BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nuytinck of Moisander? wat vinden jullie?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zondag 08 juli 2012 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 22:40 schreef afcadavid het volgende:
Ik heb geen idee of het waar is en tuurlijk weet hij dat het cillissen is bedoelt hij denk ik als grap dat nuytinck wel moet spelen we zullen zien.
Owjah, haha, dat kan ook nog ;). Tis een twitterbericht natuurlijk, we zullen zien. Ik denk dat de kans wel groot is dattie komt. Iig groter dan dat Douglas, Moisander of Viergever komen.
Stuve
 Stuve - zondag 08 juli 2012 - 23:42   quote  deeplink  
Als het mogelijk zou zijn om Chivu te halen, zou ik dat zeker doen. Die kan nog wat ervaring geven aan Stefano Denswil, (we willen als Ajax veel met de toekomst doen) dus dat lijkt me een slim plan. Laat Chivu 2 seizoenen spelen en Denswil wat inlaten vallen en wat ervaring op doen. Na die 2 seizoenen kun je Denswil in de basis zetten. Maar ik denk dat het onmogelijk is om Chivu te halen, met zijn sterallure zie ik hem eerder naar een club als Galatasaray gaan, om lekker zijn laatse jaartjes een goed salaris te beuren.
schapio
 schapio - zondag 08 juli 2012 - 23:45   quote  deeplink  
hector moreno van espanol is ook geen slechte en kent ook de nl competitie nog van zijn jaren bij az, dus spreekt waarschijnlijk ook nog n btje nederlands wat frank ook als voorwaarde heeft.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 09 juli 2012 - 06:50   quote  deeplink  
Ajax praat met NEC over transfer Nuytinck

Bram Nuytinck is de eerste prioriteit voor Ajax als opvolger van Jan Vertonghen bij de Amsterdammers. De landskampioen zag zondag haar aanvoerder vertrekken naar het Engelse Tottenham Hotspur en ziet in de NEC-verdediger de ideale opvolger.
Foto

Volgens De Gelderlander is het gesprek tussen beide partijen direct na de transfer van Vertonghen geopend. Ajax hoopt deze week tot een akkoord te komen met Nijmegenaren.

De transfer van Jan Vertonghen naar het Engelse Tottenham Hotspur werd zondagmiddag na lang onderhandelen eindelijk beklonken. De Belgische international kost The Spurs negen miljoen euro.
Eide
 Eide - maandag 09 juli 2012 - 08:18   quote  deeplink  
Van verschillende bronnen zoals de zaakwaarnemer van Nuytinck en het AD.

Er is geen contact geweest tussen Bram Nuytinck en Ajax volgens de zaakwaarnemer van Nuytinck. Wel meldt het AD dat Marc Overmars zaterdag contact heeft gehad met AZ over Moisander. Candaag zit Overmars om tafel het het TH om knopen door te hakkn hierover. Zowel Viergever als Nuytinck komt pas in beeld als een overgang van Moisander niet rond komt.
Jesper11
 Jesper11 - maandag 09 juli 2012 - 08:47   quote  deeplink  
Voor de zomerstop gaf o.a. Frank de Boer een lezing bij de AFCA- supportersclub en daar was hij zéér uitgesproken in zijn voorkeur voor Moisander. Ik verwacht dat die dus eerste keus is. Hij heeft ook al een aanbod gehad enkele weken geleden waar Gert-Jan Verbeek zo boos over was: ze maakten hem 'geil' met een heel hoog salaris dus die was niet meer zo gemotiveerd om bij AZ te blijven.
Stanley
 Stanley - maandag 09 juli 2012 - 08:58   quote  deeplink  
Wetende wat Ajax Narsingh biedt wil ik niet weten wat een hongerloon Moisander bij az heeft ;-)
Stanley
 Stanley - maandag 09 juli 2012 - 09:08   quote  deeplink  
Of een centrale verdediger bij Ajax verdiend veel beter dan een vleugelspits, kan ook natuurlijk .

Wel grappig dat we weer een afgedankte speler voor miljoenen terughalen .

Zou Ajax er niet goed aan doen om alle afgedankte spelers een clausule op te laten nemen bij o overname...

Bijvoorbeeld transfersom plus maximaal 10 procent .

