|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 22:30 schreef Eide het volgende:Overigens weer ontopic Moisander vs Nuytinck Heb de laatste weken specifiek op Nuytinck zitten letten. Hij valt me toch wel tegen eigenlijk. Heeft veel domme overtredingen nodig en komt daardoor soms niet goed uit als hij juist wel die kaart moet pakken. Heeft veel talent maar lijkt vooralsnog wat voetbal slimheid tekort te komen. idd, maar Moisander en Nuytinck zijn in mijn ogen allebei niet goed genoeg.
de beste optie's lijken mij: Chivu, heeft zich in het buitenland bewezen en als hij openstaat voor Ajax. lijkt me dat hij Verthongen goed kan opvolgen Viergever, linksbening en veel talent, zeker beter dan Moisander en Nuytinck alleen nog geen Leiderservaring Donk, is wel rechtsbening maar is toch al 26 jaar en heeft redelijke veel ervaring.
ik vergeet er vast wat, vul die maar aan. Mathijsen mischien een optie? die heeft zeker genoeg ervaring is linksbenig, zie hem alleen niet vaak spelen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 22:33 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:Gouweleeuw! valt me wel op dat Psv achter Narsingh en Moisander aanzitten alleen maar omdat Ajax terecht een jeugdspeler van psv overnam zou goede vervanger Alderweireld zijn, maar ga er niet van uit dat hij ook weggaat. daarbij word Donk al genoemd als opvolger van Alderweireld.
EDIT: en hij heeft onlangs nog zijn contract verlengt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 mei 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 22:36 schreef NatjosFC het volgende:[..] zou goede vervanger Alderweireld zijn, maar ga er niet van uit dat hij ook weggaat. daarbij word Donk al genoemd als opvolger van Alderweireld. EDIT: en hij heeft onlangs nog zijn contract verlengt. Gouweleeuw inplaats van Vertonghen
Aldeweireld speelt dit seizoen gewoon nog bij Ajax zijn opvolger hebben we al in Huis, |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 22:46 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Gouweleeuw inplaats van Vertonghen Aldeweireld speelt dit seizoen gewoon nog bij Ajax zijn opvolger hebben we al in Huis, Gouweleeuw is rechtsbenig jong en dus onervaren, die doet dus aan geen een van de voorwaarden.
dan Viergever: is jong en linksbenig, is ook heel talentvol. die voldoet aan meer voorwaarden en is op dit moment beter en word denk ik ook een betere speler. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 22:50 schreef NatjosFC het volgende:[..] Gouweleeuw is rechtsbenig jong en dus onervaren, die doet dus aan geen een van de voorwaarden. dan Viergever: is jong en linksbenig, is ook heel talentvol. die voldoet aan meer voorwaarden en is op dit moment beter en word denk ik ook een betere speler. Gouweleeuw daar zit veel meer potentie in, en dat is het probleem steeds, als Ajax ze steeds koopt als ze er klaar voor zijn dan hangt er weer een hoog prijskaartje aan vast Viergever goed, maar niet de toekomstige op Ajax verdediger
het ideale plaatje zou zijn Chivu en Gouweleeuw erachter om eraan te wennen om vervolgens over een jaar basiskracht te zijn |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Chivu, daarna Boilesen. En als Blind zich doorontwikkelt maakt ie ook nog een kansje |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 23:03 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Gouweleeuw daar zit veel meer potentie in, en dat is het probleem steeds, als Ajax ze steeds koopt als ze er klaar voor zijn dan hangt er weer een hoog prijskaartje aan vast Viergever goed, maar niet de toekomstige op Ajax verdediger het ideale plaatje zou zijn Chivu en Gouweleeuw erachter om eraan te wennen om vervolgens over een jaar basiskracht te zijn Viergever en Gouweleeuw zijn allebei talenten maar Viergever is op dit moment beter en kan dus een directe vervanger zijn, ook Viergever gaat nog groeien en is dus over een jaar of 3 tot 4 ook nog intressant voor de doorverkoop en vergeet niet dat hij dan waarschijnlijk ook al in het Nederlandse elftal zit.
