|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Daar gaat het om....voor de eredivisie hoeven we niet naar ervaring te zoeken... |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op zondag 27 mei 2012 - 20:42 schreef NatjosFC het volgende:[..] Kashia is een veel betere verdediger. Viergever heeft nog talent en is verdedigend ook beter. Granqvist is ook gewoon haalbaar. speelt bij Genoa, dat salaris zullen wij wel kunnen betalen en hij zal zeker openstaan voor een vertrek omdat hij 17e geworden is. Chivu is zolang hij nog niet naar een andere club gaat nog steeds haalbaar voor Ajax. heb ik al eerder geplaats, zie je de verdedigende kwaliteiten van Kashia [ filmpje ] Zou Vitesse niet asociaal veel voor Kashia vragen? Aangezien ze Jordania hebben. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
schapio
|
|
|
ik blijf hopen op chivu, mocht deze niet komen vind ik ook pogatetz van hannover wel een optie, sterk in de lucht, goede sterke verdediger alleen opbouwend natuurlijk minder als onze jan |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op maandag 28 mei 2012 - 00:30 schreef schapio het volgende:ik blijf hopen op chivu, mocht deze niet komen vind ik ook pogatetz van hannover wel een optie, sterk in de lucht, goede sterke verdediger alleen opbouwend natuurlijk minder als onze jan Hoe kom je in godsnaam weer op zo een optie? Heb ik nog nooit horen vallen, die naam! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 - 20:50 schreef Ajx het volgende:[..] Hoe kom je in godsnaam weer op zo een optie? Heb ik nog nooit horen vallen, die naam! Kennis;) |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Heb je FRank gebeld dan? Geef zijn nummer oook even, zeg ik dat hij even bij Halsteren B1 moet komen kijken en een toppertje op het middenveld moet oppikken :-P |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 - 20:50 schreef Ajx het volgende:[..] Hoe kom je in godsnaam weer op zo een optie? Heb ik nog nooit horen vallen, die naam! Fantasie! Alle opties zijn open! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 - 20:58 schreef Ajx het volgende:[..] Heb je FRank gebeld dan? Geef zijn nummer oook even, zeg ik dat hij even bij Halsteren B1 moet komen kijken en een toppertje op het middenveld moet oppikken :-P Hey Ajx kom jij uit de buurt van Halsteren ? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Speelt daar in de B1:) |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Hoe raad je het zo? Maar ja, en als je meer wilt weten, doe even een PB'tje dan? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahahaha lul niet sjakie......het is je kleinzoon....duuuuuuh |
|
|
|
|
TD4Ajax
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 09:33 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Hahaha maar wel blind centraal? Belachelijke input als je het mij zou vragen. Blind komt te kort voor ajax, die heeft het gewoon niet. Viergever is geen middelmaat een topverdediger in wording. Daar kun je uiteindelijk nog geld aan verdienen en is ook nog eens linksbenig. Moisander is een koekebakker die nooit een duel zal winnen en Nuytink heb ik dit weekend weer dekkingsfouten zien maken die mijn broertje in de B1 al niet meer maakt. |
|
|
|
|
TD4Ajax
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 09:33 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Hahaha maar wel blind centraal? Belachelijke input als je het mij zou vragen. Blind komt te kort voor ajax, die heeft het gewoon niet. Viergever is geen middelmaat een topverdediger in wording. Daar kun je uiteindelijk nog geld aan verdienen en is ook nog eens linksbenig. Moisander is een koekebakker die nooit een duel zal winnen en Nuytink heb ik dit weekend weer dekkingsfouten zien maken die mijn broertje in de B1 al niet meer maakt. Helemaal mee eens! Moisander is een soort Wielaart, redelijke pass en verdedigend zwak. En Bilind is gewoon Graafschap niveau |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: HAHAHA!! Maar 1'tje van mij is in leven en de andere heeft geen computer, dus dat gaat nogal moeilijk denk neman! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2012 - 21:53 schreef Ajx het volgende:[..] HAHAHA!! Maar 1'tje van mij is in leven en de andere heeft geen computer, dus dat gaat nogal moeilijk denk neman! Hehehehehehe was een geintje gap.....ik mag sjakie wel |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: maar hij heeft wel gelijk, hij wil op die plaats spelen omdat hij anders geen basisplaats krijgt, op LCV vind ik hem zo slecht nog niet hoor, vind hem wel goed omdaar 2e keus achter te zijn want Denswill zal zich nog moeten ontwikkelen en Boilesen eerst op de LB plaats moeten focussen denk ik. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juni 2012 - 22:48 schreef NatjosFC het volgende:[..] maar hij heeft wel gelijk, hij wil op die plaats spelen omdat hij anders geen basisplaats krijgt, op LCV vind ik hem zo slecht nog niet hoor, vind hem wel goed omdaar 2e keus achter te zijn want Denswill zal zich nog moeten ontwikkelen en Boilesen eerst op de LB plaats moeten focussen denk ik. Ja, maar ik denk toch niet dat hij een echte basisplaats moet krijgen, dan poep je bij voorbaat al in je broek... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax speelde aan het begin van het seizoen een aantal hele goede wesdtrijden met Blind op de lcv positie, hij speelde toen gewoon heel goed, als hij op die manier doorgaat heb ik er niet eens problemen mee als hij daar basis zou spelen komend seizoen.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2012 - 21:34 schreef remco k het volgende:Ajax speelde aan het begin van het seizoen een aantal hele goede wesdtrijden met Blind op de lcv positie, hij speelde toen gewoon heel goed, als hij op die manier doorgaat heb ik er niet eens problemen mee als hij daar basis zou spelen komend seizoen.. Mij lijkt het een verschrikking... Op LCV heeft hij het minder slecht gedaan als op LB, maar als ik me bijvoorbeeld de wedstrijd Ajax2-Real Madrid2 herinner... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahahaha...geweldig....ik vind het allemachtig prachtig...met Luis_suarez_19 zijn wij hier de brabo's....doe zeker weten een andere x nog een pbtje....mooi man!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ikke en een kleinzoon...hahahahah....het had zomaar gekunnen...dat dan weer wel....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 juni 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2012 - 21:36 schreef Ajx het volgende:[..] Mij lijkt het een verschrikking... Op LCV heeft hij het minder slecht gedaan als op LB, maar als ik me bijvoorbeeld de wedstrijd Ajax2-Real Madrid2 herinner... Toen speelde hij back toch?? Maar je noemt dan ook een tegenstander op.. Ook Jan zit bij lange na niet op dat niveau.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2012 - 21:34 schreef remco k het volgende:Ajax speelde aan het begin van het seizoen een aantal hele goede wesdtrijden met Blind op de lcv positie, hij speelde toen gewoon heel goed, als hij op die manier doorgaat heb ik er niet eens problemen mee als hij daar basis zou spelen komend seizoen.. zou naar mijn idee prima als 2e man achter Jan's opvolger kunnen staan tot dat Denswill of Boilesen daar gaat spelen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2012 - 21:40 schreef NatjosFC het volgende:[..] zou naar mijn idee prima als 2e man achter Jan's opvolger kunnen staan tot dat Denswill of Boilesen daar gaat spelen.. Niet alleen naar jouw idee...hij staat daar zeer zeker op 2 het komende seizoen |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 - 20:50 schreef