BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 020 in paniek

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 april 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 21:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zou het zo niet weten, maar als je het zelf ook hebt gedaan moet je niet anderen gaan beschuldigen in mijn ogen..
Heerenveen AZ Utrecht Sparta en PSV denken daar nu inmiddels anders over.
Zie jij echt geen verschil Remko?
Jij noemt 1 speler van 10 jaae terug waarvan niet eens de reden bekent is waarom?
Misschien is het net zoals met Diego Biseswar gegaan..

Ik vind het eng Remko ,ook als het bij mijn club zou gebeuren..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 april 2012 door Leon FR1908 --
soccer
 soccer - vrijdag 20 april 2012 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 21:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik had het over Mitchel Schet..
heb ik ook op geantwoord.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 april 2012 - 23:17   quote  deeplink  
Aja, PSV en Feyenoord hebben een gentlemen's agreement dat ze van elkaars spelers afblijven. Schet komt bij Utrecht vandaan. Onzin argument dus.
Tot hun 16e kunnen spelers niet onder contract staan, dus is er 'vrij verkeer'. Er is door de clubs onderling wel afgesproken dat eerst de TD wordt geïnformeerd voordat de speler cq het spelertje, benaderd wordt. Aan beide afspraken houdt Ajax zich in deze fase niet. Dit itt vroeger. Het lijkt er dus op dat het nieuwe beleid van Cruijff cs niet op de normale, gangbare fatsoensnormen is gebaseerd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 20 april 2012 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 23:17 schreef Leon FR1908 het volgende:
Aja, PSV en Feyenoord hebben een gentlemen's agreement dat ze van elkaars spelers afblijven. Schet komt bij Utrecht vandaan. Onzin argument dus.
Tot hun 16e kunnen spelers niet onder contract staan, dus is er 'vrij verkeer'. Er is door de clubs onderling wel afgesproken dat eerst de TD wordt geïnformeerd voordat de speler cq het spelertje, benaderd wordt. Aan beide afspraken houdt Ajax zich in deze fase niet. Dit itt vroeger. Het lijkt er dus op dat het nieuwe beleid van Cruijff cs niet op de normale, gangbare fatsoensnormen is gebaseerd.
mee eens!!!
Henny
 Henny - vrijdag 20 april 2012 - 23:24   quote  deeplink  
Begin je hier nu ook al met jezelf te praten Leon?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 20 april 2012 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 23:24 schreef Henny het volgende:
Begin je hier nu ook al met jezelf te praten Leon?
Welkom terug Henny!
tomson
 tomson - vrijdag 20 april 2012 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 21:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik reageer altijd hoor, verschuil me nergens achter.. Je doet alsof je me aardig kent, dan zou je dat ook weten..
Ik weet wel dat je altijd reageert hoor.Wat ik bedoel is een beetje wat craven zegt:
als het hier over ajax gaat,zit je hier vaak als een bok op de haverkist.
Zou ik eens moeten proberen bij jullie.Word je geheid onder de zoden gescholden.
Ik weet wel dat jij hier gewoon discusseert hoor,daar niks van hoor.
Maar soms ben je wel een verschrikkelijke betweter hoor.Zoals infamous
psv zegt:een beetje de louis van gaal van het headlinerforum?
tomson
 tomson - zaterdag 21 april 2012 - 01:48   quote  deeplink  
Zijn wij nou allemaal zo dom of jij zo slim?
soccer
 soccer - zaterdag 21 april 2012 - 04:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 23:33 schreef tomson het volgende:

[..]

Ik weet wel dat je altijd reageert hoor.Wat ik bedoel is een beetje wat craven zegt:
als het hier over ajax gaat,zit je hier vaak als een bok op de haverkist.
Zou ik eens moeten proberen bij jullie.Word je geheid onder de zoden gescholden.
Ik weet wel dat jij hier gewoon discusseert hoor,daar niks van hoor.
Maar soms ben je wel een verschrikkelijke betweter hoor.Zoals infamous
psv zegt:een beetje de louis van gaal van het headlinerforum?
Is toch mooi. Iemand die een duidelijke mening heeft. krijg je ten minste een leuke discussie mee.Heb je tenminste iets om op te schieten.
soccer
 soccer - zaterdag 21 april 2012 - 04:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 23:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

mee eens!!!
Ik ben het er ook mee eens Leon.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 21 april 2012 - 04:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 23:17 schreef Leon FR1908 het volgende:
Het lijkt er dus op dat het nieuwe beleid van Cruijff cs niet op de normale, gangbare fatsoensnormen is gebaseerd.
Dat is een interessant punt!
Zou onder van Gaal niet gebeuren, maar die discussie is niet voor dit forum ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 april 2012 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 23:24 schreef Henny het volgende:
Begin je hier nu ook al met jezelf te praten Leon?
Ik had ergens een discusie met Els,het zijn haar woorden die ik plaatste en waar ik het ontzettend mee eens ben...Daarom poste ik haar bericht en gaf in de volgende post aan het met haar reactie eens te zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 april 2012 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 04:36 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat is een interessant punt!
Zou onder van Gaal niet gebeuren, maar die discussie is niet voor dit forum ;)
Maar het blijft interessant !!
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2012 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 23:33 schreef tomson het volgende:

