|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 23 april 2012 - 07:30 schreef Guyt het volgende:[..] Wat boeit mijdat nou wie jij niks gunt lekker fucking belangrijk.Voor mij is het FR die ik geen zak gun.Opzouten met die lui.Slijmbal. Eens, van mij flikkeren die kakkerlakken heel hard naar beneden! Doe dan maar die Friezen op 2! ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 23 april 2012 - 00:56 schreef infamous psv het volgende:[..] 1988 MEEST SUCCESVOLLE JAAR NEDERLANDSE VOETBALGESCHIEDENIS: ORANJE EK WINNAAR Verder niet belangrijk Hey pissende gemeenteboer! Opdonderen met die informatie! Ga lekker je eigen forum bevuilen met die onzin!
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!!! (voor het 2e opeenvolgende jaar)
AJAX KAMPIOEN SEIZOEN 2011 - 2012!!! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 23:49 schreef remco k het volgende:Lekker fucking belangrijk wie waar onder ons eindigt. Zolang we maar kampioen worden. De enige ploeg die ik echt niks gun is PSV.. +1000000000 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 23 april 2012 - 07:30 schreef Guyt het volgende:[..] Wat boeit mijdat nou wie jij niks gunt lekker fucking belangrijk.Voor mij is het FR die ik geen zak gun.Opzouten met die lui.Slijmbal. Volgens mij snap je mijn strekking niet helemaal, het gaat er toch alleen maar om waar wij eindigen??? Over wie er tweede gaat worden mogen de andere ploegen zich druk maken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 23 april 2012 - 00:56 schreef infamous psv het volgende:[..] 1988 MEEST SUCCESVOLLE JAAR NEDERLANDSE VOETBALGESCHIEDENIS: ORANJE EK WINNAAR PSV EC1 LANDSTITEL EN BEKERWINNAAR .... PSV 4 JAAR ACHTEREEN KAMPIOEN Capslock probleempje?? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 23 april 2012 - 14:48 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij snap je mijn strekking niet helemaal, het gaat er toch alleen maar om waar wij eindigen??? Over wie er tweede gaat worden mogen de andere ploegen zich druk maken.. Klopt het gaat er om waar wij eindigen ja.Maar daarom is het niet minder leuk om te kijken naar de strijders voor die 2de plek.En die gun ik FR het minste. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 23 april 2012 - 14:57 schreef Guyt het volgende:[..] Klopt het gaat er om waar wij eindigen ja.Maar daarom is het niet minder leuk om te kijken naar de strijders voor die 2de plek.En die gun ik FR het minste. Dat mag, iedereen zal daar een mening over hebben, kan er alleen niet zo goed tegen dat men er al vanuit gaat dat we kampioen zijn, we moeten gewoon nog een wedstrijd winnen volgens mij, natuurlijk zijn we er bijna, maar verliezen tegen TWente is geen schande, en dan kan het maar zo zijn dat we door dat tikje veel pech hebben thuis tegen VVV en gelijk spelen, die deden het toch aardig tegen AZ namelijk. Dan heb ik weinig zin in de wedstrijd uit bij Vitesse.
Gewoon concentreren op onze eigen ploeg, daar gaat het mij om.. En als de schaal daadwerkelijk in ons bezit is lekker kijken wat de rest doet.. Opperste concentratie is nodig bij de ploeg, het komt momenteel bij zowel de supporters als de club wat nonchalant over.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 23 april 2012 - 15:04 schreef remco k het volgende:[..] Dat mag, iedereen zal daar een mening over hebben, kan er alleen niet zo goed tegen dat men er al vanuit gaat dat we kampioen zijn, we moeten gewoon nog een wedstrijd winnen volgens mij, natuurlijk zijn we er bijna, maar verliezen tegen TWente is geen schande, en dan kan het maar zo zijn dat we door dat tikje veel pech hebben thuis tegen VVV en gelijk spelen, die deden het toch aardig tegen AZ namelijk. Dan heb ik weinig zin in de wedstrijd uit bij Vitesse. Gewoon concentreren op onze eigen ploeg, daar gaat het mij om.. En als de schaal daadwerkelijk in ons bezit is lekker kijken wat de rest doet.. Opperste concentratie is nodig bij de ploeg, het komt momenteel bij zowel de supporters als de club wat nonchalant over.. Komt goed Remco dit kan haast niet meer mis gaan.Ik gok op 1-3 AJAX. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik hoop het maar denk dat we deze wedstrijd niet gaan winnen. Het zou trouwens wel een keiharde knal in het gezicht van TWente zijn om er wel kampioen te worden.
