BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nuytinck of Moisander? wat vinden jullie?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
koekkoek007
 koekkoek007 - zondag 29 juli 2012 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2012 - 20:42 schreef hasselt het volgende:
ik zal mathijsen hallen..
en anders moisander..
weinig bijzonder met name laatste ek
infamous psv
 infamous psv - zondag 29 juli 2012 - 21:02   quote  deeplink  
proberen Heitinga te porren
koekkoek007
 koekkoek007 - zondag 29 juli 2012 - 21:35   quote  deeplink  
met ons salaris geen prive yet
koekkoek007
 koekkoek007 - zondag 29 juli 2012 - 21:58   quote  deeplink  
op naar de honderd posts .jieha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 30 juli 2012 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2012 - 21:58 schreef koekkoek007 het volgende:
op naar de honderd posts .jieha
Doe je best
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 30 juli 2012 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2012 - 19:31 schreef RenatoBos het volgende:
Excuses aanvaard koekoek maar lees volgende keer je post eerst door voordat je op 'plaats bericht' klikt, zo maak je eerder vrienden denk ik..
Renato.....jij blijft mijn held gap
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 juli 2012 - 00:20   quote  deeplink  
d:-) ook van jouw..
infamous psv
 infamous psv - maandag 30 juli 2012 - 00:22   quote  deeplink  
emmertje eronder.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 juli 2012 - 00:29   quote  deeplink  
Jealous bitch..
infamous psv
 infamous psv - maandag 30 juli 2012 - 00:34   quote  deeplink  
dont hate the game , hate the players
koekkoek007
 koekkoek007 - maandag 30 juli 2012 - 01:17   quote  deeplink  
baba
Aartus
 Aartus - maandag 30 juli 2012 - 01:42   quote  deeplink  
precies infamous psv,gewoon lekker verder neuken,ze hebben niet in de gaten dat je hetero bent,maar ja niet iedereen heeft t zefde iq.
ferrevankraaij
 ferrevankraaij - maandag 30 juli 2012 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2012 - 09:33 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Hahaha maar wel blind centraal? Belachelijke input als je het mij zou vragen.
Blind komt te kort voor ajax, die heeft het gewoon niet. Viergever is geen middelmaat een topverdediger in wording. Daar kun je uiteindelijk nog geld aan verdienen en is ook nog eens linksbenig. Moisander is een koekebakker die nooit een duel zal winnen en Nuytink heb ik dit weekend weer dekkingsfouten zien maken die mijn broertje in de B1 al niet meer maakt.
Hahahaha geniaal jij.
ferrevankraaij
 ferrevankraaij - maandag 30 juli 2012 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 20:38 schreef bj.. het volgende:
Zeker Chivu niet halen! Hij zou dan een topsalaris gaan verdienen en hij wordt niet meer beter en gaat geen geld meer opleveren. Hij wordt alleen maar minder en zal zijn niveau die hij is zijn vorige Ajax periode haalde niet meer halen.

Nuytinck is een goede jonge en sterke verdediger verschillende topclubs zijn geïnteresseerd in hem en hij is aanvoerder bij jong Nederland dus als echt een leider! Moisander is een degelijke verdediger maar geen leider en die hebben we nodig.
Precies.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 31 juli 2012 - 18:54   quote  deeplink  

