|
|
judo72
|
|
|
viergever is meer voetballer en als ik de boer geloof zoekt die ook een beetje een breker |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ja, maar Nuytinck is veel sterker en heeft qua Jong Oranje ook al een beetje Leiders ervaring.
het beste zou zijn Chivu halen en Nuytinck als Leerling er achter. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: we hebben het hier over CB's en niet over LB'S ga dan maar naar een ander topic. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 11:50 schreef NatjosFC het volgende:[..] ja, maar Nuytinck is veel sterker en heeft qua Jong Oranje ook al een beetje Leiders ervaring. het beste zou zijn Chivu halen en Nuytinck als Leerling er achter. We hebben genoeg jeugd voor cb-plek... |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
ik zou ook , voor nyntinck gaan kun je altijd ook nog van rhijn als stand in gebruiken en moisander vind ik zwak in de lucht en minder goed bij ajax passen , plus dat moisander ook wel duurder zal zijn |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ik weet het....gewoon v rhijn....klaar...greg zal gewoon blijven... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: van Rhijn is Rechts. en willen een goede voetballer achterin die linksbenig is. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 12:00 schreef NatjosFC het volgende:[..] van Rhijn is Rechts. en willen een goede voetballer achterin die linksbenig is. Dat kan je trainen...dat is niet zo moeilijk...elke training 10x opdrukken als ie met rechts speelt... Dan leert ie het wel... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 12:03 schreef hippy het volgende:[..] Dat kan je trainen...dat is niet zo moeilijk...elke training 10x opdrukken als ie met rechts speelt... Dan leert ie het wel... of gewoon eerst van Rhijn ervaring op laten doen als RB. dan heb je Alderweireld's vervanger al klaar staan. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 12:03 schreef NatjosFC het volgende:[..] of gewoon eerst van Rhijn ervaring op laten doen als RB. dan heb je Alderweireld's vervanger al klaar staan. Een tweebenige cb is geld waard...vind zoiezo dat een prof wat met zijn verkeerde been moet kunnen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 12:07 schreef hippy het volgende:[..] Een tweebenige cb is geld waard...vind zoiezo dat een prof wat met zijn verkeerde been moet kunnen dan laat je hem gewoon groeien op RB en train je op zijn Linker ideaal toch. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk dat nutinck te lomp is, Moisander bezwijkt iedere keer in de grotere wedstrijden onder de druk, die kan dat bij ajax dus al helemaal niet aan..
Ik denk dat Viergever de beste optie is als we puur in Nl kijken, linksbenig, sterk in de duels overzicht en hij lijkt me vrij rustig..
Of hij goed genoeg is voor Ajax betwijfel ik, maar hij is na Vertonghen in mijn ogen de beste speler voor die plek uit de ED.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 08:02 schreef Grasmaaier het volgende:Zal ik jullie eens wat vertellen.. de verdediger die Jan Vertonghen moet gaan opvolgen is Ricardo van Rhijn. Hij speelde gisteren bij Jong Ajax helemaal foutloos en dat terwijl de andere verdedigers toch redelijk veel fouten maakten waardoor het voor hem nog lastiger werd. Gaat ook wel gebeuren, maar ik denk dat hij beter nu op rechtsback kan spelen voor 1 seizoen, daarna naar het centrum halen als vervanger van Toby.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 09:24 schreef Stanley het volgende:Jan is denk ik niet te vervangen voor Ajax, maar met Denswil in aantocht zou een routinier voor de komende 2 jaar logischer klinken dan nog een groeibriljantje... Er loopt vast wel ergens een door Ajax afgedankte speler rond die plotseling toch wel goed kan voetballen en een optie is voor deze positie ;-) Uiteindelijk is iedere speler te vervangen, we dachten hetzelfde toen we Suarez en Urby verkochten, en toch werden we kampioen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 12:14 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat nutinck te lomp is, Moisander bezwijkt iedere keer in de grotere wedstrijden onder de druk, die kan dat bij ajax dus al helemaal niet aan.. Ik denk dat Viergever de beste optie is als we puur in Nl kijken, linksbenig, sterk in de duels overzicht en hij lijkt me vrij rustig.. Of hij goed genoeg is voor Ajax betwijfel ik, maar hij is na Vertonghen in mijn ogen de beste speler voor die plek uit de ED.. gewoon Chivu halen en dan Nuytinck als leerling. lijkt mij goede optie want Nuytinck kan met dit Lichaam en verdedigende kwaliteiten een heel goede verdediger worden. viergever is ook een goede optie maar, lijkt mij erg veel kosten. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 12:16 schreef remco k het volgende:[..] Uiteindelijk is iedere speler te vervangen, we dachten hetzelfde toen we Suarez en Urby verkochten, en toch werden we kampioen.. Dat wel...en ik denk dat het wijs is om juist nu te investeren in de jeugd... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 12:18 schreef NatjosFC het volgende:[..] gewoon Chivu halen en dan Nuytinck als leerling. lijkt mij goede optie want Nuytinck kan met dit Lichaam en verdedigende kwaliteiten een heel goede verdediger worden. viergever is ook een goede optie maar, lijkt mij erg veel kosten. Beter iets meer uitgeven aan een speler die er zal staan, als aan een speler die nu zoals al genoemd dekkingsfouten maakt die je bij de Btjes al niet eens meer ziet.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 12:22 schreef remco k het volgende:[..] Beter iets meer uitgeven aan een speler die er zal staan, als aan een speler die nu zoals al genoemd dekkingsfouten maakt die je bij de Btjes al niet eens meer ziet.. doel je dan op Chivu of Nuytinck? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ik denk chivu....ik vind het een risico |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Viergever, jij zegt toch dat die aan de dure kant is.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Granqvist geen Chivu te duur .en indien te betalen Viergever. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ow, nee. ik bedoelde die dekkingsfouten. Chivu of Nuytinck.
