BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nuytinck of Moisander? wat vinden jullie?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Gruber
 Gruber - dinsdag 22 mei 2012 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 09:47 schreef nora het volgende:
Clubliefde moet je gewoon vergeten het zijn allemaal profs en die moeten het in 10 tot 15 jaar verdienen,je ziet het aan alle spelers die beloven dat ze terug komen,een enkele komt terug op een leeftijd dat ze eigenlijk nergens meer aan de bak komen of meer op de bank zullen zitten als zullen spelen of ze komen terug om na een jaar in de techn.staf te komen,maar ook Chivu komt gewoon niet terug gaat voor 3 miljoen per jaar in turkeye voetballen.
Nora ook na de professionele carriere van een voetballer komt er nog zat geld binnen. Ten minste als de voetballer het een beetje slim aanpakt. Tijdens hun loopbaan verdiend een speler als Chivu vele miljoenen. Het is niet dat hij over 4 jaar niks meer verdiend. Kijk maar naar hoeveel spelers coach, analyticus, gastspreker, eigen bedrijf of in onroerend goed gaat. Die mannen hebben een bankrekening met 10 miljoen plus! Daar moet je echt heel hard je best voor doen wil je dat opmaken. Dan kan je toch voor 2 miljoen per jaar (enig idee hoeveel geld dat is...???) bij de club komen spelen waaraan je zoveel te danken hebt...? En dat al helemaal als je beloftes maakt om na een periode in 'buitenlandes' competities terug te keren. Doe die belofte dan ook niet! Natuurlijk valt er iets voor te zeggen dat je naar een club gaat waar je het meest kan verdienen. Maar wordt alleen zelf beetje gestoord van al die spelers die maar roepen dat ze zeker terug keren bij een club in Nederland. Waarom dan dat soort uitspraken doen, als je niet man genoeg bent om je uitspraken na te komen..? Kijk nu zo'n guidetti die schreeuwt nu al dat hij zeker terug komt... Waarom moet hij dat zeggen? Om supporters nu een lekker gevoel te geven, om hun vervolgens over tig jaar van achteren te nemen..?

Het is te hopen dat Johnny zich aan z'n woord houdt...
Stanley
 Stanley - dinsdag 22 mei 2012 - 11:05   quote  deeplink  
Gruber, je bent nog lief voor die spelers die dat roepen. Jij denkt dat zij het doen om de supporters een goed gevoel te geven... Not!

De enige reden dat ze dat doen is om zich populair te maken en te houden bij de supporters van de betreffende club. Ze zijn gewend om toegejuicht te worden en stiekum van binnen kicken ze daar wel op en met dit soort uitspraken willen ze dat in stand houden.

Hiervan ben ik 100% overtuigd!
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 22 mei 2012 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 10:26 schreef Gruber het volgende:

[..]

Nora ook na de professionele carriere van een voetballer komt er nog zat geld binnen. Ten minste als de voetballer het een beetje slim aanpakt. Tijdens hun loopbaan verdiend een speler als Chivu vele miljoenen. Het is niet dat hij over 4 jaar niks meer verdiend. Kijk maar naar hoeveel spelers coach, analyticus, gastspreker, eigen bedrijf of in onroerend goed gaat. Die mannen hebben een bankrekening met 10 miljoen plus! Daar moet je echt heel hard je best voor doen wil je dat opmaken. Dan kan je toch voor 2 miljoen per jaar (enig idee hoeveel geld dat is...???) bij de club komen spelen waaraan je zoveel te danken hebt...? En dat al helemaal als je beloftes maakt om na een periode in 'buitenlandes' competities terug te keren. Doe die belofte dan ook niet! Natuurlijk valt er iets voor te zeggen dat je naar een club gaat waar je het meest kan verdienen. Maar wordt alleen zelf beetje gestoord van al die spelers die maar roepen dat ze zeker terug keren bij een club in Nederland. Waarom dan dat soort uitspraken doen, als je niet man genoeg bent om je uitspraken na te komen..? Kijk nu zo'n guidetti die schreeuwt nu al dat hij zeker terug komt... Waarom moet hij dat zeggen? Om supporters nu een lekker gevoel te geven, om hun vervolgens over tig jaar van achteren te nemen..?