Ze willen zo graag bij de top horen, en krijgen twee keer in een direct duel de deksel heel hard om de neus.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Lekker B- elftalletje sturen of mega rare opstelling met Vermeer in de spits.... Gelijkspelletje wegslepen in Duitsland en tegen veeveevee KAMPIOEN !!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 23 april 2012 - 16:45 schreef joduh het volgende:Lekker B- elftalletje sturen of mega rare opstelling met Vermeer in de spits.... Gelijkspelletje wegslepen in Duitsland en tegen veeveevee KAMPIOEN !!!! Denk je echt dat we het zo makkelijk gaan krijgen allemaal?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Ja natuluk man...... De arrogantie druipt eraf man!!! Heerlijk dit!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ben het niet meer gewent en ben erg bang voor onderschatting van de tegenstanders en overschatting van onszelf..
Het moet natuurlijk raar lopen wil het fout gaan, maar ben er echt nog niet 100% van overtuigd.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 23 april 2012 - 19:01 schreef remco k het volgende:[..] Ben het niet meer gewent en ben erg bang voor onderschatting van de tegenstanders en overschatting van onszelf.. Het moet natuurlijk raar lopen wil het fout gaan, maar ben er echt nog niet 100% van overtuigd.. WE moeten idd waken voor onderschatting, maar het kan toch bijna niet meer mis...thuis winnen van VVV en we zijn er...daarbij is het toch altijd zo dat een elftal wat bovenaan staat, toch met minder tegenstand te maken krijgt...als je ziet hoe Groningen stond te ballen gister...het is vaak een mentaal iets...een team wat bovenaan staat, straalt iets uit van; het komt wel goed en 9 van de 10x gebeurd het dan ook.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
aub gewoon winnen in het duitse grolsch. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik denk dat wij doodleuk winnen aldaar.....Twente heeft moeite met scoren de laatste wedstrijden + zij moeten het spel maken...zij moeten scoren...wij voetballen ongedwongen zonder echte druk....daarom winnen wij....de Ajaxbus zal op de rijksweg door een haag van supporters gaan.....HUP AJAX.....KAMPIOENEN!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
1-2 zal het worden, 3 x de jong. Feest op leidsche.....bamihapje proberen van de febo alvorens ik mijzelf volgiet met bier!!!! Niet doorvertellen hoor.aaaaaaaaa |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 01:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:1-2 zal het worden, 3 x de jong. Feest op leidsche.....bamihapje proberen van de febo alvorens ik mijzelf volgiet met bier!!!! Niet doorvertellen hoor.aaaaaaaaa Eigen doelpunt de Jong? ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Twente is uit vorm, ze scheiten 7 kleuren in de broek als wij komen. ik zeg: 0-5 5x Theo Janssen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 april 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 23:57 schreef remco k het volgende:[..] Doe toch niet zo dom man, ook voor Frankie is Siggie de 1e spits ...alleen is Frank terecht ook heel voorzichtig met hem. En daarom speelde de jong nog daar. Of dat tegen Twente ook nog zo zal zijn zal as zondag uitwijzen. Stom ben je als je de Jong opsteld en Siggi op de bank houd,maar ja daar zal jij wel weer niet mee eens zijn,het bewijs was er weer tegen Groningen . |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 23 april 2012 - 00:56 schreef infamous psv het volgende:[..] 1988 MEEST SUCCESVOLLE JAAR NEDERLANDSE VOETBALGESCHIEDENIS: ORANJE EK WINNAAR PSV EC1 LANDSTITEL EN BEKERWINNAAR .... PSV 4 JAAR ACHTEREEN KAMPIOEN Ja goede oude tijden he Lampie hou je er aan vast. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Twente uit.