[..]

Ik weet wel dat je altijd reageert hoor.Wat ik bedoel is een beetje wat craven zegt:
als het hier over ajax gaat,zit je hier vaak als een bok op de haverkist.
Zou ik eens moeten proberen bij jullie.Word je geheid onder de zoden gescholden.
Ik weet wel dat jij hier gewoon discusseert hoor,daar niks van hoor.
Maar soms ben je wel een verschrikkelijke betweter hoor.Zoals infamous
psv zegt:een beetje de louis van gaal van het headlinerforum?
Nee hoor absoluut niet door mij in ieder geval, ik reageer altijd normaal op mensen die fatsoenlijk reageren..

En wat dat betweter betreft, ik geef mijn mening, klaar..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 april 2012 door remco k --
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2012 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 23:17 schreef Leon FR1908 het volgende:
Aja, PSV en Feyenoord hebben een gentlemen's agreement dat ze van elkaars spelers afblijven. Schet komt bij Utrecht vandaan. Onzin argument dus.
Tot hun 16e kunnen spelers niet onder contract staan, dus is er 'vrij verkeer'. Er is door de clubs onderling wel afgesproken dat eerst de TD wordt geïnformeerd voordat de speler cq het spelertje, benaderd wordt. Aan beide afspraken houdt Ajax zich in deze fase niet. Dit itt vroeger. Het lijkt er dus op dat het nieuwe beleid van Cruijff cs niet op de normale, gangbare fatsoensnormen is gebaseerd.
Volgens mij bemoeiden clubs als AZ Utrecht en Heerenveen zich hier al mee toch?? Die hebben er dan ook niks van te vinden zoals jij het stelt.

En jullie doen gister met Noah Lewis ook weer hetzelfde toch..

Heerenveen klaagt er ook over, en doet vervolgens hetzelfde met een sparta talentje..

Ajax zegt trouwens zich wel degelijk aan de afspraak te hebben gehouden om eerste de TD in te lichten..
Henny
 Henny - zaterdag 21 april 2012 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 23:30 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Welkom terug Henny!
Thanks Hoogvliet, maar mijn posts op deze topic zijn incidentjes.

Ik ben blij dat ik min of meer verlost ben van "structureel andersdenkenden" zoals snaveltje Benneu en nog een ander snaveltje, waarvan de posts reeds door Mr Moderator zijn verwijderd. Nu ze ineens bijna zeker zijn van de titel komen er ineens weer heel veel lange neuzen om de hoek steken (deze opmerkingen zijn niet voor Remco en al helemaal niet voor Pietje bedoeld).
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2012 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 12:09 schreef Henny het volgende:

[..]

Thanks Hoogvliet, maar mijn posts op deze topic zijn incidentjes.

Ik ben blij dat ik min of meer verlost ben van "structureel andersdenkenden" zoals snaveltje Benneu en nog een ander snaveltje, waarvan de posts reeds door Mr Moderator zijn verwijderd. Nu ze ineens bijna zeker zijn van de titel komen er ineens weer heel veel lange neuzen om de hoek steken (deze opmerkingen zijn niet voor Remco en al helemaal niet voor Pietje bedoeld).
Oef gelukkig man, maakte me al zorgen..:-)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 april 2012 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 12:09 schreef Henny het volgende:

[..]

Thanks Hoogvliet, maar mijn posts op deze topic zijn incidentjes.

