BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nuytinck of Moisander? wat vinden jullie?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 21:57   quote  deeplink  
Thanx dutchie, ik zal me hier niet meer met hem bemoeien of hij moet er nadrukkelijk om vragen uiteraard..d:-)
Je hebt gelijk iedereen beleefd zijn voetbal op zijn manier en laat dus dan ook iedereen in zijn waarde, hopenlijk begrijpt hij dat ook..
Niks verkeerd om op elkaars forum te komen maar dan wel met respect..!!
Thanx mate..d:-)
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - vrijdag 03 augustus 2012 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 21:57 schreef RenatoBos het volgende:
Thanx dutchie, ik zal me hier niet meer met hem bemoeien of hij moet er nadrukkelijk om vragen uiteraard..d:-)
Je hebt gelijk iedereen beleefd zijn voetbal op zijn manier en laat dus dan ook iedereen in zijn waarde, hopenlijk begrijpt hij dat ook..
Niks verkeerd om op elkaars forum te komen maar dan wel met respect..!!
Thanx mate..d:-)
Heel fijn dat je er ook zow over denkt ;). Ik wens u het allerbeste toe :D
judomark
 judomark - donderdag 16 augustus 2012 - 19:58   quote  deeplink  
nick viergever en moisander albij kopen
antonie
 antonie - zondag 19 augustus 2012 - 15:25   quote  deeplink  
moisander , niet meer overnadenken , het is nu 1 min voor 12'
HANDELEN anders trekken wij straks weer aan het korstste sprietje
Robinho
 Robinho - zondag 19 augustus 2012 - 17:32   quote  deeplink  
De spelersgroep is compleet zo, alleen Jansen nog verkopen en dan zijn we klaar voor het nieuwe seizoen. ieder jaar weer het gezeik om aakopen, wordt er een beetje moe van. Denswill in de verdediging zetten en anders Boilesen als ie weer fit is. NIET KOPEN!
nora
 nora - zondag 19 augustus 2012 - 20:47   quote  deeplink  
Moisander zonder twijfel en Ajax heeft zich al weer gemeld bij AZ.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 19 augustus 2012 - 21:30   quote  deeplink  
Het allerliefst Viergever....beter wat meer geld uitgeven....hij is jong en bijna niet voorbij te komen....daarna Nuytink verdedigend ook erg sterk...scoorde zelfs tegen Ajax vandaag....Moisander ging vandaag goed de fout in zodat Heracles easy kon scoren...

waarom willen ze Moisander wel verkopen en Viergever niet!!!! Duidelijk toch....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 augustus 2012 door Jack Huntelaar --
infamous psv
 infamous psv - zondag 19 augustus 2012 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 21:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Het allerliefst Viergever....beter wat meer geld uitgeven....hij is jong en bijna niet voorbij te komen....daarna Nuytink verdedigend ook erg sterk...scoorde zelfs tegen Ajax vandaag....Moisander ging vandaag goed de fout in zodat Heracles easy kon scoren...

waarom willen ze Moisander wel verkopen en Viergever niet!!!! Duidelijk toch....
Tot 31 augustus gaan er nog wel wat spelers binnenwandelen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 augustus 2012 door infamous psv --
nora
 nora - zondag 19 augustus 2012 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 21:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:

Beste Jack Moisander gaf weer een fantastische pas aan ?? dacht Maher of Beerens waar bijna een doelpunt uit kwam en Nuytink scoorde uir een corner omdat 8 Ajacieden elkaar aankeken,en hij heeft 6 doelpunten tegen gehad en hij mist gewoon ervaring,waar ik wel mee kan leven is Viergever maar die kunnen wij niet betalen vrees ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 augustus 2012 door nora --
Mokum1
 Mokum1 - maandag 20 augustus 2012 - 07:44   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/165768/Ajax_gaat_PSV_en_Anderlecht_voorbij_met_miljoenenbod

Die gaat van ons zijn...
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 augustus 2012 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 augustus 2012 - 23:32 schreef nora het volgende:

[..]