Twente knokt toch wel voor een vorm van eerherstel na een seizoen waar trainer 1 is weggestuurd en trainer 2 nog niet weet te overtuigen. De spelersgroep heeft dus iets recht te zetten. Bovendien knokt ook Twente nog voor een CL plekje. Ik verwacht dus een hele moeilijke pot.
Toch zal het mij niet verbazen als Ajax winnend van het veld stapt. De ploeg straalt uit dat het elke wedstrijd gaat winnen en ruikt de landstitel.
Ik verwacht 1-2. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 18:38 schreef nora het volgende:[..] Stom ben je als je de Jong opsteld en Siggi op de bank houd,maar ja daar zal jij wel weer niet mee eens zijn,het bewijs was er weer tegen Groningen . haha, de tijd zal het je leren. maar natuurlijk moet je rustig doen met Sigi, hij kwam geblesseerd over van Az en had altijd pijntjes zoiets moet je voorkomen voor volgend seizoen en nu dus al dat hij niet weer geblesseerd raakt. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
Wordt een lekkere potje! Weer tegen twente kampioen worden. Ik denk echt dat wij over twente heen gaan walsen ! ik zeg 1-4 ! Wij zijn Ajax wij zijn de BESTE ! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 26 april 2012 - 09:47 schreef ajacied het volgende:Wordt een lekkere potje! Weer tegen twente kampioen worden. Ik denk echt dat wij over twente heen gaan walsen ! ik zeg 1-4 ! Wij zijn Ajax wij zijn de BESTE ! Ik ben wat voorzichtiger...1-2 |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Verwacht een furieus Twente dat er alles aan zal doen om in het eerste half uur te scoren. Als ze dat niet lukt is het, denk ik, gedaan met de koopman, zoals ze daar zo mooi zeggen.
Denk dat Ajax toch vrij simpel stand zal houden en aan de hand van Theo, Derk en Anita een goede overwinning zullen behalen. Ik houd het op 0-3; Derk 2 keer en Janssen, misschien dat Sigthorson nog wat doet maar dat hangt van Frank af.
Overigens verwacht ik niet dat we zondag al kampioen zijn; zie Feyenoord van AZ winnen, ook al gun ik het AZ ook wel omdat ze zo goed hebben gespeeld dit jaar. Maar, en dat zullen sommigen mij niet in dank afnemen hier hahaha, ik hoop dat Feyenoord tweede wordt. Gewoon vanwege hun enorme opleving, het inpassen (noodgedwongen maar zeer effectief en goed) van hun zeer goede jeugd en uiteraard omdat het zo hoort. Ajax en Feijenoord horen altijd in de top te staan, hebben zoveel betekend voor ons voetbal en zijn nog altijd dé namen die iedereen kent. Natuurlijk Ajax het meest en best maar onze Rotterdamse collega's mogen best de eeuwige tweede zijn. Hun opleving en succes is ze van harte gegund.
Ben het hierin eens met een aantal die al postten dat ze P$V helemaal niks gunnen, vind ik nou ook.. Alleen al die misselijke koppen van Bommel, Waterreus, de Breuk en Appelvlaai, walgelijk, walgelijk, walgelijk.. En dan vergeet ik de heksige uitvoering van Barbie Toivonen nog bijna met zijn gluiperige rattenbek. Sorry, moest ff mijn gal over Lampenkappencity kwijt.