Laten we zeggen az neemt Moisander over van Ajax voor 500.000 euro . Clausule opnemen dat Ajax recht heeft op eerste keus bij afloop contract tegen X bedrag....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 juli 2012 door Stanley --
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 09 juli 2012 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 08:18 schreef Eide het volgende:
Van verschillende bronnen zoals de zaakwaarnemer van Nuytinck en het AD.

Er is geen contact geweest tussen Bram Nuytinck en Ajax volgens de zaakwaarnemer van Nuytinck. Wel meldt het AD dat Marc Overmars zaterdag contact heeft gehad met AZ over Moisander. Candaag zit Overmars om tafel het het TH om knopen door te hakkn hierover. Zowel Viergever als Nuytinck komt pas in beeld als een overgang van Moisander niet rond komt.
ik hoop dat het niet rond komt.
zie liever Nuytinck, of Viergever.
al kan ik de keus voor Moisander wel begrijpen omdat Denswil het dan over een jaar of 2 volledig over kan nemen, maar toch zie ik liever Nuytinck.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 10 juli 2012 - 21:28   quote  deeplink  
Moisander stelt zich overigens voor Ajax wel goed op. hij wil erg graag naar Ajax en laat dat duidelijk merken.
dege
 dege - vrijdag 13 juli 2012 - 16:52   quote  deeplink  
ajax zal eens wat sneller moeten handelen, straks begint het nieuwe seizoen al en hebben we nog geen vervangers. Jan is weg, er word aan eriksen en anita getrokken, dus worden nog spannende weken voor ons ajax. Ik hoop dat ze enkele goede versterkingen kunnen binnenhalen.
ik vraag me eigenlijk af waarom boulahrouz niet is benaderd, transfervrij en een echte killer en neemt toch een dot aan ervaring mee.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 13 juli 2012 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 16:52 schreef dege het volgende:
ajax zal eens wat sneller moeten handelen, straks begint het nieuwe seizoen al en hebben we nog geen vervangers. Jan is weg, er word aan eriksen en anita getrokken, dus worden nog spannende weken voor ons ajax. Ik hoop dat ze enkele goede versterkingen kunnen binnenhalen.
ik vraag me eigenlijk af waarom boulahrouz niet is benaderd, transfervrij en een echte killer en neemt toch een dot aan ervaring mee.
wil zelf naar Serie A, en zal wel te veel kosten qua salaris, daarbij is hij rechtsback en rechtsbenig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 juli 2012 door NatjosFC --
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 juli 2012 - 14:44   quote  deeplink  
nuytink zie ik graag komen, NEC is bereid mee te werken!
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 14 juli 2012 - 15:23   quote  deeplink  
Niet Niklas Moisander of Bram Nuytinck, maar Marc Muniesa Martinez lijkt de opvolger te worden van Jan Vertonghen. Volgens Spaanse media heeft Ajax het talent van FC Barcelona bijna binnen.

De twintigjarige Muniesa maakte inmiddels zijn debuut in de hoofdmacht van Barcelona, dat hem het liefst een jaar verhuurt. Ook een definitieve transfer behoort echter nog tot de mogelijkheden. Het contract van de Spanjaard, die voornamelijk met Barcelona B in de Segunda Division speelt, loopt volgend jaar af.

Ajax leek de opvolger van Vertonghen lang binnen de Nederlandse grenzen te vinden. De club toonde belangstelling voor AZ-verdediger Niklas Moisander en Bram Nuytinck, maar beide opties lijken te duur. Vertonghen vertrok vorige week naar Tottenham Hotspur.
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 juli 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 15:23 schreef infamous psv het volgende:
Niet Niklas Moisander of Bram Nuytinck, maar Marc Muniesa Martinez lijkt de opvolger te worden van Jan Vertonghen. Volgens Spaanse media heeft Ajax het talent van FC Barcelona bijna binnen.

De twintigjarige Muniesa maakte inmiddels zijn debuut in de hoofdmacht van Barcelona, dat hem het liefst een jaar verhuurt. Ook een definitieve transfer behoort echter nog tot de mogelijkheden. Het contract van de Spanjaard, die voornamelijk met Barcelona B in de Segunda Division speelt, loopt volgend jaar af.

