clubs. Als je vanuit heerenveen bij PSG terecht komt word je niet serieus genomen joh. Nee Sulejmani is wel een ajaxtype? Als je goed genoeg bent, ben je een ajaxtype en ik weet wel zeker dat die allebei goed genoeg zijn. Klopt maar dat soort mannetjes kiezen vaak wel voor het geld, en wat heeft sulejmani gepresteerd?precies niks, sorry maar dan zie ik toch echt liever een speler als boerrigter en anders een speler uit de jeugd opstellen als boerrigter niet fit is |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Ja tuurlijk lekker imbecilio, ozbiliz of dat geblindeerd paard lukoki opstellen terwijl je zulke jongens nu nog kan halen. ( over 2 jaar wellicht weer de hoofdprijs vangen ). Laat ze me lekker met zijn 3en uitmaken wie speeld op zondag. Boerrigter heeft geen enkele concurrentie!!! |
|
|
|
|
Afcajacied
|
|
|
Ajax moet gewoon Natsingh en nog een centrale verdediger kopen, dan heb je je in elke linie versterkt |
|
|
|
|
AJAX-Brabander
|
|
|
die hier remco is echt zo´n *%#%@@#@# he! TOPTOPIC!!!
Maar ik zou gewoon alleen Narsingh kopen wordt anders beetje duur en het is onnodig we hebben boerrigter + al die andere buitenspelers. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Jawel alleen boeerigter kan het niveau aan |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 15:35 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Die Sulejmani ebecilio en ozbiliz hebben alle bewezen niet uit de verf te komen bij ajax. Narsingh en assiadi zijn pure amsterdammers die hier zullen doorbreken ( heilig van overtuigd ). Alleen mag dit niet ten koste gaan van Derk. Maar over een heel seizoen heb je zeker 3 flankspelers nodig. Ook wel lekker als je Assaidi kan inbrengen ipv imbecilio Lukoki en de Sa zitten er ook aan te komen...ik wil alleen maar zeggen dat Ajax geen overhaaste beslissingen moet maken...ik heb Theo v.Duivenbode meermalen over Ajax horen praten en ik vind zijn visies adembenemend en sta daar volledig achter...kijk eerst wat je zelf in huis hebt en haal daar het maximale uit...een aankoop moet ook daadwerkelijk een versterking zijn zonder daar enorm veel geld voor te betalen...dat moet een éénsgezinde visie worden binnen Ajax..ik geloof ook niet dat Ajax en Narsingh en Assaidi wil gaan halen...het is één of de twee, maar niet beide.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 19:11 schreef alibabba het volgende:[..] Lukoki en de Sa zitten er ook aan te komen...ik wil alleen maar zeggen dat Ajax geen overhaaste beslissingen moet maken...ik heb Theo v.Duivenbode meermalen over Ajax horen praten en ik vind zijn visies adembenemend en sta daar volledig achter...kijk eerst wat je zelf in huis hebt en haal daar het maximale uit...een aankoop moet ook daadwerkelijk een versterking zijn zonder daar enorm veel geld voor te betalen...dat moet een éénsgezinde visie worden binnen Ajax..ik geloof ook niet dat Ajax en Narsingh en Assaidi wil gaan halen...het is één of de twee, maar niet beide.. En zie daar het perfecte voorbeeld in de naam van Boerrigter... |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 19:11 schreef alibabba het volgende:[..] Lukoki en de Sa zitten er ook aan te komen...ik wil alleen maar zeggen dat Ajax geen overhaaste beslissingen moet maken...ik heb Theo v.Duivenbode meermalen over Ajax horen praten en ik vind zijn visies adembenemend en sta daar volledig achter...kijk eerst wat je zelf in huis hebt en haal daar het maximale uit...een aankoop moet ook daadwerkelijk een versterking zijn zonder daar enorm veel geld voor te betalen...dat moet een éénsgezinde visie worden binnen Ajax..ik geloof ook niet dat Ajax en Narsingh en Assaidi wil gaan halen...het is één of de twee, maar niet beide.. +1. Ben het met je eens kerel ;). Denk dat als we Assaidi erbij nemen je wel superaanval hebt, maar je moet jongens teleur gaan stellen. En natuurlijk de eigen jeugd die eraan komt. |
|
|
|
|
bj..
|
|
|
Ajax1.nl kwam met het gerucht van Assaidi daarom vroeg ik ze waarom via twitter of er tijdens de persconferentie nog over gesproken was? dit was de reactie:
Nee, maar we kunnen zeggen dat ze zeer veel interesse hebben. Dat blijkt uit bronnen binnen Ajax. #Assaidi #Ajax |
|
|
|
|
bj..
|
|
|
Ajax1.nl is doorgaans een goed ingelichte site! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ajax1.nl is net zo'n geruchtensite als elk andere Ajax-site! Dus totaal niet goed ingelicht! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 21:27 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ajax1.nl is net zo'n geruchtensite als elk andere Ajax-site! Dus totaal niet goed ingelicht! +1 heb ze tot nu toe ook zeker niet kunnen betrappen op het eerste nieuws.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Door al de jaren heen is er maar 1 website die het bij het rechte eind heeft, en dat is www.AJAX.nl |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 20:34 schreef bj.. het volgende:Ajax1.nl kwam met het gerucht van Assaidi daarom vroeg ik ze waarom via twitter of er tijdens de persconferentie nog over gesproken was? dit was de reactie: Nee, maar we kunnen zeggen dat ze zeer veel interesse hebben. Dat blijkt uit bronnen binnen Ajax. #Assaidi #Ajax Dus deze interesse is zeer serieus te nemen? Zal wel een fors bedrag worden Assaidi en Narsingh Zou fantastisch zijn! De Kans is dus erg aanwezig dat als Sulejmani vertrekt Assaidi hem vervangt. De vraag is alleen wil Assaidi dit wel? Buitenland? |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 22:17 schreef AFC M&M het volgende:[..] Dus deze interesse is zeer serieus te nemen? Zal wel een fors bedrag worden Assaidi en Narsingh Zou fantastisch zijn! De Kans is dus erg aanwezig dat als Sulejmani vertrekt Assaidi hem vervangt. De vraag is alleen wil Assaidi dit wel? Buitenland? Ik zou deze informatie nog met een korreltje zout nemen. Wacht eerst andere bronnen of citaten maar af. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 22:33 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Ik zou deze informatie nog met een korreltje zout nemen. Wacht eerst andere bronnen of citaten maar af. als Sulejmani vertrekt, halen we toch Narsingh. ik zou niet weten waarom we Assaidi dan nog zouden halen. ik bedoel zoveel geld voor een Bankzitter. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Áls we iemand voor de flanken zouden moeten halen, dan is dat Narsingh.. Want ik wilde beide eigenlijk niet. |
|
|
|