|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Van Rhijn langer Ajacied: "Voor iedereen lekker" (VoetbalPrimeur)
|
|
|
ajaxfan lol
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Goed nieuws! Kan volgend jaar de positie overnemen van Vertonghen!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ??? Volgens mij wordt er door Ajax heel duidelijk gezegd dat hij v/d Wiel gaat overnemen.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 11:52 schreef remco k het volgende:[..] ??? Volgens mij wordt er door Ajax heel duidelijk gezegd dat hij v/d Wiel gaat overnemen.. Vind hem in het centrum toch wel beter, maar kan inderdaad ook prima RB spelen. Toch denk ik wel dat hij uiteindelijk het best in het centrum kan spelen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 18:21 schreef Ajx het volgende:[..] Vind hem in het centrum toch wel beter, maar kan inderdaad ook prima RB spelen. Toch denk ik wel dat hij uiteindelijk het best in het centrum kan spelen nu vdwiel niet gaat. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Als vd Wiel niet zou vertrekken dan moet er geen vervanger komen! dan kan Ricardo dat perfect opvangen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 18:39 schreef Grasmaaier het volgende:Als vd Wiel niet zou vertrekken dan moet er geen vervanger komen! dan kan Ricardo dat perfect opvangen whaha hoezo ben je sowieso een vervanger nodig als Vd Wiel blijft haha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 18:21 schreef Ajx het volgende:[..] Vind hem in het centrum toch wel beter, maar kan inderdaad ook prima RB spelen. Toch denk ik wel dat hij uiteindelijk het best in het centrum kan spelen hoe kun je dat nou zeggen, dat je in jong ajax sterk als CV bent, wil niet zeggen dat je dat in het eerste ook bent, daar heb hem nog nauwelijks zien spelen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: wat zeg je nou weer? grasmaaier heeft volkomen gelijk, als van der wiel blijft, en je hebt van rhijn, waarom dan een nieuwe aankoop daar, 2 goede verdedigers |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 18:48 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] hoe kun je dat nou zeggen, dat je in jong ajax sterk als CV bent, wil niet zeggen dat je dat in het eerste ook bent, daar heb hem nog nauwelijks zien spelen! Toen Alderweireld geblesseerd was, heeft hij het op die positie prima gedaan dacht ik?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 19:28 schreef Ajx het volgende:[..] Toen Alderweireld geblesseerd was, heeft hij het op die positie prima gedaan dacht ik?? vond ik dus niet. vind heb als back aanzienlijk beter. sowiezo was alderweireld er geloof ik 2 wedstrijdjes niet bij |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 19:31 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] vond ik dus niet. vind heb als back aanzienlijk beter. sowiezo was alderweireld er geloof ik 2 wedstrijdjes niet bij Alderweireld was er 6 weken uit ongeveer, dus dat zal wel aardig wat meer zijn als 2 wedstrijdjes... Maar als RB heeft hij het ook prima gedaan, maar toch denk ik dat hij als CV beter is!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 19:32 schreef Ajx het volgende:[..] Alderweireld was er 6 weken uit ongeveer, dus dat zal wel aardig wat meer zijn als 2 wedstrijdjes... Maar als RB heeft hij het ook prima gedaan, maar toch denk ik dat hij als CV beter is!! niet echt veel hoor beker en 2 a 3 competitie vergeet niet de winterstop he. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 19:32 schreef Ajx het volgende:[..] Alderweireld was er 6 weken uit ongeveer, dus dat zal wel aardig wat meer zijn als 2 wedstrijdjes... Maar als RB heeft hij het ook prima gedaan, maar toch denk ik dat hij als CV beter is!! ik denk van niet. ik vond hem matig in het centrum. als back was hij een hel voor elke vleugel |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 19:35 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ik denk van niet. ik vond hem matig in het centrum. als back was hij een hel voor elke vleugel Dat is jouw mening heh, kunnen we over verschillen! Daarom is het een forum |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 11:52 schreef remco k het volgende:[..] ??? Volgens mij wordt er door Ajax heel duidelijk gezegd dat hij v/d Wiel gaat overnemen.. Hahahaha je bent wakker! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 18:21 schreef Ajx het volgende:[..] Vind hem in het centrum toch wel beter, maar kan inderdaad ook prima RB spelen. Toch denk ik wel dat hij uiteindelijk het best in het centrum kan spelen Hij heeft nog bijna niks in het centrum gespeeld, hoe kom je erbij dat hij daar dan heel goed is?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Staat nergens dat hij niet gaat, hij kijkt alleen verder.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 april 2012 - 19:32 schreef Ajx het volgende:[..] Alderweireld was er 6 weken uit ongeveer, dus dat zal wel aardig wat meer zijn als 2 wedstrijdjes... Maar als RB heeft hij het ook prima gedaan, maar toch denk ik dat hij als CV beter is!! Toen heeft hij daar bijna niet gespeeld, Opa heeft toen gespeeld, Ajax heeft toen een aantal potjes met 3 verdedigers gespeeld en Blind heeft centraal ook nog wat gespeeld. van rhijn heeft al met al een wedstrijd of 2 centraal gespeeld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 00:25 schreef remco k het volgende:[..] Toen heeft hij daar bijna niet gespeeld, Opa heeft toen gespeeld, Ajax heeft toen een aantal potjes met 3 verdedigers gespeeld en Blind heeft centraal ook nog wat gespeeld. van rhijn heeft al met al een wedstrijd of 2 centraal gespeeld.. hehe, eindelijk iemand die het snapt. van rhijn speelde geloof ik feyenoord uit en utrecht thuis als CV en dat waren matige wedstrijden. getuige dat je 4 goals om je oren krijgt, doe je toch iets niet goed. utrecht thuis geven we 2 kansen weg en hij ligt er 2 keer in. toch niet bepaald goed. op RB was hij een ware hel voor elke vleugel |
|
|
|