Ajax leek de opvolger van Vertonghen lang binnen de Nederlandse grenzen te vinden. De club toonde belangstelling voor AZ-verdediger Niklas Moisander en Bram Nuytinck, maar beide opties lijken te duur. Vertonghen vertrok vorige week naar Tottenham Hotspur.
las het, ik denk dat er nog eentje bij komt. dit wordt op huurbasis denk ik!
Mokum1
 Mokum1 - zaterdag 14 juli 2012 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 15:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

las het, ik denk dat er nog eentje bij komt. dit wordt op huurbasis denk ik!
Dijks mag nog blijven bij de selectie, dan zouden we met Martinez erbij klaar zijn?
Rikkert
 Rikkert - zaterdag 14 juli 2012 - 17:00   quote  deeplink  
Muniesa halen met optie tot koop (want ik zie hem niet definitief vertrekken bij Barcelona) en Nuytinck erbij, dan heb je 2 jonge/getallenteerde verdedigers die samen uit mogen maken wie er naast Toby mag spelen. Ook eriksen verkopen voor een bedrag van 22 miljoen aan Man United (zie ander bericht op site) en maher halen, AZ wil 12 miljoen, ajax wil voor 9 miljoen Maher halen, ik zou zeggen ga er tussen in zitten met 10,5 miljoen, dan maak je grote winst en vind ik zelf ook dat je in kwaliteit weer beter word... of denken jullie er anders over ?
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 juli 2012 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 17:00 schreef Rikkert het volgende:
Muniesa halen met optie tot koop (want ik zie hem niet definitief vertrekken bij Barcelona) en Nuytinck erbij, dan heb je 2 jonge/getallenteerde verdedigers die samen uit mogen maken wie er naast Toby mag spelen. Ook eriksen verkopen voor een bedrag van 22 miljoen aan Man United (zie ander bericht op site) en maher halen, AZ wil 12 miljoen, ajax wil voor 9 miljoen Maher halen, ik zou zeggen ga er tussen in zitten met 10,5 miljoen, dan maak je grote winst en vind ik zelf ook dat je in kwaliteit weer beter word... of denken jullie er anders over ?
die vind ik wel goed, nuytinck en muniesa. er zijn nu ook 2 verdedigers weg. als eriksen echt voor 22 miljoen zou vertrekken, vind het hem niet waard hoor, maar dan zou maher een gedroomde opvolger zijn. al kost tie 12 miljoen, maak je 10 miljoen winst op een in mijn ogen betere speler!
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 juli 2012 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 16:05 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Dijks mag nog blijven bij de selectie, dan zouden we met Martinez erbij klaar zijn?
dijks bevalt me tot nu toe goed, maar martinez? wat bedoel je daarmee?
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 juli 2012 - 20:00   quote  deeplink  
volgens mij wil ajax alleen nog maar die muniesa
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 juli 2012 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 17:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

dijks bevalt me tot nu toe goed, maar martinez? wat bedoel je daarmee?
Muniesa Martinez ;)
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 juli 2012 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 20:00 schreef Loetje het volgende:
volgens mij wil ajax alleen nog maar die muniesa
word wel gemeld idd,

maar ik hoop zelf nog op Moisander eigenlijk. heb een seizoensoverzicht bekeken en vond hem in het meerendeel van de wedstrijden erg goed.
nora
 nora - zaterdag 14 juli 2012 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 20:41 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

word wel gemeld idd,

maar ik hoop zelf nog op Moisander eigenlijk. heb een seizoensoverzicht bekeken en vond hem in het meerendeel van de wedstrijden erg goed.
Klopt hij is beter dan iedereen denkt
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 14 juli 2012 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 23:50 schreef nora het volgende:

[..]

Klopt hij is beter dan iedereen denkt
doet soms wel domme dingen hoor.
maar ik denk dat het ook komt omdat hij met zijn linkerbeen rechts in het centrum speelt, dan moet je soms iemand wel mee pakken..
dege
 dege - zondag 15 juli 2012 - 00:17   quote  deeplink  
Ajax is deze zomer nog niet erg actief op de transfermarkt, maar volgens Frank de Boer gebeurt er achter de schermen wel wat. 'Wij zijn gewoon heel druk bezig, als er meer nieuws te melden is, zullen jullie dat horen. Voor de rest heb ik er heel weinig over te melden'.
AjaxFanzone.NL
De Boer bevestigde dat Marc Muniesa een kandidaat is om Jan Vertonghen op te volgen. Maar verder wilde hij weinig loslaten over de verdediger van Barcelona. 'Of hij komt? Dat zullen jullie merken. We zoeken een linksbenige verdediger. Nu is het nog vrij licht achterin. Dat is Muniesa misschien ook, maar dan kan hij het samen met Daley Blind en Stefano Denswil gaan uitvechten. Áls hij komt tenminste.'

