|
|
Loetje
|
|
|
wel een leuke verassing van ajax zo |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 13:47 schreef Booya4afca(2) het volgende:[..] Waarom zou het betekenen dat er iets mis zou zijn binnen Ajax? Zo werkt marketing nu eenmaal. precies, misleiding is het toverwoord ;) |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: komt er ook eentje aan! we zijn niet allemaal genies he! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
staat ook dat er een verassing was in de kleedkamer. dat is het shirt. leuk man |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
haha grapje moet kunnen toch;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
hij staat erop! wat een fenomenaal shit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
DAT SHIRT MOET IK HEBBEN!!
olalalalalala |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
lees alleen niets dat tie vanmiddag aangaat. noujah we zien het wel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: zag net de trainingspakken op Ned 1.. erg vet hoor!! |
|
|
|
|
Subaru
|
|
|
kijk nou geloof ik het pas grasmaaier maar goed wat boeit het shirt deze wedstrijd vandaag gaat het gebeuren!! suc6 allemaal straks jongens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ja? al fotos ergens van? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 14:00 schreef Subaru het volgende:kijk nou geloof ik het pas grasmaaier maar goed wat boeit het shirt deze wedstrijd vandaag gaat het gebeuren!! suc6 allemaal straks jongens dankje gap, jij ook |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
heeft iemand werkende stream? |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: motet je Sopcast downloaden.. dan 13th Stream kiezen |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Dat had toch echt rood moeten zijn... |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: volgens de regels wel, toch kan ik in dit soort situaties leven met geel. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Lekker hoor, 1-0 en Twente speelt wel wat beter maar die houden dit geen 90 minuten vol. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 15:00 schreef ktotheb het volgende:Lekker hoor, 1-0 en Twente speelt wel wat beter maar die houden dit geen 90 minuten vol. laat het 'wat' in 'wat beter' maar weg! maar inderdaad houden ze dat geen 90 minuten vol! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 15:01 schreef Boudewijn het volgende:[..] laat het 'wat' in 'wat beter' maar weg! maar inderdaad houden ze dat geen 90 minuten vol! Nou zoveel beter vind ik ze ook niet hoor. Ze gooien er wat meer energie en kracht in, maar van hun kant is het voornamelijk lange ballen. Maar in de tweede helft zijn ze moe en dan kan Ajax toeslaan. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Trouwens voor de hele Eriksen discussie, tot nu toe al 3x balverlies en nog geen enkel duel gewonnen |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
quote: Waar kun je die Stream'' s kiezen? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Nou ik niet!!! Nogal een verschil....0-1 voor tegen 10 of 11 man. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: Ik heb het niet over hoe groot het verschil is in resultaat, ik vind alleen dat in dit soort situaties geel voldoende is (afhankelijk van hoe lomp de overtreding is, tegen Heerenveen was de overtreding op zich al rood bijvoorbeeld). Op dit moment zijn de regels alleen zo dat dit rood had moeten zijn, maar die regel mag van mij aangepast worden. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
DONKERPAARSE KAART. 100% scoringskans als hij hem niet haakt.
THEO THEO, THEO THEO, THEO THEO WE WORDEN KAMPIOEN!!! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 15:18 schreef AFCA MARCO het volgende:DONKERPAARSE KAART. 100% scoringskans als hij hem niet haakt. THEO THEO, THEO THEO, THEO THEO WE WORDEN KAMPIOEN!!! hmmmm, 100% scoringskans?? Hij was wel erg naar de buitenkant hoor. Maar goed, winnen van 11 ponyneukers is toch veel leuker dan van 10! Kunnen de zeikerds achteraf niet zeggen dat het alleen maar aan de rode kaart lag |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
KAMPIOENEN! JONGENS IK VOEL HET KAMPIOEN!!! YEAAAA |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Die Anita is zo lang onderschat he. Wat een heerser! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Ik vind ook dat die gewoon mee moet met Nederland binnenkort. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
pffoeh wat een spanning.
nogmaals het tenue is weergaloos, mooi shirt van vermeer ook. wat is die jongen rustig geworden trouwens.
nu mijn stukje over de wedstrijd. vond ajax prima beginnen, tempo mag wat hoger en boerrigter moet meer aangespeelt worden, dat is iets wat me tegenvalt. komt misschien omdat ik een boerrigter fan ben en misschien met een glazen bol daar na toe kijk!
na een kwarier vond ik wat onrustig worden en leden we heel makkelijk balverlies. de enige aan wie ik me af en toe erg is van der wiel. laat zich makkelijk uitspelen en helemaal bij die bal op de paal van ola john!
een uitbraak en dan de penalty, schrok dat janssen hem ging nemen, maar ging gelukkig net goed. dat was wel prima. mooi hoe aisatti de ruimte maakt om van der wiel op te laten komen.
daarintegen vind ik de jong niet echt als aanspeelpunt spelen. misschien krijgt hij geen goede ballen, maar doet er vaak niks mee of is de bal snel kwijt
2de helft verwacht ik een fel twente hopelijk kunnen we de druk tegenhouden en zelf gevaarlijk toeslaan. hopelijk niet een twente goal in de laatste minuut!
come on ajax |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
wel gek he, bij psv is een dezelfde actie rood en hier geel, raar dat scheidsrechters niet consequent zijn!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 15:32 schreef Luis_suarez_19 het volgende:wel gek he, ij psv is een dezelfde actie rood en hier geel, raar dat scheidsrechters niet consequent zijn! In de arena had ie het wel gedaan...geloof me |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: weetje, ik vind het zelf geen rood. het is net wat perez zegt, zelfde als bij psv. geen van beide ballen was er ingegaan, beide over de achterlijn. als het een 100% kans is of een grove charge kan ik leven met rood |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hij speelt nu echt op zn plekkie. heerlijk om hem te zien zo |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: absoluut, als Frank hem ooit nog back zet snapt ie er niks van |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
WE DOMINEREN DIE TUKKERS!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Hij wilde al geel pakken die scheids, maar laat het zo.....de twijfelachtige sukkel. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Nog 35 minuten in spanning!!!! |
|
|
|