Ajx het volgende:[..] Hoe kom je in godsnaam weer op zo een optie? Heb ik nog nooit horen vallen, die naam! woon in Dld en zie dus ook veel wedstrijden hier, en ik moet zeggen deze jongen is echt heel goed. heb ook nog niet gehoord dat hij met ajax in verband gebracht is, geef alleen aan dat er meer mogelijkheden zijn als nuytinck of moisander. misschien wil hij ook wel ns cl spelen, wat hem met hannover niet gaat lukken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2012 - 21:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hahahaha...geweldig....ik vind het allemachtig prachtig...met Luis_suarez_19 zijn wij hier de brabo's....doe zeker weten een andere x nog een pbtje....mooi man!!! Niet alleen jullie, hoewel ik een import brabo ben. Kom toch echt uit het westen van het land maar ja, op enig moment toch of fiets afstand van de lampjes stadion verzeild geraakt :)
Ontopic: Zat gister een terugblik van ruim een uur over het seizoen 2011/2012 te kijken. Daain kwam Moisander een aantal keer nadrukkelijk terug. Die heeft toch stiekem wel links en rechts wat aardige dingen laten zien. Ik twijfel nog steeds of hij wel de vervanger moet zijn maar met een keuze tussen Muytinck of Moisander zou ik de keuze voor Moisander wel begrijpen. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op maandag 14 mei 2012 - 22:33 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:Gouweleeuw! valt me wel op dat Psv achter Narsingh en Moisander aanzitten alleen maar omdat Ajax terecht een jeugdspeler van psv overnam Altijd al een kinderachtige club geweest...tis niet anders |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nou, als je inschiet op kwaliteit en wil zoeken in de Nederlandse competitie is het logisch dat je bij dezelfde namen uit gaat komen. Ik denk alleen dat PSV het geld niet heeft op zich serieus te roeren op de transfermarkt. 50 miljoen van vorig jaar is weg, inkomsten van speler verkopen zijn minimaal geweest, geen CL... dus waar ze geld gaan vinden is mij aan raadsel.
Nu zullen ze altijd wel wat miljoenen kunnen vinden, maar ik zie PSV niet 10 miljoen meer uitgeven deze zomer zonder dat er spelers vertrekken, laat staan die 30 miljoen van afgelopen zomer. Moisander zou de meest logische keuze zijn gezien de zwakke defensie van de eindhovenaren. Bouma mag dan voor Bert nog de kwaliteit van Oranje hebben, de rest van Nederland weet al lang dat Bouma zelfs in Nederland al tekort komt voor een basisplek.
Maar goed, ik Amsterdam komt ook een schitterend plekje vrij voor Moisander, en daar speelt hij wel CL. Datzelfde geldt voor Narsingh. Bij psv en bij Ajax is er concurrentie zat (Mickey en Lens) maar in Amsterdam speelt hij CL, in eindhoven EL. Als ambitie een drijfveer is, dan is die keuze snel gemaakt natuurlijk. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 03 juni 2012 - 21:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hahahaha...geweldig....ik vind het allemachtig prachtig...met Luis_suarez_19 zijn wij hier de brabo's....doe zeker weten een andere x nog een pbtje....mooi man!!! Kijk je PB maar, heb er al 1'tje gestuurd, beetje ongeduldig... Maar ook weer niet helemaal waar, want ik woon in Tholen, net over de grens bij Bergen op Zoom, maar ik doe wel alles in Brabant, dus je kan me wel opschrijven als Brabander, maar ook als Zeeuw... Multifunctioneel heh! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 04 juni 2012 - 16:15 schreef Eide het volgende:[..] Nou, als je inschiet op kwaliteit en wil zoeken in de Nederlandse competitie is het logisch dat je bij dezelfde namen uit gaat komen. Ik denk alleen dat PSV het geld niet heeft op zich serieus te roeren op de transfermarkt. 