De Ajax-trainer raakt in ieder geval niet in paniek door het uitblijven van transfers. 'De transferperiode duurt tot 1 september. We gaan niets overhaasten en maken weloverwogen keuzes. Als het snel kan, doen we dat en anders moeten we geduld hebben. Of ik geduld heb? Ik heb een hekel aan wachten, daardoor bijt ik wel eens op m'n lip. Maar jullie weten dat ik best geduld kan hebben. Ik raak niet zo snel in paniek.'

En als er niemand meer bijkomt deze transferperiode ziet De Boer dat als een uitdaging. 'Stel dat er niemand komt, doen we het met deze groep. Dan moeten er jongens gaan opstaan en dat heeft ook z'n charmes.'
bron: http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=23048
dus de kans bestaat ook dat er niemand bij komt???
jodocus
 jodocus - zondag 15 juli 2012 - 00:22   quote  deeplink  
doe die spanjaard maar
Fransicus
 Fransicus - maandag 16 juli 2012 - 10:12   quote  deeplink  
Nah hopelijk gaat moisander niet door..
Want ik zie liever nuytinck komen dan moisander
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 16 juli 2012 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 10:12 schreef Fransicus het volgende:
Nah hopelijk gaat moisander niet door..
Want ik zie liever nuytinck komen dan moisander
op basis van?
Moisander heeft veel meer ervaring, en Nuytinck maakt erg veel fouten en is erg lomp. Moisander pakt af en toe gele kaarten mee, maar ik denk dat Moisander toch een veel betere optie is voor Ajax dan Nuytinck.
AFC M&M
 AFC M&M - maandag 16 juli 2012 - 12:53   quote  deeplink  
Zorg eerst maar dat je afkomt van blind want ik denk zomaar dat die in de basis staat
Op LB of LCV
Zie veel liever dan Dijks(Boilesen nog gebl.) en Denswil
Als beste aankoop als cv kun je dan Viergever halen
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 16 juli 2012 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 12:53 schreef AFC M&M het volgende:
Zorg eerst maar dat je afkomt van blind want ik denk zomaar dat die in de basis staat
Op LB of LCV
Zie veel liever dan Dijks(Boilesen nog gebl.) en Denswil
Als beste aankoop als cv kun je dan Viergever halen
Viergever is nog te onvervaren, Dijks is er nog niet klaar voor. daarbij was Blind de laatste wedstrijden gewoon een van de beste van de Ajacieden hij speelde toen erg goed.
Boilesen komt er weer aan maar moet nog fit worden en die heeft zich ook nog niet bewezen, heeft nog geen eens 15 wedstrijden gespeeld man..
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 16 juli 2012 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 14:27 schreef nickyajax1996 het volgende:
nuyticnk is makkelijker te halen wat az vraagt heel veel geld voor moisander of viergever
Nuytinck is ook een optie, maar ik vind Moisander toch wel een goede speler.
vind Nuytinck meer een mandekker, dat doe Alderweireld al bij ons, dus kan Moisander de opbouuw verzorgen. daarom vind ik Moisander 1e keus. Viergever is ook een goede optie maar die zal wel te veel kosten zoals je zei. Nuytinck zie ik daarom als goede 2e keus.
infamous psv
 infamous psv - maandag 16 juli 2012 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 18:07 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Nuytinck is ook een optie, maar ik vind Moisander toch wel een goede speler.
