|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 16:12 schreef ktotheb het volgende:[..] Ja ben ik met je eens, ze zitten dicht bij elkaar. Maar ik vind dat de inhaalrace echt begonnen is sinds Anita middenvelder speelt. Hij is voor mij echt heel belangrijk geweest in de ommekeer. Ik vond Vertonghen de eerste seizoenshelft toch iets minder sterk Je kan ze allebei moeilijk missen. Zijn motoren van dit AJAX |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote: Helemaal mee eens. Laten we het houden op een gedeelde eerste plek voor man van de tweede seizoenshelft. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Ik vind dat Vermeer ook heel erg sterk is terug gekomen. Heeft dus echt puur met vertrouwen te maken. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 16:17 schreef AFCA MARCO het volgende:Ik vind dat Vermeer ook heel erg sterk is terug gekomen. Heeft dus echt puur met vertrouwen te maken. Ook wel mee eens, maar laten we eerlijk zijn, doordat het team zo goed speelde is Vermeer ook wel 1 van de minst geteste keepers in de Eredivisie. Kreeg nauwelijks wat te doen. Maar stond er als het moest en is wel degelijk een goede keeper. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Luukie, Luukie,
Luukie, Luukie,
Luukie, Luukie, Je broer wordt kampioen!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Wordt woensdag mannen.....afgelopen in Rotterdam....1-0. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 16:19 schreef ktotheb het volgende:[..] Ook wel mee eens, maar laten we eerlijk zijn, doordat het team zo goed speelde is Vermeer ook wel 1 van de minst geteste keepers in de Eredivisie. Kreeg nauwelijks wat te doen. Maar stond er als het moest en is wel degelijk een goede keeper. Even mezelf quoten haha, als het moet staat hij er!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Netjes hoor, gewonnen in Enschede......HELDEN. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Officieus kampioen en geplaatst voor voorronde CL!!! Dat is in ieder geval zeker!!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Gefeliciteerd met het kampioenschap.. dat komt woensdag wel goed! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Iedereen gefeliciteerd, we mogen 2 keer met 6-0 verliezen en dan moet Feyenoord 2 keer met 6-0 winnen om kampioen te worden...Whahahahahahaha ze hadden ons vandaag net zo goed al die schaal kunnen geven, wordt een mooi feestje vandaag..
1 ding toch nog ff. ED live verkiest v/d Wiel als MOTM, maar werkelijk ieder gevaar van Twente kwam door het blunderen van deze zeer slecht verdedigende speler, aanvallend doet hij 2 goede dingen, maar verder was het echt niet om aan te zien en zie ik veel liever van Rhijn spelen..
Verder iedereen wel een aardig niveau en er werden verder ook geen fouten gemaakt, niet iedereen even opvallend maar wel degelijk en foutloos.. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
KAMPIOENENNN!!!!!! WOENSDAG DAK ERAF!!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
KAMPIOENEN...VAKANTIE....ZUIPEN.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
pfff wat een spanning. zenuwen gierde door mijn lijf. toen twente gelijk maakte dacht ik, ja hoor daar gaan we. we waren het helemaal kwijt. en twente scoort in de laatste minuut. dat was mijn gedachte. en toen die geweldige goal van gragory. 2 weergaloze reddingen van vermeer. wat is die goed geworden. eigenlijk vind ik het niet eens erg dat we nog niet officieel kampioen zijn. lekker woensdagavond in een volle arena. beter kan niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 16:31 schreef remco k het volgende:Iedereen gefeliciteerd, we mogen 2 keer met 6-0 verliezen en dan moet Feyenoord 2 keer met 6-0 winnen om kampioen te worden...Whahahahahahaha ze hadden ons vandaag net zo goed al die schaal kunnen geven, wordt een mooi feestje vandaag.. 