BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax wil Assaidi en Narsingh!?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
adriaantje
 adriaantje - zaterdag 21 april 2012 - 12:28   quote  deeplink  
narsingh komt want heerenveen heeft al een vervanger uit zweden dus die tekens binne een paar dagen wel
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 april 2012 - 12:32   quote  deeplink  
aangezien ik geen fan ben van sulejmani zie ik luciano narsingh dolgraag komen! assaidi hoeft niet voor mij, vind hem te onrustig, maar dat is mijn mening!
lijkt me wel mooi voor sigi, met boerrigter en narsingh op de vleugel zie ik voor sigi veel mogelijkheden om tot scoren te gaan komen. als eriksen zou vertrekken lijkt mij een middenveld met lasse schone, vurnon anita en siem de jong ook erg sterk! lieft zie ik nog een linksback komen, poulsen of buttner! helaas zal jantje weggaan. persoonlijk zie ik moisander liever niet komen. hij is redelijk goed maar soms veel te lomp! nuytink zie ik een hele grote worden, het nadeel bij die jongen is echter wel dat hijj vrijwel geen ervaring heeft. ik vind dat ajax achter wel een leider moet hebben. alderweireld kan ik mijn ogen die leider nog niet zijn. nuytink wil ik er wel graag bij, maar dan liever ook een ervaren verdediger erbij. chivu zou mooi zijn maar die zie ik never komen
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 april 2012 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 12:28 schreef adriaantje het volgende:
narsingh komt want heerenveen heeft al een vervanger uit zweden dus die tekens binne een paar dagen wel
media iets beter lezen, ajax heeft een bod gedaan en die is afgewezen. het contract van narsingh loopt volgende zomer af, dus wil heerenveen nog iets verdienen moeten ze hem verkopen. hij heeft een lichte voorkeur voor ajax, maar een speler met 18 assists gaat nog meer interesse krijgen. ajax zal snel een goed 2de bod moeten neerleggen. het eerste bod was 3 miljoen geloof ik, heerenveen wil tussen de 4 en 6 miljoen cashen. ik zou een bod tussen de 4.5 en 5 miljoen neerleggen en narsingh is van ons
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2012 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 12:32 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
aangezien ik geen fan ben van sulejmani zie ik luciano narsingh dolgraag komen! assaidi hoeft niet voor mij, vind hem te onrustig, maar dat is mijn mening!
lijkt me wel mooi voor sigi, met boerrigter en narsingh op de vleugel zie ik voor sigi veel mogelijkheden om tot scoren te gaan komen. als eriksen zou vertrekken lijkt mij een middenveld met lasse schone, vurnon anita en siem de jong ook erg sterk! lieft zie ik nog een linksback komen, poulsen of buttner! helaas zal jantje weggaan. persoonlijk zie ik moisander liever niet komen. hij is redelijk goed maar soms veel te lomp! nuytink zie ik een hele grote worden, het nadeel bij die jongen is echter wel dat hijj vrijwel geen ervaring heeft. ik vind dat ajax achter wel een leider moet hebben. alderweireld kan ik mijn ogen die leider nog niet zijn. nuytink wil ik er wel graag bij, maar dan liever ook een ervaren verdediger erbij. chivu zou mooi zijn maar die zie ik never komen
Je vergeet Theo Janssen..
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 april 2012 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 12:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Je vergeet Theo Janssen..
nee, die vergeet ik niet, natuurlijk hij doet het momenteel prima. maar in mijn elftal voor volgend jaar heb ik geen rol voor janssen remco hhahahaha
ajaxboy2
 ajaxboy2 - zaterdag 21 april 2012 - 12:57   quote  deeplink  
BREAKING NEWS: Poulsen naar Ajax!!!
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2012 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 12:50 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

nee, die vergeet ik niet, natuurlijk hij doet het momenteel prima. maar in mijn elftal voor volgend jaar heb ik geen rol voor janssen remco hhahahaha
Hij heeft nog een contract, en ik denk niet dat hij een bankzitter gaat worden, zeker niet als hij speelt zoals nu, maar eerlijk gezegd denk ik dat aan het einde van het seizoen bekend wordt dat hij naar Vitesse gaat..
AFC M&M
 AFC M&M - zaterdag 21 april 2012 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 12:57 schreef ajaxboy2 het volgende:
Hoezo? Waar heb je dat van?
Bettrouwbare bron?
ajaxboy2
 ajaxboy2 - zaterdag 21 april 2012 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 13:14 schreef AFC M&M het volgende:

[..]

Hoezo? Waar heb je dat van?
Bettrouwbare bron?
Ja een betrouwbare bron :)
AFC M&M
 AFC M&M - zaterdag 21 april 2012 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 13:15 schreef ajaxboy2 het volgende:

[..]

Welke dan?
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2012 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 13:15 schreef ajaxboy2 het volgende:

[..]

Net zoals de afgelopen keren met jou?? Je hebt het nog nooit bij het rechte eind gehad.
AFCAMylife
 AFCAMylife - zaterdag 21 april 2012 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 13:17 schreef AFC M&M het volgende:

[..]

Welke dan?
Geloof er geen drol van!
ajaxboy2
 ajaxboy2 - zaterdag 21 april 2012 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 13:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Net zoals de afgelopen keren met jou?? Je hebt het nog nooit bij het rechte eind gehad.
Wacht nou maar af, ik verzeker jullie dat Poulsen naar Ajax komt!
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2012 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 13:22 schreef ajaxboy2 het volgende:

[..]