Gouweleeuw zie ik dan liever volgend jaar komen als opvolger voor Alderweireld(als hij weggaat waar ik niet van uitga), Gouweleeuw heeft laatst zijn contract verlengt en zal daar door NU al een behoorlijk prijskaartje hebben.
maar Chivu boven allebei. |
|
|
|
|
Ron_123
|
|
|
Boularouz is transfevrij en gaat weg bij Stuttgart. Verder is Gouweleeuw van Heerenveen is topverdediger is wording. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Gewoon Chivi en/of viergever halen |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 - 19:12 schreef NatjosFC het volgende:[..] Viergever en Gouweleeuw zijn allebei talenten maar Viergever is op dit moment beter en kan dus een directe vervanger zijn, ook Viergever gaat nog groeien en is dus over een jaar of 3 tot 4 ook nog intressant voor de doorverkoop en vergeet niet dat hij dan waarschijnlijk ook al in het Nederlandse elftal zit. Gouweleeuw zie ik dan liever volgend jaar komen als opvolger voor Alderweireld(als hij weggaat waar ik niet van uitga), Gouweleeuw heeft laatst zijn contract verlengt en zal daar door NU al een behoorlijk prijskaartje hebben. maar Chivu boven allebei. Over Viergever durf ik niks te zeggen, Bij Az goed maar ik kan niet een voorstelling maken hoe hij het zou doen bij Ajax
Gouweleew volgend jaar, Ja nou dan is hij natuurlijk weer wat miljoentjes duurder. Ajax moet eerder kunnen handelen ze handelen de laatste 14 jaar als een Speler de hoofdprijs kost. Ik heb niet nog een jaar nodig van Gouweleeuw om te zien hoe goed hij is.
Chivu die een leermeester kan zijn voor Gouweleeuw zou perfect zijn! Chivu niet altijd blesuren vrij dus Gouweleeuw als vervanger en over een jaar Gouweleeuw als echte basis speler, of hij ontwikkeld zich zo goed dat hij dit jaar zichzelf in de basis speelt
Matthijssen lijkt me ook interresant we hebben ook ervaring nodig. Ooijer is zoooooo erg belangrijk geweest in de kleedkamer daar hebben niet veel mensen weet van !
Ooijer in de technische staf van Ajax zou ik zeer goed vinden!!! Die jongen moeten we binnenbord houden! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik heb het al een aantal keer geroepen maar ik twijfel toch of het halen van een jonge vent wel goed is voor Ajax met het oog op de ontwikkeling van Denswil, Veltman, van Rhijn en Boilesen. Dat zijn allemaal jongens die centraal in de verdediging goed uit de voeten kunnen. Van Rhijn en Boilesen lijken dan een plakje op de flank gevonden te hebben maar ze zijn in de jeugd altijd centrale verdedigers geweest.
Daarom hoop ik op een Chivu, of als 2e optie bijvoorbeeld Boularhouz. Gouweleeuw, Nuytinck, Viergever, allemaal grote talenten maar ik vraag me af of Ajax het op dit moment wel nodig heeft om talent binnen te halen. Laten we liever richten op de routine die de ploeg ook nodig heeft. Let wel, ik ben niet tegen een eventuele komst van die mannen, maar ik heb mijn twijfels bij de noodzaak. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 09:13 schreef Eide het volgende:Ik heb het al een aantal keer geroepen maar ik twijfel toch of het halen van een jonge vent wel goed is voor Ajax met het oog op de ontwikkeling van Denswil, Veltman, van Rhijn en Boilesen. Dat zijn allemaal jongens die centraal in de verdediging goed uit de voeten kunnen. Van Rhijn en Boilesen lijken dan een plakje op de flank gevonden te hebben maar ze zijn in de jeugd altijd centrale verdedigers geweest. Daarom hoop ik op een Chivu, of als 2e optie bijvoorbeeld Boularhouz. Gouweleeuw, Nuytinck, Viergever, allemaal grote talenten maar ik vraag me af of Ajax het op dit moment wel nodig heeft om talent binnen te halen. Laten we liever richten op de routine die de ploeg ook nodig heeft. Let wel, ik ben niet tegen een eventuele komst van die mannen, maar ik heb mijn twijfels bij de noodzaak. ik hoop ook Chivu, die kan dan de leiding nemen van de verdediging en veel mensen sturen, hij kan de jongelingen en Alderweireld nog veel leren. achter Chivu komt dan Denswill gelijk als opvolger. Boilesen zal komen dan als 2e man voor LCV en LB kunnen spelen, dan halen we Poulsen (al heb ik liever Buttner) voor LB.