1 ding toch nog ff. ED live verkiest v/d Wiel als MOTM, maar werkelijk ieder gevaar van Twente kwam door het blunderen van deze zeer slecht verdedigende speler, aanvallend doet hij 2 goede dingen, maar verder was het echt niet om aan te zien en zie ik veel liever van Rhijn spelen.. Verder iedereen wel een aardig niveau en er werden verder ook geen fouten gemaakt, niet iedereen even opvallend maar wel degelijk en foutloos.. mensen kunnen op eredivisielive.nl/sodekick 10 minuten voor tijd stemmen. is erg doorzichtig. voor mij was anita het geworden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax heeft gedaan wat het moest doen, gewoon net zo lang blijven winnen totdat we kampioen zijn, ik vind trouwens wel dat we deze reeks tot aan het VVV en Vitesse moeten volbrengen.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 16:39 schreef Luis_suarez_19 het volgende:pfff wat een spanning. zenuwen gierde door mijn lijf. toen twente gelijk maakte dacht ik, ja hoor daar gaan we. we waren het helemaal kwijt. en twente scoort in de laatste minuut. dat was mijn gedachte. en toen die geweldige goal van gragory. 2 weergaloze reddingen van vermeer. wat is die goed geworden. eigenlijk vind ik het niet eens erg dat we nog niet officieel kampioen zijn. lekker woensdagavond in een volle arena. beter kan niet KAMPIOENEN OLE OLE |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 16:40 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] mensen kunnen op eredivisielive.nl/sodekick 10 minuten voor tijd stemmen. is erg doorzichtig. voor mij was anita het geworden Helemaal me eens, die speelde erg goed..... Leuk trouwens dat hij hier door zo verschrikkelijk veel mensen is afgeschreven voor die positie, een aantal mensen zagen het dus toch goed....:-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 16:41 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal me eens, die speelde erg goed..... Leuk trouwens dat hij hier door zo verschrikkelijk veel mensen is afgeschreven voor die positie, een aantal mensen zagen het dus toch goed....:-) weetje remco, als je nu terugkijkt he. we hadden veel blessures. voor sommige spelers kwam dat gewoon uiteindelijk goed uit. die kwamen op hun fovoriete plekjes te staan en laten nu zien hoe goed ze zijn! trouwens daley blind ook weer heel goed |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 16:43 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] weetje remco, als je nu terugkijkt he. we hadden veel blessures. voor sommige spelers kwam dat gewoon uiteindelijk goed uit. die kwamen op hun fovoriete plekjes te staan en laten nu zien hoe goed ze zijn! trouwens daley blind ook weer heel goed Ja zeker, Chadli werd hier ook door veel mensen bejubeld, en Daley speelt hem gewoon uit de wedstrijd, terwijl Daley hier door velen werd afgeschreven.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Lekker in de ArenA officieel kampioen worden.....en rechtstreekse plaatsing voor de champions league!!!! Geweldig!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 16:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:Lekker in de ArenA officieel kampioen worden.....en rechtstreekse plaatsing voor de champions league!!!! Geweldig!!!! proficiat brabotje! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Zonde, zonde, zonde! Sfeer wordt grimmig op het Leidseplein! Opstootjes en ME komt in actie!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Standbeeld voor anita...lekker goedkoop...kgg kgg kgg..;))) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 16:46 schreef remco k het volgende:[..] Ja zeker, Chadli werd hier ook door veel mensen bejubeld, en Daley speelt hem gewoon uit de wedstrijd, terwijl Daley hier door velen werd afgeschreven.. nou het mooie was dat er in de eerste helft regelmatig positiewisselingen waren tussen chadli en john. 2de helft krijt hij verhoek. de legden het allemaal keihard af tegen blind. de enige back die regelamtig in de problemen kwam was van der wiel. soms oogde het laconiek. het pluspunt is dat hij een penalty veroorzaakt en de winnende maakt. dan ben je toch wel tevreden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 16:49 schreef amsterdammer113 het volgende:Zonde, zonde, zonde! Sfeer wordt grimmig op het Leidseplein! Opstootjes en ME komt in actie!! ben jij daar? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Nope, wilde er wel heen gaan, maar nu ik weet dat het weer eens onrustig begint te worden blijf ik nu maar thuis! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 16:51 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Nope, wilde er wel heen gaan, maar nu ik weet dat het weer eens onrustig begint te worden blijf ik nu maar thuis! waar haal je dat vandaan dan gap? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
