|
|
NatjosFC
|
|
|
link: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/228113/De_Boer_moet_kiezen_Moisander_f_Nuytinck.html
Ajax houdt stevig rekening met een vertrek van Jan Vertonghen. De club richt zich met het oog op het nieuwe seizoen dan ook al vroeg op de komst van een nieuwe centrale verdediger.
Twee namen zijn serieus in beeld bij de Amsterdammers. De interesse voor AZ-verdediger Niklas Moisander was al even bekend, trainer Frank de Boer laat vrijdag weten dat ook NEC-speler Bram Nuytinck in de belangstelling van Ajax staat. "We zijn geïnteresseerd in Moisander, ook Nuytinck hebben wij interesse voor", zegt De Boer.
De trainer wilde verder niet ingaan op speculaties, maar liet wel doorschemeren dat het de één of de ander wordt: "We zullen ze zeker niet allebei aantrekken." De komst van een nieuwe verdediger wordt noodzakelijk geacht omdat de kans groot is dat Vertonghen komende zomer naar een grote Europese competitie vertrekt. Ajax is er vroeg bij.
'We willen niet in paniek raken' "We willen snel klaar zijn, niet dat we op het laatste moment in paniek raken en geforceerd worden om grote bedragen te betalen. Het technisch hart en de directie zijn daar standvastig in. We gaan geen absurde bedragen betalen. We zijn bezig met verschillende scenario's. Als Vertonghen niet vertrekt? Dan hebben we twee hele goede centrale verdedigers."
Ajax is dus opzoek naar opvolgers voor Verthongen. wat is jullie mening Moisander of Nuytinck? ik heb Chivu nergens zien terug komen dus ik denk dat het tussen die 2 zal gaan. uit een gerucht heb ik vernomen dat de Boer Moisander wil en Bergkamp/Jonk voor Nuytinck gaan.
zelf zeg ik Nuytinck stevige verdediger en wint meer kopduels dan Moisander(bijv. tegen twente won Moisander geen een kopduel). Nuytinck is nog jonger, en is aanvoerder bij Jong nederland. maar heeft veel minder ervaring en leiderskwaliteiten dan Moisander. Nuytinck kan nog uitgroeien tot een echte leider, net als Verthongen, lijkt mij dus de beste.
jullie meningen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 april 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Debiewl
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Interessante discussie! Ik heb ze beiden te weinig gevolgd om echt een beeld van hen te krijgen! Ik vind wel dat je een goede basis moet leggen en een Nederlandse verdediger is erg belangrijk!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: wie vind jij dan? Chivu mischien?
van deze twee vind ik Nuytinck zo als ik al zei. maar naar mijn mening is Granqvist de beste oplossing. die heeft leiders capaciteiten. en is gewoon een hele goede verdediger |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 18:16 schreef NatjosFC het volgende:[..] wie vind jij dan? Chivu mischien? van deze twee vind ik Nuytinck zo als ik al zei. maar naar mijn mening is Granqvist de beste oplossing. die heeft leiders capaciteiten. en is gewoon een hele goede verdediger Zal moeilijk worden, volgens mij heeft Ac Milan interesse en zal niet goedkoop zijn. Zal wel uitstekende keuze zijn. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 18:15 schreef amsterdammer113 het volgende:Interessante discussie! Ik heb ze beiden te weinig gevolgd om echt een beeld van hen te krijgen! Ik vind wel dat je een goede basis moet leggen en een Nederlandse verdediger is erg belangrijk!! mee eens. maar wie neemt de leiding als je nuytinck koopt. want dan ben je alle leiding kwijt. behalve Janssen dan.
naar mijn mening volgend seizoen 433 Boerrigter Sigi Narsingh Eriksen De Jong Anita Poulsen Nuytinck Alderweireld Rhijn Vermeer
Poulsen is het oudst. hier staat Janssen er niet in. maar denk wel dat hij speelt |
|
|
|
|
Sander111
|
|
|
Nuytinck, nog lekker jong |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ik vind Moisander zwaar overschat. Hij kan niet verdedigen en pakt teveel domme kaarten. Dus ik zou hem niet halen. Nuytinck heb ik eigenlijk nooit echt gevolgd |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Ik zou voor Nuytinck gaan. Doet het goed in dienst van NEC en blinkt voor mij uit in Jong-Oranje. Is een Nederlander, ook al zal Moisander ook wel Nederlands kunnen spreken. Nuytinck is nog wat jonger dan Moisander, dus dat brok ervaring lever je dan wel in, maar ik vind Nuytinck meer potentieel hebben. Frank zal de beste keuze maken ;). |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 18:25 schreef Brandje het volgende:Ik vind Moisander zwaar overschat. Hij kan niet verdedigen en pakt teveel domme kaarten. Dus ik zou hem niet halen. Nuytinck heb ik eigenlijk nooit echt gevolgd ben ik mee eens. dan is viergever mischien wel beter dan Moisander.
