BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nuytinck of Moisander? wat vinden jullie?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 26 april 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 22:20 schreef hippy het volgende:

[..]

Maar ik denk dat het wel klopt...ik zeg dat koeman naar barca gaat
Heel zeker weten van niet... Die willen ze daar echt niet als trainer hoor..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 26 april 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:

[..]

hahahahahahhahahahhahahhhaaahahhahahahahhahahahahahahhaahahahahahhaaahahahaaa

NEE, joh.
ik denk Mourinho.
nee, zullen mischien wel die assistent doorschuiven.
of die Laurent blanc die doet het goed bij Frankrijk.
maar Barca werkt meestal met jonge onervaren trainers. mischien gaat de Boer wel.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 26 april 2012 - 22:24   quote  deeplink  
quote:

[..]

Wel nee man.......te licht
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - donderdag 26 april 2012 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 22:23 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hahahahahahhahahahhahahhhaaahahhahahahahhahahahahahahhaahahahahahhaaahahahaaa

NEE, joh.
ik denk Mourinho.
nee, zullen mischien wel die assistent doorschuiven.
of die Laurent blanc die doet het goed bij Frankrijk.
maar Barca werkt meestal met jonge onervaren trainers. mischien gaat de Boer wel.
Laat Frank hier nog maar eventjes blijven ;). Doet het hier naar behoren, dus mag van mij blijven xd.
hippy
 hippy - donderdag 26 april 2012 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 22:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat barca uberhaubt iets mist, het is gewoon een schande voor het voetbal met welke intentie Chelsea in het veld stond, maakt Messi die penalty wel staan ze gewoon in de finale tegen Bayern.. Chelsea stond 90 minuten lang met 10 man in de eigen 16 ballen weg te roeien.. Te triest voor woorden.. Sterker nog, als Ajax ooit op zo'n manier ver komt in Europa zal ik niet eens kijken..
Echt wel...Dat van ajax dan...
Ik vond het ook triest van chelsea...maar blijkbaar is dat de enige manier om van barca te winnen...
En dat hebben ze uitstekend gedaan...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 april 2012 door hippy --
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 26 april 2012 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 22:24 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Laat Frank hier nog maar eventjes blijven ;). Doet het hier naar behoren, dus mag van mij blijven xd.
tja doet het na behoren.
maar 2x kampioen in 2 seizoenen.

zit eigenlijk nog te wachten op de beker, maar ben ervan overtuigd dat wel volgend jaar beker of titel winnen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 26 april 2012 - 22:26   quote  deeplink  
Ik denk eerder Löw die van het duitse elftal
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - donderdag 26 april 2012 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 22:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

tja doet het na behoren.
maar 2x kampioen in 2 seizoenen.

zit eigenlijk nog te wachten op de beker, maar ben ervan overtuigd dat wel volgend jaar beker of titel winnen.
Komt wel goed joh ;)
remco k
 remco k - donderdag 26 april 2012 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 22:25 schreef hippy het volgende:

[..]

Echt wel...Dat van ajax dan...
Ik vond het ook triest van chelsea...maar blijkbaar is dat de enige manier om van barca te winnen...
En dat hebben ze uitstekend gedaan...
ook dat hebben ze niet uitstekend gedaan, Barca heeft alsnog diverse kansen gehad en het mag een godswonder heten dat Chelsea in de finale staat.

Normaal gesproken zeg ik altijd dat de ploeg die gewonnen heeft dat ook heeft verdient, zelfs als het tegen Ajax is, maar in dit geval is daar absoluut geen sprake van..
hippy
 hippy - donderdag 26 april 2012 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 22:28 schreef remco k het volgende:

[..]

ook dat hebben ze niet uitstekend gedaan, Barca heeft alsnog diverse kansen gehad en het mag een godswonder heten dat Chelsea in de finale staat.