Het is te hopen dat Johnny zich aan z'n woord houdt...
Johny houd zijn woord wel,
hij komt terug als hij helemaal versleten is, of na zijn carriere-.-'
wat hebben we dan nog aan hem? HELEMAAL NIKS.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 mei 2012 - 08:37   quote  deeplink  
Chivu maakt in enkele dagen zijn beslissing wordt er gemeld, zelf denk ik dat hij het weer vooruit schuift.

maar als hij weggaat bij Inter, komt hopelijk naar Ajax:)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 23 mei 2012 - 21:56   quote  deeplink  
Jongens, het is heel simpel!! Chivu komt niet naar Ajax! Nu niet, over 1 jaar niet, nooit niet!!! Die gasten kunnen ergens anders bakken met geld verdienen en clubliefde bestaat al jaren niet meer!! Spelers roepen enkel dat ze ooit nog terugkeren om te slijmen bij de supporters! Het geloof daarin ben ik nu wel een beetje kwijt!! Rijkaard, Litmanen en Davids!! Die spelers kwamen nog terug! De 1 uiteindelijk met succes, de ander met iets minder prijzen!! Maar laten we kijken naar andere opties!! Als Chivu namelijk zo graag had teruggekeerd, had hij dat direct na afloop van zijn contract moeten roepen en doen en niet nog allerlei opties moeten openlaten!!!
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 mei 2012 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 21:56 schreef amsterdammer113 het volgende:
Jongens, het is heel simpel!! Chivu komt niet naar Ajax! Nu niet, over 1 jaar niet, nooit niet!!! Die gasten kunnen ergens anders bakken met geld verdienen en clubliefde bestaat al jaren niet meer!! Spelers roepen enkel dat ze ooit nog terugkeren om te slijmen bij de supporters! Het geloof daarin ben ik nu wel een beetje kwijt!! Rijkaard, Litmanen en Davids!! Die spelers kwamen nog terug! De 1 uiteindelijk met succes, de ander met iets minder prijzen!! Maar laten we kijken naar andere opties!! Als Chivu namelijk zo graag had teruggekeerd, had hij dat direct na afloop van zijn contract moeten roepen en doen en niet nog allerlei opties moeten openlaten!!!
ben het geloof in hem ook een beetje kwijt... maar ik hoop wel op hem.

en heb heel veel hoop op wat Jack zei.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 23 mei 2012 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 22:01 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ben het geloof in hem ook een beetje kwijt... maar ik hoop wel op hem.

en heb heel veel hoop op wat Jack zei.
Hopen leg ik in de wc!!! Maar ben het geloof niet enkel in hem kwijtgeraakt, maar in alle spelers die roepen dat ze nog wel terugkeren!! Pfffffffffffffffffffff hoevaak hebben we dat riedeltje al gehoord!!
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 mei 2012 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 22:13 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hopen leg ik in de wc!!! Maar ben het geloof niet enkel in hem kwijtgeraakt, maar in alle spelers die roepen dat ze nog wel terugkeren!! Pfffffffffffffffffffff hoevaak hebben we dat riedeltje al gehoord!!
zoals Heitinga en VdVaart?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 mei 2012 door NatjosFC --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 23 mei 2012 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 22:19 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

zoals Heitinga en VdVaart?
Ach, denk dat je nog wel een aantal namen kan opnoemen hoor!! Huntelaar en Suarez bijvoorbeeld!! Uiteindelijk zullen er vast wel een keer een paar terugkeren, maar de meesten zien het geld in de ogen! En ik kan ze geeneens ongelijk geven!
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 24 mei 2012 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 22:27 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ach, denk dat je nog wel een aantal namen kan opnoemen hoor!! Huntelaar en Suarez bijvoorbeeld!! Uiteindelijk zullen er vast wel een keer een paar terugkeren, maar de meesten zien het geld in de ogen! En ik kan ze geeneens ongelijk geven!
tja, het geld...
maar ze hadden ook gewoon kunnen blijven dan waren ze ook gewoon financieel onafhankelijk geworden. zeker omdat ze na hun carriere ook nog genoeg zullen verdienen.
remco k
 remco k - donderdag 24 mei 2012 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2012 - 22:27 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ongelijk zeker niet inderdaad, maar ze moeten echt hun muil eens leren houden over dat terugkomen..
teriele
 teriele - donderdag 24 mei 2012 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 mei 2012 - 18:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Ongelijk zeker niet inderdaad, maar ze moeten echt hun muil eens leren houden over dat terugkomen..
Klopt, altijd die mooie praatjes om zeker weer terug te keren. Gek word je ervan. Alhoewel ik het idee heb, dat ik een Heitinga en Van der Vaart nog wel zie terug komen.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 24 mei 2012 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 mei 2012 - 18:33 schreef teriele het volgende:

[..]