Varane is ook wel een goede volgens mij als je die een jaar huurt en Nuytinck erbij neemt
kun je de komende jaren wel vooruit...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 juli 2012 door Hummel10 --
nora
 nora - dinsdag 31 juli 2012 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2012 - 20:06 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Zouden jongens als Nuytinck en Viergever veel tijd nodig hebben om zich aan te passen dan?
Ja in de laatste linie is opstellen en coachen enorm belangrijk en dat leer je met de jaren en dat hebben Viergever en Nuytinck nog niet ,en dat is de reden dat Moisander zou moeten komen.
nora
 nora - dinsdag 31 juli 2012 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2012 - 20:42 schreef hasselt het volgende:
ik zal mathijsen hallen..
en anders moisander..
Mathijsen niet aan de orde kan beslist niet opbouwen en dat is een vereiste bij Ajax
The Dude :)
 The Dude :) - woensdag 01 augustus 2012 - 08:12   quote  deeplink  
Zijn er uberhaupt nog andere opties? Als je gaat kijken naar een ervaren verdediger en je zou niet Moisander nemen, op wie kom je dan uit?? Ik zou het ff niet weten (kijkend naar het profiel dat ze geschetst hebben).
Blaatkoe
 Blaatkoe - woensdag 01 augustus 2012 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 08:12 schreef The Dude :) het volgende:
Zijn er uberhaupt nog andere opties? Als je gaat kijken naar een ervaren verdediger en je zou niet Moisander nemen, op wie kom je dan uit?? Ik zou het ff niet weten (kijkend naar het profiel dat ze geschetst hebben).
Geen betaalbare....
 The Dude :) - woensdag 01 augustus 2012 - 08:21   quote  deeplink  
Nee daar ben ik ook bang voor. Tja, dan moet je keuzes maken en valt er voor elke keuze voor en nadelen te verzinnen (ik voel een Cruijffje opkomen...:P) dus wat dat betreft zou ik voor Viergever gaan. Moisander vind ik ook te duur voor wat hij kan en dan heb ik liever een linkspoot die je eventueel ook op links kunt posteren mocht dat nodig zijn. Dan ben je heel flexibel in de verdediging met Van Rhijn die centraal en op rechts kan en voor Viergever geldt dat voor links. Dan heb je die jonge jongens er nu achter (Ligeon, Dijks)...maar dat zal wel een illusie zijn i.v.m. Boilesen.
Blaatkoe
 Blaatkoe - woensdag 01 augustus 2012 - 08:29   quote  deeplink  
we zullen wel zien of er iemand komt en wie er dan komt.... Maar een ding is zeker: je kunt naar mijn mening beter een viergever of nuijtinck neerzetten dan Blind.
 The Dude :) - woensdag 01 augustus 2012 - 08:44   quote  deeplink  
Ja dat denk ik ook, hoewel Blind inmiddels wel een betere indruk maakt. Denk toch dat die andere jongens meer talent hebben.
Enigma
 Enigma - woensdag 01 augustus 2012 - 13:34   quote  deeplink  
Moisander wordt het, gelukkig, niet. Ook voor hem geldt; heeeel graag bij Ajax spelen en anders maar niet. Voorts komt hij nog steeds tekort voor Ajax 1.

Blind daar neerzetten is spelen met vuur en zal denk ik, straks uiteindelijk ons de kop gaan kosten en wedstrijden waar het gaat om de titel dan wel europees te overleven. Zelfs tegen VVV was hij de zwakste schakel.. En houd op met het gelul dat hij het aan het eind vh seizoen steeds beter deed. Gewoon tekort op inzet, techniek en vooral inzicht en snelheid. Dus gewoon wegdoen, niet een kwart vd kwalitiet die zijn pa had.. jammer maar helaas.

De enigen in Nederland die Jan zijn plaats redelijk kunnen vervangen zijn Douglas van Twente en Viergever. Douglas is niet helemaal tof, lijkt beetje op die achterlijke yup van City, zou ik dus liever niet bij Ajax zien, Viergever zou ideaal zijn, linkspoot, sterk, groot, snel en vooral sterk vooruit denkend.

Als dezen niet haalbaar blijken is Nuytinck een optie of toch iets huren van Barca of zo. Aan de andere kant komt er ook weer genoeg aan. Van Gaal won ook erg veel met een zeer jong team!! We zijn en blijven de Godenzonen dus die voorsprong hebben we toch altijd!

Denk wel dat we het komend seizoen niet weer met tien punten achter moeten komen want de nieuwe serie lampekappen zijn, denk ik, beter en geven dat dan niet meer weg. Alhoewel, als opa Bommel ff snel geblesseerd raakt (wat ik hem van harte gun met zijn vieze rattenbek) voor wat langere tijd (liefst de rest van zijn gehele carriere), is er meteen een angel uit dat koopteam gehaald.

Hoop dat alles weer tussen Ajax en Feijenoord gaat, Twente, AZ en Heerenveen mogen ook meedoen van mij om plaats drie tm vijf.
koekkoek007
 koekkoek007 - woensdag 01 augustus 2012 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 13:34 schreef Enigma het volgende:
Moisander wordt het, gelukkig, niet. Ook voor hem geldt; heeeel graag bij Ajax spelen en anders maar niet. Voorts komt hij nog steeds tekort voor Ajax 1.

