BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bas Dost draagt geen Ajax Pyjama meer..

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2012 - 13:08   quote  deeplink  
Begeerde Dost hoeft nooit meer naar Ajax
Bas Dost is bezig aan een ijzersterk seizoen. De aanvaller is momenteel topscorer van de Eredivisie en kan rekenen op veel belangstelling uit Europa.

De boomlange aanvaller was dit seizoen al 28 keer trefzeker voor sc Heerenveen en heeft dus duidelijk progressie geboekt. De Friese club lijkt Dost na dit seizoen sowieso kwijt te raken aan een andere club, maar welke club dat precies wordt is ook voor de spits nog even afwachten. In ieder geval hoeft Ajax niet meer op zijn diensten te rekenen.

"Ten eerste omdat Ajax al genoeg spitsen heeft", vertelt Dost aan het Algemeen Dagblad. "Maar vooral vanwege de manier waarop het vorig jaar is misgegaan. Ik wilde destijds heel graag naar Ajax, maar dat gevoel is helemaal verdwenen. Ik neem het ze kwalijk dat ze me vorig jaar in de winterstop niet hebben gehaald. Als je een speler wil hebben en het verschil tussen vraag en aanbod is niet zo groot, dan zie ik het probleem niet. Het gaat nu niet meer gebeuren."

Het lijkt dus het buitenland te worden voor Dost. VfL Wolfsburg toonde onlangs nog serieuze belangstelling, maar ook Atlético Madrid zou hengelen naar zijn diensten. Dat ziet de spits wel zitten. "Ik denk wel dat ik samen met Falcao in de spits kan spelen. Het is mooi dat er uit zoveel landen interesse is, maar ik verwacht niet dat ik op korte termijn iets teken."
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 april 2012 - 13:11   quote  deeplink  
prima, wij hoeven in mijn ogen dost niet meer, dan wordt het of dost of sigi op de bank, doodzonde! maar ik vind het persoonlijk altijd laf om allerlei dingen te gaan zeggen in de media. bel dan het bestuur van ajax en leg je onvrede daar uit.
remco k
 remco k - zaterdag 21 april 2012 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 13:11 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
prima, wij hoeven in mijn ogen dost niet meer, dan wordt het of dost of sigi op de bank, doodzonde! maar ik vind het persoonlijk altijd laf om allerlei dingen te gaan zeggen in de media. bel dan het bestuur van ajax en leg je onvrede daar uit.
Inderdaad.. Overigens ook een hele domme reden, boos zijn op Ajax omdat ze niet meer geld wilden betalen, misschien eens naar Heerenveen kijken waarom ze zoveel wouden hebben??
AFCAMylife
 AFCAMylife - zaterdag 21 april 2012 - 13:13   quote  deeplink  
Ach dat calimero gedrag hoort ook niet bij onze club! jankerd!
Debiewl
 Debiewl - zaterdag 21 april 2012 - 13:17   quote  deeplink  
Over hoe het misging is gwn de domste reden ooit.
Zal hij ook nee gaan zeggen tegen Real Madrid en Barca als die een keer niet genoeg op hem bieden, wat een kneus is die Dost.
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 april 2012 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 13:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad.. Overigens ook een hele domme reden, boos zijn op Ajax omdat ze niet meer geld wilden betalen, misschien eens naar Heerenveen kijken waarom ze zoveel wouden hebben??
volgens mij was het laatste bod van ajax heel netjes, daarbij was heerenveen de boosdoender inderdaad! ajax heeft de hele laatste dag gesproken met heerenveen, maar in die laatste 10 minuten wilde heerenveen pas wat water bij de wijn doen maar wilde ze nog een vrij hoog bedrag!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2012 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 april 2012 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 13:17 schreef Debiewl het volgende:
Over hoe het misging is gwn de domste reden ooit.
Zal hij ook nee gaan zeggen tegen Real Madrid en Barca als die een keer niet genoeg op hem bieden, wat een kneus is die Dost.
bullshit, dat manneke maakt er 28 en ziet ineens dollars voor zn ogen. hij weet dat grotere clubs geiterresseerd raken en zoals gewoonlijk draait het weer om geld, geloof me!
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 21 april 2012 - 15:46   quote  deeplink  
al zou het verschil maar 5 ton zijn.
dan is het toch heel veel. op Fifa en dat soort spelletjes maakt 5ton mischien niks uit.
maar in het echt kun je met 5 ton zat dingen doen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 april 2012 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 april 2012 - 15:46 schreef NatjosFC het volgende:
al zou het verschil maar 5 ton zijn.
dan is het toch heel veel. op Fifa en dat soort spelletjes maakt 5ton mischien niks uit.
maar in het echt kun je met 5 ton zat dingen doen.
5 ton is niet veel tegenwoordig

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bas Dost draagt geen Ajax Pyjama meer..

0.0046520