BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 020 in paniek

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ferfan
 ferfan - vrijdag 20 april 2012 - 12:43   quote  deeplink  
De arrogantie van 020 en de paniek om maar een inhaalslag te maken met feyenoord.. Triest!

Ajax zet kwaad bloed met 'talentenroof'

Ajax krijgt komend seizoen de beschikking over diverse nieuwe talenten. De club uit Amsterdam verwelkomt spelers van AZ, PSV, FC Utrecht, Sparta Rotterdam en sc Heerenveen. Dat gaat volgens die clubs echter 'tegen alle afspraken in'.

Clubs in het betaald voetbal zijn ongerust, teleurgesteld of boos, meldt De Volkskrant. Ajax maakt de laatste weken jacht op talenten die nu nog ergens anders spelen, tot woede van de andere clubs uit de Eredivisie. De Amsterdammers zouden eerst met talenten en hun ouders praten, voordat de 'oude' club wordt ingelicht.

De dertienjarige Mink Peeters komt over van PSV, volgens technisch manager Marcel Brands is daarmee het herenakkoord tussen Ajax, Feyenoord en PSV geschonden. "Wij wisten van niets. Ik neem die jongen niets kwalijk. Het gaat erom dat wij van Ajax niets hebben gehoord. Naar mijn weten bestond er een gentleman's agreement tussen Ajax, Feyenoord en PSV. Dat is op deze manier niets waard. Hierbij is niemand gebaat. Zo krijgen we wildwest."

Ook bij FC Utrecht zijn ze niet blij. Ché Nunnely (13) en Guido Janssen (15) stappen over. Volgens technisch directeur Foeke Booy niet op de juiste wijze. "De contacten zijn niet correct verlopen. De jongens zijn eerder benaderd dan afgesproken. Als het goed is, belt een hoofd opleidingen eerst met zijn collega."

"Bij ons wist Henny Lee van niets. Ajax pretendeert zo'n goede opleiding te hebben, maar ze lopen alleen te shoppen. Ze hebben maling aan alles en slaan afspraken in de wind. Als je ze daarop aanspreekt, weten ze niet waarover je het hebt. Of ze vaardigen naar een regulier overleg een coördinator van de onderbouw af", sluit Booy af.

