BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koeman: "Ik denk dat PSV tweede wordt"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR12-1908
 FR12-1908 - zondag 22 april 2012 - 11:57   quote  deeplink  
Feyenoord is momenteel nog volop in de race om de tweede plaats. Aan het eind van de rit zou die positie goed zijn voor deelname aan de voorronde van de Champions League. Trainer Ronald Koeman denkt echter niet dat het zijn ploeg gaat lukken om op de tweede plaats te eindigen.

"Ik tip zelf PSV als nummer twee", vertelde Koeman in het Algemeen Dagblad. "Ons doel is Europees voetbal. Het klopt dat als we viermaal winnen de Champions League halen, maar voor dit Feyenoord is vier keer op rij winnen niet makkelijk. Al gaan we daar wel voor."

Feyenoord bezet momenteel de vierde plaats, maar heeft momenteel nog een wedstrijd minder gespeeld dan nummer twee FC Twente. Zondagmiddag gaat de Stadionclub op bezoek bij ADO Den Haag. In de laatste drie wedstrijden neemt de club uit Rotterdam het op tegen AZ (thuis), Heracles Almelo (thuis) en sc Heerenveen (uit).

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/153468/Koeman:_Ik_denk_dat_PSV_tweede_wordt#ixzz1slI8JUqL

Wat moeten we hiervan vinden?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 april 2012 door Boudewijn --
MMM
 MMM - zondag 22 april 2012 - 11:58   quote  deeplink  
Druk weghalen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 22 april 2012 - 11:59   quote  deeplink  
Ambitieus maar realistisch. Het staat heel dicht bij elkaar en PSV treft geen ploegen meer uit de top 6.
remco k
 remco k - zondag 22 april 2012 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 11:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ambitieus maar realistisch. Het staat heel dicht bij elkaar en PSV treft geen ploegen meer uit de top 6.
Nou is het ook niet zo dat PSV geweldig voetbal speelt toch?? Die verliezen gewoon bij RKC, wie zegt dat ze niet meer punten gaan laten liggen.
Ik denk dat Koeman probeert de druk van zijn ploeg af te halen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 april 2012 - 12:00   quote  deeplink  
Druk opvoeren.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 22 april 2012 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 12:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou is het ook niet zo dat PSV geweldig voetbal speelt toch?? Die verliezen gewoon bij RKC, wie zegt dat ze niet meer punten gaan laten liggen.
Ik denk dat Koeman probeert de druk van zijn ploeg af te halen..
Klopt, maar we treffen na de lastige wedstrijd van vandaag nog Heerenveen en AZ. Bovendien hebben we nog geen 4x achter mekaar gewonnen dit seizoen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 april 2012 door T-FeYeN00rD --
FR12-1908
 FR12-1908 - zondag 22 april 2012 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 12:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Klopt, maar we treffen na de lastige wedstrijd van vandaag nog Heerenveen en AZ. Bovendien hebben we nog geen 4x achter mekaar gewonnen dit seizoen...
Wat niet is kan nog komen he!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 22 april 2012 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 12:06 schreef FR12-1908 het volgende:

[..]

Wat niet is kan nog komen he!
joh zekers! Geen reden om nu al de handdoek in de ring te gooien, bovendien moet PSV etc ook maar es zorgen dat ze 4x winnen...
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 april 2012 - 12:17   quote  deeplink  
Slim
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 april 2012 - 12:17   quote  deeplink  
Gaat goed komen vanmiddag. Feyenoord speelt de laatste twee maanden niet zo wervelend maar is wel onverzettelijk. En als je dan zelfs minder goede wedstrijden kan winnen...
alibabba
 alibabba - zondag 22 april 2012 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 12:17 schreef Stylzz het volgende:
Slim
Slim is om helemaal niks te zeggen en gewoon je waffel te houden...zet het intern op scherp en zit niet zo te bléren naar buiten..het is iets wat Koeman telkens doet en ik word er schijtziek van..
piet
 piet - zondag 22 april 2012 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 12:21 schreef alibabba het volgende:

[..]

Slim is om helemaal niks te zeggen en gewoon je waffel te houden...zet het intern op scherp en zit niet zo te bléren naar buiten..het is iets wat Koeman telkens doet en ik word er schijtziek van..
Pfffff waar maak je druk om!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 april 2012 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 12:21 schreef alibabba het volgende:

[..]