maar als ik de andere meningen meeneem lijkt Nuytinck hier het Binkie. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 18:29 schreef dutchajaxmen het volgende:Ik zou voor Nuytinck gaan. Doet het goed in dienst van NEC en blinkt voor mij uit in Jong-Oranje. Is een Nederlander, ook al zal Moisander ook wel Nederlands kunnen spreken. Nuytinck is nog wat jonger dan Moisander, dus dat brok ervaring lever je dan wel in, maar ik vind Nuytinck meer potentieel hebben. Frank zal de beste keuze maken ;). Wat ik al aangaf, de meningen zouden zo liggen: Frank gaat voor Moisander Jonk en bergkamp voor Nuytinck |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 19:48 schreef NatjosFC het volgende:[..] Wat ik al aangaf, de meningen zouden zo liggen: Frank gaat voor Moisander Jonk en bergkamp voor Nuytinck Dan maakt Frank nu een keertje niet de beste keuze ;), in mijn ogen dan. De Boer is altijd een hele verdienstelijke verdediger geweest en weet precies wat er wordt verwacht. Ik denk dat de heren hier nog wel over eens gaan worden. Ze zullen wel weten wat ze aan het doen zijn ;). |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 19:57 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Dan maakt Frank nu een keertje niet de beste keuze ;), in mijn ogen dan. De Boer is altijd een hele verdienstelijke verdediger geweest en weet precies wat er wordt verwacht. Ik denk dat de heren hier nog wel over eens gaan worden. Ze zullen wel weten wat ze aan het doen zijn ;). Klopt maar De Boer was ook geen echte verdediger in de zin van bikkelen en keiharde tackles. Het was meer een voetballer dus vandaar ook best logisch dat zijn keuze valt op de meer voetballende Moisander. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 20:05 schreef Brandje het volgende:[..] Klopt maar De Boer was ook geen echte verdediger in de zin van bikkelen en keiharde tackles. Het was meer een voetballer dus vandaar ook best logisch dat zijn keuze valt op de meer voetballende Moisander. Daar heb je helemaal gelijk in ;) |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 19:57 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Dan maakt Frank nu een keertje niet de beste keuze ;), in mijn ogen dan. De Boer is altijd een hele verdienstelijke verdediger geweest en weet precies wat er wordt verwacht. Ik denk dat de heren hier nog wel over eens gaan worden. Ze zullen wel weten wat ze aan het doen zijn ;). Ik vraag me af wat er gebeurt als ze het niet eens worden? Wie beslist dan? de meerderheid? of zoeken ze een ander? |
|
|
|
|
bj..
|
|
|
Zeker Chivu niet halen! Hij zou dan een topsalaris gaan verdienen en hij wordt niet meer beter en gaat geen geld meer opleveren. Hij wordt alleen maar minder en zal zijn niveau die hij is zijn vorige Ajax periode haalde niet meer halen.
Nuytinck is een goede jonge en sterke verdediger verschillende topclubs zijn geïnteresseerd in hem en hij is aanvoerder bij jong Nederland dus als echt een leider! Moisander is een degelijke verdediger maar geen leider en die hebben we nodig. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 20:27 schreef soccer het volgende:[..] Ik vraag me af wat er gebeurt als ze het niet eens worden? Wie beslist dan? de meerderheid? of zoeken ze een ander? Dat zou ik niet weten. Naar mijn idee tellen de stemmen van de heren allemaal even zwaar. Ik denk dat ze er wel uit komen. |
|
|
|
|
Janus001
|
|
|
Verbeek zegt over Moisander: Hij vindt het niet interessant, zegt hij. Eerst de competitie afmaken, dat is belangrijker. Zou ik ook zeggen als ik Verbeek of Moisander was. De Boer zegt dat Ajax interesse heeft in of Moisander of Nuytinck. Misschien is het een spelletje om Clubs of spelers over de streep te trekken. Ik denk dat Ajax op dit moment alleen Moisander wil. Zeker omdat met het vertrek van Vertongen toch ervaring weg valt. Zeker in europesche wedstrijden en die ervaring heeft Moisander zeker wel. |
|
|
|
|
alphenaar1951
|
|
|
