BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nuytinck of Moisander? wat vinden jullie?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AFC M&M
 AFC M&M - woensdag 25 april 2012 - 14:03   quote  deeplink  
Zou in het centrum voor viergever en voor lb voor poulsen gaan.
Daarnaast voor Ooijer een ervaren Cv halen
hippy
 hippy - woensdag 25 april 2012 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2012 - 14:00 schreef nora het volgende:
Oke ik begreep het verkeerd dan
Yep....;))
Wat ben ik grappig he...dus....:/
remco k
 remco k - woensdag 25 april 2012 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2012 - 15:40 schreef swennos het volgende:

[..]

Misschien wat advies vragen aan de verlosser

Als ik tussen deze 2 moet kiezen is dat zonder twijfel nuytink.
Pakt minder van die stomme kaarten.
Maar eigenlijk hoop ik op goudeleeuw en van Dijk
Ik snap het eerste gedeelte van je post niet zo goed..

Maar voor de rest denk ik dat ze in de ED vrijwel allemaal te kort komen om Jan nu op te volgen..
remco k
 remco k - woensdag 25 april 2012 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2012 - 17:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ben ik met je eens...Viergever is een mannetje voor de toekomst...een groeibriljant...maar goed hebben we die nodig ?? Misschien een tussenoplossing voordat Heitinga terug komt...dus kiezen voor een zekerheidje...Christian Chivu...
Ik ben het met je eens als je doelt op Cl voetbal met een gemiddeld 20 jarige achterhoede, geloof me dat gaat ook niet gebeuren..
remco k
 remco k - woensdag 25 april 2012 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2012 - 17:35 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Heitinga is rechts, komt waarschijnlijk over 3 jaar terug.
dus Viergever halen, dan hebben we Heitinga als opvolger van Alderweireld.
Puyol, Mascherano, Pique en Dani Alves zijn ook allemaal rechts, en hebben toch aardig vaak samen gespeeld achterin bij Barcelona..
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 25 april 2012 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2012 - 08:55 schreef Stanley het volgende:
donk is zeker een optie wat mij betreft. Destijds bij AZ een groot talent die nog weleens onnodig balverlies leed. Mogelijk is hij gegroeid bij club Brugge... Hij is zeker snel, kopsterk en linksbenig....
hij is nog altijd rechtsbenig.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 25 april 2012 - 17:26   quote  deeplink  
Viergever lijkt mij beste optie.

Moisander is gewoon te slecht in de lucht zie Az twente hij verliest in de lucht alles. dus naar mijn mening Viergever.

Nuytinck lijkt me het best.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 25 april 2012 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2012 - 16:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Puyol, Mascherano, Pique en Dani Alves zijn ook allemaal rechts, en hebben toch aardig vaak samen gespeeld achterin bij Barcelona..
dus jij wou zeggen dat deze spelers de zelfde kwaliteiten en visie hebben als de spelers die hier genoemdt worden.
hippy
 hippy - donderdag 26 april 2012 - 08:34   quote  deeplink  
http://m.soccernews.nl/news/153850/Poulsen:_Ik_ben_vereerd_door_belangstelling_Ajax
Die gaat zoiezo niet bijtekenen...ik zou zeggen...ajax sla je slag
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 26 april 2012 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 08:34 schreef hippy het volgende:
http://m.soccernews.nl/news/153850/Poulsen:_Ik_ben_vereerd_door_belangstelling_Ajax
Die gaat zoiezo niet bijtekenen...ik zou zeggen...ajax sla je slag
ja, lijkt me ook goede. helemaal omdat ie tranfservrij is.
kun je zo oppikken en de selectie mee verbreden.
maar ten opzichte van Daley Blind denk ik dat hij een directe versterking is.
ook Qua ervaring 27 jaar.
JOOD
 JOOD - donderdag 26 april 2012 - 13:40   quote  deeplink  
Ryan Donk is die linksbenig? Vind ik zoiezo wel een versterking..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 26 april 2012 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 13:40 schreef JOOD het volgende:
Rechtsbenig.

weet niet of hij een versterking is, zie hem niet vaak spelen.
maar weet wel dat hij verdedigend niet zo sterk is.
Eide
 Eide - donderdag 26 april 2012 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 13:32 schreef NatjosFC het volgende:

[..]
maar ten opzichte van Daley Blind denk ik dat hij een directe versterking is.
Maar je moet hem vergelijken met Boilesen, die is de beoogde 1e man op links. Of Poulsen dan een directe versterking is weet ik niet hoor. Ervanuit gaande dat Biolesen volgend jaar weer blesurevrij is en zijn oude niveau weer haalt.

quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 13:32 schreef NatjosFC het volgende:ook Qua ervaring 27 jaar.
Welke ervaring vraag ik me dan af? 11 wedstrijden voor Denemarken en de Europeese ervaring bij AZ is natuurlijk mooi, maar Europeese ervaring heeft iedereen bij Ajax ook, blijft die interland ervaring over. die Boilesen ook heeft (maar wel minder).

Mind you, Poulsen is op zich welkom hoor, en hij heeft zondermeer een goed seizoen achter de rug, maar dit seizoen was dan ook wel meteen de uitschieter in de carriere van Poulsen die verder zich eigenlijk op geen enkel hoogtepunt kan bogen. Als je op je 27 pas het niveau hebt om leuk mee te komen in de eredivisie dan twijfel ik aan de houdbaarheid van de speler.

Kortom, leuke speler voor de breedte, maar ik vraag me wel af of hij nu echt de moeite waard is om in te investeren. Dit alles natuurlijk op basis van de aanname dat Boilesen weer goed terugkomt. Is dat niet het geval veranderd de discussie natuurlijk een beetje, want ondanks de leuke potjes op het moment is er echt wel versterking nodig in dat geval en zou Poulsen een prima tussenpaus kunnen zijn tot bijvoorbeeld Dijks door breekt.
JOOD
 JOOD - donderdag 26 april 2012 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 13:41 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Rechtsbenig.

weet niet of hij een versterking is, zie hem niet vaak spelen.
maar weet wel dat hij verdedigend niet zo sterk is.
Nou.. Ik weet ook nog wel toen Jaap Stam bij Ajax voetbalde dat hij lovend was over Ryan Donk.

Ik denk echt dat hij goed zou passen in Amsterdam, daar is hij ook geboren trouwens...

25 jaar en al behoorlijk wat ervaring hoor, moet je niet onderschatten. Plus het feit dat hij een kans zou krijgen bij de beste club van Nederland met Champions league voetbal moet hem wel motiveren. Hij is toch geen 18 meer dus deze kans zal hij ook wel inzien mocht het een serieuze optie zijn.
Eide
 Eide - donderdag 26 april 2012 - 14:12   quote  deeplink  
Heb even zitten nalezen op Donk maar:

Seizoen W G
2009/10 33 2
2010/11 36 1
2011/12 26 3

Wordt door diverse Belgische sites omschreven als de sterkhouder van Brugge centraal achterin. Ik lees eigenlijk alleen positieve dingen over Donk. Met 25 heeft hij ook een mooie leeftijd, niet te jong, maar ook nog niet op zijn fysieke top.
hippy
 hippy - donderdag 26 april 2012 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 14:12 schreef Eide het volgende:

Seizoen W G
2009/10 33 2
2010/11 36 1
2011/12 26 3

Wordt door diverse Belgische sites omschreven als de sterkhouder van Brugge centraal achterin. Ik lees eigenlijk alleen positieve dingen over Donk. Met 25 heeft hij ook een mooie leeftijd, niet te jong, maar ook nog niet op zijn fysieke top.
En goedkoop...2 miljoen
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 26 april 2012 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 14:12 schreef Eide het volgende:

Seizoen W G
2009/10 33 2
2010/11 36 1
2011/12 26 3

tja, zie dan toch liever Chivu komen.
kan met zijn Ervaring iedereen wat leren, en de koppies omhoog houden.
speelde in het gouden seizoen van Inter onder Mourinho.
dus lijkt mij de beste om het nu over te nemen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 26 april 2012 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 13:40 schreef JOOD het volgende:
Niet aan gedacht...Ryan Donk doet het helemaal niet verkeerd in Belgie...is in Belgie verder ontwikkeld...
JOOD
 JOOD - donderdag 26 april 2012 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 16:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ja lijkt me een goede vervanger voor Ooijer met zijn ervaring. Maar je kunt niet verwachten dat hij zijn stinkende best gaat doen en daardoor nog beter wordt..