Beste Jack Moisander gaf weer een fantastische pas aan ?? dacht Maher of Beerens waar bijna een doelpunt uit kwam en Nuytink scoorde uir een corner omdat 8 Ajacieden elkaar aankeken,en hij heeft 6 doelpunten tegen gehad en hij mist gewoon ervaring,waar ik wel mee kan leven is Viergever maar die kunnen wij niet betalen vrees ik.
Nora niet helemaal waar dat van Nuytink de eerste vier kon ie weinig aan doen vanaf de
BANK! Toen hij erin kwam is maar 2 x tegen gescoord en heeft hij zelf wel gescoord....
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=162863&abbr=soccernews&ref=hn_ajax

ON. Moisander of Nuytink zal allebei een vooruitgang zijn vergeleken met wat we nu hebben!
Jan1970
 Jan1970 - maandag 20 augustus 2012 - 09:17   quote  deeplink  
Laat Moisander maar komen!!
Met het elftal van gister zie ik het wel zitten. Genoeg talent en met een goede sturing (dat is De Boer wel toevertrouwd) kan het uitgroeien tot een kampioens-team.
Moisander is een welkomen versterking die ik graag zie komen als aanvulling op al het talent. En in de breedte, want een klein blessuregolfje lijkt momenteel snel een tsunamie. (vooral in de verdediging)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 augustus 2012 door Jan1970 --
StevieV
 StevieV - maandag 20 augustus 2012 - 10:58   quote  deeplink  
clubs zijn eruit wat betreft transfersom.. Moisander zal waarschijnlijk vandaag nog tekenen voor 3 seizoenen.
nora
 nora - maandag 20 augustus 2012 - 10:59   quote  deeplink  
Op de telegraaf staat dat Moisander is gekocht een 3 jarig contract en is nu op weg naar Amsterdam voor medische keuring.
nora
 nora - maandag 20 augustus 2012 - 10:59   quote  deeplink  
Dus deze topic kan dicht.
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 20 augustus 2012 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 10:59 schreef nora het volgende:
Op de telegraaf staat dat Moisander is gekocht een 3 jarig contract en is nu op weg naar Amsterdam voor medische keuring.
Clubs kopen geen spelers voordat ze een medische keuring ondergaan dus er is nog helemaal niks gekocht. De clubs zijn rond. Maar we weten allemaal dat dat nog niks zegt.
nora
 nora - maandag 20 augustus 2012 - 13:26   quote  deeplink  
Nee oke maar de kans dat hij afgekeurd wordt is wel erg klein dus ik ga er van uit dat hij vanmiddag tekend.
Mokum1
 Mokum1 - maandag 20 augustus 2012 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 10:59 schreef nora het volgende:
Sinds wanneer heeft de Telegraaf gelijk? Als we die moeten geloven hadden we weer 60contractsplers gehad...
MBB
 MBB - maandag 20 augustus 2012 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 14:08 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Sinds wanneer heeft de Telegraaf gelijk? Als we die moeten geloven hadden we weer 60contractsplers gehad...
Omdat iedereen dit nu bevestigt, ook de zaakwaarnemer van Moisander, Lerby..
nora
 nora - maandag 20 augustus 2012 - 14:43   quote  deeplink  
He Mokum dit is geen gerucht meer dit is zeker lees niet alleen de telegraaf maar ook andere diverse sites.
Mokum1
 Mokum1 - maandag 20 augustus 2012 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 14:17 schreef MBB het volgende:

[..]

Omdat iedereen dit nu bevestigt, ook de zaakwaarnemer van Moisander, Lerby..
Ja dat begrijp ik maar Nora grijpt het bericht uit de Telegraaf aan alsof dat altijd 100%waar is.
Jesper11
 Jesper11 - maandag 20 augustus 2012 - 15:35   quote  deeplink  
Pas als het op ajax.nl staat, weet ik dat het zeker waar is. Ik wacht dus nog steeds op de definitieve bevestiging
MBB
 MBB - maandag 20 augustus 2012 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 14:43 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik maar Nora grijpt het bericht uit de Telegraaf aan alsof dat altijd 100%waar is.
Ok, als je alleen op de Telegraaf vaart, is de kans groot dat het niet waar is... ;-)
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 20 augustus 2012 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 15:35 schreef Jesper11 het volgende:
Pas als het op ajax.nl staat, weet ik dat het zeker waar is. Ik wacht dus nog steeds op de definitieve bevestiging
AMEN! Juich maar niet te hard!
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 20 augustus 2012 - 16:04   quote  deeplink  
Idd. Als er een bericht is dat de clubs eruit zijn moeten mensen niet gaan rond bazuinen dat de speler al gekocht
is. Dat is dan namelijk nog niet zo. Pas als de clubs het zel officieel melden is een speler gekocht.
dege
 dege - maandag 20 augustus 2012 - 19:48   quote  deeplink  
Ajax komt dinsdag met nieuws: 'De transfer is inderdaad afgerond'