Ik zou vor nuytinck gaan. Heeft meer potentie dan Moisander en een betere kopper. Bovendien een nederlander |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 19:48 schreef NatjosFC het volgende:[..] Wat ik al aangaf, de meningen zouden zo liggen: Frank gaat voor Moisander Jonk en bergkamp voor Nuytinck Wat een gelul zeg, alsof zoiets naar buiten zou komen, die gasten bespreken dat onder 6 ogen en dat komt echt niet zomaar naar buiten, een lul gerucht van niks. Ik zou het bijna stemmingmakerij noemen.. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 21:28 schreef remco k het volgende:[..] Wat een gelul zeg, alsof zoiets naar buiten zou komen, die gasten bespreken dat onder 6 ogen en dat komt echt niet zomaar naar buiten, een lul gerucht van niks. Ik zou het bijna stemmingmakerij noemen.. Ik ben het met je eens dat het binnenkamers zou moeten blijven Remco. Alleen komen er wel meer dingen naar buiten, en dat is echt niet over nu de RvC weg is. Dit is niet alleen bij Ajax zo maar volgens mij bij alle voetbalclubs en zeker de belangrijke. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 21:58 schreef soccer het volgende:[..] Ik ben het met je eens dat het binnenkamers zou moeten blijven Remco. Alleen komen er wel meer dingen naar buiten, en dat is echt niet over nu de RvC weg is. Dit is niet alleen bij Ajax zo maar volgens mij bij alle voetbalclubs en zeker de belangrijke. Dit soort dingen komen echt niet naar buiten, daarbij heb ik hier te veel mensen dit soort dingen zien roepen, en nooit blijkt het waar te zijn.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 18:25 schreef Brandje het volgende:Ik vind Moisander zwaar overschat. Hij kan niet verdedigen en pakt teveel domme kaarten. Dus ik zou hem niet halen. Nuytinck heb ik eigenlijk nooit echt gevolgd Ik ga niet zeggen dat Moisander het ajax niveau aan kan, want dat moet hij nog bewijzen.
Maar er is of zal wel reden voor zijn dat Moisander zoveel kaarten pakt. Weet iemand hoeveel kaarten?
Een van de redenen zal kunnen zijn dat de 3 middenvelders te ver naar voren staan. daarnaast is poulsen meestal bij een counter er nooit om te verdedigen. dan pakt Elm of Moisander een kaart. Elm is al geschorst geweest dus die heeft er meer dan 7, Moisander weet ik niet hoeveel hij er heeft. Maar Anita en Verthongen hebben er beide 6. Daarnaast heeft Enoh ook veel kaarten gepakt, die anders wel op de lijst van Verthongen kwam.
De kaarten zijn bij ajax verdeelt over het elftal. Meestal heeft de Vm en CV de meesten kaarten van het elftal. Maar ajax heeft dit seizoen 4 verschillende VM gehad. AZ volgens mij maar 2. Logisch dat als Elm vaker voorin is te vinden dan Anita/Enoh dat een CV een kaart moet pakken.
Er is een verschil tussen een Domme kaart pakken of een slimme kaart. Ik heb de kaarten van Moissander niet gezien om daar een oordeel over te vellen. |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 18:18 schreef NatjosFC het volgende:[..] mee eens. maar wie neemt de leiding als je nuytinck koopt. want dan ben je alle leiding kwijt. behalve Janssen dan. naar mijn mening volgend seizoen 433 Boerrigter Sigi Narsingh Eriksen De Jong Anita Poulsen Nuytinck Alderweireld Rhijn Vermeer Poulsen is het oudst. hier staat Janssen er niet in. maar denk wel dat hij speelt boilesen voor poulsen |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
Nuytinck natuurlijk , jong en word alleen nog maar beter |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 22:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik ga niet zeggen dat Moisander het ajax niveau aan kan, want dat moet hij nog bewijzen. Maar er is of zal wel reden voor zijn dat Moisander zoveel kaarten pakt. Weet iemand hoeveel kaarten? Een van de redenen zal kunnen zijn dat de 3 middenvelders te ver naar voren staan. daarnaast is poulsen meestal bij een counter er nooit om te verdedigen. dan pakt Elm of Moisander een kaart. Elm is al geschorst geweest dus die heeft er meer dan 7, Moisander weet ik niet hoeveel hij er heeft. Maar Anita en Verthongen hebben er beide 6. Daarnaast heeft Enoh ook veel kaarten gepakt, die anders wel op de lijst van Verthongen kwam. De kaarten zijn bij ajax verdeelt over het elftal. Meestal heeft de Vm en CV de meesten kaarten van het elftal. Maar ajax heeft dit seizoen 4 verschillende VM gehad. AZ volgens mij maar 2. Logisch dat als Elm vaker voorin is te vinden dan Anita/Enoh dat een CV een kaart moet pakken. Er is een verschil tussen een Domme kaart pakken of een slimme kaart. Ik heb de kaarten van Moissander niet gezien om daar een oordeel over te vellen. idd, Wernbloom pakte ook vaak geel.
ik zou willen dat Ajax Nuytinck haalt. maar ik denk dat ze Moisander halen. las laatst ergens dat de Boer met hem gebelt heeft. |
|
|
|
|
Alexander1998
|
|
|
IK zou lekker voor moisander gaan als ik frank de boer was |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: waarom?
