|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat kan niet want die zou noooooooit voor Ajax kunnen zijn ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 22:08 schreef infamous psv het volgende:[..] ze voetballen idd als n krant mr de mentaliteit is daar de grootste oorzaak van. ze hebben het teveel laten liggen bij uitwedstrijden zoals bij Utrecht en Heracles en notabene Groningen die rest van zijn wedstrijden allemaal verloor. ze dachten na n wedstrijd met puntverlies continu zo van ach dan zien we volgende week weer wat maakt die 3 punten nou uit. Als ze voor elk punt geknokt hadden dan was de titel in Eindhoven en nu kan je 2e mr ook 6e worden. tsja, . . als Feyenoord de voorgaande wedstrijden dit seizoen tegen bijvoorbeeld ADO, NEC, RKC normaal gewonnen had waar had Feyenoord dan nu op de ranglijst gestaan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 april 2012 door sevillana -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 22:12 schreef sevillana het volgende:[..] tsja, . . als Feyenoord de voorgaande westrijden dit seizoen tegen bijvoorbeeld ADO, NEC, RKC normaal gewonnen had waar had Feyenoord dan nu op de ranglijst gestaan? idd als je nu aan het eind vd rit gaat kijken is dat toch zonde , mr je kan het niet terugdraaien. mr jullie hebben dit seizoen in ieder geval geknokt voor de punten en mijn cluppie dacht dat ze kado kregen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 22:08 schreef infamous psv het volgende:[..] ze voetballen idd als n krant mr de mentaliteit is daar de grootste oorzaak van. ze hebben het teveel laten liggen bij uitwedstrijden zoals bij Utrecht en Heracles en notabene Groningen die rest van zijn wedstrijden allemaal verloor. ze dachten na n wedstrijd met puntverlies continu zo van ach dan zien we volgende week weer wat maakt die 3 punten nou uit. Als ze voor elk punt geknokt hadden dan was de titel in Eindhoven en nu kan je 2e mr ook 6e worden. En dat is de grootste FOUT...denk je nu echt dat het mentaliteit is??? Geloof je nu werkelijk dat, nadat de spelersgroep werd aangehouden op de Herdgang, de spelers niet willen? Die willen wel degelijk, maar er is geen klik..het heeft meer te maken met KWALITEIT...Lens, Wijnaldum, Matavs zijn gewoon overschatte voetballers en kijk wat daar omheen staat...Bouma, Marcelo, Willems, Manolev...zijn dat de spelers die psv naar een hoger moeten tillen??? Schei toch uit man.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 22:16 schreef alibabba het volgende:[..] En dat is de grootste FOUT...denk je nu echt dat het mentaliteit is??? Geloof je nu werkelijk dat, nadat de spelersgroep werd aangehouden op de Herdgang, de spelers niet willen? Die willen wel degelijk, maar er is geen klik..het heeft meer te maken met KWALITEIT...Lens, Wijnaldum, Matavs zijn gewoon overschatte voetballers en kijk wat daar omheen staat...Bouma, Marcelo, Willems, Manolev...zijn dat de spelers die psv naar een hoger moeten tillen??? Schei toch uit man.. Zijn niet overschat mr is nog geen team en zeker niet minder dan Aissati , imbecillio en Sulemani mr daar hebben jullie ook wedstrijden mee gewonnen. De verdediging is niet best nee met Bouma en Manolev en Isaakson mr die hebben hun langste tijd gehad. en sommige spelen hun 1ste seizoen bij PSV dus die zijn volgend jaar meer ervaren en verwacht ik er meer van. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 22:21 schreef infamous psv het volgende:[..] Zijn niet overschat mr is nog geen team en zeker niet minder dan Aissati , imbecillio en Sulemani mr daar hebben jullie ook wedstrijden mee gewonnen. De verdediging is niet best nee met Bouma en Manolev en Isaakson mr die hebben hun langste tijd gehad. en sommige spelen hun 1ste seizoen bij PSV dus die zijn volgend jaar meer ervaren en verwacht ik er meer van. Noem mij buiten Mertens 1 speler die psv naar een hoger niveau kan tillen...PRUT is het.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 22:29 schreef alibabba het volgende:[..] Noem mij buiten Mertens 1 speler die psv naar een hoger niveau kan tillen...PRUT is het.. als jij t zeg Alladin |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En Mertens is een verschrikkelijke irritante etterbal! Had ik nog niet gezegd toch? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 22:32 schreef tomson het volgende:En Mertens is een verschrikkelijke irritante etterbal! Had ik nog niet gezegd toch? nee komt als verrassing uit de lucht vallen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 22:29 schreef alibabba het volgende:[..] Noem mij buiten Mertens 1 speler die psv naar een hoger niveau kan tillen...PRUT is het.. PSV thuis meerdere Lens Labyad Toivonen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: probeer dat al 3 jaar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 22:29 schreef alibabba het volgende:[..] Noem mij buiten Mertens 1 speler die psv naar een hoger niveau kan tillen...PRUT is het.. neem jou niet zo serieus want jij vind Cabral n basisspeler bij Feyenoord |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
gewoon 4-0 tegen az eh el doet niet mee.... dan 3-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: hoogie is verdwaald..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 22:29 schreef alibabba het volgende:[..] Noem mij buiten Mertens 1 speler die psv naar een hoger niveau kan tillen...PRUT is het.. even een vraag, ik kom niet zo vaak meer op het forum....Is u voor ons geworden, of bent u nog steeds voor "jullie"? Zoniet, wat maakt u zich dan druk over onze club, zoja wat was de keuze om uw andere club de rug toe te keren?
Dacht dat dit het Feyenoord forum was namelijk...........
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 april 2012 door detrapstaandervanvak -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
daar kan Koeman nog wel eens gelijk in krijgen stel dat wij gelijk spelen tegen De Kaasboeren en verder alles winnen De Kaasboeren winnen ook alles verder, De Tukkers verliest alleen van 020 en De lampen winnen alles dan wordt De lampen tweede en dan wachten hoe het doelsaldo wordt van De Kaasboeren en van ons wie derde wordt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 23 april 2012 - 13:38 schreef bode het volgende:daar kan Koeman nog wel eens gelijk in krijgen stel dat wij gelijk spelen tegen De Kaasboeren en verder alles winnen De Kaasboeren winnen ook alles verder, De Tukkers verliest alleen van 020 en De lampen winnen alles dan wordt De lampen tweede en dan wachten hoe het doelsaldo wordt van De Kaasboeren en van ons wie derde wordt Stomme stelling man, wij winnen van die kaasjoden..en de rest winnen we ook.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ik ben echt niet kapot van Lens en Toivonen...Labyad komt als mens tekort en dat is iets wat Cabral niet heeft..Lens zie ik als een buitenspeler en Toivonen als een spits.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 22:38 schreef infamous psv het volgende:[..] neem jou niet zo serieus want jij vind Cabral n basisspeler bij Feyenoord Ik neem jou ook niet serieus.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 23 april 2012 - 13:18 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] even een vraag, ik kom niet zo vaak meer op het forum....Is u voor ons geworden, of bent u nog steeds voor "jullie"? Zoniet, wat maakt u zich dan druk over onze club, zoja wat was de keuze om uw andere club de rug toe te keren? Dacht dat dit het Feyenoord forum was namelijk........... Het is nog altijd hetzelfde trapje:))) |
|
|
|