Slim is om helemaal niks te zeggen en gewoon je waffel te houden...zet het intern op scherp en zit niet zo te bléren naar buiten..het is iets wat Koeman telkens doet en ik word er schijtziek van..
Koeman zet al een seizoen lang de boel intern op scherp. Zie de resultaten.
craven
 craven - zondag 22 april 2012 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 12:21 schreef alibabba het volgende:

[..]

Slim is om helemaal niks te zeggen en gewoon je waffel te houden...zet het intern op scherp en zit niet zo te bléren naar buiten..het is iets wat Koeman telkens doet en ik word er schijtziek van..
dat is jou interpretatie, niet die van iedereen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 22 april 2012 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 12:21 schreef alibabba het volgende:

[..]

Slim is om helemaal niks te zeggen en gewoon je waffel te houden...zet het intern op scherp en zit niet zo te bléren naar buiten..het is iets wat Koeman telkens doet en ik word er schijtziek van..
Deze spelersgroep heeft het nodig.
alibabba
 alibabba - zondag 22 april 2012 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 12:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Koeman zet al een seizoen lang de boel intern op scherp. Zie de resultaten.
Als ie dat intern doet vind ik het uitstekend, maar ik erger me aan die lulkoek in de media...het is altijd hetzelfde gezeik met hem en ik snap dat totaal niet...dat geleuter heeft hem vaak de kop gekost, maar hij heeft dat totaal niet in de gaten..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 april 2012 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 12:24 schreef alibabba het volgende:

[..]

Als ie dat intern doet vind ik het uitstekend, maar ik erger me aan die lulkoek in de media...het is altijd hetzelfde gezeik met hem en ik snap dat totaal niet...dat geleuter heeft hem vaak de kop gekost, maar hij heeft dat totaal niet in de gaten..
Het is onnodig, klopt. Maar met deze resultaten gaat zulke prietpraat hem niet de kop kosten.
alibabba
 alibabba - zondag 22 april 2012 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 12:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Deze spelersgroep heeft het nodig.
Sorry, maar ik vind dat echt grote onzin...geen enkele speler zal zeggen van; daar hebben we wat aan...het word voor zoete koek aangenomen...het enigste wat het kan opwekken is irritatie..
craven
 craven - zondag 22 april 2012 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 12:24 schreef alibabba het volgende:

[..]

Als ie dat intern doet vind ik het uitstekend, maar ik erger me aan die lulkoek in de media...het is altijd hetzelfde gezeik met hem en ik snap dat totaal niet...dat geleuter heeft hem vaak de kop gekost, maar hij heeft dat totaal niet in de gaten..
Wat zegt hij nou hier dat hem de kop kan kosten?? sorry maar ik zie dat nergens terug...
alibabba
 alibabba - zondag 22 april 2012 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 12:27 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Het is onnodig, klopt. Maar met deze resultaten gaat zulke prietpraat hem niet de kop kosten.
Maar wat als het een keer slechter gaat...dan komt die onzin allemaal op zijn bordje..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 april 2012 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 12:17 schreef FR-Henk het volgende:
Gaat goed komen vanmiddag. Feyenoord speelt de laatste twee maanden niet zo wervelend maar is wel onverzettelijk. En als je dan zelfs minder goede wedstrijden kan winnen...
...worden we kampioen..
alibabba
 alibabba - zondag 22 april 2012 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 12:27 schreef craven het volgende:

[..]

Wat zegt hij nou hier dat hem de kop kan kosten?? sorry maar ik zie dat nergens terug...
Ik vind dat Koeman juist vertrouwen moet uitstralen en niet in de underdog positie moet gaan zitten..dat hoort niet bij Feyenoord...hij is zich aan het indekken en dat vind ik volstrekt onnodig, maar ik ga nou de wedstrijd kijken..succes!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 april 2012 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 12:28 schreef alibabba het volgende:

[..]

Maar wat als het een keer slechter gaat...dan komt die onzin allemaal op zijn bordje..
Koeman roept wat onschuldige dingen hoor. Schoffeert niet, bekritiseert niet. Tis prietpraat, meer niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 22 april 2012 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 12:27 schreef alibabba het volgende:

[..]