Klopt, altijd die mooie praatjes om zeker weer terug te keren. Gek word je ervan. Alhoewel ik het idee heb, dat ik een Heitinga en Van der Vaart nog wel zie terug komen.
eens, als ze 36 a 37 zijn mischien, die lui gaan ook gewoon voort geld hoor.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 24 mei 2012 - 20:21   quote  deeplink  
geen van beiden...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 mei 2012 - 20:23   quote  deeplink  
heren....waarom denken jullie waarom het zolang duurt dat Chivu een beslissing neemt over zijn toekomst ????....heel eenvoudig omdat Ajax met hem een compromis heeft gesloten....alleen als Vertonghen verkocht is Ajax bereid Chivu aan te stellen voor een vorstelijk salaris....het moet alleen niet te lang gaan duren met Jantje...
Let maar op binnen 24 uur zodra Jan getekend heeft halen ze Chivu of....wat dat kan natuurlijk ook.....Moisander....maar mijn hoop is Chivu....
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 24 mei 2012 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 mei 2012 - 18:24 schreef remco k het volgende:

[..]

IK denk dat ze het op dat moment echt menen, maar net zoals je weggaat bij je werkgever en zecht dat je een keertje langkomt, dan gebeurt dat ook niet, omdat de mensen met wie je toe werkte er niet mee zijn. Over 6 jaar is alles anders en ook hun gedachte gang om terug te keren. Ik vind dat niet zo erg. Ik zie liever nieuwe top talenten.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 24 mei 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 mei 2012 - 20:23 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

IK denk dat ze het op dat moment echt menen, maar net zoals je weggaat bij je werkgever en zecht dat je een keertje langkomt, dan gebeurt dat ook niet, omdat de mensen met wie je toe werkte er niet mee zijn. Over 6 jaar is alles anders en ook hun gedachte gang om terug te keren. Ik vind dat niet zo erg. Ik zie liever nieuwe top talenten.
gedeeltelijk eens, je moet net als bij Basel de toptalenten combineren met de spelers die terugkeren dan krijg je een echt goed elftal, aangezien Ajax betere spelers oud spelers in het buitenland heeft en ook grotere talenten denk ik dat we dan Nog een veel beter elftal krijgen dan Basel nu heeft, al kunnen we daar nu ook wel mee concureren denk ik.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 mei 2012 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 mei 2012 - 20:23 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik ook...wat geweest is...is geweest...

Ahummmm uhhhhh op Seedorf....Heitinga...De Zeeuw....Stekelenburg.... Maduro...Huntelaar...Suarez...en Jan Vertonghen na dan....hahahahahaha
joey
 joey - zondag 27 mei 2012 - 15:35   quote  deeplink  
Als ik zou moeten kiezen tussen Nuytinck en Moisander dan word het ntuurlijk gelijk de tweede!! Nuytinck vind ik helemaal nikS!!!
Maar is MAduro niete en optie voor ajax? We spelen wel gewoon weer CL, dus voor Maduro aantrekkelijk. http://www.soccernews.nl/news/156991/Transfervrije_Maduro_kiest_voor_grote_geld_en_zoekt_De_Zeeuw_op_in_Rusland
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 27 mei 2012 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 15:35 schreef joey het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen Nuytinck en Moisander dan word het ntuurlijk gelijk de tweede!! Nuytinck vind ik helemaal nikS!!!
Maar is MAduro niete en optie voor ajax? We spelen wel gewoon weer CL, dus voor Maduro aantrekkelijk. http://www.soccernews.nl/news/156991/Transfervrije_Maduro_kiest_voor_grote_geld_en_zoekt_De_Zeeuw_op_in_Rusland
Beargumenteer eens waarom je Nuytinck niets vind?

Als antwoord op je idee om Maduro terug te halen verwijs ik je naar de link die je er zelf bij hebt gezet: Maduro kiest voor grote geld en gaat naar Rusland. Dan hoeft dat nog niet eens waarheid te zijn, maar Maduro zal eerst willen cashen in het buitenland en zal op deze leeftijd echt nog niet teruggaan naar Ajax, dus Maduro kun je van je lijstje schrappen.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 27 mei 2012 - 15:49   quote  deeplink  
We hebben hier natuurlijk nog geen idee wie er nu als vervanger wordt gehaald als Vertonghen morgen of overmorgen voor 12,6 miljoen naar Tottenham gaat? Of heeft De Boer ondertussen een uitspraak gedaan? Ik zie het liefste Chivu komen + een jongen als Nuytinck of Gouweleeuw, maar ben bang dat het Moisander in zn uppie wordt.
joey
 joey - zondag 27 mei 2012 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 15:44 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Beargumenteer eens waarom je Nuytinck niets vind?