vind Nuytinck meer een mandekker, dat doe Alderweireld al bij ons, dus kan Moisander de opbouuw verzorgen. daarom vind ik Moisander 1e keus. Viergever is ook een goede optie maar die zal wel te veel kosten zoals je zei. Nuytinck zie ik daarom als goede 2e keus.
Natjos, waar komt toch al dat vertrouwen in Nuytinck vandaan.. ik hoor zijn naam vaak mr zo sterk vindt ik hem nou ook weer niet..
en een vervanger voor Vertonghen moet ook wat meer ervaring hebben om voor n prijs te spelen of Europees voetbal gespeeld hebben..
Denk daarom dat n type als Moisander/Douglas al komt die niet, meer zal brengen bij ajax.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 16 juli 2012 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 19:14 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Natjos, waar komt toch al dat vertrouwen in Nuytinck vandaan.. ik hoor zijn naam vaak mr zo sterk vindt ik hem nou ook weer niet..
en een vervanger voor Vertonghen moet ook wat meer ervaring hebben om voor n prijs te spelen of Europees voetbal gespeeld hebben..
Denk daarom dat n type als Moisander/Douglas al komt die niet, meer zal brengen bij ajax.
ik hoop ook op Moisander.
het vertrouwen in Nuytinck komt uit de vele negatieve reacties over Moisander en omdat Nuytinck nog jong is. hij is een beer van een vent voor zijn leeftijd en kan naar mijn idee ook uitgroeien tot een echte engelse mandekker. al denk dat hij aan voetballende kwaliteiten te kort komt voor Ajax.
vraag me eerder af waar het vertrouwen in die Muniesa vandaan komt? waarschijnlijk van de naam FC Barcarlona..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 27 juli 2012 - 21:06   quote  deeplink  
De Boer laat Janssen niet vertrekken vanwege zijn ervaring...routine etc.....ik denk dat de Boer met die gedachte zeker ook nog een ervaren LCV erbij haalt....alleen is het even afwachten wie dat is...zelf denk ik Moisander....de Boer heeft eerder al aangeven dat hij gecharmeerd van hem is....
martymcfly
 martymcfly - vrijdag 27 juli 2012 - 21:29   quote  deeplink  
Ik denk eerlijk gezegd geen van 2en. Ik vermoed dat ze zometeen weer met een totaal onbekend iemand op dr proppen komen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 28 juli 2012 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 21:29 schreef martymcfly het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd geen van 2en. Ik vermoed dat ze zometeen weer met een totaal onbekend iemand op dr proppen komen
Misschien wel maar het zal geen kleintje zijn....want dan halen ze niks....
martymcfly
 martymcfly - zaterdag 28 juli 2012 - 00:07   quote  deeplink  
Zou me ook niks verbazen als ze het met blind en denswil op de positie van lcv proberen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 28 juli 2012 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 00:07 schreef martymcfly het volgende:
Zou me ook niks verbazen als ze het met blind en denswil op de positie van lcv proberen
Ze zullen het zeker proberen in de voorbereiding....maar ik denk dat we straks de topwedstrijden moeten spelen met spelers die wat gewend zijn....dus een ervaren LCV is hard nodig....
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 09:49   quote  deeplink  
Anderlecht wil na het vertrek van Matias Suarez werk maken van de komst van een nieuwe verdediger. AZ-speler Niklas Moisander is nadrukkelijk in beeld bij de Belgische club en de Fin staat zelf ook niet afwijzend tegenover een transfer.