Ik ben blij dat ik min of meer verlost ben van "structureel andersdenkenden" zoals snaveltje Benneu en nog een ander snaveltje, waarvan de posts reeds door Mr Moderator zijn verwijderd. Nu ze ineens bijna zeker zijn van de titel komen er ineens weer heel veel lange neuzen om de hoek steken (deze opmerkingen zijn niet voor Remco en al helemaal niet voor Pietje bedoeld).
Ach kunnen we een beetje hamassen vriend, heb ik ook wel eens nodig d:-)
Ook dit is niet voor Remco en Pietje bedoeld..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 april 2012 - 12:14   quote  deeplink  
Alhoewel Remco verdiend het wel eens om geziekt te worden d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 april 2012 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 23:30 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Welkom terug Henny!
+10..
Henny
 Henny - zaterdag 21 april 2012 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 12:14 schreef RenatoBos het volgende:
Alhoewel Remco verdiend het wel eens om geziekt te worden d:-)
Eens :-)
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2012 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 12:14 schreef RenatoBos het volgende:
Alhoewel Remco verdiend het wel eens om geziekt te worden d:-)
hehehe.. Kan het hebben hoor...
tomson
 tomson - zaterdag 21 april 2012 - 12:18   quote  deeplink  
smiley-finger004.gif
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 april 2012 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 12:18 schreef remco k het volgende:

[..]

hehehe.. Kan het hebben hoor...
Ghehe je kan het krijgen ook opperkeppel..d:-)
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2012 - 12:29   quote  deeplink  
Als dat alles was ga ik weer verder slapen, daar kom ik m'n nest niet voor uit..:-)
tomson
 tomson - zaterdag 21 april 2012 - 12:30   quote  deeplink  
welterusten dan maar
smiley-sleep004.gif
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 april 2012 - 12:31   quote  deeplink  
Kop vandaag in Volkskrant: wat 020 doet is knap, wat Feyenoord en rkc doen is een mirakel.
Alles achter de komma klopt.
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2012 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 12:31 schreef FR-Henk het volgende:
Kop vandaag in Volkskrant: wat 020 doet is knap, wat Feyenoord en rkc doen is een mirakel.
Alles achter de komma klopt.
Vind je dat niet denigrerend naar je eigen club???
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 april 2012 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 12:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind je dat niet denigrerend naar je eigen club???
Nee...Kop dekt lading mbt inhoud: cat.1 club, geen transfermogelijkheden, twee jaar terug 43 miljoen schuld, en toch:
- 3e plaats, ver boven verwachting, midden in sanering, weinig uitgaven, lagere salarissen, stabiliteit, interne rust.

Mirakel is als bijzonder waarderend bedoeld.En als voorbeeld.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 april 2012 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 12:31 schreef FR-Henk het volgende:
Kop vandaag in Volkskrant: wat 020 doet is knap, wat Feyenoord en rkc doen is een mirakel.
Alles achter de komma klopt.
+1
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2012 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 12:38 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee...Kop dekt lading mbt inhoud: cat.1 club, geen transfermogelijkheden, twee jaar terug 43 miljoen schuld, en toch:
- 3e plaats, ver boven verwachting, midden in sanering, weinig uitgaven, lagere salarissen, stabiliteit, interne rust.

Mirakel is als bijzonder waarderend bedoeld.En als voorbeeld.
Een mirakel was het geweest als jullie de CL hadden gewonnen. Feyenoord is een hele grote club die gewoon ieder jaar behoort mee te doen om de bovenste plaatsen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 21 april 2012 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 12:09 schreef Henny het volgende:

[..]

Thanks Hoogvliet, maar mijn posts op deze topic zijn incidentjes.