mooi om in dat mooie tenue gelijk te winnen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 16:50 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] nou het mooie was dat er in de eerste helft regelmatig positiewisselingen waren tussen chadli en john. 2de helft krijt hij verhoek. de legden het allemaal keihard af tegen blind. de enige back die regelamtig in de problemen kwam was van der wiel. soms oogde het laconiek. het pluspunt is dat hij een penalty veroorzaakt en de winnende maakt. dan ben je toch wel tevreden Sorry, maar ik vind dat v/d Wiel vandaag echt een hele dikke onvoldoende scoorde, zijn eerste opdracht is goed verdedigen, daar vanuit moet hij aanvallende impulsen brengen en dat eerste heeft hij gewoon helemaal niet gedaan, verdedigend leek het wel alsof er maar 3 stonden, ook Alderweireld en Anita bracht hij in gevaar met rare ballen.. Nee sorry, in potentie is v/d Wiel een hele goede verdediger, maar als hij zo speelt mag hij van mij gewoon plaatsnemen op de bank voor de veel beter spelende van Rhijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
en zoals de boer zegt, woensdag een feestwedstrijd. zelfs een punt is genoeg |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Klootzakken een beetje op Alderweireld gooien. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 16:53 schreef Luis_suarez_19 het volgende:en zoals de boer zegt, woensdag een feestwedstrijd. zelfs een punt is genoeg ja maar, gelijkspelend kampioen worden is niet mooi. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 16:52 schreef remco k het volgende:[..] Sorry, maar ik vind dat v/d Wiel vandaag echt een hele dikke onvoldoende scoorde, zijn eerste opdracht is goed verdedigen, daar vanuit moet hij aanvallende impulsen brengen en dat eerste heeft hij gewoon helemaal niet gedaan, verdedigend leek het wel alsof er maar 3 stonden, ook Alderweireld en Anita bracht hij in gevaar met rare ballen.. Nee sorry, in potentie is v/d Wiel een hele goede verdediger, maar als hij zo speelt mag hij van mij gewoon plaatsnemen op de bank voor de veel beter spelende van Rhijn dat bedoel ik. ik wil alleen zeggen dat hij door zn doelpunten die hij creert je uiteindelijk blij bent. maar zoals ik ook schreef, verdedigend was hij heel erg zwak. en laconiek, wat is dat toch? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: klopt, maar geloof me als die schaal binnen is dat iedereen daar met zn zatte kop doorheen kijkt. maar verwacht ook gewoon winst |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Erg jammer had liever AZ zien winnen daar.Ons feestje komt woensdag. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
wie denk je wie 2de gaat worden remco? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 16:31 schreef remco k het volgende:Iedereen gefeliciteerd, we mogen 2 keer met 6-0 verliezen en dan moet Feyenoord 2 keer met 6-0 winnen om kampioen te worden...Whahahahahahaha ze hadden ons vandaag net zo goed al die schaal kunnen geven, wordt een mooi feestje vandaag.. 1 ding toch nog ff. ED live verkiest v/d Wiel als MOTM, maar werkelijk ieder gevaar van Twente kwam door het blunderen van deze zeer slecht verdedigende speler, aanvallend doet hij 2 goede dingen, maar verder was het echt niet om aan te zien en zie ik veel liever van Rhijn spelen.. Verder iedereen wel een aardig niveau en er werden verder ook geen fouten gemaakt, niet iedereen even opvallend maar wel degelijk en foutloos.. Vond Eriksen ook bar en bar slecht. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: eriksen was zeker niet slecht. niemand was slecht. alleen somige matig. maar eriksen deed het prima |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