ook denk ik dat Gouweleeuw een echte topper gaat worden. dus dat geld van Vertonghen, dat hoef je dan niet te investeren omdat Chivu transfervrij is, kunnen we dan gebruiken voor Gouweleeuw. die kan dan als man achter Alderweireld spelen, Gouweleeuw is nu goedkoper als volgend jaar. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 16:48 schreef NatjosFC het volgende:[..] ik hoop ook Chivu, die kan dan de leiding nemen van de verdediging en veel mensen sturen, hij kan de jongelingen en Alderweireld nog veel leren. achter Chivu komt dan Denswill gelijk als opvolger. Boilesen zal komen dan als 2e man voor LCV en LB kunnen spelen, dan halen we Poulsen (al heb ik liever Buttner) voor LB. ook denk ik dat Gouweleeuw een echte topper gaat worden. dus dat geld van Vertonghen, dat hoef je dan niet te investeren omdat Chivu transfervrij is, kunnen we dan gebruiken voor Gouweleeuw. die kan dan als man achter Alderweireld spelen, Gouweleeuw is nu goedkoper als volgend jaar. Net zoals Bas Dost, ik kan soms helemaal gek worden als ik denk dat hij Ajax-speler had kunnen zijn voor geloof ik ongeveer 3 miljoen euro. Echt balen man, maarjah, weinig aan toe doen. Extra reden om Gouweleeuw nu binnen te halen, nu het nog (goedkoop) kan. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 16:54 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Net zoals Bas Dost, ik kan soms helemaal gek worden als ik denk dat hij Ajax-speler had kunnen zijn voor geloof ik ongeveer 3 miljoen euro. Echt balen man, maarjah, weinig aan toe doen. Extra reden om Gouweleeuw nu binnen te halen, nu het nog (goedkoop) kan. ik weet zeker dat Sigi er ook ook 20 a 25 in had geschoten als hij niet geblesseerd was geweest. Sigi is een geweldige spits dat gaat hij volgend jaar bewijzen.
maar jij denkt aan Bas Dost voor 3 miljoen.... denk aan Luuk de Jong toen hij nog voor de graafschap speelde, als we die konden binnenhalen met Siem, hadden we 2 top spelers voor een klein opleidingsvergoeding. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 16:54 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Net zoals Bas Dost, ik kan soms helemaal gek worden als ik denk dat hij Ajax-speler had kunnen zijn voor geloof ik ongeveer 3 miljoen euro. Echt balen man, maarjah, weinig aan toe doen. Extra reden om Gouweleeuw nu binnen te halen, nu het nog (goedkoop) kan. Dit is toch het topic: Nuytink of Moisander ?wat vinden jullie?........... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 09:13 schreef Eide het volgende:Ik heb het al een aantal keer geroepen maar ik twijfel toch of het halen van een jonge vent wel goed is voor Ajax met het oog op de ontwikkeling van Denswil, Veltman, van Rhijn en Boilesen. Dat zijn allemaal jongens die centraal in de verdediging goed uit de voeten kunnen. Van Rhijn en Boilesen lijken dan een plakje op de flank gevonden te hebben maar ze zijn in de jeugd altijd centrale verdedigers geweest. Daarom hoop ik op een Chivu, of als 2e optie bijvoorbeeld Boularhouz. Gouweleeuw, Nuytinck, Viergever, allemaal grote talenten maar ik vraag me af of Ajax het op dit moment wel nodig heeft om talent binnen te halen. Laten we liever richten op de routine die de ploeg ook nodig heeft. Let wel, ik ben niet tegen een eventuele komst van die mannen, maar ik heb mijn twijfels bij de noodzaak. Chivu is noodzakelijk om de jeugd op te leiden...Vertonghen en Ooijer zijn er niet meer om de jeugd aan te sturen...als je C.L. speelt moet je ervaring in het veld hebben staan anders degradeer je naar de E.L. of je ligt er helemaal uit......simple as that.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 22:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Chivu is noodzakelijk om de jeugd op te leiden...Vertonghen en Ooijer zijn er niet meer om de jeugd aan te sturen...als je C.L. speelt moet je ervaring in het veld hebben staan anders degradeer je naar de E.L. of je ligt er helemaal uit......simple as that.... Of je er dan meteen uit ligt weet ik niet maar je hebt gewoon ook ervaring en routine nodig in een ploeg. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Klopt, alleen heb ik liever Viergever erbij, is een hele goede vervanger voor Jan!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 22:52 schreef Ajx het volgende:[..] Klopt, alleen heb ik liever Viergever erbij, is een hele goede vervanger voor Jan!! idd, ik zie toch liever Chivu komen, maar als die niet komt lijkt Viergever of Donk mij de beste optie. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 22:55 schreef NatjosFC het volgende:[..] idd, ik zie toch liever Chivu komen, maar als die niet komt lijkt Viergever of Donk mij de beste optie. Ik zou zeggen Viergever en Chivu, Chivu voor de ervaring en Viergever voor nog een jaartje of 3 als de ervaren man! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 22:55 schreef NatjosFC het volgende:[..] idd, ik zie toch liever Chivu komen, maar als die niet komt lijkt Viergever of Donk mij de beste optie. Ik zou zeggen Viergever en Chivu, Chivu voor de ervaring en Viergever voor nog een jaartje of 3 als de ervaren man! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 22:56 schreef Ajx het volgende:[..] Ik zou zeggen Viergever en Chivu, Chivu voor de ervaring en Viergever voor nog een jaartje of 3 als de ervaren man! over een jaartje of 3 is het de bedoeling dat Denswil het overneemt, vergeet niet dat we ook nog Boilesen hebben, en eventueel Blind die achter Chivu kunnen op de bank zitten. dan halen we een nieuwe LB en dan hebben we Boilesen als 2e LB en LCV, dan kan Denswill over een paar jaar dus Chivu vervangen, en... dan kunnen beter Gouweleeuw nu halen, die kan dan op zijn tijd Alderweireld vervangen of eventueel uit de basis spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 mei 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
teriele
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 april 2012 - 18:08 schreef NatjosFC het volgende:link: http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/228113/De_Boer_moet_kiezen_Moisander_f_Nuytinck.htmlAjax houdt stevig rekening met een vertrek van Jan Vertonghen. De club richt zich met het oog op het nieuwe seizoen dan ook al vroeg op de komst van een nieuwe centrale verdediger. Twee namen zijn serieus in beeld bij de Amsterdammers. De interesse voor AZ-verdediger Niklas Moisander was al even bekend, trainer Frank de Boer laat vrijdag weten dat ook NEC-speler Bram Nuytinck in de belangstelling van Ajax staat. "We zijn geïnteresseerd in Moisander, ook Nuytinck hebben wij interesse voor", zegt De Boer. De trainer wilde verder niet ingaan op speculaties, maar liet wel doorschemeren dat het de één of de ander wordt: "We zullen ze zeker niet allebei aantrekken." De komst van een nieuwe verdediger wordt noodzakelijk geacht omdat de kans groot is dat Vertonghen komende zomer naar een grote Europese competitie vertrekt. Ajax is er vroeg bij. 'We willen niet in paniek raken' "We willen snel klaar zijn, niet dat we op het laatste moment in paniek raken en geforceerd worden om grote bedragen te betalen. Het technisch hart en de directie zijn daar standvastig in. We gaan geen absurde bedragen betalen. We zijn bezig met verschillende scenario's. Als Vertonghen niet vertrekt? Dan hebben we twee hele goede centrale verdedigers." Ajax is dus opzoek naar opvolgers voor Verthongen. wat is jullie mening Moisander of Nuytinck? ik heb Chivu nergens zien terug komen dus ik denk dat het tussen die 2 zal gaan. uit een gerucht heb ik vernomen dat de Boer Moisander wil en Bergkamp/Jonk voor Nuytinck gaan. zelf zeg ik Nuytinck stevige verdediger en wint meer kopduels dan Moisander(bijv. tegen twente won Moisander geen een kopduel). Nuytinck is nog jonger, en is aanvoerder bij Jong nederland. maar heeft veel minder ervaring en leiderskwaliteiten dan Moisander. Nuytinck kan nog uitgroeien tot een echte leider, net als Verthongen, lijkt mij dus de beste. jullie meningen? Arjan Swinkels. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: is al verkocht aan een belgische club, Lierse dacht ik zo.