Als antwoord op je idee om Maduro terug te halen verwijs ik je naar de link die je er zelf bij hebt gezet: Maduro kiest voor grote geld en gaat naar Rusland. Dan hoeft dat nog niet eens waarheid te zijn, maar Maduro zal eerst willen cashen in het buitenland en zal op deze leeftijd echt nog niet teruggaan naar Ajax, dus Maduro kun je van je lijstje schrappen.
Jij bent de zakenwaarnemer van MAduro? Of kun je in zijn kop kijken!? Hoe weet je dat nou man? Ik denk dat er serieus een kans is dat hij meer ziet in ajaxd dan spartak moskou.. ik bedoel hij gaat nou ookniet naar een topclub! En of hij voor het geld kiest. Dit bericht is een gerucht, staat nog niet vast, dus het enige nuttige aan informatie wat ik eruit haal is dat hij transfervrij is!

Nuytinck vind ik simpelweg het niveau van ajax niet aankunnen. Lompe speler. PAst niet in het ajax systeem denk ik.. Dus vind ik het geen waardige vervanger voor Vertonghen. Moisander vind ik beter. Maar ook hij zou zich moeten aanpassen, loopt minder naar voren enzo! (Wat juist een grote kracht van vertonghen was!)
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 mei 2012 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 15:56 schreef joey het volgende:

[..]

Jij bent de zakenwaarnemer van MAduro? Of kun je in zijn kop kijken!? Hoe weet je dat nou man? Ik denk dat er serieus een kans is dat hij meer ziet in ajaxd dan spartak moskou.. ik bedoel hij gaat nou ookniet naar een topclub! En of hij voor het geld kiest. Dit bericht is een gerucht, staat nog niet vast, dus het enige nuttige aan informatie wat ik eruit haal is dat hij transfervrij is!

Nuytinck vind ik simpelweg het niveau van ajax niet aankunnen. Lompe speler. PAst niet in het ajax systeem denk ik.. Dus vind ik het geen waardige vervanger voor Vertonghen. Moisander vind ik beter. Maar ook hij zou zich moeten aanpassen, loopt minder naar voren enzo! (Wat juist een grote kracht van vertonghen was!)
Moisander is te slecht in de lucht, heb jij bijv. Az Twente gezien. toen won Moisander geen een kopduel van Luuk de Jong. dat mag niet als Ajax verdediger dus die kan het niveau gewoon niet aan.
Nuytinck daar in tegen is nog Jong en kan wel goed koppen en verdedigen hij is nog wat lomp maar dat hoort bij de leeftijd..
joey
 joey - zondag 27 mei 2012 - 16:08   quote  deeplink  
Ik heb liever een goede verdediger die leert koppen, dan een lompe verdediger die naar mijn mening dat lompe niet eraf slijt!
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 27 mei 2012 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 15:56 schreef joey het volgende:

[..]

Ik ben niet de zaakwaarnemer van Maduro xd, had ik graag gewild maar ik heb een andere mooie baan ;). Meestal is het zo dat voetballers eerst willen cashen voordat ze teruggaan naar hun jeugdclub zoals in dit geval Ajax.
joey
 joey - zondag 27 mei 2012 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 16:45 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Ik ben niet de zaakwaarnemer van Maduro xd, had ik graag gewild maar ik heb een andere mooie baan ;). Meestal is het zo dat voetballers eerst willen cashen voordat ze teruggaan naar hun jeugdclub zoals in dit geval Ajax.
Maar de voetballerij is een rare wereld!;-) Mijn vraag aan het begin was niet of je denkt dat hij wel/niet komt. Maar of het een goede aankoop zou zijn.:)
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 mei 2012 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 16:58 schreef joey het volgende:

[..]