Blind daar neerzetten is spelen met vuur en zal denk ik, straks uiteindelijk ons de kop gaan kosten en wedstrijden waar het gaat om de titel dan wel europees te overleven. Zelfs tegen VVV was hij de zwakste schakel.. En houd op met het gelul dat hij het aan het eind vh seizoen steeds beter deed. Gewoon tekort op inzet, techniek en vooral inzicht en snelheid. Dus gewoon wegdoen, niet een kwart vd kwalitiet die zijn pa had.. jammer maar helaas.

De enigen in Nederland die Jan zijn plaats redelijk kunnen vervangen zijn Douglas van Twente en Viergever. Douglas is niet helemaal tof, lijkt beetje op die achterlijke yup van City, zou ik dus liever niet bij Ajax zien, Viergever zou ideaal zijn, linkspoot, sterk, groot, snel en vooral sterk vooruit denkend.

Als dezen niet haalbaar blijken is Nuytinck een optie of toch iets huren van Barca of zo. Aan de andere kant komt er ook weer genoeg aan. Van Gaal won ook erg veel met een zeer jong team!! We zijn en blijven de Godenzonen dus die voorsprong hebben we toch altijd!

Denk wel dat we het komend seizoen niet weer met tien punten achter moeten komen want de nieuwe serie lampekappen zijn, denk ik, beter en geven dat dan niet meer weg. Alhoewel, als opa Bommel ff snel geblesseerd raakt (wat ik hem van harte gun met zijn vieze rattenbek) voor wat langere tijd (liefst de rest van zijn gehele carriere), is er meteen een angel uit dat koopteam gehaald.

Hoop dat alles weer tussen Ajax en Feijenoord gaat, Twente, AZ en Heerenveen mogen ook meedoen van mij om plaats drie tm vijf.
haleluja ;)
infamous psv
 infamous psv - woensdag 01 augustus 2012 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 13:34 schreef Enigma het volgende:

hahahahaha...
bangepoeperd . hoop dat Boerrugter zijn hele ruggegraatje afbreekt..hahahaha
koekkoek007
 koekkoek007 - woensdag 01 augustus 2012 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 19:49 schreef infamous psv het volgende:

[..]

hahahahaha...
is ie nog een kop groter als advocaat.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 augustus 2012 - 20:05   quote  deeplink  
quote:

[..]

hahahahaha...
Dat hoop ik van jou vuile galbak....opzouten hier klootzak...
infamous psv
 infamous psv - woensdag 01 augustus 2012 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 19:59 schreef koekkoek007 het volgende:

[..]

is ie nog een kop groter als advocaat.
leuk toch..
koekkoek007
 koekkoek007 - woensdag 01 augustus 2012 - 20:12   quote  deeplink  
boerrichter gaat die verdediging dol draaien van jullie.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 augustus 2012 - 20:30   quote  deeplink  
die rattekop van Bommel zal grijs worden....whehehehe
koekkoek007
 koekkoek007 - woensdag 01 augustus 2012 - 20:36   quote  deeplink  
volgens mij rent ie ze eigen voeten voorbij dit seizoen .de flop van het ek.aleen aanwezig omdat van marwijk ze schoonvader is
infamous psv
 infamous psv - woensdag 01 augustus 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 20:12 schreef koekkoek007 het volgende:
boerrichter gaat die verdediging dol draaien van jullie.
gaat hij rondjes draaien in zijn stoel
koekkoek007
 koekkoek007 - woensdag 01 augustus 2012 - 20:42   quote  deeplink  
ken je mss beter aan jullie backes geven kunnen ze er bij zitten..hahha
Panzer
 Panzer - donderdag 02 augustus 2012 - 09:58   quote  deeplink  
Is het ook mogelijk dat die gloeilamp van ons forum wordt gemieterd?

Maar om weer ff on-topic te gaan, ik ga op dit moment voor Viergever. De naam Mathijssen gaat op dit moment de ronde, vind ik ook een goeie optie mbt ervaring. Maar voor de toekomst heb ik liever Viergever.
jannick
 jannick - donderdag 02 augustus 2012 - 16:17   quote  deeplink  
ik vindt dat moisander moet komen bij ajax,is een goeie centrale verdediger en heeft zich heel goed ontwikkeld bij az en is een opvolger voor vertongen.
koekkoek007
 koekkoek007 - donderdag 02 augustus 2012 - 19:34   quote  deeplink  
az zal wel wer te veel vragen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 augustus 2012 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 augustus 2012 - 16:17 schreef jannick het volgende:
ik vindt dat moisander moet komen bij ajax,is een goeie centrale verdediger en heeft zich heel goed ontwikkeld bij az en is een opvolger voor vertongen.
Moisander kan je wel vergeten want.....Anderlecht is in tegenstelling tot Ajax, wél bereid om aan de gevraagde transfersom te voldoen. Van den Brom hoopt dat ook dat de transfer snel rond is. "Maar dat heb ik natuurlijk niet in de hand", zei de oud-trainer van Vitesse.