maar is Sowieso Ajax onwaardig. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Hoe dan ook vind ik het weer oorverdovend stil...
Jammer dat het voor Ajax altijd zo moeilijk is om versterkingen te halen en ik weet dat dit niet alleen aan Ajax zelf ligt.
Wat Jantje betreft zou ik niet opgeven het is 15miljoen of 12 miljoen plus 10% bij doorverkoop in de toekomst..
En anders op laten rotten die kut engelsen!!!
Wat denken ze wel om al het talent hier weg te halen voor een appel en een ei!!!!! M-Frs! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 22:35 schreef NatjosFC het volgende:[..] idd, maar Moisander en Nuytinck zijn in mijn ogen allebei niet goed genoeg. de beste optie's lijken mij: Chivu, heeft zich in het buitenland bewezen en als hij openstaat voor Ajax. lijkt me dat hij Verthongen goed kan opvolgen Viergever, linksbening en veel talent, zeker beter dan Moisander en Nuytinck alleen nog geen Leiderservaring Donk, is wel rechtsbening maar is toch al 26 jaar en heeft redelijke veel ervaring. ik vergeet er vast wat, vul die maar aan. Mathijsen mischien een optie? die heeft zeker genoeg ervaring is linksbenig, zie hem alleen niet vaak spelen. Geen Mathijsen aub de man kan helemaal niet opbouwen en dat moet een must zijn voor Ajax. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 09:06 schreef Stanley het volgende:Hoe dan ook vind ik het weer oorverdovend stil... Jammer dat het voor Ajax altijd zo moeilijk is om versterkingen te halen en ik weet dat dit niet alleen aan Ajax zelf ligt. Wat Jantje betreft zou ik niet opgeven het is 15miljoen of 12 miljoen plus 10% bij doorverkoop in de toekomst.. En anders op laten rotten die kut engelsen!!! Wat denken ze wel om al het talent hier weg te halen voor een appel en een ei!!!!! M-Frs! tis niet stil, Ajax haalt pas een opvolger als Vertonghen weg is.
wat ik wel raar vind is dat Chivu 3 a 4 weken geleden al aan gaf bekend te gaan maken waar hij heen gaat. en het is nu nog steeds niet bekend. |
|
|
|
|
teriele
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 00:40 schreef NatjosFC het volgende:[..] is al verkocht aan een belgische club, Lierse dacht ik zo. maar is Sowieso Ajax onwaardig. Hahaha was een grappie,
Maar het liefst zie ik eigenlijk geen van beide. Nuytinck vind ik maar een trage speler, heeft er weinig tempo inzitten.
Moisander (mooi is anders) Vind ik een goede voetballer, maar geen goede verdediger, veelte veel overtredingen nodig.
Kortom, Chivu zou een droomcenario zijn. Ik hoop dat hij dan voor een miljoen per jaar wil spelen. Anders zie ik hem niet komen als hij een salaris van 2 miljoen of meer gaat vragen.