Normaal gesproken zeg ik altijd dat de ploeg die gewonnen heeft dat ook heeft verdient, zelfs als het tegen Ajax is, maar in dit geval is daar absoluut geen sprake van..
Eens...maar het gaat erom wie daadwerkelijk wint en in een bekercompetitie gaat de winst voor alles...
Onterecht misschien, maar barca speelde veel te traag en mist gewoon body voor dit soort wedstrijden.
ThreeStars
 ThreeStars - donderdag 26 april 2012 - 22:43   quote  deeplink  
Ryan Donk 2miljoen koopje
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - donderdag 26 april 2012 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 22:43 schreef ThreeStars het volgende:
Ryan Donk 2miljoen koopje
Je kunt hem altijd nog halen als back-up, aangezien die zow goedkoop is.
Eide
 Eide - donderdag 26 april 2012 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 22:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat barca uberhaubt iets mist, het is gewoon een schande voor het voetbal met welke intentie Chelsea in het veld stond, maakt Messi die penalty wel staan ze gewoon in de finale tegen Bayern.. Chelsea stond 90 minuten lang met 10 man in de eigen 16 ballen weg te roeien.. Te triest voor woorden.. Sterker nog, als Ajax ooit op zo'n manier ver komt in Europa zal ik niet eens kijken..
Tja, ik zie ook 100 keer liever Barca spelen maar goed, Chelsea vulde het verdedigende spel wel erg goed in. En dan kan je er van alles van vinden maar de winnaar heeft altijd gelijk. En als je dan 10 tegen 11 met 2-2 van het veld stapt heb je het wel goed gedaan.

Niet mooi, niet leuk voor de kijker, maar wel goed. Wat kan ik zeggen, Italiaanse coach, dat alleen al zegt eigenlijk voldoende.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 27 april 2012 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 23:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Tja, ik zie ook 100 keer liever Barca spelen maar goed, Chelsea vulde het verdedigende spel wel erg goed in. En dan kan je er van alles van vinden maar de winnaar heeft altijd gelijk. En als je dan 10 tegen 11 met 2-2 van het veld stapt heb je het wel goed gedaan.

Niet mooi, niet leuk voor de kijker, maar wel goed. Wat kan ik zeggen, Italiaanse coach, dat alleen al zegt eigenlijk voldoende.
whaha,
maar vind sowieso dat Chelsea nieuwe coach moet nemen.
ik zeg Guardiola

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 april 2012 door NatjosFC --
remco k
 remco k - vrijdag 27 april 2012 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 22:31 schreef hippy het volgende:

[..]

Eens...maar het gaat erom wie daadwerkelijk wint en in een bekercompetitie gaat de winst voor alles...
Onterecht misschien, maar barca speelde veel te traag en mist gewoon body voor dit soort wedstrijden.
Nogmaals gewoon onzin, maakt Messi die penalty wel gaat Barcelona met twee vingers in de neus naar de finale, vergeet even niet dat over twee halve finales er ook nog 3 keer op het houtwerk is geschoten.... Te traag en body missen....pfffffffffffffffffffffff
remco k
 remco k - vrijdag 27 april 2012 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 23:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Ze vulden het verdedigend helemaal niet goed in, Barca verzuimde de kansen te maken, maar dat kwam niet door het goede verdedigen van Chelsea, 4 keer in een wedstrijd 1 op 1 tegen de keeper weggeven is niet bepaald goed verdedigen toch... Gewoon 300% geluk van Chelsea en een godswonder dat ze door zijn, niks meer of minder..
Eide
 Eide - vrijdag 27 april 2012 - 16:44   quote  deeplink  
Tja, bij het voetbal is het toch een kwestie van een goal meer maken dan je tegenstander. mooi voetbal is leuk, maar je koopt er niets voor. Dus jij noemt het geluk, ik zeg dat Barca gewoon niet door kon drukken.

Hoe het ook zei, 10 tegen 11 en dan met 2-2 van het veld stappen, tj
hippy
 hippy - vrijdag 27 april 2012 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2012 - 16:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Nogmaals gewoon onzin, maakt Messi die penalty wel gaat Barcelona met twee vingers in de neus naar de finale, vergeet even niet dat over twee halve finales er ook nog 3 keer op het houtwerk is geschoten.... Te traag en body missen....pfffffffffffffffffffffff
Als als...messi schoot mis, dat is de realiteit...baltempo laag veel te laag voor het kunnen van barca...ze kunnen veel beter...
En als het voetballend niet lukt zal je mee moeten gaan in het spel van chelsea..
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 27 april 2012 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2012 - 19:21 schreef hippy het volgende:

[..]

