|
|
ktotheb
|
|
|
az scoort er nog wel 1, zo niet, lekker thuis kampioen |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Ben ik blij dat Verhoek naar Twente is gegaan! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Dat dan weer wel, maar zijn we in ieder geval officieus kampioen!!! En zeker van CL!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Whahahahahahahaha gaan ze in Enschede juichen, terwijl ze daardoor zelf ook nog maar weinig hebben om voor te spelen!! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 15:47 schreef amsterdammer113 het volgende:Whahahahahahahaha gaan ze in Enschede juichen, terwijl ze daardoor zelf ook nog maar weinig hebben om voor te spelen!! Heerlijk toch haha. Ze moeten ergens voor juichen, want op het veld krijgen ze voetballes |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Oef Toby heeft echt last. Wat een idioten zijn het toch |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
JAJA DIKKE BOETE VOOR DIE KLOTETUKKERS |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Boete??? Lange lat eroverheen!!!! Smerige ponyneukers!!! Halve kutmoffen!!! |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
De domheid van voetbalsupporters: Eerst Toby een aansteker op zn smoel smijten en hem dan vervolgens uitfluiten... Dan heb je toch niet veel meer dan een half IQ-punt tot je beschikking. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 15:52 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Boete??? Lange lat eroverheen!!!! Smerige ponyneukers!!! Halve kutmoffen!!! hahahaha rustig rustig. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Volgens mij heeft het Ajax wel gestimuleerd om die ponyneukers pijn te doen!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hoezo???? Smerige teringlijers zijn het! Net als kakkies, lampenkappen en hagenieten!! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Tsja weinig problemen de tweede helft. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: dat zijn ze al weken, heerlijk. Ze blijven zo rustig en spelen zo herkenbaar. Het sprankelt niet vandaag, maar de rust en het vertrouwen... Ondanks dat het niet heel mooi is, geniet ik hier echt enorm van |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Ik hou echt van die F. de Boer. Wat een held die man! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 15:35 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] weetje, ik vind het zelf geen rood. het is net wat perez zegt, zelfde als bij psv. geen van beide ballen was er ingegaan, beide over de achterlijn. als het een 100% kans is of een grove charge kan ik leven met rood Vd wiel kon hem voorzetten |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
wat een poepgoal! Ongelofelijk. Nu rustig blijven en Sigi brengen |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: Blind is linksback ;) |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Wel volhouden jongens! KOM OP AJAX |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Nu moet Ajax toch weer even wat meer naar voren toe gaan voetballen |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
KAMPIOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
toch maar ff met een schuin oog kijken of AZ een doelpuntje maakt. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Wel terecht dit hoor, want Ajax is gewoon de betere, ondanks het lichte overwicht van Twente op dit moment |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
MOTM is Anita in mijn ogen. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Zeker is AJAX beter vandaag |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: NA vertonghen de man van het seizoen. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: VOOR Vertonghen zelfs in mijn ogen. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Daar verschillen de meningen over. Vertonghen heeft grote stappen gezet en Anita ook. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hoe vaak heb ik Anita bewierookt?? En toen ik begon te twijfelen kwam hij ineens weer sterk terug!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Niet de hele wedstrijd...wat gaat dat bier hard...pffff |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 16:10 schreef AFCA MARCO het volgende:Daar verschillen de meningen over. Vertonghen heeft grote stappen gezet en Anita ook. Haha Anita grote stappen. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 16:10 schreef AFCA MARCO het volgende:Daar verschillen de meningen over. Vertonghen heeft grote stappen gezet en Anita ook. Ja ben ik met je eens, ze zitten dicht bij elkaar. Maar ik vind dat de inhaalrace echt begonnen is sinds Anita middenvelder speelt. Hij is voor mij echt heel belangrijk geweest in de ommekeer. Ik vond Vertonghen de eerste seizoenshelft toch iets minder sterk |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
John wilt naar AJAX volgens mij hahhaa |
|
|
|