Chivu als hij wil, moet je hem zeker halen. Maar Ryan Donk zou ik ook halen hoor. Goede verdediger. Was voor AZ onhoudbaar en daarom is hij naar het buitenland gegaan als ik me niet vergis.

Het is ook niet zo dat hij de jeugd in de weg staat, want een topvoetballer is rond zijn 28e aan het pieken. Dus de jeugd kan dan ook rustiger ingebracht worden.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 26 april 2012 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 20:07 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ja lijkt me een goede vervanger voor Ooijer met zijn ervaring. Maar je kunt niet verwachten dat hij zijn stinkende best gaat doen en daardoor nog beter wordt..

Chivu als hij wil, moet je hem zeker halen. Maar Ryan Donk zou ik ook halen hoor. Goede verdediger. Was voor AZ onhoudbaar en daarom is hij naar het buitenland gegaan als ik me niet vergis.

Het is ook niet zo dat hij de jeugd in de weg staat, want een topvoetballer is rond zijn 28e aan het pieken. Dus de jeugd kan dan ook rustiger ingebracht worden.
maar Donk is rechts dus naar mijn idee zal de voorkeur uit gaan naar Moisander of Nuytinck. maar heb het al veel mensen horen zeggen: Viergever.
Stabiele verdediger is nog Jong en kan alleen maar beter worden.
remco k
 remco k - donderdag 26 april 2012 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2012 - 17:27 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

dus jij wou zeggen dat deze spelers de zelfde kwaliteiten en visie hebben als de spelers die hier genoemdt worden.
Voor een groot gedeelte ja.. Alleen Puyol is beter dan welke verdediger dan ook die wij hebben, ik vind de verdediging van Barca namelijk flink beroerd..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 26 april 2012 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 21:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor een groot gedeelte ja.. Alleen Puyol is beter dan welke verdediger dan ook die wij hebben, ik vind de verdediging van Barca namelijk flink beroerd..
Pique
Mascherano
Dani Alves

zijn alle 3 grote spelers, Dani Alves meer aanvallende kwaliteiten.
Maar Pique is gewoon een van de beste verdedigers ter wereld die nu ff wat slechter speelt. ook Mascherano vind ik een gewaarde voetballer maar vooral als CDM.

vind niet dat je kunt zeggen dat deze spelers ongeveer even goed zijn als onze Verdediging vind alleen dat Verthongen mischien kan meelopen in dat team.
remco k
 remco k - donderdag 26 april 2012 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 16:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dat is al weer 2 jaar geleden, ik heb een wedstrijd of 8 van hem gezien dit seizoen, maar het is hard achteruit gegaan met hem.
hippy
 hippy - donderdag 26 april 2012 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 21:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is al weer 2 jaar geleden, ik heb een wedstrijd of 8 van hem gezien dit seizoen, maar het is hard achteruit gegaan met hem.
Nou...hij is zo traag als dikke stront
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 26 april 2012 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 21:27 schreef remco k het volgende:

[..]

komt waarschijnlijk ook door de competitie en matige vorm van team waar in hij speelt.
maar is toch lastig een vervanger op zoeken voor je beste speler.
remco k
 remco k - donderdag 26 april 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 21:26 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Pique
Mascherano
Dani Alves

zijn alle 3 grote spelers, Dani Alves meer aanvallende kwaliteiten.
Maar Pique is gewoon een van de beste verdedigers ter wereld die nu ff wat slechter speelt. ook Mascherano vind ik een gewaarde voetballer maar vooral als CDM.

vind niet dat je kunt zeggen dat deze spelers ongeveer even goed zijn als onze Verdediging vind alleen dat Verthongen mischien kan meelopen in dat team.
Pique is een middelmatige speler die het goed deed toen Barca nooit onder druk kwam te staan en alleen de bal hoefde in te leveren, niet voor niets tribuneklant bij Manchester United. Mascherano is niet beter dan Vertonghen en Dani alves en v/d Wiel in goede doen zijn vergelijkbaar..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 26 april 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 21:28 schreef hippy het volgende:

[..]