Maar de voetballerij is een rare wereld!;-) Mijn vraag aan het begin was niet of je denkt dat hij wel/niet komt. Maar of het een goede aankoop zou zijn.:)
Nejmanja Vidic zou ook een goede aankoop. maar die komt ook niet ;)
joey
 joey - zondag 27 mei 2012 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 17:15 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Nejmanja Vidic zou ook een goede aankoop. maar die komt ook niet ;)
Och jezus..jou niveau is nu al zo laag, dat ik geen eens verder met jou in discussie ga man! x'D Ga je dat zeggen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 mei 2012 door joey --
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 27 mei 2012 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 17:22 schreef joey het volgende:

[..]

Och jezus..jou niveau is nu al zo laag, dat ik geen eens verder met jou in discussie ga man! x'D Ga je dat zeggen..
Zit misschien toch een kern van waarheid in ;). Tuurlijk zou Maduro wat aan Ajax toevoegen maar is net als Vidic nagenoeg onhaalbaar.
joey
 joey - zondag 27 mei 2012 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 18:05 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Zit misschien toch een kern van waarheid in ;). Tuurlijk zou Maduro wat aan Ajax toevoegen maar is net als Vidic nagenoeg onhaalbaar.
Ik vind MAduro niet Onhaalbaar..
En de vergelijking tussen Maduro en Vidic vind ik al helemaal misoplaatst! x'D
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 27 mei 2012 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 18:11 schreef joey het volgende:

[..]

Ik vind MAduro niet Onhaalbaar..
En de vergelijking tussen Maduro en Vidic vind ik al helemaal misoplaatst! x'D
Ik denk dat de Boer Hedwiges Maduro wel onhaalbaar vind. Jah owkee, er zit natuurlijk een hele lading sarcasme achter de opmerking van Natjos, maar ik geef hem wel gelijk. Maduro krijg je niet, hoe graag je ook wil. De tijd van echte clubliefde zoals Sjaak Swart, Abe Lenstra etc. ligt al even achter ons en als je Maduro wilt halen moet je hem een salaris geven wat ver boven ons plafond ligt. Frank kan hem bellen maar is gewoon nutteloos.
joey
 joey - zondag 27 mei 2012 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 18:15 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Ik denk dat de Boer Hedwiges Maduro wel onhaalbaar vind. Jah owkee, er zit natuurlijk een hele lading sarcasme achter de opmerking van Natjos, maar ik geef hem wel gelijk. Maduro krijg je niet, hoe graag je ook wil. De tijd van echte clubliefde zoals Sjaak Swart, Abe Lenstra etc. ligt al even achter ons en als je Maduro wilt halen moet je hem een salaris geven wat ver boven ons plafond ligt. Frank kan hem bellen maar is gewoon nutteloos.
Waarom zou Chivu wel haalbaar zijn? Die wilt ook gewoon een mooi salaris hebben hoor!;-) Maar okee.. Dan word het wsl Moisander.. Prima keuze lijkt mij zo..
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 27 mei 2012 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 18:22 schreef joey het volgende:

[..]

Waarom zou Chivu wel haalbaar zijn? Die wilt ook gewoon een mooi salaris hebben hoor!;-) Maar okee.. Dan word het wsl Moisander.. Prima keuze lijkt mij zo..
Chivu is 31, Maduro is 27, dat scheelt ook nog wel. Maduro heeft nog kansen genoeg, Chivu stopt over niet al te lange tijd. Het is stukken reƫler dat Chivu komt dan Maduro.
joey
 joey - zondag 27 mei 2012 - 18:28   quote  deeplink  
Dat klopt, maar nogsteeds niet realistisch. 31, betekent dat hij nog zeker 3 a 4 jaar heeft! Dus, die zal gewoon voor een hoger salaris voetballen bij de kampioeen van turkije ofzow! Let maar op!;-)
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 27 mei 2012 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 18:28 schreef joey het volgende:
Dat klopt, maar nogsteeds niet realistisch. 31, betekent dat hij nog zeker 3 a 4 jaar heeft! Dus, die zal gewoon voor een hoger salaris voetballen bij de kampioeen van turkije ofzow! Let maar op!;-)
Die kans is groot ;)
joey
 joey - zondag 27 mei 2012 - 18:45   quote  deeplink  
Naast Moisander en Nuytinck nog een goede?
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 27 mei 2012 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 18:45 schreef joey het volgende:
Naast Moisander en Nuytinck nog een goede?
Ik zou persoonlijk voor een toptalent gaan. Mensen die ik aandraag zijn: Gouweleeuw en van Dijk (FC Groningen), ookal is Nuytinck voor mij de allerbeste optie.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 mei 2012 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 17:22 schreef joey het volgende:

[..]

je mist het punt.
jij roept Maduro, het gaat er niet om of je vind dat hij onhaalbaar is, maar hij IS simpelweg onhaalbaar.
ik zeg Vidic, dat zou een versterking zijn maar die IS ook onhaalbaar.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 mei 2012 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 18:22 schreef joey het volgende:

[..]

