|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 21:03 schreef hippy het volgende:[..] Daar is een forum toch voor....discussies...;)) Kampioenen..ouwe pik, ouwe pijp....hahaha;)) Het voetbalforum wel, maar een Ajax-forum hebben we het toch alleen over Ajax????
Luukie, Luukie,
Luukie, Luukie,
Luukie, Luukie, Je Broer wordt KAMPIOEN!!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 21:04 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Het voetbalforum wel, maar een Ajax-forum hebben we het toch alleen over Ajax???? Luukie, Luukie, Luukie, Luukie, Luukie, Luukie, Je Broer wordt KAMPIOEN!!! Ik zal er aan denken kerel....hahaha...ja siempie wint weer... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Grootste club van allemaal!!!!!! Alle joden gefeliciteerd!!!!! SUPERJODEN!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ooh zit er nog steeds aan te denken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 19:29 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] jullie snappen het alle 2, maar hebben beide een andere mening. en dat mag. niemand moet zijn gelijk gaan zoeken want dit is iets waarin iedereen gelijk heeft! want ieder zn mening telt hierin Hij snapte mijn post niet, ik had het niet over wat hij op voetbal gebied wel of niet zou snappen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 20:41 schreef hippy het volgende:[..] Kijk naar tevez...klein acrobatisch en sterk aan de bal...onzin wat je zegt... Je hebt vandaag met een roze zonnebril gekeken...hij werd keer op keer afgetroefd... tevez is een lompe schapenhouder, technisch zeker niet begaafd en gewoon lomp, weliswaar op zijn manier goed, maar gewoon lomp.. Erikssen won gister gewoon duels, en wederom veel minder balverlies dan bijvoorbeeld een Theo Janssen die de bal ook nog eens minder gepassed heeft.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 11:10 schreef remco k het volgende:[..] tevez is een lompe schapenhouder, technisch zeker niet begaafd en gewoon lomp, weliswaar op zijn manier goed, maar gewoon lomp.. Erikssen won gister gewoon duels, en wederom veel minder balverlies dan bijvoorbeeld een Theo Janssen die de bal ook nog eens minder gepassed heeft.. Tevez niet technisch...ik hou op...:/....dit heeft geen zin |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
hahahahahahahahahaha kijk dit:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 april 2012 door Grasmaaier -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahaha supporter heeft het moment van zijn leven, maar moet dat wel bekopen met een lange stadionverbod en een dikke geldboete! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 11:34 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahahahahahahahahaha supporter heeft het moment van zijn leven, maar moet dat wel bekopen met een lange stadionverbod en een dikke geldboete! hahahahaha ja maar ik had het ervoor over gehad hahahahahah.. wat ik het mooist vind is dat Suarez hem ook echt een knuffel geeft i.p.v weg te lopen! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Overigens, het publiek in Twente liet zich wel enorm kennen hoor. Dat een droeve lui zijn dat geworden. Eruit geploft worden door het uitvak, naar een uur gaan fluiten naar de eigen ploeg en het negatieve gevolg voor Twente doordat ze nu 4 punten achter Feyenoord staan was kennelijk toch geen reden om af te zien van gejuich bij de 1-0 van feyenoord.
Dan ben je echt gewoon een hele droevige supporter als je dat doet. Trek dan bij het aankomend EK ook meteen een Duits shirt aan, kunnen ze in Twente meteen kleur bekennen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 12:34 schreef Eide het volgende:Overigens, het publiek in Twente liet zich wel enorm kennen hoor. Dat een droeve lui zijn dat geworden. Eruit geploft worden door het uitvak, naar een uur gaan fluiten naar de eigen ploeg en het negatieve gevolg voor Twente doordat ze nu 4 punten achter Feyenoord staan was kennelijk toch geen reden om af te zien van gejuich bij de 1-0 van feyenoord. Dan ben je echt gewoon een hele droevige supporter als je dat doet. Trek dan bij het aankomend EK ook meteen een Duits shirt aan, kunnen ze in Twente meteen kleur bekennen. Om dat juichen kon ik enkel lachen! Als je zo zielig bent om te juichen als je directe concurrent op voorsprong komt en jij daardoor CL misloopt! Enkel en alleen omdat je niet wilt dat Ajax, wat eigenlijk al zeker is, kampioen wordt in jouw huis! Whahahahahahaah |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Fantastisch filmppje dit! Jammer dat die nooit meer in het stdaion zal zijn! Is wel een heel verschil met die Wesley, met hele andere bedoelingen. Hij weet het zelf ook gelijk, en gaat netjes mee. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 12:45 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Om dat juichen kon ik enkel lachen! Als je zo zielig bent om te juichen als je directe concurrent op voorsprong komt en jij daardoor CL misloopt! Enkel en alleen omdat je niet wilt dat Ajax, wat eigenlijk al zeker is, kampioen wordt in jouw huis! Whahahahahahaah Ik snap dat niet hoor. Ik kan iemand die dat doet ook geen supporter noemen. Dan ben je gewoon een zielepoot die iets nodig heeft over te zeiken.
