BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 020 in paniek

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Enigma
 Enigma - maandag 23 april 2012 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2012 - 16:24 schreef tomson het volgende:

[..]

Ik zeg wat ik wil hier,ben op m'n eigen forum...Wat deze heren bedoelen is dat sinds 020 bovenaan staat,het forum hier overspoeld wordt met neuzen.Die dan ook nog eens alles beter weten.Dat kan wel eens heel irritant worden op den duur.Kan je jezelf vast wel voorstellen.
Als ik bij julie op het forum zou komen,hoe beleefd ook,zou ik gelijk afgefikt worden.
Daarom kom ik daar ook gewoon niet.Als Pietje hier komt,zijn er ook wel eens mensen die tegen hem ouwehoeren.Gaat ie gewoon niet op in.Verschillende collegasnavels van je weten dat ik heel tolerant ben hoor,ik praat met iedereen....O ja, ik ben trouwens een mannetje hoor.
Prima kerel, was niet de bedoeling te provoceren.

Ik denk dat je iedergewoon in zijn waarde moet laten. Heb veel voetbalvrienden en daar zitten ook een aantal fanatieke Feijenoorders bij. Altijd prima over voetbal kletsen en elkaar jennen maar als dat bij jou overkomt als treiteren, sorry.

Betweten is ook niet de bedoeling trouwens.

In ieder geval wens ik jullie alsnog die CL plaatsing toe, heb geen haat naar Feijenoord, ook niet naar supporters.

Veel succes, mazzeltov
ar
 ar - maandag 23 april 2012 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2012 - 17:52 schreef Enigma het volgende:

[..]

Prima kerel, was niet de bedoeling te provoceren.

Ik denk dat je iedergewoon in zijn waarde moet laten. Heb veel voetbalvrienden en daar zitten ook een aantal fanatieke Feijenoorders bij. Altijd prima over voetbal kletsen en elkaar jennen maar als dat bij jou overkomt als treiteren, sorry.

Betweten is ook niet de bedoeling trouwens.

In ieder geval wens ik jullie alsnog die CL plaatsing toe, heb geen haat naar Feijenoord, ook niet naar supporters.

Veel succes, mazzeltov
netjes.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 april 2012 - 18:05   quote  deeplink  
Mazzeltov ??? Das toch Jiddisch..?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 april 2012 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2012 - 18:04 schreef ar het volgende:

[..]

netjes.
Das waar..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 020 in paniek









0.0076360