Nou...hij is zo traag als dikke stront
whaha mischien moeten we Wynne halen,
is een amerikaanse verdediger maar die is zo rap als water.
remco k
 remco k - donderdag 26 april 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 21:28 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

komt waarschijnlijk ook door de competitie en matige vorm van team waar in hij speelt.
maar is toch lastig een vervanger op zoeken voor je beste speler.
De italiaanse competitie is gewoon 1 van de sterkste van de wereld, snap niet zo goed wat je daarmee bedoelt..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 26 april 2012 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 21:30 schreef remco k het volgende:

[..]

De italiaanse competitie is gewoon 1 van de sterkste van de wereld, snap niet zo goed wat je daarmee bedoelt..
ik bedoel dat iedereen daar verdedigt ook in zijn team
hippy
 hippy - donderdag 26 april 2012 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 21:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb jij onlangs wel eens italiaans voetbal gezien...is om te janken...
In de jupiler league zie je nog beter voetbal
remco k
 remco k - donderdag 26 april 2012 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 21:32 schreef hippy het volgende:

[..]

Heb jij onlangs wel eens italiaans voetbal gezien...is om te janken...
In de jupiler league zie je nog beter voetbal
Ik kijk bijna alles ieder weekend, en het niveau daar ligt echt nog wel een keer of twee zo hoog als onze Eredivisie, niet voor niets dat Barcelona nog aardig wat moeite had met AC Milan..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 26 april 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 21:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik kijk bijna alles ieder weekend, en het niveau daar ligt echt nog wel een keer of twee zo hoog als onze Eredivisie, niet voor niets dat Barcelona nog aardig wat moeite had met AC Milan..
als iedereen achter de bal speelt is het altijd lastig om iemand kapot te spelen, en helemaal als je daar goede spelers hebt als Nesta en zo.
remco k
 remco k - donderdag 26 april 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 21:36 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

als iedereen achter de bal speelt is het altijd lastig om iemand kapot te spelen, en helemaal als je daar goede spelers hebt als Nesta en zo.
Wat moet Chivu kapot spelen dan??
hippy
 hippy - donderdag 26 april 2012 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 21:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind jij barcelona de laatste tijd goed spelen dan...
Voetba op goed geluk zonder enig idee erachter...
Ik denk dat het niveau niet zoveel verschilt...
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 26 april 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 21:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat moet Chivu kapot spelen dan??
Sorry, ik doelde op Ac Milan Barca.
remco k
 remco k - donderdag 26 april 2012 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 21:39 schreef hippy het volgende:

[..]

Vind jij barcelona de laatste tijd goed spelen dan...
Voetba op goed geluk zonder enig idee erachter...
Ik denk dat het niveau niet zoveel verschilt...
Barcelona voetbal op goed geluk zonder idee erachter????? Ik denk dat ik maar stop met dit gesprek...Pffffffffffffffffffffffffffffffff
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 26 april 2012 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 21:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Barcelona voetbal op goed geluk zonder idee erachter????? Ik denk dat ik maar stop met dit gesprek...Pffffffffffffffffffffffffffffffff
Barcalona, heeft het idee wel. maar het lukt gewoon niet de laatste tijd lijkt het.

komt denk ik omdat Messi ook wat minder speelt dan zijn ze meestal 25% minder.
hippy
 hippy - donderdag 26 april 2012 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 21:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee italiaans voetbal...ik ben niet retarded hoor..;))
remco k
 remco k - donderdag 26 april 2012 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 21:46 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Barcalona, heeft het idee wel. maar het lukt gewoon niet de laatste tijd lijkt het.