Wint nooit een kopduel. Nuytinck word echt zn engelse verdiger die stevig wordt en nooit kopduels verliest. mischien aan de bal wat minder. maar alderweireld is ook al behoorlijk stevig en staat al een tijd naast verthongen dus ik zeg Nuytinck. |
|
|
|
|
GJ bl
|
|
|
Moisander heeft dit jaar 28 wedstrijden gespeeld 9x geel 1x rood en 1 doelpunt. Nuytinck 24 wedstrijden 4x geel 1 x rood en 2 doelpunten. Nuytinck is goedkoper kan beter koppen en is jonger, mist alleen nog een stuk ervaring. Toch zou ik voor Nuytinck kiezen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mijn voorkeur bij deze 2 gaat it naar Nuytinck hoewel ik eigenlijk vindt dat Ajax voldoende talenten heeft achterin en een routinier nodig heeft. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Moissander het ajax niveau niet aankunnen...? Zijn is wel drie keer veel beter geweest dan ons.... Moissander is de beste kandidaat.. Nuytinck deed wat domme dingen tegen psv, die is zeker nog niet klaar voor ajax En chivu helemaal niet....die is sloom geworden.... Ik denk dat ie weer helemaal moet wennen aan het ajax systeem... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op maandag 23 april 2012 - 21:32 schreef Eide het volgende:Mijn voorkeur bij deze 2 gaat it naar Nuytinck hoewel ik eigenlijk vindt dat Ajax voldoende talenten heeft achterin en een routinier nodig heeft. We hebben nu ook geen routinier....jan is pas 25 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Maar in zijn uitstraling, kwaliteit en rol in de groep vangt hij het gebrek aan routine op. Dat kan Ajax niet vervangen. En dus zou ik graag willen inzetten op routine, zeker omdat Ooijer ook stopt, en Greg met al zijn interland ervaring ook waarschijnlijk vertrekt.
Een achterhoede van allemaal jong talent, gemiddelde leeftijd 20/21 is schitterend hoor, maar er moet dan ook wel iemand tussen zitten die de boel op sleeptouw neemt. Dat doet Jan nu, en dat zie ik verder niemand die genoemd worden ook even doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 23 april 2012 - 23:33 schreef Eide het volgende:[..] Maar in zijn uitstraling, kwaliteit en rol in de groep vangt hij het gebrek aan routine op. Dat kan Ajax niet vervangen. En dus zou ik graag willen inzetten op routine, zeker omdat Ooijer ook stopt, en Greg met al zijn interland ervaring ook waarschijnlijk vertrekt. Een achterhoede van allemaal jong talent, gemiddelde leeftijd 20/21 is schitterend hoor, maar er moet dan ook wel iemand tussen zitten die de boel op sleeptouw neemt. Dat doet Jan nu, en dat zie ik verder niemand die genoemd worden ook even doen. +1.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vind trouwens beide genoemde spelers niks voor Ajax.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Beide spelers afkeuren is makkelijk.....maar wie dan wel en waarom ??? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op maandag 23 april 2012 - 23:33 schreef Eide het volgende:[..] Maar in zijn uitstraling, kwaliteit en rol in de groep vangt hij het gebrek aan routine op. Dat kan Ajax niet vervangen. En dus zou ik graag willen inzetten op routine, zeker omdat Ooijer ook stopt, en Greg met al zijn interland ervaring ook waarschijnlijk vertrekt. Een achterhoede van allemaal jong talent, gemiddelde leeftijd 20/21 is schitterend hoor, maar er moet dan ook wel iemand tussen zitten die de boel op sleeptouw neemt. Dat doet Jan nu, en dat zie ik verder niemand die genoemd worden ook even doen. Jan is de beste centrale verdediger van de ed...die is niet te vervangen, ook niet door chivu... Maar jan is beter geworden door de boer...ik denk dat frankie hetzelfde kan met moissander.... En zo jong is ie toch niet...ik ga ff googlen....het is in ieder geval hetzelfde type als jan en met wat tips van frankie kan je heel veel aan hem hebben |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Zal ik jullie eens wat vertellen.. de verdediger die Jan Vertonghen moet gaan opvolgen is Ricardo van Rhijn. Hij speelde gisteren bij Jong Ajax helemaal foutloos en dat terwijl de andere verdedigers toch redelijk veel fouten maakten waardoor het voor hem nog lastiger werd. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 08:02 schreef Grasmaaier het volgende:Zal ik jullie eens wat vertellen.. de verdediger die Jan Vertonghen moet gaan opvolgen is Ricardo van Rhijn. Hij speelde gisteren bij Jong Ajax helemaal foutloos en dat terwijl de andere verdedigers toch redelijk veel fouten maakten waardoor het voor hem nog lastiger werd. Zal niet gebeuren. De Boer heeft graag een linkspoot op die positie. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Granqvist sterk kan opbouwen en maakt ook nog zijn doelpuntje. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
In mijn ogen zijn er 2 opties voor die positie.