50 miljoen van vorig jaar is weg, inkomsten van speler verkopen zijn minimaal geweest, geen CL... dus waar ze geld gaan vinden is mij aan raadsel. Nu zullen ze altijd wel wat miljoenen kunnen vinden, maar ik zie PSV niet 10 miljoen meer uitgeven deze zomer zonder dat er spelers vertrekken, laat staan die 30 miljoen van afgelopen zomer. Moisander zou de meest logische keuze zijn gezien de zwakke defensie van de eindhovenaren. Bouma mag dan voor Bert nog de kwaliteit van Oranje hebben, de rest van Nederland weet al lang dat Bouma zelfs in Nederland al tekort komt voor een basisplek. Maar goed, ik Amsterdam komt ook een schitterend plekje vrij voor Moisander, en daar speelt hij wel CL. Datzelfde geldt voor Narsingh. Bij psv en bij Ajax is er concurrentie zat (Mickey en Lens) maar in Amsterdam speelt hij CL, in eindhoven EL. Als ambitie een drijfveer is, dan is die keuze snel gemaakt natuurlijk. Narsingh is voor PSV ook geen gekke keus hoor, ze hebben daar geen echte rechtsbuiten, Lens is meer en spits.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Moisander is zo slech nog niet, maar is niet kopsterk, verdedigend kan hij wel redelijk wat hoor! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 04 juni 2012 - 18:15 schreef NatjosFC het volgende:[..] Narsingh is voor PSV ook geen gekke keus hoor, ze hebben daar geen echte rechtsbuiten, Lens is meer en spits.. Jawel, maar Mickey is ook geen echte RB. Een voorzet heeft hij nauwelijk, is echt meer van de actie naar binnen en de combinatie zoeken. En ambitie he, dat is nu wel weer het voordeel van Ajax dat we CL hebben. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 04 juni 2012 - 18:18 schreef Eide het volgende:[..] Jawel, maar Mickey is ook geen echte RB. Een voorzet heeft hij nauwelijk, is echt meer van de actie naar binnen en de combinatie zoeken. En ambitie he, dat is nu wel weer het voordeel van Ajax dat we CL hebben. ja, maar dan moeten Ajax en Heerenveen er eerst uit komen.. en Az en Ajax over Moisander, beiden voor 5miljoen denk ik... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 04 juni 2012 - 18:19 schreef NatjosFC het volgende:[..] ja, maar dan moeten Ajax en Heerenveen er eerst uit komen.. en Az en Ajax over Moisander, beiden voor 5miljoen denk ik... 5 miljoen ieder...denk ik ook ja. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 04 juni 2012 - 18:18 schreef Eide het volgende:[..] Jawel, maar Mickey is ook geen echte RB. Een voorzet heeft hij nauwelijk, is echt meer van de actie naar binnen en de combinatie zoeken. En ambitie he, dat is nu wel weer het voordeel van Ajax dat we CL hebben. Klopt! |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Om een ouwe koe maar weer eens uit de sloot te halen xd. Vertonghen is verkocht aan Tottenham, dus gaat er een dezer dagen een vervanger komen.
Nogmaals de vraag? Moisander of Nuytinck?
Zoals ik het begrijp ziet de Boer liever Moisander komen, maar toch komt dit bericht in de wereld:
NEC-verdediger Bram Nuytinck is in onderhandeling met Ajax. De linkspoot overnachtte vrijdagnacht op kosten van de landskampioen in het Golden Tulip Hotel in Epe, zo melden diverse bronnen aan Ajax1.nl. Ajax nieuwe voetbaldirecteur Marc Overmars regelt al zijn zaken vanuit huis, net zoals in zijn tijd bij Go Ahead Eagles. Overmars kwam met het nodige papierwerk het hotel binnen, vlak nadat Nuytinck gesignaleerd was.
Onze bron meldt ook dat Ajax deze zomer enkele spelers gaat uitlenen aan Go Ahead Eagles. Bij deze Jupiler League-club begon de carrière van Overmars. De voormalig buitenspeler van onder andere Ajax, Arsenal, Barcelona en Oranje had sinds 2005 een functie binnen de club uit Deventer. Hij heeft nog steeds nauwe banden met het bestuur van de club.
(BRON: Ajax1.nl)
Hoe denken we hierover mensen?
Dankuwel ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 juli 2012 door dutchajaxmen -- |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Niks Moisander of Nuytinck!