en ik dacht alleen dat Viergever wat duurder is dan Moisander omdat hij een groot talent is. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote: Moet ook Ooijer niet vervangen worden anders heb je alleen: Alderweireld, Van Rhijn( Basis RB) en Vervanger vertonghen.
Vraag me eigenlijk wel af of de naam Granqvist wel bij ajax valt? Sterke verdediger met goede opbouwende kwaliteiten Anderz zou ik inderdaad voor Viergever gaan is beter dan Nuytinck en Moisander |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 13:27 schreef AFC M&M het volgende:[..] Moet ook Ooijer niet vervangen worden anders heb je alleen: Alderweireld, Van Rhijn( Basis RB) en Vervanger vertonghen. Vraag me eigenlijk wel af of de naam Granqvist wel bij ajax valt? Sterke verdediger met goede opbouwende kwaliteiten Anderz zou ik inderdaad voor Viergever gaan is beter dan Nuytinck en Moisander Granqvist staat in de belangstelling van grote clubs in Italie. en hij speelt nu in veel sterkere competitie. dus denkt niet dat hij zelf wil. maar is wel goede speler. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 13:28 schreef NatjosFC het volgende:[..] Granqvist staat in de belangstelling van grote clubs in Italie. en hij speelt nu in veel sterkere competitie. dus denkt niet dat hij zelf wil. maar is wel goede speler. Dacht ook Ac milan toch? Zal ook wel een prijskaartje aan hangen! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Als hij te duur is gaat het over maar proberen lijkt mij is een betere laatste man als Moisander alhoewel die ook niet echt slecht is . |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 13:56 schreef nora het volgende:Als hij te duur is gaat het over maar proberen lijkt mij is een betere laatste man als Moisander alhoewel die ook niet echt slecht is . Inderdaad maar zie helaas niet gebeuren |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Nuytinck. maar zou eigenlijk net zo graag Gouweleeuw zien! (maar volgens mij is dat meer een rechtscentraal. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Wat een onzin allemaal, links en rechtsbenige verdedigers....of ie nou links of rechts is, hij moet de keeper verdedigen en de opbouw beginnen...niet beslissende steekballen geven...wat onzin allemaal |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
tuurlijk is dat geen onzin want in bepaalde situaties is het goed beter als je een linksbenige op links hebt en rechts op rechts! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 15:23 schreef AFCAMylife het volgende:tuurlijk is dat geen onzin want in bepaalde situaties is het goed beter als je een linksbenige op links hebt en rechts op rechts! Ik zou er geen 1 kunnen bedenken.... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Nou ja misschien met crosspasses... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik zie in Chivu toch wel iemand die als tussenpaus kan dienen voor de vertrekkende Vertonghen totdat Ajax in staat is om een talent (en of die dan Denswil, van Rhijn, Nytinck of Jan de Vries heet boeit even niet) op te leiden tot een acceptabel niveau centraal achterin.
Alderweireld is een echte mandekker maar zal gezien zijn kwaliteiten niet gaan uitgroeien tot het type speler dat Ajax daar zoekt. Chivu heeft dat ook niet echt, maar is op het allerhoogste niveau gepokt en gemazelt en kent Ajax en het systeem. Door Chivu te halen heb je wel de routine achterin, en krijg je ademruimte om een van de jonge jongens die we hebben of willen halen door te laten stomen.
Jan is per slot van rekening ook verhuurd geweest om te rijpen, laten we de huidige talenten ook tijd gunnen en Chivu zou die tijd kunnen opleveren.