Mijn eerste keus voor Vertonghen's positie is dus Chivu, daarna Moisander en dan Nuytinck. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 16:47 schreef teriele het volgende:[..] Hahaha was een grappie, Maar het liefst zie ik eigenlijk geen van beide. Nuytinck vind ik maar een trage speler, heeft er weinig tempo inzitten. Moisander (mooi is anders) Vind ik een goede voetballer, maar geen goede verdediger, veelte veel overtredingen nodig. Kortom, Chivu zou een droomcenario zijn. Ik hoop dat hij dan voor een miljoen per jaar wil spelen. Anders zie ik hem niet komen als hij een salaris van 2 miljoen of meer gaat vragen. Mijn eerste keus voor Vertonghen's positie is dus Chivu, daarna Moisander en dan Nuytinck. Chivu lijkt mij ook de beste keuse, Donk vind ik ook een goede, zit nu veel strijd in die jongen want hij zal zich in nederland toch willen bewijzen. hij is nu 26 dus heeft ook al wel redelijk veel ervaring. (voor iedereen die gaat zeuren: Ik weet dat hij rechtsbenig is, maar ik zie het probleem daar niet echt van in.) Viergever is nog Jong en kunnen we ook nog doorverkopen dus dat lijkt me ook een goede optie.
Moisander vind ik simpel weg niet goed genoeg en Nuytinck moet eigenlijk nog leren verdedigen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Na Chivu komt Viergever op de 2e plaats..... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: vind jij dat, of Ajax? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: na chivu komt moisander. dan nuytink en dan eventueel viergever;) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 16:56 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] na chivu komt moisander. dan nuytink en dan eventueel viergever;) weet niet of Nuytinck nog een optie is. vind het zelf niet naar de wedstrijden die ik van hem heb gezien. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 17:20 schreef NatjosFC het volgende:[..] ik weet zeker dat Sigi er ook ook 20 a 25 in had geschoten als hij niet geblesseerd was geweest. Sigi is een geweldige spits dat gaat hij volgend jaar bewijzen. maar jij denkt aan Bas Dost voor 3 miljoen.... denk aan Luuk de Jong toen hij nog voor de graafschap speelde, als we die konden binnenhalen met Siem, hadden we 2 top spelers voor een klein opleidingsvergoeding. Weinig aan toe te voegen :). Als Siggi niet teveel geblesseerd is wordt hij gewoon topscorer van onze competitie. Tjah, Bas Dost voor 3 miljoen, in het verleden is hij ook wel eens aangeboden door een oud-ajacied, ik ben zn naam ff kwijt, toen hij nog bij FC Emmen speelde. Verhaal de Jong, heb je gelijk in. Zo zijn er wel meer ;). Als we ook kijken wat we in het verleden weg hebben gestuurd en hoe die jongens zich herpakt hebben, echt zonde, Maarjah, zoiets weet je niet van tevoren. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 17:00 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Weinig aan toe te voegen :). Als Siggi niet teveel geblesseerd is wordt hij gewoon topscorer van onze competitie. Tjah, Bas Dost voor 3 miljoen, in het verleden is hij ook wel eens aangeboden door een oud-ajacied, ik ben zn naam ff kwijt, toen hij nog bij FC Emmen speelde. Verhaal de Jong, heb je gelijk in. Zo zijn er wel meer ;). Als we ook kijken wat we in het verleden weg hebben gestuurd en hoe die jongens zich herpakt hebben, echt zonde, Maarjah, zoiets weet je niet van tevoren. tja, kijk hoeveel clubs we te slim af zijn geweest met Ibrahimovic. |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: er zitten al veel clubs achter hem aan dacht ik zo, Milan en Juventus. maar ook een aantal clubs uit Engeland en Spanje. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 16:51 schreef NatjosFC het volgende:[..] Chivu lijkt mij ook de beste keuse, Donk vind ik ook een goede, zit nu veel strijd in die jongen want hij zal zich in nederland toch willen bewijzen. hij is nu 26 dus heeft ook al wel redelijk veel ervaring. (voor iedereen die gaat zeuren: Ik weet dat hij rechtsbenig is, maar ik zie het probleem daar niet echt van in.) Viergever is nog Jong en kunnen we ook nog doorverkopen dus dat lijkt me ook een goede optie. Moisander vind ik simpel weg niet goed genoeg en Nuytinck moet eigenlijk nog leren verdedigen. chivu is een goede keuze, maar wel met een jongeling erbij. zolang kan chivu niet meer mee. en dost kan naar veel grotere clubs en die haal je niet als 2de spits en sigi is geen 2de spits. wat een onzin |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 17:00 schreef NatjosFC het volgende:[..] weet niet of Nuytinck nog een optie is. vind het zelf niet naar de wedstrijden die ik van hem heb gezien. nuytink is zeker een optie. man die gozer kan voor zn leeftijd al heel veel. wrdt een grote denk ik! je moet vaker naar een wedstrijd kijken en dan op een speler letten. ik heb 4 wedstrijden van NEC gezien en alleen maar op nuytink gelet. dan kan je oordelen. anders niet! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 17:00 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Weinig aan toe te voegen :). Als Siggi niet teveel geblesseerd is wordt hij gewoon topscorer van onze competitie. Tjah, Bas Dost voor 3 miljoen, in het verleden is hij ook wel eens aangeboden door een oud-ajacied, ik ben zn naam ff kwijt, toen hij nog bij FC Emmen speelde. Verhaal de Jong, heb je gelijk in. Zo zijn er wel meer ;). Als we ook kijken wat we in het verleden weg hebben gestuurd en hoe die jongens zich herpakt hebben, echt zonde, Maarjah, zoiets weet je niet van tevoren. nee maar het zegt genoeg. een keer een speler terugkopen kan. maar gebeurd wel vaak. en types als bas dost en luuk de jong komen niet als 2de spits |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: toen werdt er gescout. kijk maar naar spelers als maxwell, pienaar enzo. waarom kan groningen en heerenveen altijd grandioos goed scouten in scandinavie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 18:17 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] toen werdt er gescout. kijk maar naar spelers als maxwell, pienaar enzo. waarom kan groningen en heerenveen altijd grandioos goed scouten in scandinavie maxwell is getipt door een nederlander in die tijd die daar de a1 trainde heeft in die tijd ook maicon (inter) maar die vond ajax toen te slecht en pienaar komt van capetown |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 19:11 schreef ajaxfan lol het volgende:[..] maxwell is getipt door een nederlander in die tijd die daar de a1 trainde heeft in die tijd ook maicon (inter) maar die vond ajax toen te slecht en pienaar komt van capetown klopt. maar toen werden spelers gewoon gekocht. zonder 5 keer te twijfelen of ze wel goed zat waren |
|
|
|
|
teriele
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 16:51 schreef NatjosFC het volgende:[..] Chivu lijkt mij ook de beste keuse, Donk vind ik ook een goede, zit nu veel strijd in die jongen want hij zal zich in nederland toch willen bewijzen. hij is nu 26 dus heeft ook al wel redelijk veel ervaring. (voor iedereen die gaat zeuren: Ik weet dat hij rechtsbenig is, maar ik zie het probleem daar niet echt van in.) Viergever is nog Jong en kunnen we ook nog doorverkopen dus dat lijkt me ook een goede optie. Moisander vind ik simpel weg niet goed genoeg en Nuytinck moet eigenlijk nog leren verdedigen. Mij maakt het eigenlijk ook niet zoveel uit, of je op de CV positie twee rechtsbenige spelers hebt of twee linksbenige. Zolang je maar goed kan opbouwen en inschuiven om een extra man te creeren op het middenveld. Daarom ben ik ook eigenlijk tegen een eventuele komst van Douglas, Waar de Boer intresse in had. Praten we in verdedigend opzicht, dan kan Douglas goed een man uitschakelen, Maar als we het over voetballend vermogen hebben. doet hij zwaar onder voor Vertonghen. Over Donk kan ik eigenlijk niet oordelen, omdat ik hem zelden tot nooit zie spelen. (En omdat ik Belgisch voetbal geen ruk aan vind)
Mocht Chivu niet komen, zou ik Mathijssen is aan de jas trekken. Vraagt waarschijnlijk ook veel salaris, maar brengt een enorme brok ervaring mee. Lijkt me wel handig met al die jonge jongens.