Wim Jonk is als lid van het technisch hart van Ajax verantwoordelijk voor de jeugd, hij heeft echter niet het idee iets fout te doen. "Het is het verhaal van de pot en de ketel. Het gebeurt bij ons ook dat een jongen opeens naar een andere club verhuist. Het gaat hier bovendien om de individuele keuze van de speler. Als een jongen weg wil bij een club, moet die club misschien ook in de spiegel kijken
sevillana
 sevillana - vrijdag 20 april 2012 - 12:46   quote  deeplink  
die Jonk kan het zo mooi vertellen, naar mijn idee bestaat er een daadwerkelijk verschil tussen "weg willen" en verleid worden om "weg te gaan"
el-loco
 el-loco - vrijdag 20 april 2012 - 12:48   quote  deeplink  
Baah die jonk is ook een goorlap moet je hem eens horen als er een talentje uit 020 word weggekaapt. Ik vind dat de knvb ajakkus 10 punten in mindering moet brengen dit seizoen! Dit zal niet gebeuren maar ik vind dat ze 020 zwaar moeten beboeten voor deze praktijken!
tomson
 tomson - vrijdag 20 april 2012 - 12:48   quote  deeplink  
Naast scholletje ook een paling...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 april 2012 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 12:48 schreef tomson het volgende:
Naast scholletje ook een paling...
Uitroken die kutjes..
salemi
 salemi - vrijdag 20 april 2012 - 13:13   quote  deeplink  
Blijft een misselijkmakende club. Daar gaat werkelijk niets goed. Een begroting van 70 miljoen en dan nog pas met veel pijn en moeite kampioen worden, omdat de concurrentie overal punten laat liggen. Is het jullie wel eens opgevallen dat altijd opgegeven wordt dat de wedstrijden van 020 uitverkocht zijn, terwijl ik altijd op de samenvattingen overal lege plekken op die tribunes zie. Erger me ook kapot aan die Jack van Gelder met dat "voetbal" programma op zondagavond. Hij presteerde het zelfs om die Daley Blind aan te bevelen voor een plaats in het Nederlands elftal. Als het maar een neuzenshirt aanheeft, dan is het voor hem topkwaliteit. Wat een loser is dat zeg. Zielige sukkel.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 april 2012 - 13:16   quote  deeplink  
Ach we zijn het al gewend toch, laat ze zich zelf maar voor schut blijven zetten..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 april 2012 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 13:13 schreef salemi het volgende:
Blijft een misselijkmakende club. Daar gaat werkelijk niets goed. Een begroting van 70 miljoen en dan nog pas met veel pijn en moeite kampioen worden, omdat de concurrentie overal punten laat liggen. Is het jullie wel eens opgevallen dat altijd opgegeven wordt dat de wedstrijden van 020 uitverkocht zijn, terwijl ik altijd op de samenvattingen overal lege plekken op die tribunes zie. Erger me ook kapot aan die Jack van Gelder met dat "voetbal" programma op zondagavond. Hij presteerde het zelfs om die Daley Blind aan te bevelen voor een plaats in het Nederlands elftal. Als het maar een neuzenshirt aanheeft, dan is het voor hem topkwaliteit. Wat een loser is dat zeg. Zielige sukkel.
Weet je dat in elke competitie in elk land en elk seizoen clubs kampioen worden omdat hun concurenten punten laten liggen..
Verder 020 de engste!!!!
Henny
 Henny - vrijdag 20 april 2012 - 13:37   quote  deeplink  
Ich habe es nicht gewusst!
ferfan
 ferfan - vrijdag 20 april 2012 - 13:54   quote  deeplink  
Apart als ik dit toppic open dat ferfan deze geopend zou hebben.. Zeker een ferfan!!
ferfan
 ferfan - vrijdag 20 april 2012 - 13:55   quote  deeplink  
huh????? Ik ben feyenoordkampioen2014.. spacekees!!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 20 april 2012 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 13:55 schreef ferfan het volgende:
huh????? Ik ben feyenoordkampioen2014.. spacekees!!
Maar verder gaat het wel met je?????
michelvakkie v
 michelvakkie v - vrijdag 20 april 2012 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 13:54 schreef ferfan het volgende:
Apart als ik dit toppic open dat ferfan deze geopend zou hebben.. Zeker een ferfan!!
Beetje last van spoken in je hoofd???
tomson
 tomson - vrijdag 20 april 2012 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 13:55 schreef ferfan het volgende:
huh????? Ik ben feyenoordkampioen2014.. spacekees!!
Identiteitscrisis? Voor alle overige zaken kunnen fer fans terecht op het twenteforum :)
bode
 bode - vrijdag 20 april 2012 - 15:01   quote  deeplink  
Zijn het hele jaar al in PANIEK
sevillana
 sevillana - vrijdag 20 april 2012 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 14:46 schreef Balharius het volgende:

[..]

Wat dan ook bedankt voor het lezen, waarschijnlijk houd je ons toch graag in de gaten...
En die jeugd overal wegkapen, succes!
Zodra Feyenoord interesse heeft in die ventjes dan weet jij net zo goed als ik wat ze kiezen, er is namelijk maar 1 Jeugdopleiding!
precies, . . en wat dat betreft staan wij dus boven 020 :)
Jan Tol
 Jan Tol - vrijdag 20 april 2012 - 16:11   quote  deeplink  
Wanneer tikt de K.N.V.B. hún 020 eens op de vingers, het hele jaar is het daar een Janboel, Nu ontnemen ze collega-clubs hun talenten en dreigen ook nog eens beloond
te worden met het Kampioenschap...Straf-punten in mindering moeten ze krijgen !!!!
Dubble O ms
 Dubble O ms - vrijdag 20 april 2012 - 16:39   quote  deeplink  
Bij elke wedstrijd van 020 krijg de tegenstander ROOD. Zo kan elke club kampioen worden.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 20 april 2012 - 16:44   quote  deeplink  
Het loopt weer tegen het einde van het seizoen... krijg het weer drukker met modereren! :(
Dubble O ms
 Dubble O ms - vrijdag 20 april 2012 - 16:46   quote  deeplink  
Feyenoord wordt niet bevoordeeld!
aad 64
 aad 64 - vrijdag 20 april 2012 - 16:54   quote  deeplink  
En dan in de krant durven roepen dat ze aan imago herstel willen gaan werken whaahahaha
Henny
 Henny - vrijdag 20 april 2012 - 16:57   quote  deeplink  
Feyenoord A1 scoort 1-1 45e minuut!
Vreet ze op!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 april 2012 - 17:42   quote  deeplink  
Op de dag van #FEYaja bevestigt Ajax dat ze de topscorer uit de A1-competitie, Van #Kessel, bij AZ hebben weggeplukt.
sevillana
 sevillana - vrijdag 20 april 2012 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 16:44 schreef Boudewijn het volgende:
Het loopt weer tegen het einde van het seizoen... krijg het weer drukker met modereren! :(
ach joh, . . zolang je er maar niet overspannen van wordt . . . :)
sevillana
 sevillana - vrijdag 20 april 2012 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 17:42 schreef Stylzz het volgende:
Op de dag van #FEYaja bevestigt Ajax dat ze de topscorer uit de A1-competitie, Van #Kessel, bij AZ hebben weggeplukt.
logische stap, . . als je ze zelf niet kunt opleiden zul je moeten "kopen"
tomson
 tomson - vrijdag 20 april 2012 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 18:18 schreef sevillana het volgende:

[..]

logische stap, . . als je ze zelf niet kunt opleiden zul je moeten "kopen"
Het helpt wel zo te zien....5-3!!! hahaahaaha :D
sevillana
 sevillana - vrijdag 20 april 2012 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 18:19 schreef tomson het volgende:

[..]

Het helpt wel zo te zien....5-3!!! hahaahaaha :D
precies, mooi toch?!
Nico vd Weide
 Nico vd Weide - vrijdag 20 april 2012 - 18:32   quote  deeplink  
Ik haat die tyfusneuzen...5-3 lekker segggg
tomson
 tomson - vrijdag 20 april 2012 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 18:32 schreef Nico vd Weide het volgende:
Ik haat die tyfusneuzen...5-3 lekker segggg
Hehehe,neuzen....
fingerhead.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 april 2012 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 18:19 schreef tomson het volgende:

[..]

Het helpt wel zo te zien....5-3!!! hahaahaaha :D
Ghehe..de tyfus in Snavelstad..
remco k
 remco k - vrijdag 20 april 2012 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 12:43 schreef ferfan het volgende:
De arrogantie van 020 en de paniek om maar een inhaalslag te maken met feyenoord.. Triest!

Ajax zet kwaad bloed met 'talentenroof'

Ajax krijgt komend seizoen de beschikking over diverse nieuwe talenten. De club uit Amsterdam verwelkomt spelers van AZ, PSV, FC Utrecht, Sparta Rotterdam en sc Heerenveen. Dat gaat volgens die clubs echter 'tegen alle afspraken in'.

Clubs in het betaald voetbal zijn ongerust, teleurgesteld of boos, meldt De Volkskrant. Ajax maakt de laatste weken jacht op talenten die nu nog ergens anders spelen, tot woede van de andere clubs uit de Eredivisie. De Amsterdammers zouden eerst met talenten en hun ouders praten, voordat de 'oude' club wordt ingelicht.

De dertienjarige Mink Peeters komt over van PSV, volgens technisch manager Marcel Brands is daarmee het herenakkoord tussen Ajax, Feyenoord en PSV geschonden. "Wij wisten van niets. Ik neem die jongen niets kwalijk. Het gaat erom dat wij van Ajax niets hebben gehoord. Naar mijn weten bestond er een gentleman's agreement tussen Ajax, Feyenoord en PSV. Dat is op deze manier niets waard. Hierbij is niemand gebaat. Zo krijgen we wildwest."

Ook bij FC Utrecht zijn ze niet blij. Ché Nunnely (13) en Guido Janssen (15) stappen over. Volgens technisch directeur Foeke Booy niet op de juiste wijze. "De contacten zijn niet correct verlopen. De jongens zijn eerder benaderd dan afgesproken. Als het goed is, belt een hoofd opleidingen eerst met zijn collega."

"Bij ons wist Henny Lee van niets. Ajax pretendeert zo'n goede opleiding te hebben, maar ze lopen alleen te shoppen. Ze hebben maling aan alles en slaan afspraken in de wind. Als je ze daarop aanspreekt, weten ze niet waarover je het hebt. Of ze vaardigen naar een regulier overleg een coördinator van de onderbouw af", sluit Booy af.