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/204129_moisander-is-onze-eerste-keuze

Ajax en Feijenoord zijn de strijd aangegaan voor Mathijssen....mag transfervrij vertrekken...

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/82503/feyenoord-en-ajax-loeren-op-transfervrije-joris-mathijsen
infamous psv
 infamous psv - donderdag 02 augustus 2012 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 augustus 2012 - 09:58 schreef Panzer het volgende:
Is het ook mogelijk dat die gloeilamp van ons forum wordt gemieterd?

Maar om weer ff on-topic te gaan, ik ga op dit moment voor Viergever. De naam Mathijssen gaat op dit moment de ronde, vind ik ook een goeie optie mbt ervaring. Maar voor de toekomst heb ik liever Viergever.
jullie kunnen nog altijd verklikkertje spelen het is eerder gebeurd hoor...
En wie normaal praat krijgt normaal antwoord terug en wie popi doet idem dito , mr wel leuk dat ik onderwerp van je 1ste post bent..
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - donderdag 02 augustus 2012 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 augustus 2012 - 19:59 schreef infamous psv het volgende:

[..]

jullie kunnen nog altijd verklikkertje spelen het is eerder gebeurd hoor...
En wie normaal praat krijgt normaal antwoord terug en wie popi doet idem dito , mr wel leuk dat ik onderwerp van je 1ste post bent..
Niet zow happen kerel, is het beste voor beide partijen ;)
infamous psv
 infamous psv - donderdag 02 augustus 2012 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 augustus 2012 - 20:17 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Niet zow happen kerel, is het beste voor beide partijen ;)
ben je gek man.. jullie kunnen niet zonder mij en degene die beweert van wel die weet wel beter:)
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 02 augustus 2012 - 20:55   quote  deeplink  
Vind dat ie mag blijven als ie stopt met mr en gewoon maar schrijft!;)
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 02 augustus 2012 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 augustus 2012 - 19:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Moisander kan je wel vergeten want.....Anderlecht is in tegenstelling tot Ajax, wél bereid om aan de gevraagde transfersom te voldoen. Van den Brom hoopt dat ook dat de transfer snel rond is. "Maar dat heb ik natuurlijk niet in de hand", zei de oud-trainer van Vitesse.

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/204129_moisander-is-onze-eerste-keuze

Ajax en Feijenoord zijn de strijd aangegaan voor Mathijssen....mag transfervrij vertrekken...

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/82503/feyenoord-en-ajax-loeren-op-transfervrije-joris-mathijsen
Mathijssen in een soort Ooijer rol zie ik wel zitten... Veel ervaring kan de jonge jongens nog wel iets leren..
infamous psv
 infamous psv - donderdag 02 augustus 2012 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 augustus 2012 - 20:55 schreef Hummel10 het volgende:
Vind dat ie mag blijven als ie stopt met mr en gewoon maar schrijft!;)
Mr dat doe ik niet xpress...
ghehehe
Enigma
 Enigma - donderdag 02 augustus 2012 - 21:16   quote  deeplink  
quote:

[..]

hahahahaha...
Goed dat jij je eigen taalfout eruit hebt gehaald maar dan nog heb je weer een fout.. Wie the fuck is Boerrugter?? Of heet de trainer van lampenkappen idvacut?

Bang? Voor wie? Als er iets is wat wij Ajacieden niet zijn is het bang. Voor niets en niemand. En al helemaal niet voor PSV, misschien spreekwoordelijk gezien maar dat is vrij vertaald bezorgd voor ons eigen team. Ajax verliest namelijk nooit van een ander team maar wel van zichzelf. Dat is een groot verschil. Maar om dit te snappen moet je wel wat meer gepresteerd hebben dan alleen maar spelers kopen en met gelukkige gelijkspelletjes en strafschoppen een bleke cup ooit te hebben gewonnen. Kijk even naar de prijzenkast en vooral wat de Godenzonen allemaal wel hebben gewonnen wat de anderen niet hebben gedaan. En als je over resultaten uit het verleden en zo wilt praten wijs ik alleen maar op de laatste vijf jaar.. Dus bang? Voor wie?