Ga er trouwens heen in Enschede op uitnodiging, haha, eens kijken of we na de wedstrijd nog felicitaties in ontvangst kunnen nemen! Gaan er nog meer heen van dit forum? |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 18:38 schreef nora het volgende:[..] Stom ben je als je de Jong opsteld en Siggi op de bank houd,maar ja daar zal jij wel weer niet mee eens zijn,het bewijs was er weer tegen Groningen . Hé Nora.
Ben het helemaal met je eens over Sigthorson maar waarom zou je inderdaad iemand die zo lang en pittig geblesseerd is geweest riskeren? We zullen vanaf september iedereen keihard nodig hebben in vorm maar vooral ook zonder voortslepende of nog niet volledig genezen blessures. De CL vergt toch even wat meer dan onze competitie en spitsen zijn niet zo veel voorradig zeg maar, haha. En ja, Siem is ook niet mijn speler, zeker niet voor die plek maar zoals het nu loopt is het voldoende voor de 31ste titel, toch? Daarbij zal Twente wel anders spelen dan Groningen, schat ik zo in.
Sterker, ik zou als trainer zijnde, nu de titel eigenlijk al binnen is de terugkerende spelers mondjesmaat of alleen indien noodzakelijk in het veld zetten. Het team is nu zover dat ze dit niet meer weggeven en voor volgend seizoen liggen de kaarten toch weer geheel anders, schat ik zo met transfers e.d.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 april 2012 door Enigma -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 18:38 schreef nora het volgende:[..] Stom ben je als je de Jong opsteld en Siggi op de bank houd,maar ja daar zal jij wel weer niet mee eens zijn,het bewijs was er weer tegen Groningen . Volgens mij is Sigthorson gewoon nog niet 100% in staat geweest om een volle wedstrijd te spelen op het niveau van Ajax 1, en als je zou lezen zeg ik toch dat Siggie de eerste spits is.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 26 april 2012 - 21:17 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij is Sigthorson gewoon nog niet 100% in staat geweest om een volle wedstrijd te spelen op het niveau van Ajax 1, en als je zou lezen zeg ik toch dat Siggie de eerste spits is.. maar waarom zouden we Sigi nog niet opstellen?
ik zeg 2e helft laten invallen voor Aisatti maar ligt ook aan stand en zo. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 26 april 2012 - 21:18 schreef NatjosFC het volgende:[..] maar waarom zouden we Sigi nog niet opstellen? ik zeg 2e helft laten invallen voor Aisatti maar ligt ook aan stand en zo. Omdat de Boer geen risico wil nemen met hem.. En terecht.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: maar wanneer wel dan tegen VVV? ik denk gewoon dat de Boer de Jong nog niet op de bank durft te zetten en dus het probleem van luxe wil opschuiven tot na het seizoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 26 april 2012 - 21:34 schreef NatjosFC het volgende:[..] maar wanneer wel dan tegen VVV? ik denk gewoon dat de Boer de Jong nog niet op de bank durft te zetten en dus het probleem van luxe wil opschuiven tot na het seizoen. Prima als dat zo is, als er iets is wat ons nu nog zou kunnen opbreken is het wel onderlinge frustraties, het gaat goed zoals het nu gaat en Siggie heeft er geen enkel probleem mee nu nog niet alles te spelen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 26 april 2012 - 21:36 schreef remco k het volgende:[..] Prima als dat zo is, als er iets is wat ons nu nog zou kunnen opbreken is het wel onderlinge frustraties, het gaat goed zoals het nu gaat en Siggie heeft er geen enkel probleem mee nu nog niet alles te spelen.. zal je uiteindelijk toch moeten beslissen he, en dan ook nog Shone erbij. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Siggi zal nog wel niet 100% zijn, anders zal hij wel opgesteld worden! Maar de Jong is een prima spits, en zeker tegen de topclubs doet hij het altijd prima, dus ik zou niet weten waarom hij opeens niet goed genoeg is voor Twente??? Gewoon Siemeke opstellen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Eerst maar eens afwachten hoe de selectie voor komend seizoen eruit gaat zien, misschien gaan er nog jongens weg, misschien komt er wel nog meer bij.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op donderdag 26 april 2012 - 21:39 schreef remco k het volgende:[..] Eerst maar eens afwachten hoe de selectie voor komend seizoen eruit gaat zien, misschien gaan er nog jongens weg, misschien komt er wel nog meer bij.. Inderdaad, want wie weet of Eriksen blijft? Er kan in de zomer nog van alles gebeuren! Eerst maar eens het seizoen afmaken! |
|
|
|
|
Liesie
|
|
|
Maarre waar gaan we nou met zijn allen kijken zondag? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Hallo mensen. WE kunnen morgen KAMPIOEN worden!!! Alleen bij een overwinning van Ajax in Enschede en een gelijkspel in Rotterdam, kunnen we voor de 31e maal de schaal omhoog hijsen. Als ik naar de geschiedenis kijk van de wedstrijd FC Twente - AJAX in de competitie, kom ik tot de conclusie dat winnen in Enschede een hels karwei is. Van de 45 duels in het Overijsselse wonnen WE er minder dan de helft ( 20 ), 15 potjes gingen verloren en 10x staat er een gelijkspel in de boeken. 69 - 55 zijn de doelcijfers in het voordeel van ONS.
De allereerste Twente - AJAX in de Eredivisie was op 15-05-1966 en die wedstrijd had iets speciaals...Ajax had voor die match 4 punten voorsprong, in het 2 puntensysteem, op Feyenoord met nog 3 duels voor de boeg. Bij een overwinning van Ajax en puntenverlies van Feyenoord, zou Ajax KAMPIOEN worden. Het werd destijds 0-2 in Enschede en Piet Keizer ('52), Johan Cruijff ('71) waren de scoorders. Ajax speelde toen in deze samenstelling; Gert Bals, Ton Pronk, Wim Suurbier, Frits Soetekouw, Co Prins, Theo van Duivenbode, Piet Keizer, Bennie Muller, Sjaak Swart, Klaas Nuninga en Johan Cruijff. Soetekouw is voor de meeste de grootste onbekende, maar hij speelde 3 seizoenen voor Ajax. Hij werd onder Rinus Michels 2x kampioen en met Soetekouw als aanvoerder werd in 1967 op Europees niveau het beroemde Liverpool verslagen in de legendarische mistwedstrijd. Omdat Feyenoord thuis met 0-1 verloor van Elinkwijk was de 11e titel een feit!!!
Op 01-12-1985 werd FC Twente van het kastje naar de muur getikt. Het werd maar liefst 1-8 en Jan Keizer was de leidsman. ROB DE WIT speelde mee in die wedstrijd, scoorde 2x en 1x door zijn specialiteit ( een lobje ). Wedstrijdverloop; 14. 0-1 Gerald Vanenburg, 22. 0-2 Marco van Basten, 25. 0-3 Arnold Muhren, 30. 0-4 Rob de Wit, 39. 0-5 Martin Koopman e.d. 44. 0-6 Rob de Wit, 65. 0-7 Marco van Basten, 81. 0-8 John Bosman, 86. 1-8 Martin Koopman. Aan Twente's zijde speelde destijds ex- Ajacied Dick Schoenaker mee. Aan de Wit's voetbalcarriere kwam een einde, doordat ie in 1986 werd getroffen door een hersenbloeding. Op 14 mei 1985 scoorde hij voor Oranje in Hongarije het beslissende doelpunt tegen de Hongaren (0-1 zege), waardoor Nederland als 2e eindigde in de voorronde van het WK 1986 en een play-off tegen België afdwong. Hier die fabelachtige goal met zijn specialiteit en het fantastische commentaar van Evert ten Napel;
Gregory vd.Wiel maakte zijn debuut voor AJAX op 11-03-2007 in de gewonnen uitwedstrijd tegen de Tukkers. Het werd 1-4, waarin Kennedy Bakircioglu en Rob Wielaert meededen aan Twente-zijde. In dat seizoen maakte Perez deel uit van de Ajax-selectie, die ook een Twente verleden heeft. N´Kufo 1-0 ('7), Huntelaar 1-1 ('21), Huntelaar 1-2 ('30), Babel 1-3 ('45), Huntelaar 1-4 ('75).