Moisander is verdedigend te zwak, en zeker in de lucht.
met Moisander de CL lijkt mij veel te zwak.
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 27 mei 2012 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 19:13 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Moisander is verdedigend te zwak, en zeker in de lucht.
met Moisander de CL lijkt mij veel te zwak.
Mee eens kerel ;). Ik hoop dat Frankie dat ook ziet.
joey
 joey - zondag 27 mei 2012 - 19:21   quote  deeplink  
Geef mij maar een betere optie..Cl waardig!
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 27 mei 2012 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 19:21 schreef joey het volgende:
Tjaah, daar zeg je wat. Is een moeilijke opdracht. Ik hoop op Chivu met talent erachter maar ben bang dat het gwn Moisander gaat worden. Ik hoop dat Niklas verrast!
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 27 mei 2012 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 20:05 schreef dutchajaxmen het volgende:

[..]

Tjaah, daar zeg je wat. Is een moeilijke opdracht. Ik hoop op Chivu met talent erachter maar ben bang dat het gwn Moisander gaat worden. Ik hoop dat Niklas verrast!
Haha, je eigen ding quoten xd. Ach weten jullie, ik had toendertijd ook veel liever Matavz naar Ajax zien gaan dan Sigthorson en nu ben ik blij dat het zow is gegaan, ook al weet ik zeker dat Matavz bij Ajax wel zou slagen, omdat wij geen man vd kampioenswedstrijd hebben die alleen maar voor eigen succes gaat. Ik vertrouw erop dat de juiste verdediger wordt aangekocht en dat deze een succes wordt ;).
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 mei 2012 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 19:21 schreef joey het volgende:
Chivu..
Granqvist..
Kashia..
Viergever..

zijn allemaal stuk voor stuk beter verdedigers dan Moisander.
joey
 joey - zondag 27 mei 2012 - 20:38   quote  deeplink  
Laatste twee zijn haalbaar..
Maaar niet veel beter hoor..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 mei 2012 door joey --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 mei 2012 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 20:38 schreef joey het volgende:
Laatste twee zijn haalbaar..
Maaar niet veel beter hoor..
Kashia is een veel betere verdediger.
Viergever heeft nog talent en is verdedigend ook beter.
Granqvist is ook gewoon haalbaar. speelt bij Genoa, dat salaris zullen wij wel kunnen betalen en hij zal zeker openstaan voor een vertrek omdat hij 17e geworden is.
Chivu is zolang hij nog niet naar een andere club gaat nog steeds haalbaar voor Ajax.

heb ik al eerder geplaats, zie je de verdedigende kwaliteiten van Kashia
joey
 joey - zondag 27 mei 2012 - 20:45   quote  deeplink  
Ik ken de kwaliteiten van Kashia wel! Ik vind hem zeker goed, maar niet VEEL beter dan moisander. Viergeven is ook een goede verdediger idd. Chivu is niet haalbaar. Die gaat gewoon ergens in qatar of turkije spelen voor een goed salaris. En granqvist word in verband gebracht met de italiaanse (sub)top! duss neeee...
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 27 mei 2012 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 20:45 schreef joey het volgende:
Ik ken de kwaliteiten van Kashia wel! Ik vind hem zeker goed, maar niet VEEL beter dan moisander. Viergeven is ook een goede verdediger idd. Chivu is niet haalbaar. Die gaat gewoon ergens in qatar of turkije spelen voor een goed salaris. En granqvist word in verband gebracht met de italiaanse (sub)top! duss neeee...
Kashia heeft op Ajax na het vaakst de 0 gehouden...
Chivu is WEL haalbaar.
Granqvist wordt in verband gebracht, maar wie niet tegenwoordig.
joey
 joey - zondag 27 mei 2012 - 20:53   quote  deeplink  
Prima , als jij denkt van wel is dat goed! Ik denk dat de verdediger gewoon uit de eredivie komt!:P
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 mei 2012 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2012 - 20:45 schreef joey het volgende:
ik hoop het niet maar ben bang dat je gelijk hebt.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nuytinck of Moisander? wat vinden jullie?

0.0091631