BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Is van der laan gek geworden??

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - maandag 23 april 2012 - 22:46   quote  deeplink  
eerst ajax kampioenschap tegen twente een rampsenario noemen
nu ook nog utrecht suporters en ajax suporters weigeren bij jong ajax - jong utrecht kom op wat een hufter is die van der laan volgens mij een feyenoorder zoiest las ik kan het fout hebben maar wat heeft die man op
bron:
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Van_der_Laan:_Geen_fans_Utrecht_naar_De_Toekomst.html
jarjar78
 jarjar78 - maandag 23 april 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2012 - 22:46 schreef ajaxfan lol het volgende:
nu ook nog utrecht suporters en ajax suporters weigeren bij jong ajax - jong utrecht kom op wat een hufter is die van der laan volgens mij een feyenoorder zoiest las ik kan het fout hebben maar wat heeft die man op
bron:
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Van_der_Laan:_Geen_fans_Utrecht_naar_De_Toekomst.html
sorry hoor maar hoe kan je iemand een Feyenoorder noemen als je het niet eens zeker weet?
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - maandag 23 april 2012 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2012 - 22:57 schreef jarjar78 het volgende:

[..]

sorry hoor maar hoe kan je iemand een Feyenoorder noemen als je het niet eens zeker weet?
had ik op een site gelezen weet niet zeker of het waar is
Gewoon iemand
 Gewoon iemand - dinsdag 24 april 2012 - 00:01   quote  deeplink  
Dat die Utrechtenaren vreemd zijn klopt in ieder geval.
Bij mij in de buurt is er een voetbalclub die voetbal voor geestelijk en/of lichamelijk gehandicapten organiseerd, maar die schijnen helemaal in elkaar getrapt te zijn tijdens een wedstrijdje voetbal.
Op het einde riep de coach van het gehandicapten elftal maar dat ze hun tegenstander maar moesten laten winnen omdat het anders vechten werd.

Hoe zielig kun je zijn dacht ik, toen ik dat hoorde.
Rare mensen af en toe, die Utrechters.
baco74
 baco74 - dinsdag 24 april 2012 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2012 - 22:57 schreef jarjar78 het volgende:

[..]

Tsja is wel een hele zware belediging, iemand gelijk een Feyenoorder noemen is wel erg grof.
Dat gun ik (bijna) mijn ergste vijand niet.
46ajaxio
 46ajaxio - dinsdag 24 april 2012 - 00:57   quote  deeplink  
Volgens mij mochten er al geen fans naar toe alleen kinderen, ik geloof 3000 of zo iets.Het is toc te gek voor woorden dat w niet eens naar de finale die op de toekomst gespeeld wordt noet mogen bezoeken.Nog even en we mogen de Arena niet meer in.Is die vd Laan gek geworden of zo.Krijgen we een landelijk stadionverbod???????????????We mogen al niet naar de Kuip.In den haag doen ze moeilijk.Ajax mocht zelf bepalen waar er gespeeld werd.Dat is de Toekomst geworden ,maar met 3000 kinderen en wij zijn niet welkom zelfs niet op de TOEKOMST
Bronnie
 Bronnie - dinsdag 24 april 2012 - 03:21   quote  deeplink  
Dat die van der laan een hufter is staat buiten kijf! En dat zijn gedrag wat van een kakkerlak weg heeft klopt ook wel als je kijkt naar het feit dat hij bij elke gelegenheid die hij krijgt Ajax en de supporters neer zet als een stel kleine kleuters met een iq van de gemiddelde kamertemperatuur! Ik mag lijen dat hij er niet bij is als Ajax wordt gehuldigd. Want hij mag dan wel een seizoenskaart hebben, het blijft voor mij een kakkerlak met een ajaxsjaaltje om! Daarbij is het een buitenlander net als al die andere kakkers in Amsterdam die niets op hebben met de plek waar ze wonen en het alleen maar in een elitedorp willen veranderen! Van mij mag al dat volk verhuizen naar het Gooi!
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 24 april 2012 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 april 2012 - 22:46 schreef ajaxfan lol het volgende:
bron:
Lijkt me toch volstrekt logisch om geen Utrecht supporters toe te laten bij de ArenA of op de Toekomst.
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - dinsdag 24 april 2012 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2012 - 08:14 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Lijkt me toch volstrekt logisch om geen Utrecht supporters toe te laten bij de ArenA of op de Toekomst.
hij zijkt over alles ook koninginnen nacht dan huldiging ajax en nu volwassenen mijden(de geen begelijders) dus ook geen ajax suporters
jarjar78
 jarjar78 - zondag 29 april 2012 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2012 - 00:26 schreef baco74 het volgende:

[..]

Tsja is wel een hele zware belediging, iemand gelijk een Feyenoorder noemen is wel erg grof.
Dat gun ik (bijna) mijn ergste vijand niet.
ach ja. waar het hart van vol is loopt de mond van over zullen ze maar zeggen hè?
Loetje
 Loetje - zondag 29 april 2012 - 10:12   quote  deeplink  
van der laan is wel een flinke zeikerd. doet altijd moeilijk, enerzijds snap ik de beslissing. maar hij is altijd zo anti ajax

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Is van der laan gek geworden??

0.0053460