Dat zei je toen ook.. Je hebt nu zo'n 20 van dit soort dingen de wereld in geholpen, en het nog niet 1 keer juist gehad, mocht het uberhaubt zo zijn, dan is het een toevalstreffer, er is namelijk niemand die het altijd fout kan hebben..
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2012 - 13:29   quote  deeplink  
http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/61218/-poulsen-in-verband-gebracht-met-ajax-.html

Hier, dus geen nieuwtje van Ajaxboy2 maar gewoon een gerucht over Ajax.
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 april 2012 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 12:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij heeft nog een contract, en ik denk niet dat hij een bankzitter gaat worden, zeker niet als hij speelt zoals nu, maar eerlijk gezegd denk ik dat aan het einde van het seizoen bekend wordt dat hij naar Vitesse gaat..
zou zomaar kunnen, ajax heeft veel mensen die op 10 kunnen spelen he, janssen, eriksen schone, klaassen, lodeiro en aisatti, en ook siem de jong kan er spelen. zal mij benieuwen als ik er zelfs nog een paar vergeet. maar opzich kan ajax best zonder janssen denk ik remco
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2012 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 13:31 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

zou zomaar kunnen, ajax heeft veel mensen die op 10 kunnen spelen he, janssen, eriksen schone, klaassen, lodeiro en aisatti, en ook siem de jong kan er spelen. zal mij benieuwen als ik er zelfs nog een paar vergeet. maar opzich kan ajax best zonder janssen denk ik remco
Dat denk ik ook, al speelt hij heel sterk op het moment, ik hoor het trouwens meer mensen zeggen, maar Ajax speelt niet echt met een 10, we spelen vrijwel altijd met 2 aanvallende middenvelders
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 april 2012 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 13:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, al speelt hij heel sterk op het moment, ik hoor het trouwens meer mensen zeggen, maar Ajax speelt niet echt met een 10, we spelen vrijwel altijd met 2 aanvallende middenvelders
eigenlijk spelen we met 2 10en haha, maar zoals je zegt, momenteel loopt het super bij hem. maar het heeft lang geduurd voordat het lukte. volgend seizoen denk ik dat we worden gewijzigd op misschien wel 4 of 5 plaatsen. ben benieuwd of het dan weer zolang duurt voordat hij went
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 21 april 2012 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
HAHAHA, flikker toch op man..
Ik heb jou 1x geloofd, maar toen bleek niks waar te zijn.
Nu kom je aanzetten met Poulsen.
Triest mannetje.

Mensen: Niet geloven deze jongen, zijn 'oom' of 'vader' zou een insider zijn bij Ajax.
En hij 'weet' wie er komt. Alleen blijkt er nooit een fuck van waar te zijn.
AFC M&M
 AFC M&M - zaterdag 21 april 2012 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Geef eens 1 goede reden waarom wij jou nu wel zullen moeten geloven?
Op basis waarvan zeg jij dit
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 21 april 2012 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 14:41 schreef AFC M&M het volgende:

[..]

Zijn ´vader´ of ´oom´ zou bij Ajax werken..
BULLSHIT
AFC M&M
 AFC M&M - zaterdag 21 april 2012 - 15:00   quote  deeplink  
Laat hem nu ook spreken en zeggen waarom hij dat uitkraamt!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 21 april 2012 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 15:00 schreef AFC M&M het volgende:
Laat hem nu ook spreken en zeggen waarom hij dat uitkraamt!
Aandacht te kort?
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 april 2012 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 13:22 schreef ajaxboy2 het volgende:

[..]

ja jij je tanden nou maar eerst eens poetsen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 april 2012 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 april 2012 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 14:41 schreef AFC M&M het volgende:

[..]

waarom maak jij er dan een topic over aan?? pfffffffffffff
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 21 april 2012 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 16:41 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

waarom maak jij er dan een topic over aan?? pfffffffffffff
eens:)
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 april 2012 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 17:24 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

eens:)
das mooi;)
AFC M&M
 AFC M&M - maandag 23 april 2012 - 21:44   quote  deeplink  
Assaidi wil ook vertrekken: 'Ik word niet beter als ik hier blijf'
Maandag, 23 april 2012 om 15:25
Bas Dost heeft met VfL Wolfsburg gepraat, Luciano Narsingh is inzet van onderhandelingen tussen Ajax en sc Heerenveen en ook Oussama Assaidi zint op een transfer. De buitenspeler van de Friezen ziet zichzelf niet beter worden door nog een seizoen aan te blijven in het noorden. Aan de Leeuwarder Courant zegt de Marokkaans international dat hij na dit seizoen graag een volgende stap in zijn loopbaan wil zetten.

De 23-jarige Assaidi is bezig aan zijn derde seizoen bij Heerenveen, dat door blessures niet geheel werd wat hij ervan hoopte. Desondanks maakte de aanvaller al wel acht doelpunten en gaf hij zeven assists. Aanvalpartners Dost en Narsingh lijken de club in de zomer de rug toe te keren en Assaidi hoopt het spoor van de twee te volgen. De ex-speler van Almere City FC en De Graafschap zegt niet te weten of er op dit moment concrete interesse voor hem is.

Van zaakwaarnemer Mino Raiola en van Heerenveen zelf vernam Assaidi nog niets. Toch hoopt hij na dit seizoen een nieuwe stap te kunnen zetten. Want ik word niet beter als ik bij Heerenveen blijf. Ik ben niet van plan te verlengen. En ik denk niet dat de club dan wil dat ik hier volgend seizoen nog speel, aldus Assaidi. Heerenveen heeft hem nog tot de zomer van 2013 onder contract staan. Assaidi speelde tot nu toe 75 duels voor de club en scoorde achttien keer.

Bron: Voetbalzone

Ik zeg Sulejmani verkopen Assaidi terughalen
Je kunt niet zeggen dat als Narsingh komt en je wil Sulejmani gewoon houden wat de Boer zegt dat je Assaidi een mindere speler vindt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax wil Assaidi en Narsingh!?

0.0102250