Ik ben blij dat ik min of meer verlost ben van "structureel andersdenkenden" zoals snaveltje Benneu en nog een ander snaveltje, waarvan de posts reeds door Mr Moderator zijn verwijderd. Nu ze ineens bijna zeker zijn van de titel komen er ineens weer heel veel lange neuzen om de hoek steken (deze opmerkingen zijn niet voor Remco en al helemaal niet voor Pietje bedoeld).
Haha. Ik voel me gevleid, Henny!
Ach, het is een kwestie van respect. Dat is mij -lang geleden- door mijn ouders geleerd. Ik houd van een geintje en een plagerijtje, maar zodra het om serieuze bedreigingen en haat gaat (Beverwijk!), haak ik af. Mij zul nooit "kakkies", "kakkerlakken" of "010" horen zeggen of zien schrijven. Haat en oorlog, leidt helemaal tot niks, dan heb je alleen maar verliezers en dat is jammer. Daarnaast vind ik Feyenoord, naast Ajax, een machtig mooie club. Zo denkt het buitenland daar overigens ook over. Toen ik nog werkte en de hele wereld heb afgereisd voor mijn werkgevers, werden Ajax en Feyenoord bijna altijd in één adem genoemd. Twee historisch rijke clubs! Ik verwacht inderdaad dat Ajax dit seizoen kampioen wordt (sorry...) maar ik hoop oprecht dat Feyenoord tweede wordt en zich via de voorrondes ook mag melden in de Champions League. Wat zou dat machtig mooi zijn: Ajax en Feyenoord samen in de CL! :) Wel hoop ik dat alle supporters van dat feit willen, zullen en gaan genieten en dus geen rotzooi gaan trappen, waarmee zij hun club benadelen en in diskrediet brengen. Gewoon genieten dus! En voor nu: veel succes dit weekeinde tegen ADO Den Haag!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 april 2012 - 14:26   quote  deeplink  
SuperPiet..!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 21 april 2012 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 14:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Ik voel me gevleid, Henny!
Ach, het is een kwestie van respect. Dat is mij -lang geleden- door mijn ouders geleerd. Ik houd van een geintje en een plagerijtje, maar zodra het om serieuze bedreigingen en haat gaat (Beverwijk!), haak ik af. Mij zul nooit "kakkies", "kakkerlakken" of "010" horen zeggen of zien schrijven. Haat en oorlog, leidt helemaal tot niks, dan heb je alleen maar verliezers en dat is jammer. Daarnaast vind ik Feyenoord, naast Ajax, een machtig mooie club. Zo denkt het buitenland daar overigens ook over. Toen ik nog werkte en de hele wereld heb afgereisd voor mijn werkgevers, werden Ajax en Feyenoord bijna altijd in één adem genoemd. Twee historisch rijke clubs! Ik verwacht inderdaad dat Ajax dit seizoen kampioen wordt (sorry...) maar ik hoop oprecht dat Feyenoord tweede wordt en zich via de voorrondes ook mag melden in de Champions League. Wat zou dat machtig mooi zijn: Ajax en Feyenoord samen in de CL! :) Wel hoop ik dat alle supporters van dat feit willen, zullen en gaan genieten en dus geen rotzooi gaan trappen, waarmee zij hun club benadelen en in diskrediet brengen. Gewoon genieten dus! En voor nu: veel succes dit weekeinde tegen ADO Den Haag!
+1
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2012 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 14:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Ik voel me gevleid, Henny!
Ach, het is een kwestie van respect. Dat is mij -lang geleden- door mijn ouders geleerd. Ik houd van een geintje en een plagerijtje, maar zodra het om serieuze bedreigingen en haat gaat (Beverwijk!), haak ik af. Mij zul nooit "kakkies", "kakkerlakken" of "010" horen zeggen of zien schrijven. Haat en oorlog, leidt helemaal tot niks, dan heb je alleen maar verliezers en dat is jammer. Daarnaast vind ik Feyenoord, naast Ajax, een machtig mooie club. Zo denkt het buitenland daar overigens ook over. Toen ik nog werkte en de hele wereld heb afgereisd voor mijn werkgevers, werden Ajax en Feyenoord bijna altijd in één adem genoemd. Twee historisch rijke clubs! Ik verwacht inderdaad dat Ajax dit seizoen kampioen wordt (sorry...) maar ik hoop oprecht dat Feyenoord tweede wordt en zich via de voorrondes ook mag melden in de Champions League. Wat zou dat machtig mooi zijn: Ajax en Feyenoord samen in de CL! :) Wel hoop ik dat alle supporters van dat feit willen, zullen en gaan genieten en dus geen rotzooi gaan trappen, waarmee zij hun club benadelen en in diskrediet brengen. Gewoon genieten dus! En voor nu: veel succes dit weekeinde tegen ADO Den Haag!
Ik kon het niet meer met je eens zijn..
craven
 craven - zaterdag 21 april 2012 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 14:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Ik voel me gevleid, Henny!
Ach, het is een kwestie van respect. Dat is mij -lang geleden- door mijn ouders geleerd. Ik houd van een geintje en een plagerijtje, maar zodra het om serieuze bedreigingen en haat gaat (Beverwijk!), haak ik af. Mij zul nooit "kakkies", "kakkerlakken" of "010" horen zeggen of zien schrijven. Haat en oorlog, leidt helemaal tot niks, dan heb je alleen maar verliezers en dat is jammer. Daarnaast vind ik Feyenoord, naast Ajax, een machtig mooie club. Zo denkt het buitenland daar overigens ook over. Toen ik nog werkte en de hele wereld heb afgereisd voor mijn werkgevers, werden Ajax en Feyenoord bijna altijd in één adem genoemd. Twee historisch rijke clubs! Ik verwacht inderdaad dat Ajax dit seizoen kampioen wordt (sorry...) maar ik hoop oprecht dat Feyenoord tweede wordt en zich via de voorrondes ook mag melden in de Champions League. Wat zou dat machtig mooi zijn: Ajax en Feyenoord samen in de CL! :) Wel hoop ik dat alle supporters van dat feit willen, zullen en gaan genieten en dus geen rotzooi gaan trappen, waarmee zij hun club benadelen en in diskrediet brengen. Gewoon genieten dus! En voor nu: veel succes dit weekeinde tegen ADO Den Haag!
he pietje, van mij mag je kakkies, kakkerlakken whatever zeggen, boeit me echt niet hoor.
Dat moet kunnen! Ik denk dat we morgen een zware dobber hebben aan ADO . Traditioneel moeilijk wedstrijdje
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 april 2012 - 23:19   quote  deeplink  
Koeman KAMPIOEN, Koeman KAMPIOEN..