Als als...messi schoot mis, dat is de realiteit...baltempo laag veel te laag voor het kunnen van barca...ze kunnen veel beter...
En als het voetballend niet lukt zal je mee moeten gaan in het spel van chelsea..
whaha, zie je het voor je,
dit krijg je als Barcalona mee gaat in het spel van Chelsea.

Barcalona op de ene zestien Chelsea op de andere.
de bal op de middenstip en Drogba en Messi de enige vooruit geschoven mannen.
die voor de lol ff een potje panna knockout spelen in de middencirkel haha geweldig.
hippy
 hippy - vrijdag 27 april 2012 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2012 - 19:33 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

whaha, zie je het voor je,
dit krijg je als Barcalona mee gaat in het spel van Chelsea.

Barcalona op de ene zestien Chelsea op de andere.
de bal op de middenstip en Drogba en Messi de enige vooruit geschoven mannen.
die voor de lol ff een potje panna knockout spelen in de middencirkel haha geweldig.
Chelsea speelde op fysiek...en dat winnen ze altijd..dat bedoel ik
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 27 april 2012 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2012 - 21:32 schreef hippy het volgende:

[..]

Chelsea speelde op fysiek...en dat winnen ze altijd..dat bedoel ik
haha, kan ook.

maar blijft een leuk idee.
Drogba en Messia panna knock out in de middencirkel.
IK ZEG DOEN!!
Eide
 Eide - zaterdag 28 april 2012 - 01:14   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/154049/Inter_biedt_Ajax-target_Chivu_toch_nieuw_contract_aan

Ajax moet mogelijk teruggrijpen op de tweede optie. De Amsterdammers hebben interesse in de komende zomer transfervrije Cristian Chivu, maar Internazionale zou de Roemeen toch een nieuw contract hebben aangeboden.

Volgens Sky Sports Italia is Inter teruggekomen op het besluit Chivu te laten gaan. De 31-jarige verdediger zit komende zomer zonder contract en sprak donderdag met zijn zaakwaarnemer met de clubleiding van de Nerazzurri. De mandekker heeft naar verluidt een aanbieding voor een nieuw, tweejarig contract op zak, met een optie voor nog een derde seizoen. Daarover zou hij nu nadenken.

Per jaar zou Chivu nu twee miljoen euro kunnen verdienen. De voetballer krijgt van de club tien dagen de tijd te reageren op de aanbieding. Ajax-trainer Frank de Boer wil de international graag terughalen naar Amsterdam, als mogelijke vervanger van Jan Vertonghen. Ook Manchester City en Napoli zouden interesse hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 april 2012 door Eide --
remco k
 remco k - zaterdag 28 april 2012 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2012 - 19:21 schreef hippy het volgende:

[..]

Het zijn kleine dingen, maar dat het niet snel goed goed genoeg is klopt gewoon niet en is onzin..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 april 2012 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2012 - 01:14 schreef Eide het volgende:
http://www.soccernews.nl/news/154049/Inter_biedt_Ajax-target_Chivu_toch_nieuw_contract_aan

Ajax moet mogelijk teruggrijpen op de tweede optie. De Amsterdammers hebben interesse in de komende zomer transfervrije Cristian Chivu, maar Internazionale zou de Roemeen toch een nieuw contract hebben aangeboden.

Volgens Sky Sports Italia is Inter teruggekomen op het besluit Chivu te laten gaan. De 31-jarige verdediger zit komende zomer zonder contract en sprak donderdag met zijn zaakwaarnemer met de clubleiding van de Nerazzurri. De mandekker heeft naar verluidt een aanbieding voor een nieuw, tweejarig contract op zak, met een optie voor nog een derde seizoen. Daarover zou hij nu nadenken.

Per jaar zou Chivu nu twee miljoen euro kunnen verdienen. De voetballer krijgt van de club tien dagen de tijd te reageren op de aanbieding. Ajax-trainer Frank de Boer wil de international graag terughalen naar Amsterdam, als mogelijke vervanger van Jan Vertonghen. Ook Manchester City en Napoli zouden interesse hebben.
je had al wel veelmeer geruchten gehoord als ze met hem bezig zouden zijn.
Eide
 Eide - zaterdag 28 april 2012 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2012 - 19:04 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