Sorry, maar ik vind dat echt grote onzin...geen enkele speler zal zeggen van; daar hebben we wat aan...het word voor zoete koek aangenomen...het enigste wat het kan opwekken is irritatie..
Laat ik vooropstellen dat ik zelf ook geen groot voorstander ben van dergelijke praat, maar soms kan een bepaalde mate (enigzins) helpen.

Maar je heb wel gelijk, wanneer hij minder gaat wordt hij met dit soort uitspraken om zijn oren geslagen.

Zelfde gold ook voor Mario Been. Die grapje die hij maakte toen het goed ging waren leuk, maar toen hij minder ging werd het zwaar irritant en ongepast. Toen werd hij een 'clown'.
alibabba
 alibabba - zondag 22 april 2012 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 12:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Koeman roept wat onschuldige dingen hoor. Schoffeert niet, bekritiseert niet. Tis prietpraat, meer niet.
Klopt...ik vind Koeman een aardige kerel en als ik hem over voetbal hoor praten, luister ik graag naar 'm...het enigste wat mij tegen de borst stuit, zijn zijn bewoordingen in de media..ik erger mij daar gewoon aan en ik vind het echt doodzonde...de spelers worden er toch mee geconfronteerd en je weet nooit hoe dat valt...als ie niets zegt, is er ook niets om over te vallen, dus nooit verliezers...zet het intern op scherp en denk na wat je zegt naar buiten toe...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 april 2012 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 13:58 schreef alibabba het volgende:

[..]

Klopt...ik vind Koeman een aardige kerel en als ik hem over voetbal hoor praten, luister ik graag naar 'm...het enigste wat mij tegen de borst stuit, zijn zijn bewoordingen in de media..ik erger mij daar gewoon aan en ik vind het echt doodzonde...de spelers worden er toch mee geconfronteerd en je weet nooit hoe dat valt...als ie niets zegt, is er ook niets om over te vallen, dus nooit verliezers...zet het intern op scherp en denk na wat je zegt naar buiten toe...
De Allibaba uit de boeken was nooit in paniek,je ziet spoken !!
bode
 bode - zondag 22 april 2012 - 14:41   quote  deeplink  
moet hij dan zeggen wij worden tweede, zal ik zslf nooit zeggen laat
ik lieve aan andere mensen over, maar hij blijft voor mij wel de beste man voor Feyenoord
kuipje
 kuipje - zondag 22 april 2012 - 14:41   quote  deeplink  
NEC staat 1-0 voor tegen PSV.. vraag me af of ze europees voetbal gaan halen :)
tomson
 tomson - zondag 22 april 2012 - 15:10   quote  deeplink  
Affijn,je weet het al he....
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 april 2012 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 12:21 schreef alibabba het volgende:

[..]

Slim is om helemaal niks te zeggen en gewoon je waffel te houden...zet het intern op scherp en zit niet zo te bléren naar buiten..het is iets wat Koeman telkens doet en ik word er schijtziek van..
Onzin
willem v G
 willem v G - zondag 22 april 2012 - 18:56   quote  deeplink  
Gewoon zelf je wedstrijden winnen, en niet kijken naar de concurentie lijkt me beter.Vol voor plek 2!!!!!!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 april 2012 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 18:56 schreef willem v G het volgende:
Gewoon zelf je wedstrijden winnen, en niet kijken naar de concurentie lijkt me beter.Vol voor plek 2!!!!!!!!!
Wijze woorden, het is niet anders..
alibabba
 alibabba - zondag 22 april 2012 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 14:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

De Allibaba uit de boeken was nooit in paniek,je ziet spoken !!
:))))) Je bent een naamgenoot van me, maar dat zou je niet zeggen;)
alibabba
 alibabba - zondag 22 april 2012 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 16:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Onzin
Het kan dat je het onzin vind en daar is niets mis mee, maar als ik er goed over nadenk vind ik de woorden van Koeman steeds bizarrer of is het meer bizar:)))Feyenoord heeft de 2e plaats puur in eigen hand, dus in principe zegt Koetje dat Feyenoord in de resterende wedstrijden punten gaat verspelen...is dat slim of is dat dom??? Ik zeg dat het oliedom is, want je kwalificeert je eigen team in een falend iets....
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 april 2012 - 21:12   quote  deeplink  
PSV heeft de breedste selectie en t eenvoudigste programma
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 april 2012 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 21:12 schreef Stylzz het volgende:
PSV heeft de breedste selectie en t eenvoudigste programma
Das waar maar wij zijn Feyenoord en wij worden tweede..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 april 2012 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 21:12 schreef Stylzz het volgende:
PSV heeft de breedste selectie en t eenvoudigste programma
Niet voor psv begrippen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 april 2012 - 21:18   quote  deeplink  
W/e
alibabba
 alibabba - zondag 22 april 2012 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 21:12 schreef Stylzz het volgende:
PSV heeft de breedste selectie en t eenvoudigste programma
psv had allang afgehaakt moeten zijn...Feyenoord moet uitgaan van eigen kracht en overtuigd zijn dat het de resterende 3 wedstrijden wint...kom op man, angst is een slechte raadgever..
van geil
 van geil - zondag 22 april 2012 - 21:27   quote  deeplink  
ach,,,koeman mag ook wel ns n jointje:)
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 april 2012 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 21:25 schreef alibabba het volgende:

[..]

psv had allang afgehaakt moeten zijn...Feyenoord moet uitgaan van eigen kracht en overtuigd zijn dat het de resterende 3 wedstrijden wint...kom op man, angst is een slechte raadgever..
T weergeven van feiten is. Geen angst
infamous psv
 infamous psv - zondag 22 april 2012 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 21:15 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Niet voor psv begrippen.
idd
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 april 2012 - 21:33   quote  deeplink  
Feiten met beperkte houdbaarheid. Makkelijkste programma? 't zegt allemaal niets.
Feit is ook dat Feyenoord 8 wedstrijden ongeslagen is.
Zegt ook niets.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 april 2012 door FR-Henk --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 april 2012 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 21:27 schreef van geil het volgende:
ach,,,koeman mag ook wel ns n jointje:)
Hoorde ik jointje..??
VFRfan12
 VFRfan12 - zondag 22 april 2012 - 21:45   quote  deeplink  
als hij met feyenoord blijft winnen mag hij zeggen wat hij wil
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 april 2012 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 21:45 schreef VFRfan12 het volgende:
als hij met feyenoord blijft winnen mag hij zeggen wat hij wil
Als hij blijft winnen rook ik er zelfs twee met hem..
alibabba
 alibabba - zondag 22 april 2012 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 21:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

T weergeven van feiten is. Geen angst
De feiten zijn dat psv als een krant voetbalt...het is puur geluk dat psv nog meedraait en ze hadden allang afgehaakt moeten zijn..ik zag vandaag een rendement...met Guidetti 2,33 punten, zonder Guidetti 0,33 punten...dat zegt mij alles....met Guidetti had Feyenoord psv allang afgeschud...dat zijn de feiten..
sevillana
 sevillana - zondag 22 april 2012 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 21:25 schreef alibabba het volgende:

[..]

psv had allang afgehaakt moeten zijn...Feyenoord moet uitgaan van eigen kracht en overtuigd zijn dat het de resterende 3 wedstrijden wint...kom op man, angst is een slechte raadgever..
weinig nieuws op 't snavel forum?
alibabba
 alibabba - zondag 22 april 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 22:00 schreef sevillana het volgende:

[..]

weinig nieuws op 't snavel forum?
Ik snap gewoon niet dat Koeman met dit soort nieuws komt;) that's all...ik vind Koetje een goeie gozer, maar ik vind het doodzonde dat ie zo in het nieuws komt..
infamous psv
 infamous psv - zondag 22 april 2012 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 april 2012 - 21:58 schreef alibabba het volgende:

[..]

De feiten zijn dat psv als een krant voetbalt...het is puur geluk dat psv nog meedraait en ze hadden allang afgehaakt moeten zijn..ik zag vandaag een rendement...met Guidetti 2,33 punten, zonder Guidetti 0,33 punten...dat zegt mij alles....met Guidetti had Feyenoord psv allang afgeschud...dat zijn de feiten..
ze voetballen idd als n krant mr de mentaliteit is daar de grootste oorzaak van.
ze hebben het teveel laten liggen bij uitwedstrijden zoals bij Utrecht en Heracles en notabene Groningen die rest van zijn wedstrijden allemaal verloor.
ze dachten na n wedstrijd met puntverlies continu zo van ach dan zien we volgende week weer wat maakt die 3 punten nou uit.
Als ze voor elk punt geknokt hadden dan was de titel in Eindhoven en nu kan je 2e mr ook 6e worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koeman: "Ik denk dat PSV tweede wordt"









0.0069570