Vind het acceptabel dat je hier aanwezig bent maar je praat vaak alleen maar om reacties uit te lokken. Op zich grappig maar soms is een grap genoeg geweest. Doe gewoon mee met zinvolle bijdrages dan krijg je ook niet zulke reacties als die van mij of nog erger van andere supporters hier. Voor jou en iedereen veel leuker denk ik. Wil nog wel kwijt dat je af en toe wel met zinvolle
posts aanwezig bent. Dat dan weer wel.

Voor de rest wil ik het hierbij laten vwb gekissebis.

In ieder geval wil ik nog wel eens zien of er nog echt een LCV bij komt. Vind de rust die bij Ajax na al die jaren eens bewaard wordt wel een zegen hoor! Eindelijk blijft de boel binnenskamers, daar heeft die club uit Eindhoven dan wel een goed beleid op. Is ook meteen het enige, haha!
infamous psv
 infamous psv - donderdag 02 augustus 2012 - 21:57   quote  deeplink  
@enigma

ben niet zo van de uitleg mr voor jou maak ik n uitzondering..
Boerugter is cynisch bedoeld mr dat snap je wel en die opmerking was n reactie over n opmerking over het breken van VBommel zijn been , je snapt wel/niet dat ik daar even op in moes haken..
Je mag ook van mijn club vinden wat je wilt daar trek ik me toch niks van aan..
En als je sommige posts van mij terugleest dan ben ik zeker niet altijd de schuldige , wel hou ik van n dolletje en wie kaatst kan m terug verwachten , no problem..
Mr sommige mot ik niet en dat is wederzijds en vaak zijn mijn opmerkingen reacties en geen akties..
Ben hier ook wel eens normaal en inhoudelijk anwezig en dat kan ik vd ajacieden niet zeggen op het PSV-forum mr ik vindt t wel prachtig..
Hoop dat je goed kan slapen en zoniet , schuw niet om tisseus in t Cafe"PSV te halen...
Slaapmuts krijg je er gratis bij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 augustus 2012 door infamous psv --
 The Dude :) - vrijdag 03 augustus 2012 - 14:11   quote  deeplink  
Maar Nuytinck of Moisander? :P

CHEERS
mitch_amsterdam
 mitch_amsterdam - vrijdag 03 augustus 2012 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 12:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hey mitch,

Ga je mij nu via de pb uitschelden en bedreigen dat ik dood mag vallen, wat ben jij een slappe hap zeg maar daar is zo zachtjes aan het hele forum al wel achter. Een beetje vent doet dat gewoon in het openbaar of in mijn gezicht maar niet via een pb..

Jij bent blijkbaar niet meer dan een IN -TER - NETHOOLIGAN..!!

[ afbeelding ]
Je bent blijkbaar ookal zo een debieltje dat je niet weet wat bedreigen is. Ik bedreig je niet, ik zou je nooit wat aan doen, ik zeg alleen dat je zo een fucking meeloper bent die dood mag vallen.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - vrijdag 03 augustus 2012 - 20:22   quote  deeplink  
Mitch en Renato, alsjeblieft, houd het beetje volwassen en leuk hier op het forum. En als de een niet de verstandigste wil zijn, dan graag de ander. Heb respect voor elkaars mening en waarom jullie precies zow met elkaar in het wier liggen weet ik ook niet, maar wees een beetje volwassen, das het beste voor iedereen.

Dankjulliewel ;)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 20:35   quote  deeplink  
Geen probleem dutchajaxmen maar ik vond dat ik zijn doodverwensingen en bedreigingen openbaar moest maken, neem maar van mij aan dat ik niet de enigste ben die dit overkomt. Lees dit topic maar dan kun je zien wat de reden is van onze onenigheid, het begint op pagina 3..http://forum.headliner.nl/topic-25821/p3/ hij komt daar binnen met een hoop poeha en provocatie en daar wijs ik hem op..
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - vrijdag 03 augustus 2012 - 21:31   quote  deeplink  
Tjah, achjah. Ik geef je wel gelijk ;). Tis altijd makkelijk als je achter een beeldscherm verscholen zit, kun je roepen wat je wilt. Denk dat het beste is om er verder niet teveel op in te gaan en niet teveel aandacht aan te schenken. Laat hem maar op zn eigen manier van voetbal en club genieten, alssie dat zo fijn vindt. Verder ben jij een goeie gabber ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nuytinck of Moisander? wat vinden jullie?

0.0125520