je had al wel veelmeer geruchten gehoord als ze met hem bezig zouden zijn.
Klopt, het gerucht dat Inter hem wil houden doet al maanden de ronde.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 28 april 2012 - 20:38   quote  deeplink  
Hoorde ook zoiets Chivu zal mooi zijn maar verwacht hem totaal niet.
Moisander tja weet het niet en Nuytink weet ik niet of ie er klaar voor is.
Las ook iets over Donk maar weet ook niet of we daar op zitten te wachten....
Denk dat als Vertonghen verkocht word je een ervaren speler moet halen met Nuytink erachter.... Aangezien Andre ook vertrekt!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 april 2012 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2012 - 20:38 schreef Hummel10 het volgende:
Hoorde ook zoiets Chivu zal mooi zijn maar verwacht hem totaal niet.
Moisander tja weet het niet en Nuytink weet ik niet of ie er klaar voor is.
Las ook iets over Donk maar weet ook niet of we daar op zitten te wachten....
Denk dat als Vertonghen verkocht word je een ervaren speler moet halen met Nuytink erachter.... Aangezien Andre ook vertrekt!
Chivu en Nuytinck zou mooi zijn
TD4Ajax
 TD4Ajax - zaterdag 28 april 2012 - 22:21   quote  deeplink  
Viergever of Nuytink zijn allebei sterk, snel, verliezen geen duels en ook aanvallend goed.
Moisander verloor tegen Valencia zijn meeste duels
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 28 april 2012 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2012 - 20:41 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Chivu en Nuytinck zou mooi zijn
Inderdaad dan kun je voorlopig weer vooruit. Als je dan Poulsen ook nog transfervrij weet te strikken
heb je echt een top verdediging.
LB: Poulsen/Boilissen
LCV Nuytink en Chivu (eventueel boilissen)
Rcv Toby/ van Rhijn
RB van Rhijn en Ligeon ( er vanuitgaand dat ook vd Wiel vertrekt).
Heb je achter de hand Koppers/Blind en in het ergste geval Anita plus aanstormende talenten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 april 2012 door Hummel10 --
AFC M&M
 AFC M&M - zondag 29 april 2012 - 10:40   quote  deeplink  
Wat vinden we van Zuiverloon als Rechtsback?

dan heb je echt een goede verdediging dubbel bezet:

LB: Poulsen/ Boilesen
RCV: Alderweireld/ Gouweleeuw
LCV: Viergever/Van Rhijn
RB: Zuiverloon/Van Rhijn
Eide
 Eide - zondag 29 april 2012 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 10:40 schreef AFC M&M het volgende:
Rotterdammer (de vorige beviel al zo goed, Elhamlap)
feyenoorder

Dus nee.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 april 2012 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 10:40 schreef AFC M&M het volgende:

dan heb je echt een goede verdediging dubbel bezet:

LB: Poulsen/ Boilesen
RCV: Alderweireld/ Gouweleeuw
LCV: Viergever/Van Rhijn
RB: Zuiverloon/Van Rhijn
dat is echt z'n afgedankte speler, die het hier niet kon redden. en toen zei dat ie naar het buitland wou. toen ging hij en word hij daar ook afgedankt.
niet halen dus.
gewoon van Rhijn en Ligeon.

al kan ik begrijpen dat de Boer hem haalt want hij wil niet terugvallen op jeugdspelers.

Gouweleeuw komt niet.
dus wordt het naar mijn idee, hopend dat Poulsen komt.

LB: Poulsen Boilesen Blind
LCV: Viergever(of Moisander) Blind
RCV: Alderweireld van Rhijn
RB: van Rhijn Ligeon

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2012 door NatjosFC --
remco k
 remco k - zondag 29 april 2012 - 12:03   quote  deeplink  
Veel mensen vergeten voor het gemak even dat Koppers het ook goed gedaan heeft, dat Ligeon een geweldig talent is, dat Blind het goed heeft gedaan in het centrum, dat Denswil eraan komt en zo kunnnen we nog wel even verder gaan.. Ik snap best dat er een vervanger moet komen voor Vertonghen en dat we vrij kwetsbaar zijn op linksback, maar ik zie sommige mensen hier wel 4 of 5 aankopen doen voor de achterhoede, die zijn echt niet helemaal 100%
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 april 2012 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 12:03 schreef remco k het volgende:
Veel mensen vergeten voor het gemak even dat Koppers het ook goed gedaan heeft, dat Ligeon een geweldig talent is, dat Blind het goed heeft gedaan in het centrum, dat Denswil eraan komt en zo kunnnen we nog wel even verder gaan.. Ik snap best dat er een vervanger moet komen voor Vertonghen en dat we vrij kwetsbaar zijn op linksback, maar ik zie sommige mensen hier wel 4 of 5 aankopen doen voor de achterhoede, die zijn echt niet helemaal 100%
als je Poulsen transfervrij op kan halen, zou ik dat doen.
een vervanger voor Verthongen is vrij logisch.
een RB bij een vertrek van van der Wiel lijkt me ook niet gek.