Er moet in ieder geval een man met ervaring staan. En dan het liefst met internationale ervaring. Nog zo'n jonge gast erbij, kan eigenlijk niet. Je hebt dan geen leider achterin.
Die Mitchell Dijks, is dat echt een goede speler? Ik zag laatst een foto van hem. Die gast is lang zeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 19:18 schreef teriele het volgende:[..] Mij maakt het eigenlijk ook niet zoveel uit, of je op de CV positie twee rechtsbenige spelers hebt of twee linksbenige. Zolang je maar goed kan opbouwen en inschuiven om een extra man te creeren op het middenveld. Daarom ben ik ook eigenlijk tegen een eventuele komst van Douglas, Waar de Boer intresse in had. Praten we in verdedigend opzicht, dan kan Douglas goed een man uitschakelen, Maar als we het over voetballend vermogen hebben. doet hij zwaar onder voor Vertonghen. Over Donk kan ik eigenlijk niet oordelen, omdat ik hem zelden tot nooit zie spelen. (En omdat ik Belgisch voetbal geen ruk aan vind) Mocht Chivu niet komen, zou ik Mathijssen is aan de jas trekken. Vraagt waarschijnlijk ook veel salaris, maar brengt een enorme brok ervaring mee. Lijkt me wel handig met al die jonge jongens. Er moet in ieder geval een man met ervaring staan. En dan het liefst met internationale ervaring. Nog zo'n jonge gast erbij, kan eigenlijk niet. Je hebt dan geen leider achterin. Die Mitchell Dijks, is dat echt een goede speler? Ik zag laatst een foto van hem. Die gast is lang zeg. over donk kan ik maar een ding zeggen, nooit halen! pakt zoveel lompe kaarten! en is lomp in zn spel! daarbij wat jij zegt over douglas. opzich is het niet zo erg dat hij opbouwend wat minder is. maar dan moet de andere CV het doen. en dan kan alderweireld niet dus ben dat wel met je eens, mathijssen vind ik echt helemaal niets meer. misschien ook iemand voor hooguit een jaar. zoals jij zegt. die gast kost teveel.
die kalas en kashia van vitesse zijn ook wel gruwelijk goed vind ik |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De Boer wilt in 1e instantie Chivu daarna Moisander... waarom?? Heel eenvoudig hij wilt een ervaren centrale verdediger... Waardoor?? Omdat hij 2 ervaren centrale verdedigers mist... Wie dan?? Ooijer en Vertonghen... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 - 22:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:De Boer wilt in 1e instantie Chivu daarna Moisander... waarom?? Heel eenvoudig hij wilt een ervaren centrale verdediger... Waardoor?? Omdat hij 2 ervaren centrale verdedigers mist... Wie dan?? Ooijer en Vertonghen... hehe iemand die het snapt. maar wij snappen mekaar altijd |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zeker te weten brabootjuhhhh....even een vraagje aan jou want jij bent goed op de hoogte van de belgische competitie...dus misschien ook wel van de duitse competitie.... Is Santana van Dortmund iets voor ons ? Hij komt daar op het tweede plan...jammer is wel dat hij een braziliaan is...heb ergens gelezen dat frank niet graag met brazilianen werkt...maar ken jij hem...zoja is hij in staat om jan Vertonghen te vervangen ???? http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/236307/Santana_twijfelt_over_toekomst_bij_Dortmund.html |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: en of ik hem ken!! jij zegt het al, frank werkt niet graag met brazilianen en dat is niet voor niets. kijk enkel en alleen afonso alves en reis maar! persoonlijk vind ik hem niet goed genoeg. maar dat ben ik! ik zou toch voor een chivu of douglas gaan brabo! |
|
|
|