Wim Jonk is als lid van het technisch hart van Ajax verantwoordelijk voor de jeugd, hij heeft echter niet het idee iets fout te doen. "Het is het verhaal van de pot en de ketel. Het gebeurt bij ons ook dat een jongen opeens naar een andere club verhuist. Het gaat hier bovendien om de individuele keuze van de speler. Als een jongen weg wil bij een club, moet die club misschien ook in de spiegel kijken
Ga nou niet roomser dan de paus doen, alsof Feyenoord dit nooit heeft gedaan...Ik kan me bijvoorbeeld nog ene Mitchel Schet herinneren???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 april 2012 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 19:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Ga nou niet roomser dan de paus doen, alsof Feyenoord dit nooit heeft gedaan...Ik kan me bijvoorbeeld nog ene Mitchel Schet herinneren???
Ga verder...
tomson
 tomson - vrijdag 20 april 2012 - 19:32   quote  deeplink  
Yeah what about him?
sevillana
 sevillana - vrijdag 20 april 2012 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 19:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ga verder...
vraag 't me ook af . .
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 april 2012 - 19:50   quote  deeplink  
En toen was het stil..
tomson
 tomson - vrijdag 20 april 2012 - 19:56   quote  deeplink  
Ach ja,remco he....
willem v G
 willem v G - vrijdag 20 april 2012 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 19:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ga verder...
Hij bedoelt Cruijf denk ik!!!
soccer
 soccer - vrijdag 20 april 2012 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 19:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Ga nou niet roomser dan de paus doen, alsof Feyenoord dit nooit heeft gedaan...Ik kan me bijvoorbeeld nog ene Mitchel Schet herinneren???
bedoel je de jeugdspeler van feyenoord uit amsterdam die nu bij rkc speelt?

Die wilde niet naar Ajax maar koos beslist voor feyenoord. Dus niets weg gehaald in Amsterdam. Ik kan me wel een Knoppert herinneren die van Rotterdam naar Amsterdam ging.
bode
 bode - vrijdag 20 april 2012 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 20:08 schreef tomson het volgende:
Begin jij nou ook al te dubbelposten
Begin jij nou ook al te dubbelposten :)
Ik vind dat wel mooi soms
dan vergeet je de tekst niet zo snel
en het ligt vaak aan de PC of de Laptop
tomson
 tomson - vrijdag 20 april 2012 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 20:12 schreef bode het volgende:

[..]

Ik vind dat wel mooi soms
dan vergeet je de tekst niet zo snel
en het ligt vaak aan de PC of de Laptop
Dat jij dat soms mooi vind,is al langer bekend...
Maar om het dan maar weer op de apparatuur te steken.
soccer
 soccer - vrijdag 20 april 2012 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 20:08 schreef tomson het volgende:
Begin jij nou ook al te dubbelposten
Begin jij nou ook al te dubbelposten :)
sorry te haastig met de enter toets. Maar het duurde ook te lang voordat er iets gebeurde.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 april 2012 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 20:21 schreef soccer het volgende:

[..]

sorry te haastig met de enter toets. Maar het duurde ook te lang voordat er iets gebeurde.
Niet in paniek raken..d:-)
soccer
 soccer - vrijdag 20 april 2012 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 20:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Niet in paniek raken..d:-)
ik wil mijn kennis te graag spuien;-)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 april 2012 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 20:39 schreef soccer het volgende:

[..]

ik wil mijn kennis te graag spuien;-)
Blijven doen soccer, dan maar dubbel d:-)
remco k
 remco k - vrijdag 20 april 2012 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 19:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ga verder...
Ik zou het zo niet weten, maar als je het zelf ook hebt gedaan moet je niet anderen gaan beschuldigen in mijn ogen..
remco k
 remco k - vrijdag 20 april 2012 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 20:03 schreef soccer het volgende:

[..]

bedoel je de jeugdspeler van feyenoord uit amsterdam die nu bij rkc speelt?

Die wilde niet naar Ajax maar koos beslist voor feyenoord. Dus niets weg gehaald in Amsterdam. Ik kan me wel een Knoppert herinneren die van Rotterdam naar Amsterdam ging.
Die hebben jullie bij Utrecht opgehaald...
remco k
 remco k - vrijdag 20 april 2012 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 19:56 schreef tomson het volgende:
Ach ja,remco he....
Ik reageer altijd hoor, verschuil me nergens achter.. Je doet alsof je me aardig kent, dan zou je dat ook weten..
soccer
 soccer - vrijdag 20 april 2012 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 21:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Die hebben jullie bij Utrecht opgehaald...
sorry het is knopper.
Maar hij kwam uit den haag en heeft alle jeugdelftallen van feyenoord doorlopen totdat hij als b junior naar ajax kon.
remco k
 remco k - vrijdag 20 april 2012 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 21:51 schreef soccer het volgende:

[..]

sorry het is knopper.
Maar hij kwam uit den haag en heeft alle jeugdelftallen van feyenoord doorlopen totdat hij als b junior naar ajax kon.
Ik had het over Mitchel Schet..
craven
 craven - vrijdag 20 april 2012 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 19:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Ga nou niet roomser dan de paus doen, alsof Feyenoord dit nooit heeft gedaan...Ik kan me bijvoorbeeld nog ene Mitchel Schet herinneren???
Volgens mij struin jij elk topic van feyenoord af opzoek naar dingen over Ajax

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 020 in paniek









0.0056910