dus 3 aankopen voor de verdediging lijkt me niet raar. aangezien we in de aanval en middenveld maar 1 aankoop doen denk ik. we hebben shone al binnen dus lijkt voor mij het middenveld compleet.
Narsingh er nog bij, is een goede versterking en verbreding lijkt me.

vindt trouwens 2 voor de verdediging ook wel genoeg, Poulsen en Viergever zeg ik dan, van RHijn kan denk van der Wiel prima vervangen(indien hij vertrekt)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 29 april 2012 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 12:09 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

dus 3 aankopen voor de verdediging lijkt me niet raar. aangezien we in de aanval en middenveld maar 1 aankoop doen denk ik. we hebben shone al binnen dus lijkt voor mij het middenveld compleet.

vindt trouwens 2 voor de verdediging ook wel genoeg, Poulsen en Viergever zeg ik dan, van RHijn kan denk van der Wiel prima vervangen(indien hij vertrekt)
Dus jij wilt vijf aankopen doen??
Ik snap echt niet waarom zoveel?

Ik zou alleen Narsingh (of een ander op die positie) en verder een vervanger voor Vertonghen..
En het dan daarbij laten. De aankoop Schöne snap ik nl ook niet helemaal..

Bij elke transferperiode hoor je allemaal mensen dat ze bijna een heel nieuw elftal willen kopen.
Mijn vraag: Waarom???
We zijn nu (bijna) voor de tweede keer achter elkaar kampioen met bijna geen fundamentele aankopen
remco k
 remco k - zondag 29 april 2012 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 12:09 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Van Rhijn is dit seizoen veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan v/d Wiel dit seizoen, met van Rhijn is de basis was het veel beter dan nu, zeker verdedigend..
hippy
 hippy - zondag 29 april 2012 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 16:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Van Rhijn is dit seizoen veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan v/d Wiel dit seizoen, met van Rhijn is de basis was het veel beter dan nu, zeker verdedigend..
Eens...ik ben het met je eens...heee remko...ik ben het met je eens....
Kampioenen ole ole
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 april 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 16:34 schreef remco k het volgende:

[..]

haha, grappig dat je dat voor de wedstrijd zei;)
remco k
 remco k - zondag 29 april 2012 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 16:52 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

haha, grappig dat je dat voor de wedstrijd zei;)
???
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 april 2012 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 16:53 schreef remco k het volgende:

[..]

???
Dat van Rhijn veel beter is, maar Van der Wiel liet vanmiddag zien hoe goed hij is.
al heeft van Rhij over het algemeen wel beter gedaan.
maar vind dat Wiel gewoon een goede wedstrijd speelde, voor de winterstop wat minder maar het werd wel steeds beter en ik denk dat hij een goed seizoen had gespeeld als ie niet geblesseerd was geraakt.
remco k
 remco k - zondag 29 april 2012 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 16:56 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dat van Rhijn veel beter is, maar Van der Wiel liet vanmiddag zien hoe goed hij is.
al heeft van Rhij over het algemeen wel beter gedaan.
maar vind dat Wiel gewoon een goede wedstrijd speelde, voor de winterstop wat minder maar het werd wel steeds beter en ik denk dat hij een goed seizoen had gespeeld als ie niet geblesseerd was geraakt.
van der Wiel speelde een uitermate slechte wedstrijd man, hoe kom je erbij dat ie goed was?? Al het gevaar, maar dan ook echt al het gevaar zonder uitzondering kwam van de kant waar v/d Wiel staat te verdedigen, en jij vind dat hij het goed heeft gedaan??? Vergeet ff niet dat verdedigen voor een back nog steeds de 1e en belangrijkste taak is, en dat heeft hij gewoon extreem slecht uitgevoerd..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 april 2012 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 17:07 schreef remco k het volgende:

[..]

van der Wiel speelde een uitermate slechte wedstrijd man, hoe kom je erbij dat ie goed was?? Al het gevaar, maar dan ook echt al het gevaar zonder uitzondering kwam van de kant waar v/d Wiel staat te verdedigen, en jij vind dat hij het goed heeft gedaan??? Vergeet ff niet dat verdedigen voor een back nog steeds de 1e en belangrijkste taak is, en dat heeft hij gewoon extreem slecht uitgevoerd..
als je een penalty veoorzaakt en een goal maakt heb je je aanvallende taak gedaan.
Twente heeft niet zo veel gevaar gebracht een paar ballen de 16 ingeslingerd en die kans van John door een verkeerde ingeschatte bal door Alderweireld.
vergeet niet dat die goal uit een corner kwam en zeker niet Vd Wiel's schuld hij was de gene die het 1e schot blokte.
remco k
 remco k - zondag 29 april 2012 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 17:10 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

als je een penalty veoorzaakt en een goal maakt heb je je aanvallende taak gedaan.
Twente heeft niet zo veel gevaar gebracht een paar ballen de 16 ingeslingerd en die kans van John door een verkeerde ingeschatte bal door Alderweireld.
vergeet niet dat die goal uit een corner kwam en zeker niet Vd Wiel's schuld hij was de gene die het 1e schot blokte.
hij blokte dat schot niet, hij schoot hem in de voeten van Fer, verdedigend werd hij 90 minuten lang omver gelopen door John die daarna op 1 keer na niet veel bijzonders met de bal deed, dat is zijn geluk geweest.

Aanvallend twee goede dingen gedaan, verdedigend niet 1.. Voor mij dus een hele dikke onvoldoende..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 april 2012 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 17:12 schreef remco k het volgende:

[..]

hij blokte dat schot niet, hij schoot hem in de voeten van Fer, verdedigend werd hij 90 minuten lang omver gelopen door John die daarna op 1 keer na niet veel bijzonders met de bal deed, dat is zijn geluk geweest.

Aanvallend twee goede dingen gedaan, verdedigend niet 1.. Voor mij dus een hele dikke onvoldoende..
dan moet je iedereen een onvoldoende geven want hij MOTM
remco k
 remco k - zondag 29 april 2012 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 17:13 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

dan moet je iedereen een onvoldoende geven want hij MOTM
En daar kijk jij serieus na?? Whahahahaha
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 april 2012 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 17:14 schreef remco k het volgende:

[..]

En daar kijk jij serieus na?? Whahahahaha
ja, tuurlijk belangrijkste man van de wedstrijd.
heb weinig 1 op 1 gezien deze wedstrijd tussen John en Wiel alleen een paar keer een steekbal op snelheid
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 14 mei 2012 - 22:25   quote  deeplink  
Misschien Chivu wel ????
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/184977_chivu-geeft-ajax-hoop-op-terugkeer
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 14 mei 2012 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 17:15 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ja, tuurlijk belangrijkste man van de wedstrijd.
heb weinig 1 op 1 gezien deze wedstrijd tussen John en Wiel alleen een paar keer een steekbal op snelheid
Die MOTM via Sidekick worden door mensen zoals jij en ik ingevuld..
Oftewel, maakt iemand de enige doelpunt van de wedstrijd (als voorbeeld), voeren veel mensen hem in als MOTM, niet-kijkend naar de rest van de dingen die hij heeft gedaan.
Oftewel, complete onzin.
Eide
 Eide - maandag 14 mei 2012 - 22:30   quote  deeplink  
Overigens weer ontopic Moisander vs Nuytinck

Heb de laatste weken specifiek op Nuytinck zitten letten. Hij valt me toch wel tegen eigenlijk. Heeft veel domme overtredingen nodig en komt daardoor soms niet goed uit als hij juist wel die kaart moet pakken. Heeft veel talent maar lijkt vooralsnog wat voetbal slimheid tekort te komen.
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - maandag 14 mei 2012 - 22:33   quote  deeplink  
Gouweleeuw!

valt me wel op dat Psv achter Narsingh en Moisander aanzitten
alleen maar omdat Ajax terecht een jeugdspeler van psv overnam

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nuytinck of Moisander? wat vinden jullie?

0.0079360