Overigens is ook Chivu maar een voorbeeld, want wie weet of hij wel haalbaar is. Een andere routinier van voldoende kwaliteit zou ook prima zijn. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Zo te zien jij ook niet..;) |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 21:28 schreef remco k het volgende:[..] Wat een gelul zeg, alsof zoiets naar buiten zou komen, die gasten bespreken dat onder 6 ogen en dat komt echt niet zomaar naar buiten, een lul gerucht van niks. Ik zou het bijna stemmingmakerij noemen.. Misschien wat advies vragen aan de verlosser
Als ik tussen deze 2 moet kiezen is dat zonder twijfel nuytink. Pakt minder van die stomme kaarten. Maar eigenlijk hoop ik op goudeleeuw en van Dijk |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 15:40 schreef swennos het volgende:[..] Misschien wat advies vragen aan de verlosser Als ik tussen deze 2 moet kiezen is dat zonder twijfel nuytink. Pakt minder van die stomme kaarten. Maar eigenlijk hoop ik op goudeleeuw en van Dijk Tegen psv was het al na vijf min raak voor nuytinck...;) |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote: ik zeg ook niet dat hij het niet heeft ik zeg alleen minder |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ahh...ach so...;) Niet zo happen joh...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 april 2012 door hippy -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 12:14 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat nutinck te lomp is, Moisander bezwijkt iedere keer in de grotere wedstrijden onder de druk, die kan dat bij ajax dus al helemaal niet aan.. Ik denk dat Viergever de beste optie is als we puur in Nl kijken, linksbenig, sterk in de duels overzicht en hij lijkt me vrij rustig.. Of hij goed genoeg is voor Ajax betwijfel ik, maar hij is na Vertonghen in mijn ogen de beste speler voor die plek uit de ED.. Ben ik met je eens...Viergever is een mannetje voor de toekomst...een groeibriljant...maar goed hebben we die nodig ?? Misschien een tussenoplossing voordat Heitinga terug komt...dus kiezen voor een zekerheidje...Christian Chivu... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 17:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ben ik met je eens...Viergever is een mannetje voor de toekomst...een groeibriljant...maar goed hebben we die nodig ?? Misschien een tussenoplossing voordat Heitinga terug komt...dus kiezen voor een zekerheidje...Christian Chivu... Heitinga is rechts, komt waarschijnlijk over 3 jaar terug. dus Viergever halen, dan hebben we Heitinga als opvolger van Alderweireld. |
|
|
|
|
geboers
|
|
|
ik zou voor nuytinck is jong en kan nog groeien. wordt een grote speler. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik las vanochtend dat Ajax ook scouts naar België heeft gestuurd om Ryan Donk te bekijken. Is ook zomaar een bijzondere naam om weer voorbij te zien komen. |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
Ik was gisteren bij een lezing van een afvaardiging van Ajax bij de AFCA supportersclub in het supportershome. Frank de Boer was daar zeer uitgesproken over zijn voorkeur voor Moisander, mede vanwege zijn leidinggevende kwaliteiten. Ik verwacht dat ze hem willen gaan halen. Verder wil Frank meer gaan rouleren om bv Eriksen meer rust te geven. Mede daarom is Lasse Schone gehaald, zei hij. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
donk is zeker een optie wat mij betreft. Destijds bij AZ een groot talent die nog weleens onnodig balverlies leed. Mogelijk is hij gegroeid bij club Brugge... Hij is zeker snel, kopsterk en linksbenig.... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 08:55 schreef Stanley het volgende:donk is zeker een optie wat mij betreft. Destijds bij AZ een groot talent die nog weleens onnodig balverlies leed. Mogelijk is hij gegroeid bij club Brugge... Hij is zeker snel, kopsterk en linksbenig.... Hij was wel altijd goed bezig...voor ajax...eigen doelpunten, strafschoppen...enz |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: He Hippy sommige voetballers hebbeb langer tijd nodig om volwassen te worden ik ben ook geen tegenstander van Donk. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Om de huidige kwaliteit te waarborgen zal er een ervaren voetballer moeten komen. Zeker in de wetenschap dat er een zeer talentvolle linker centrale verdediger uit de jeugd door zal breken de komende jaren, namelijk Denswill.
Moisander zou kunnen maar heeft inderdaad de neiging om in wedstrijden waar de druk erop zit kaarten te pakken. Nuytinck lijkt mij een speler die maar een fractie verder is dan Denswill. En bovendien zal hij zich moeten aanpassen aan het Ajaxspel en de druk die nu eenmaal bij Ajax vele malen hoger is dan bij een club als NEC.
Mijn voorkeur gaat daarom gevoelsmatig uit naar Ryan Donk... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 09:35 schreef nora het volgende:[..] He Hippy sommige voetballers hebbeb langer tijd nodig om volwassen te worden ik ben ook geen tegenstander van Donk. Was eigenlijk bedoeld om te zeggen, dat ie diep in zijn hart altijd al bij ajax speelde...;) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Oke ik begreep het verkeerd dan |
|
|
|