Tuurlijk kan ik er verder best om lachen. Dit heeft Twente (lees Munsterman) over zichzelf afgeroepen en wie z'n billen brandt, nou ja, inkoppertje he :) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 01:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:1-2 zal het worden, 3 x de jong. Feest op leidsche.....bamihapje proberen van de febo alvorens ik mijzelf volgiet met bier!!!! Niet doorvertellen hoor.aaaaaaaaa JALALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA APIK AMSTERDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMM!!!!!!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 18:10 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] JALALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA APIK AMSTERDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMM!!!!!!!! hahahaha je had het goed gap.. de uitslag althans |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 18:10 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] JALALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA APIK AMSTERDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMM!!!!!!!! Haha. Mooi dat je gelijk gekregen hebt! Mijn complimenten. Hoe gaat het met al je kneuzingen en breuken? Ben je alweer thuis? Sterkte ermee. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die Andre Ooijer, afgedankt in Eindhoven en gewoon nog ffies 2 keer kampioen worden bij Ajax, en geloof me dat zijn rol echt groter is dan de invalbeurtjes.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 19:38 schreef remco k het volgende:Die Andre Ooijer, afgedankt in Eindhoven en gewoon nog ffies 2 keer kampioen worden bij Ajax, en geloof me dat zijn rol echt groter is dan de invalbeurtjes.. eigelijk is tie een soort van assistent van frank he |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik hoop dan ook dat hij een functie als jeugdtrainer gaat krijgen, een echte winnaar en typisch iemand met de juiste instelling en er zit een "goede kop" op... Ik denk dat hij een heel positieve invloed heeft gehad op deze groep.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 13:51 schreef remco k het volgende:[..] Ik hoop dan ook dat hij een functie als jeugdtrainer gaat krijgen, een echte winnaar en typisch iemand met de juiste instelling en er zit een "goede kop" op... Ik denk dat hij een heel positieve invloed heeft gehad op deze groep.. Mee eens, jammer dat hij voetballend niet veel meer heeft kunnen betekenen, maar de rol die de Boer hem altijd heeft toegedicht (aanvoerder van de kleedkamer) is er eentje die hij niet voor niets heeft gehad. Overigens heeft ajax zo best veel aanvoerders. Jantje is de eerste aanvoerder, Andre is de aanvoerder van de kleedkamer, Theo is aanvoerder tijdens de 3e helft... poeh |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 14:01 schreef Eide het volgende:[..] Mee eens, jammer dat hij voetballend niet veel meer heeft kunnen betekenen, maar de rol die de Boer hem altijd heeft toegedicht (aanvoerder van de kleedkamer) is er eentje die hij niet voor niets heeft gehad. Overigens heeft ajax zo best veel aanvoerders. Jantje is de eerste aanvoerder, Andre is de aanvoerder van de kleedkamer, Theo is aanvoerder tijdens de 3e helft... poeh Je vergeet Jeroen Verhoeven!! Aanvoerder van de snoeppot! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
maarten stekelenburg neemt afscheid in de rust en rijkt als ajax kampioen wordt samen met sjakie swart de schaal uit, heerlijk! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ach ja, de snoeppot heeft ook een aanvoerder nodig he om ze te begeleiden om via de juiste weg de mond in te gaan:P |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Van Eriksen voor de fans!
hopelijk wordt het niet wit zoals bij mij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 mei 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 mei 2012 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Haha, mijn excuus dat ik Jeroentje heb kunnen vergeten :) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: waarom post je steeds zonder wat te zeggen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ben nu al tering zenuwachtig voor morgen terwijl ik toch weet dat het goed komt pfffffffffffffff |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2012 - 18:43 schreef Luis_suarez_19 het volgende:Van Eriksen voor de fans! hopelijk wordt het niet wit zoals bij mij [ filmpje ] toch wel..... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Siem de Jong de groeten aan je broer! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: whahahha nu helamaal. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
RKC is voor mij de grote revelatie van dit seizoen...die Ruud Brood heeft er een team van gemaakt blijkt vandaag maar weer tegen FC Twente.... Lopen allemaal grote spelers rond die allen goed kunnen voetballen...spelen op kracht maar ook technisch goed... Die Schet bijvoorbeeld vind ik een goede voetballer...Castillion komt daar niet aan de bak....loopt daar een speler die we kunnen gebruiken voor ons Ajax ?? (niet met Sno aankomen aub)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 mei 2012 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2012 - 23:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:RKC is voor mij de grote revelatie van dit seizoen...die Ruud Brood heeft er een team van gemaakt blijkt vandaag maar weer tegen FC Twente.... Lopen allemaal grote spelers rond die allen goed kunnen voetballen...spelen op kracht maar ook technisch goed... Die Schet bijvoorbeeld vind ik een goede voetballer...Castillion komt daar niet aan de bak....loopt daar een speler die we kunnen gebruiken voor ons Ajax ?? (niet met Sno aankomen aub) Daar kunnen we heel kort over zijn, nee.
Neemt niet weg dat zij een uitstekend seizoen hebben gedraaid. Maar om nou te zeggen dat er een speler tussenloopt die bij ons zou passen, nee. |
|
|
|