1.Chivu ( onwaarschijnlijk) 2.Viergever.
Viergever is linksbenig en hem voorspel ik hele mooie toekomst als je ziet hoe deze gast nu al speelt. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 08:40 schreef AFCA MARCO het volgende:In mijn ogen zijn er 2 opties voor die positie. 1.Chivu ( onwaarschijnlijk) 2.Viergever. Viergever is linksbenig en hem voorspel ik hele mooie toekomst als je ziet hoe deze gast nu al speelt. Nog geeneens over nagedacht...maar geen chivu...die is echt te oud |
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
gewoon Blind centraal naast toby en v. Rhijn in de basis. Wiel op bank of verkopen. Boilesen of Koppers aan de andere kant. Best vertrouwen in. geen middelmaat kopen in ieder geval. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Jan is denk ik niet te vervangen voor Ajax, maar met Denswil in aantocht zou een routinier voor de komende 2 jaar logischer klinken dan nog een groeibriljantje...
Er loopt vast wel ergens een door Ajax afgedankte speler rond die plotseling toch wel goed kan voetballen en een optie is voor deze positie ;-) |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
VIERGEVER HALEN!!! Dat is over 2 jaar de CB van het Nederlands elftal. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 09:06 schreef IdiJoods het volgende:gewoon Blind centraal naast toby en v. Rhijn in de basis. Wiel op bank of verkopen. Boilesen of Koppers aan de andere kant. Best vertrouwen in. geen middelmaat kopen in ieder geval. Hahaha maar wel blind centraal? Belachelijke input als je het mij zou vragen. Blind komt te kort voor ajax, die heeft het gewoon niet. Viergever is geen middelmaat een topverdediger in wording. Daar kun je uiteindelijk nog geld aan verdienen en is ook nog eens linksbenig. Moisander is een koekebakker die nooit een duel zal winnen en Nuytink heb ik dit weekend weer dekkingsfouten zien maken die mijn broertje in de B1 al niet meer maakt. |
|
|
|
|
f-side
|
|
|
waarom geen viergever die gast is echt goed en op linksachter moeten we iemand halen ik vindt boilisen te vaak geblesseerd blind is te traag ik denk dat het beter is om koppers een jaartje teverhuren ik hoor en lees van mensen dat ze graag poulsen op links willen zien daar ben ik het niet mee eens ik vindt alexander butner van vitesse een hele goeie linksback van ajax die jongen staat zijn mannetje heb een goeie voorzet en hij is ook nog heel snel wat vinden jullie van die alexander butner van vitesse ik zeg haal hem voor linksachter |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 09:41 schreef f-side het volgende:waarom geen viergever die gast is echt goed en op linksachter moeten we iemand halen ik vindt boilisen te vaak geblesseerd blind is te traag ik denk dat het beter is om koppers een jaartje teverhuren ik hoor en lees van mensen dat ze graag poulsen op links willen zien daar ben ik het niet mee eens ik vindt alexander butner van vitesse een hele goeie linksback van ajax die jongen staat zijn mannetje heb een goeie voorzet en hij is ook nog heel snel wat vinden jullie van die alexander butner van vitesse ik zeg haal hem voor linksachter Butner schat ik zelfs hoger in dan Poulsen en ook hier geld weer het verhaal dat je uiteindelijk wel kan verdienen op butner en niet op poulsen. Als je butner kan halen moet je dat gewoon doen. Wel denk ik dat Vitesse/Chelsea niet voor een prikkie spelers laat lopen. (Eindelijk nog iemand die Viergever liever ziet komen dan Moisander en Nuytink) |
|
|
|
|
judo72
|
|
|
paulsen dieis transfervrij |
|
|
|