komt denk ik omdat Messi ook wat minder speelt dan zijn ze meestal 25% minder.
Barcelona speelt prima voetbal, ook nu en de laatste weken, alleen is het lastig voetballen zonder tegenstander, die weigeren namelijk de eigen 16 uit te komen met meer dan 2 man, het zegt wel genoeg dat Chelsea zonder dat de keeper te ver voor z'n goal stond ging schieten van eigen helft, en niet 1 keer, gewoon meerdere malen.. En dat ze van Real verloren zat er een keer aan te komen..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 26 april 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 22:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Barcelona speelt prima voetbal, ook nu en de laatste weken, alleen is het lastig voetballen zonder tegenstander, die weigeren namelijk de eigen 16 uit te komen met meer dan 2 man, het zegt wel genoeg dat Chelsea zonder dat de keeper te ver voor z'n goal stond ging schieten van eigen helft, en niet 1 keer, gewoon meerdere malen.. En dat ze van Real verloren zat er een keer aan te komen..
Barca zal volgend jaar denk ik ook geen kampioen worden.
Real tijdperk komt eraan wordt gezegd.
remco k
 remco k - donderdag 26 april 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 22:09 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Barca zal volgend jaar denk ik ook geen kampioen worden.
Real tijdperk komt eraan wordt gezegd.
Wie zegt dat dan?? Hahaha, er wordt zo veel gezegd, dat soort dingen gebeuren gewoon en zie je helemaal niet aankomen, wie had het Ajax tijperk in de jaren 90 zien aankomen, wie had gedacht dat het na Rijkaard nog beter kon... Barca zal komend seizoen getergd zijn, alle spelers zijn dan terug val blessures, en er zal zeker een aankoop voor de verdediging worden gedaan..

Barca wordt komend seizoen kampioen, 100%
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 26 april 2012 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 22:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie zegt dat dan?? Hahaha, er wordt zo veel gezegd, dat soort dingen gebeuren gewoon en zie je helemaal niet aankomen, wie had het Ajax tijperk in de jaren 90 zien aankomen, wie had gedacht dat het na Rijkaard nog beter kon... Barca zal komend seizoen getergd zijn, alle spelers zijn dan terug val blessures, en er zal zeker een aankoop voor de verdediging worden gedaan..

ik gok toch op Madrid,
die zullen zeker nog een aankoop doen.
en Barca haalt Alba van Valencia terug.
is qua lB een versterking. maar denk niet dat Barca heel veel zal gan uitgeven deze zomer.
mischien een speler van Athletic de Bilbao spelen ook goed dit jaar. munain of de marcos ofzo..
Eide
 Eide - donderdag 26 april 2012 - 22:14   quote  deeplink  
Je ziet nu wel dat Barca toch beslissend vermogen mist als de grote 3 (Xavi, Messi en Iniesta) om wat voor reden dan ook het verschil niet kunnen maken. Is ergens ook wel weer goed om te zien dat dat ook gewoon stervelingen zijn.
hippy
 hippy - donderdag 26 april 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 22:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Guardiola gaat weg...we moeten nog maar zien wie er zijn plek in neemt....
En ik doelde op italiaans voetbal joh...om te janken zo slecht
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 26 april 2012 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 22:14 schreef hippy het volgende:

[..]

hij zou morgen pas bekendmaken toch.
hippy
 hippy - donderdag 26 april 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 22:15 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hij zou morgen pas bekendmaken toch.
Het staat al op nu.nl
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 26 april 2012 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 22:16 schreef hippy het volgende:

[..]

Het staat al op nu.nl
is gerucht downie
hippy
 hippy - donderdag 26 april 2012 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 22:19 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

is gerucht downie
Maar ik denk dat het wel klopt...ik zeg dat koeman naar barca gaat
remco k
 remco k - donderdag 26 april 2012 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 22:14 schreef Eide het volgende:
Je ziet nu wel dat Barca toch beslissend vermogen mist als de grote 3 (Xavi, Messi en Iniesta) om wat voor reden dan ook het verschil niet kunnen maken. Is ergens ook wel weer goed om te zien dat dat ook gewoon stervelingen zijn.
Ik denk niet dat barca uberhaubt iets mist, het is gewoon een schande voor het voetbal met welke intentie Chelsea in het veld stond, maakt Messi die penalty wel staan ze gewoon in de finale tegen Bayern.. Chelsea stond 90 minuten lang met 10 man in de eigen 16 ballen weg te roeien.. Te triest voor woorden.. Sterker nog, als Ajax ooit op zo'n manier ver komt in Europa zal ik niet eens kijken..
remco k
 remco k - donderdag 26 april 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 22:14 schreef hippy het volgende:

[..]

Helemaal niks van bekend nog, hij gaat dat morgen naar alle waarschijnlijkheid bekend maken.. Alles wat je nu lees zijn speculaties en het kan inderdaad maar zo dat er 1 krant bij zit die goed heeft gegokt..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nuytinck of Moisander? wat vinden jullie?

0.0098261