Snavels gaan eraan tegen Groningen..!!!
Suijltje
 Suijltje - zondag 22 april 2012 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 18:31 schreef craven het volgende:

[..]

he pietje, van mij mag je kakkies, kakkerlakken whatever zeggen, boeit me echt niet hoor.
Dat moet kunnen! Ik denk dat we morgen een zware dobber hebben aan ADO . Traditioneel moeilijk wedstrijdje
Eens Craaf, maar wat dacht je van die neuspeuteraars, die hebben het écht ook niet makkelijk hoor!
Zou zomaar eens een heet middagje kunnen worden........
craven
 craven - zondag 22 april 2012 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 10:23 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Eens Craaf, maar wat dacht je van die neuspeuteraars, die hebben het écht ook niet makkelijk hoor!
Zou zomaar eens een heet middagje kunnen worden........
je weet t niet he, maar eerlijk gezegd denk ik t nie
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 22 april 2012 - 10:42   quote  deeplink  
jullie halen iedereen tranfervrij weg bij Excelsior en ook genoeg jeugdspelers van Sparta, niet klagen dus.
craven
 craven - zondag 22 april 2012 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 10:42 schreef NatjosFC het volgende:
jullie halen iedereen tranfervrij weg bij Excelsior en ook genoeg jeugdspelers van Sparta, niet klagen dus.
Jullie?? la me raden: neusje?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 april 2012 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 10:44 schreef craven het volgende:

[..]

Jullie?? la me raden: neusje?
Ik zeg kneusje ..!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 april 2012 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 10:37 schreef craven het volgende:

[..]

je weet t niet he, maar eerlijk gezegd denk ik t nie
Denk het wel d:-))
tomson
 tomson - zondag 22 april 2012 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 10:42 schreef NatjosFC het volgende:
jullie halen iedereen tranfervrij weg bij Excelsior en ook genoeg jeugdspelers van Sparta, niet klagen dus.
De neuzenkroeg had je 150 kilometer terug linksaf voor moeten slaan.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 april 2012 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 10:42 schreef NatjosFC het volgende:
jullie halen iedereen tranfervrij weg bij Excelsior en ook genoeg jeugdspelers van Sparta, niet klagen dus.
Je loopt zelf te klagen man opzouten hier, je bevuilt dit topic..
tomson
 tomson - zondag 22 april 2012 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 10:42 schreef NatjosFC het volgende:
jullie halen iedereen tranfervrij weg bij Excelsior en ook genoeg jeugdspelers van Sparta, niet klagen dus.
sick0013.gif
Suijltje
 Suijltje - zondag 22 april 2012 - 11:30   quote  deeplink  
Gewoon niet meer reageren op die Natte Jos jongens........
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 april 2012 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 11:30 schreef Suijltje het volgende:
Gewoon niet meer reageren op die Natte Jos jongens........
Natte Jos, ghehe das pure verspilling daar kun je niks meer mee..
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 april 2012 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 10:42 schreef NatjosFC het volgende:
jullie halen iedereen tranfervrij weg bij Excelsior en ook genoeg jeugdspelers van Sparta, niet klagen dus.
O
remco k
 remco k - zondag 22 april 2012 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 10:42 schreef NatjosFC het volgende:
jullie halen iedereen tranfervrij weg bij Excelsior en ook genoeg jeugdspelers van Sparta, niet klagen dus.
Als je hier dan zoiets roept, doe dat dan in ieder geval met namen. Exclcelsior is gewoon een samenwerkingsverband dus dat zijn afspraken zoals Ajax die ook heeft met Almere, Ajax maakt daar alleen geen tot weinig gebruik van.
Van Sparta kan ik me zo ook geen voorbeelden bedenken, maar als jij ze weet zie ik ze graag voorbij komen.

Nogmaals, als je iets roept doe dat dan niet zonder daar voorbeelden bij te noemen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 020 in paniek









0.0068740