Worden we morgen KAMPIOEN mensen??? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: EEEEEUHM>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>LEIDSCHE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
quote:Op donderdag 26 april 2012 - 13:53 schreef Enigma het volgende:Verwacht een furieus Twente dat er alles aan zal doen om in het eerste half uur te scoren. Als ze dat niet lukt is het, denk ik, gedaan met de koopman, zoals ze daar zo mooi zeggen. Denk dat Ajax toch vrij simpel stand zal houden en aan de hand van Theo, Derk en Anita een goede overwinning zullen behalen. Ik houd het op 0-3; Derk 2 keer en Janssen, misschien dat Sigthorson nog wat doet maar dat hangt van Frank af. Overigens verwacht ik niet dat we zondag al kampioen zijn; zie Feyenoord van AZ winnen, ook al gun ik het AZ ook wel omdat ze zo goed hebben gespeeld dit jaar. Maar, en dat zullen sommigen mij niet in dank afnemen hier hahaha, ik hoop dat Feyenoord tweede wordt. Gewoon vanwege hun enorme opleving, het inpassen (noodgedwongen maar zeer effectief en goed) van hun zeer goede jeugd en uiteraard omdat het zo hoort. Ajax en Feijenoord horen altijd in de top te staan, hebben zoveel betekend voor ons voetbal en zijn nog altijd dé namen die iedereen kent. Natuurlijk Ajax het meest en best maar onze Rotterdamse collega's mogen best de eeuwige tweede zijn. Hun opleving en succes is ze van harte gegund. Ben het hierin eens met een aantal die al postten dat ze P$V helemaal niks gunnen, vind ik nou ook.. Alleen al die misselijke koppen van Bommel, Waterreus, de Breuk en Appelvlaai, walgelijk, walgelijk, walgelijk.. En dan vergeet ik de heksige uitvoering van Barbie Toivonen nog bijna met zijn gluiperige rattenbek. Sorry, moest ff mijn gal over Lampenkappencity kwijt. Ga er trouwens heen in Enschede op uitnodiging, haha, eens kijken of we na de wedstrijd nog felicitaties in ontvangst kunnen nemen! Gaan er nog meer heen van dit forum? Twente heeft dit seizoen wel vaker bewezen dat als ze thuis echt moeten dat er toch een soort van angst in sluipt in de ploeg dat hebben ze thuis regelmatig gehad is mij opgevallen en gebeurd dat morgen weer wat ik niet erg zou vinden is dat het thuispubliek zich dan snel tegen de ploeg keert |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Inderdaad is wel een erg belangrijke wedstrijd maar gezondheid van je speler is ook erg belangrijk! Hoop op een spannende pot met een 2-3 uitslag! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: die pik kan nog wel iets hahahaha. dankje gap |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: tis dat je het zo lief zegt hahahahah |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2012 - 19:08 schreef dutchajaxmen het volgende:Heel keurig op tijd kerel xd. Hele belangrijke wedstrijd waar wij de titel gaan pakken, dus mag voor een keertje. Titel pakken = winnen = 0-2. Ik denk dat deze doelpunten gaan worden gemaakt door Boerrigter en Sigthorsson. Wordt een hele leuke wedstrijd met aan het eind de schaal! thnx! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2012 - 13:25 schreef alibabba het volgende:Hallo mensen. WE kunnen morgen KAMPIOEN worden!!! Alleen bij een overwinning van Ajax in Enschede en een gelijkspel in Rotterdam, kunnen we voor de 31e maal de schaal omhoog hijsen. Als ik naar de geschiedenis kijk van de wedstrijd FC Twente - AJAX in de competitie, kom ik tot de conclusie dat winnen in Enschede een hels karwei is. Van de 45 duels in het Overijsselse wonnen WE er minder dan de helft ( 20 ), 15 potjes gingen verloren en 10x staat er een gelijkspel in de boeken. 69 - 55 zijn de doelcijfers in het voordeel van ONS. De allereerste Twente - AJAX in de Eredivisie was op 15-05-1966 en die wedstrijd had iets speciaals...Ajax had voor die match 4 punten voorsprong, in het 2 puntensysteem, op Feyenoord met nog 3 duels voor de boeg. Bij een overwinning van Ajax en puntenverlies van Feyenoord, zou Ajax KAMPIOEN worden. Het werd destijds 0-2 in Enschede en Piet Keizer ('52), Johan Cruijff ('71) waren de scoorders. Ajax speelde toen in deze samenstelling; Gert Bals, Ton Pronk, Wim Suurbier, Frits Soetekouw, Co Prins, Theo van Duivenbode, Piet Keizer, Bennie Muller, Sjaak Swart, Klaas Nuninga en Johan Cruijff. Soetekouw is voor de meeste de grootste onbekende, maar hij speelde 3 seizoenen voor Ajax. Hij werd onder Rinus Michels 2x kampioen en met Soetekouw als aanvoerder werd in 1967 op Europees niveau het beroemde Liverpool verslagen in de legendarische mistwedstrijd. Omdat Feyenoord thuis met 0-1 verloor van Elinkwijk was de 11e titel een feit!!! Op 01-12-1985 werd FC Twente van het kastje naar de muur getikt. Het werd maar liefst 1-8 en Jan Keizer was de leidsman. ROB DE WIT speelde mee in die wedstrijd, scoorde 2x en 1x door zijn specialiteit ( een lobje ). Wedstrijdverloop; 14. 0-1 Gerald Vanenburg, 22. 0-2 Marco van Basten, 25. 0-3 Arnold Muhren, 30. 0-4 Rob de Wit, 39. 0-5 Martin Koopman e.d. 44. 0-6 Rob de Wit, 65. 0-7 Marco van Basten, 81. 0-8 John Bosman, 86. 1-8 Martin Koopman. Aan Twente's zijde speelde destijds ex- Ajacied Dick Schoenaker mee. Aan de Wit's voetbalcarriere kwam een einde, doordat ie in 1986 werd getroffen door een hersenbloeding. Op 14 mei 1985 scoorde hij voor Oranje in Hongarije het beslissende doelpunt tegen de Hongaren (0-1 zege), waardoor Nederland als 2e eindigde in de voorronde van het WK 1986 en een play-off tegen België afdwong. Hier die fabelachtige goal met zijn specialiteit en het fantastische commentaar van Evert ten Napel; [ filmpje ] Gregory vd.Wiel maakte zijn debuut voor AJAX op 11-03-2007 in de gewonnen uitwedstrijd tegen de Tukkers. Het werd 1-4, waarin Kennedy Bakircioglu en Rob Wielaert meededen aan Twente-zijde. In dat seizoen maakte Perez deel uit van de Ajax-selectie, die ook een Twente verleden heeft. N´Kufo 1-0 ('7), Huntelaar 1-1 ('21), Huntelaar 1-2 ('30), Babel 1-3 ('45), Huntelaar 1-4 ('75). Worden we morgen KAMPIOEN mensen??? top man, ik vond het topic goed goed gelukt, geweldig dat jij dan nog ff zon mooi stukje erbij plaatst!
geweldig ali! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|