"Niklas wil graag naar Anderlecht komen", zegt zijn manager Sören Lerby in Het Nieuwsblad. "Het is een grote club die een goeie kans maakt om Champions League te spelen en bij Anderlecht zou hij ook weer samenwerken met John van den Brom."

"Niklas kent hem nog van zijn periode bij Ajax, toen Van den Brom daar met de jeugd werkte. Hij heeft goede herinneringen aan hem." Anderlecht heeft echter concurrentie. Ajax is al langer gecharmeerd van de Fins international van AZ.
martymcfly
 martymcfly - zaterdag 28 juli 2012 - 10:10   quote  deeplink  
Moisander halen ze niet die is te duur en nu er twee partijen in de markt zijn voor moisander zal az de prijs nooit laten zakken. Ze zullen pas moisander halen als ze in de laatste week van de transferwindow nog geen lcv hebben en az de prijs laat zakken
Brandje
 Brandje - zaterdag 28 juli 2012 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 09:49 schreef infamous psv het volgende:
Anderlecht wil na het vertrek van Matias Suarez werk maken van de komst van een nieuwe verdediger. AZ-speler Niklas Moisander is nadrukkelijk in beeld bij de Belgische club en de Fin staat zelf ook niet afwijzend tegenover een transfer.

"Niklas wil graag naar Anderlecht komen", zegt zijn manager Sören Lerby in Het Nieuwsblad. "Het is een grote club die een goeie kans maakt om Champions League te spelen en bij Anderlecht zou hij ook weer samenwerken met John van den Brom."

"Niklas kent hem nog van zijn periode bij Ajax, toen Van den Brom daar met de jeugd werkte. Hij heeft goede herinneringen aan hem." Anderlecht heeft echter concurrentie. Ajax is al langer gecharmeerd van de Fins international van AZ.
Dat zou mooi zijn. Moisander is niks voor Ajax. Beperkte verdediger die veel te veel onnodige kaarten pakt
Twanus
 Twanus - zaterdag 28 juli 2012 - 12:15   quote  deeplink  
Ik vraag me af of AJAX wel serieus van plan is om Moisander te halen. Ik lees nu dat Anderlecht Moisander zou kunnen kopen voor ongeveer 3 mln euro, dit lijkt me niets teveel! Als AJAX werkelijk interesse heeft dan moet men gas geven en niet wachten tot men concurrentie heeft van een ander team zoals bij Narsingh. Het is goed dat men geen geld over de balk wil smijten maar als men overtuigd is van bepaalde kwaliteiten dan moe men serieus werk maken van deze speler(s) en niet pas gaan bieden als het te laat is.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 10:14 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn. Moisander is niks voor Ajax. Beperkte verdediger die veel te veel onnodige kaarten pakt
dat is ook onzin van je want als hij gehaald zou worden is het een prima verdediger en omdat er gerucht is dat Anderlecht hem wil halen dan vindt je hem niks..
Zelfde als met Narsingh die zou prima zijn voor jullie en nu hij nr PSV is gegaan dan bakt hij er zogenaamd niks van..
nora
 nora - zaterdag 28 juli 2012 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 12:50 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

op basis van?
Moisander heeft veel meer ervaring, en Nuytinck maakt erg veel fouten en is erg lomp. Moisander pakt af en toe gele kaarten mee, maar ik denk dat Moisander toch een veel betere optie is voor Ajax dan Nuytinck.
Nuytinck heeft zich echt nog niet bewezen is een talent maar Moisander heeft veel meer ervaring,daarachter kan je Denswil zetten als backup.
nora
 nora - zaterdag 28 juli 2012 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 19:14 schreef infamous psv het volgende:

[..]

+ 1 al heb je de verkeerde naam je hebt er wel kijk op daarom begrijp ik je voorkeur voor die lampies niet ha ha
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 14:26   quote  deeplink  
Whats in a name...
dege
 dege - zondag 29 juli 2012 - 13:45   quote  deeplink  
we kunnen bijna alweer zeggen dat ajax te traag is met handelen, nu weer met moisander die naar anderlecht lijkt te verkassen, hetzelfde geval met narsingh.
ajax is vaak te geduldig in plaats van toe te slaan en andere clubs het nakijken geven, nu anderlecht ook zijn interesse heeft getoond in moisander zal de prijs er niet minder om worden.
ik vraag me af of ajax uberhaupt nog een speler gaat halen en hopenlijk gaat er niet alweer iemand weg op het laatste moment, zoals de laatste jaren wel erg vaak is gebeurd. ik zeg niet dat ajax de uiterste prijs moet betalen voor een speler, maar zo moeten wel eens wat slagvaardiger zijn.
frankdribben
 frankdribben - zondag 29 juli 2012 - 13:55   quote  deeplink  
He Infamous Bitch, ga lekker dan ook bijn ons in Het Ajax vak ziten en praat dan ook zo.

Je lijkt wel een bemiddelaar, je zegt jullie Ajax, rot lekker na je PSV forum.
frankdribben
 frankdribben - zondag 29 juli 2012 - 13:56   quote  deeplink  
Volgens mij lijk je op Juul ellerman Infamous Bitch
tomson
 tomson - zondag 29 juli 2012 - 14:00   quote  deeplink  
Nee jij komt lekker over

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nuytinck of Moisander? wat vinden jullie?

0.0101459