maarjah guytje jij hebt niks met eriksen he, dat scheelt hahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat deed die slecht dan?? Was aanvallend inderdaad niet bijster veel aanwezig, maar dat geld voor de hele ploeg, zonder bal en verdedigend geen fouten gemaakt.. Een speler hoeft niet altijd op te vallen om een redelijke wedstrijd te spelen. Maar eerlijk is eerlijk, hij speelde niet zijn beste wedstrijd, al lijdt hij ook vandaag weer veel minder balverlies dan een Theo Janssen.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 16:46 schreef remco k het volgende:[..] Ja zeker, Chadli werd hier ook door veel mensen bejubeld, en Daley speelt hem gewoon uit de wedstrijd, terwijl Daley hier door velen werd afgeschreven.. Vind Daley nog steeds niet zo geweldig.Trouwens bullshit wat je zegt.Als spelers zolang drama spelen is het logisch dat je afgeschreven word.Of probeer je zo her en der weer je gelijk te halen?? Las eerder ook al iets over Anita poste je ook zoiets. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 16:59 schreef remco k het volgende:[..] Wat deed die slecht dan?? Was aanvallend inderdaad niet bijster veel aanwezig, maar dat geld voor de hele ploeg, zonder bal en verdedigend geen fouten gemaakt.. Een speler hoeft niet altijd op te vallen om een redelijke wedstrijd te spelen. Maar eerlijk is eerlijk, hij speelde niet zijn beste wedstrijd, al lijdt hij ook vandaag weer veel minder balverlies dan een Theo Janssen.. Hahahaha komtie weer met Theo.Wat ben je een sukkel zeg Eriksen was gewoon slecht en dat viel me op daarom poste ik dat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 17:00 schreef Guyt het volgende:[..] Vind Daley nog steeds niet zo geweldig.Trouwens bullshit wat je zegt.Als spelers zolang drama spelen is het logisch dat je afgeschreven word.Of probeer je zo her en der weer je gelijk te halen?? Las eerder ook al iets over Anita poste je ook zoiets. Nee hoor probeer me gelijk niet te halen, heb in deze gewoon gelijk. Over andere dingen niet, en over sommige dingen wel.. Ik vind en vond dat Blind het in het centrum goed heeft gedaan, als back een stuk minder maar dat maakt hij de afgelopen weken ruimschoots goed. Gelukkig schrijft de Boer spelers niet zo snel af als de gemiddelde supporter, anders waren we zeker geen kampioen geworden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 17:01 schreef Guyt het volgende:[..] Hahahaha komtie weer met Theo.Wat ben je een sukkel zeg Eriksen was gewoon slecht en dat viel me op daarom poste ik dat. En ik vind dat Theo slecht was en daarom post ik dat.. Doe eens normaal met je schelden man, ik post normaal, doe hetzelfde en houd het normaal... dat mijn mening je niet aanstaat is jouw probleem en zeker niet het mijne.. Wel leuk dat zoveel van de mede door jouw afgeschreven spelers zo'n grote bijdrage leveren aan het kampioenschap.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 17:02 schreef remco k het volgende:[..] Nee hoor probeer me gelijk niet te halen, heb in deze gewoon gelijk. Over andere dingen niet, en over sommige dingen wel.. Ik vind en vond dat Blind het in het centrum goed heeft gedaan, als back een stuk minder maar dat maakt hij de afgelopen weken ruimschoots goed. Gelukkig schrijft de Boer spelers niet zo snel af als de gemiddelde supporter, anders waren we zeker geen kampioen geworden.. Ja jij heb altijd gelijk toch.Je hebt een hoge dunk van hier tot jericho over jezelf.Kan ik me nog eens aan storen.Om te kotsen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 17:06 schreef Guyt het volgende:[..] Ja jij heb altijd gelijk toch.Je hebt een hoge dunk van hier tot jericho over jezelf.Kan ik me nog eens aan storen.Om te kotsen. Helemaal geen hoge dunk van mezelf, weet gewoon wanneer ik gelijk of ongelijk heb en kijk gewoon realistisch naar het spelletje, jij begint over iets persoonlijks, je snapt toch zelf ook wel dat daar een reactie op komt of niet soms.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Waren live-beelden van AT5!! Was een vechtpartij en daarna kwam de politie er tussen en werd er een cordon gevormd door de ME!!
Ach, gebeurd in het uitgaansleven normaal ook, dus niet zo heel vreemd! Is al weer rustig! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar ga lekker genieten van het officieuze kampioenschap Guyt, we zijn per slot van rekening allemaal Ajacieden en hebben iets te vieren.. Ik ga een biertje pakken en een paar hamburgers op de BBQ gooien. Ik raad je aan hetzelfde te doen.
Alvast gefeliciteerd.. |
|
|
|