NICK VIERGEVER!!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 16:50 schreef dutchajaxmen het volgende:Om een ouwe koe maar weer eens uit de sloot te halen xd. Vertonghen is verkocht aan Tottenham, dus gaat er een dezer dagen een vervanger komen. Nogmaals de vraag? Moisander of Nuytinck? Zoals ik het begrijp ziet de Boer liever Moisander komen, maar toch komt dit bericht in de wereld: NEC-verdediger Bram Nuytinck is in onderhandeling met Ajax. De linkspoot overnachtte vrijdagnacht op kosten van de landskampioen in het Golden Tulip Hotel in Epe, zo melden diverse bronnen aan Ajax1.nl. Ajax nieuwe voetbaldirecteur Marc Overmars regelt al zijn zaken vanuit huis, net zoals in zijn tijd bij Go Ahead Eagles. Overmars kwam met het nodige papierwerk het hotel binnen, vlak nadat Nuytinck gesignaleerd was. Onze bron meldt ook dat Ajax deze zomer enkele spelers gaat uitlenen aan Go Ahead Eagles. Bij deze Jupiler League-club begon de carrière van Overmars. De voormalig buitenspeler van onder andere Ajax, Arsenal, Barcelona en Oranje had sinds 2005 een functie binnen de club uit Deventer. Hij heeft nog steeds nauwe banden met het bestuur van de club. (BRON: Ajax1.nl) Hoe denken we hierover mensen? Dankuwel ;) zie Nuytinck graag komen, maar lijkt me vrij raar, dat mensen kunnen melden dat hij op kosten van Ajax daar verbleef.
ik las het bericht op Twitter en vroeg me eigenlijk af Nuytinck zelf niet met de voorbereiding bezig is. of heeft hij langer vakantie IVB met Jong Oranje??/ |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: hahaha NICKS Vierger.
Nuytinck... |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 16:57 schreef NatjosFC het volgende:[..] zie Nuytinck graag komen, maar lijkt me vrij raar, dat mensen kunnen melden dat hij op kosten van Ajax daar verbleef. ik las het bericht op Twitter en vroeg me eigenlijk af Nuytinck zelf niet met de voorbereiding bezig is. of heeft hij langer vakantie IVB met Jong Oranje??/ Navragen bij de receptie wie de kamer van Nuytinck betaalt heeft? xd. Mmm, tjah, dat weet ik ook niet echt. Daley was toch ook mee met Jong Oranje en die is nu toch ook weer aan het voorbereiden? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 17:09 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Navragen bij de receptie wie de kamer van Nuytinck betaalt heeft? xd. Mmm, tjah, dat weet ik ook niet echt. Daley was toch ook mee met Jong Oranje en die is nu toch ook weer aan het voorbereiden? ach ja we zullen zien. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Liever Nuytinck en anders Douglas denk nl. dat Moisander niet goed genoeg is. Weet niet waarom vond hem altijd wel degelijk maar denk toch niet Ajax-waardig.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 18:17 schreef Hummel10 het volgende:Liever Nuytinck en anders Douglas denk nl. dat Moisander niet goed genoeg is. Weet niet waarom vond hem altijd wel degelijk maar denk toch niet Ajax-waardig.. Douglas gaat niet Komen, die wil naar het buitenland. en Twente verkoopt hem alleen bij een absurd bod. |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
Op twitter gaan de berichten dat Nuytinck naar Ajax is.
Nuytinck naar Ajax. Geen verrassing eigenlijk. Hopen op iets meer speeltijd dan die doelman van Nec. Hoe heet hij ook al weer?
Aldus jaap van essen van krant De Gelderlander |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
https://twitter.com/jaapvanessen |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op zondag 08 juli 2012 - 22:27 schreef afcadavid het volgende:Op twitter gaan de berichten dat Nuytinck naar Ajax is. Nuytinck naar Ajax. Geen verrassing eigenlijk. Hopen op iets meer speeltijd dan die doelman van Nec. Hoe heet hij ook al weer? Aldus jaap van essen van krant De Gelderlander Scherp van je en minder scherp van de journalist zelf. Als je een groot NEC-fan moet je gwn weten dat die keeper gwn Jasper Cillessen heet, ik weet ook dat we vroeger een keeper Dennis Gentenaar bij Ajax hadden die nu voor VVV speelt. Tjah, een tweet van een journalist, kan zijn dat hij vooruit loopt op de feiten, zoniet een heel groot compliment voor Marc Overmars! Begint net en hengelt al heel snel een kanjer van een verdediger binnen ;).
We zullen zien! |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
Ik heb geen idee of het waar is en tuurlijk weet hij dat het cillissen is bedoelt hij denk ik als grap dat nuytinck wel moet spelen we zullen zien. |
|
|
|