Maandag, 20 augustus 2012 om 19:35

Niklas Moisander mag zich vanaf dinsdag officieel speler van Ajax noemen. Henri van der Aat, commercieel directeur van de Amsterdamse club, bevestigt de komst van de centrumverdediger, die voor circa drie miljoen euro van AZ overkomt.
"De transfer is inderdaad rond", vertelde Van der Aat maandagavond aan Ajax Showtime. "Morgen (dinsdag, red.) zal Niklas officieel zijn contract bij Ajax tekenen. Daar zal dan tevens een officieel persbericht neer buiten gebracht worden." Moisander heeft al een fotosessie met de huisfotograaf achter de rug.

Moisander had nog een contract tot medio 2014 bij AZ. De 26-jarige verdediger van het Finse nationale elftal leek eerder op weg naar Anderlecht, maar zag de club uit Brussel toch afhaken. Moisander krijgt rugnummer 4.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=171262
I geloof het nu wel, eindelijk een fatsoenlijke verdediger erbij, dat had ajax wel nodig
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 21 augustus 2012 - 12:17   quote  deeplink  
Wat ik wel geinig vindt is dat mensen roepen dat we weer een speler terughalen die ooit is weggestuurd.

Meneer is in de jeugd weggestuurd en is nu 26jaar.
Dat betekent dat die 3mln transfer een schijntje is als je al die jaren zijn salaris had moeten betalen.
koekkoek007
 koekkoek007 - dinsdag 21 augustus 2012 - 12:20   quote  deeplink  
ligt eraan hoe duur ze salaris was zou echt geen miljoen per jaar zijn geweest
hippy
 hippy - dinsdag 21 augustus 2012 - 15:39   quote  deeplink  
Je hebt je antwoord vandaag gekregen 😜
The Dude :)
 The Dude :) - dinsdag 21 augustus 2012 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 12:17 schreef Mokum1 het volgende:
Wat ik wel geinig vindt is dat mensen roepen dat we weer een speler terughalen die ooit is weggestuurd.

Meneer is in de jeugd weggestuurd en is nu 26jaar.
Dat betekent dat die 3mln transfer een schijntje is als je al die jaren zijn salaris had moeten betalen.
hahaha klopt, dat vind ik ook. en ondanks dat het waar is dat er veel spelers zijn weggestuurd die nu prima renderen, zijn er ook vaak een hoop tussen die het bij Ajax gewoon niet hadden gemaakt. Daarbij slaat het natuurlijk nergens op om tot in den treure door te blijven gaan over zaken uit het verleden, dat raakt kant noch wal.
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 21 augustus 2012 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 12:20 schreef koekkoek007 het volgende:
ligt eraan hoe duur ze salaris was zou echt geen miljoen per jaar zijn geweest
nee ok, maar het is echt niet zo slecht zoals sommige denken....
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 21 augustus 2012 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 17:07 schreef The Dude :) het volgende:

[..]

hahaha klopt, dat vind ik ook. en ondanks dat het waar is dat er veel spelers zijn weggestuurd die nu prima renderen, zijn er ook vaak een hoop tussen die het bij Ajax gewoon niet hadden gemaakt. Daarbij slaat het natuurlijk nergens op om tot in den treure door te blijven gaan over zaken uit het verleden, dat raakt kant noch wal.
Vooral als die zaken uit het verleden financiel en sportief slim zijn geweest...
koekkoek007
 koekkoek007 - dinsdag 21 augustus 2012 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 18:02 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

nee ok, maar het is echt niet zo slecht zoals sommige denken....
ik bedoel het salaris bij ons als jeugd
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 21 augustus 2012 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 18:11 schreef koekkoek007 het volgende:

[..]

ik bedoel het salaris bij ons als jeugd
ik begrijp het niet helemaal?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nuytinck of Moisander? wat vinden jullie?

0.0185010