BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Deze vent spoort niet

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
hippy
 hippy - dinsdag 24 april 2012 - 08:47   quote  deeplink  
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/203534/ajax-dankt-titel-aan-competitievervalsing/
Kwestie van goed rouleren of een bredere selectie hebben...of gewoon niet meedoen aan zo een toernooi...achteraf gezeik dit....
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 24 april 2012 - 08:49   quote  deeplink  
JALOEZIE!
AFCA MARCO
AFGUNST
AFCA MARCO
MISSELIJKMAKEND!
hippy
 hippy - dinsdag 24 april 2012 - 08:52   quote  deeplink  
Erg he...je kan ook zeggen dat az en twente mazzel hebben gehad dat ze mee mochten doen in europa...
Dat zeg je toch ook niet....een competitie is een uithoudingsvermogenslag....
Ajax heeft hem gewonnen...klaar
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 24 april 2012 - 08:55   quote  deeplink  
Ajax speelde ook een periode CL met tussendoor psv az en feyenoord als ik me niet vergis.
hippy
 hippy - dinsdag 24 april 2012 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2012 - 08:55 schreef AFCA MARCO het volgende:
Ajax speelde ook een periode CL met tussendoor psv az en feyenoord als ik me niet vergis.
Ja toen hebben we ook veel punten laten liggen...en we staan nog bovenaan
Brandje
 Brandje - dinsdag 24 april 2012 - 09:07   quote  deeplink  
Heel simpel te tackelen dit zogenaamde onderzoek want tot een paar weken geleden hadden we een top zes die kampioen konden worden en van die top zes speelden dat bedelclubje uit rotterdam en Heerenveen helemaal geen Europees voetbal dus die hadden nog weer veel meer rust dan Ajax. Komt ook nog eens bij dat f'noord er al heel snel uitlag in de beker dus nog meer rust tov de andere ploegen. Totale onzin dus!
Hoe vaak heeft Ajax niet na een europese wedstrijd de zondag erop al weer om half een moeten aftrappen??
Laat deze man aub wat zinnigs gaan doen!!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 24 april 2012 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2012 - 09:07 schreef Brandje het volgende:
Heel simpel te tackelen dit zogenaamde onderzoek want tot een paar weken geleden hadden we een top zes die kampioen konden worden en van die top zes speelden dat bedelclubje uit rotterdam en Heerenveen helemaal geen Europees voetbal dus die hadden nog weer veel meer rust dan Ajax. Komt ook nog eens bij dat f'noord er al heel snel uitlag in de beker dus nog meer rust tov de andere ploegen. Totale onzin dus!
Hoe vaak heeft Ajax niet na een europese wedstrijd de zondag erop al weer om half een moeten aftrappen??
Je hebt gelijk man. Dadelijk komen ze nog met de info dat AJAX 31x onterecht kampioen is geworden hahahahaha. Ook dit jaar zijn we gewoon de meest stabiele ploeg in de eredivisie. Als jij als ploeg 11 overwinningen op rij kan neerzetten dan moet je gewoon concluderen dat wij het meeste recht hebben op die titel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 april 2012 door AFCA MARCO --
Stanley
 Stanley - dinsdag 24 april 2012 - 09:15   quote  deeplink  
ik vind dat we niet zo overspannen moeten reageren. Het is geen aanval op Ajax slechts een gecalculeerde vaststelling die ik kan begrijpen. Hoe het ook is wij zijn kampioen geworden en worden dat hoogstwaarschiknlijk dit jaat weer :-)

mooi onderzoek toch...
IdiJoods
 IdiJoods - dinsdag 24 april 2012 - 09:18   quote  deeplink  
Ach, laat gaan joh.
drukte niet waard.
afgelopen 7 magere jaren zeker niet meegeteld toen we geen kampioen werden ondanks dat we niet europees voetbalden..
niet voor niks ontslagen bij ons.
Rancune is a bitch
hippy
 hippy - dinsdag 24 april 2012 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2012 - 09:15 schreef Stanley het volgende:
ik vind dat we niet zo overspannen moeten reageren. Het is geen aanval op Ajax slechts een gecalculeerde vaststelling die ik kan begrijpen. Hoe het ook is wij zijn kampioen geworden en worden dat hoogstwaarschiknlijk dit jaat weer :-)

mooi onderzoek toch...
Het gaat om het woord: competitievervalsing...
De conclusie kan ik me in vinden....
Brandje
 Brandje - dinsdag 24 april 2012 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2012 - 09:15 schreef Stanley het volgende:

mooi onderzoek toch...
Ik vind het wel degelijk een aanval want de er wordt meerde malen vermeldt dat wij de kampioen zijn door COMPETITIEVERVALSING
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 24 april 2012 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2012 - 09:40 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik vind het wel degelijk een aanval want de er wordt meerde malen vermeldt dat wij de kampioen zijn door COMPETITIEVERVALSING
+1
IdiJoods
 IdiJoods - dinsdag 24 april 2012 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2012 - 09:40 schreef Brandje het volgende:

[..]

gewoon negeren joh.

zelfde als pisvee dat opeens ons aanvalt dat wij jeugd afpakken van ze.
Terwijl ze zelf ook o.a. van Rhijn hebben benaderd.
We staan weer bovenaan mannen.

Nobody likes us, we don't care!!!!!!!!!!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 24 april 2012 - 10:12   quote  deeplink  
Ik heb al eens aangegeven dat zulke clubs gewoon in dienst van ONS ALLER AJAX zouden moeten gaan werken. Er is maar 1 echte topclub in nederland en die komt uit AMSTERDAM!!

WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE
AFCAMylife
 AFCAMylife - dinsdag 24 april 2012 - 10:18   quote  deeplink  
Ach je bent of voor of tegen ajax, een middenweg is er niet!
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 24 april 2012 - 11:37   quote  deeplink  
He klopt natuurlijk wel, het lichaam heeft meer rust nodig om dezelfde inspanning te verrichten. Onderzoek is zeer breed met als uitkomst een gemiddelde van 40% minder kans op een overwinning na een midweekse wedstrijd.

Als het woordje competitievervalsing eruit was gelaten had je er niemand over gehoord.
hippy
 hippy - dinsdag 24 april 2012 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2012 - 11:37 schreef Mokum1 het volgende:
He klopt natuurlijk wel, het lichaam heeft meer rust nodig om dezelfde inspanning te verrichten. Onderzoek is zeer breed met als uitkomst een gemiddelde van 40% minder kans op een overwinning na een midweekse wedstrijd.

Als het woordje competitievervalsing eruit was gelaten had je er niemand over gehoord.
Dat is nou juist het punt...wat als fey op de plek van ajax had gestaan, dan was het een knappe prestatie van hun geweest...geloof me...
Mike¥¥
 Mike¥¥ - dinsdag 24 april 2012 - 11:59   quote  deeplink  
het is idd puur jaloezie en afgunst,
niemand gunt ons het kampioenschap,is dus lekker extra genieten
wanneer we kampioen worden !!! en dit volgend jaar gewoon WEER doen
gewoon omdat het kan ! :)
Eide
 Eide - dinsdag 24 april 2012 - 17:52   quote  deeplink  
En toch werd ook deze Verheijen hier door een aantal mensen plotseling heel serieus genomen toen Ajax eerder dit seizoen bedolven werd met blessures. De man zal ook echt wel veel onderzoek gedaan hebben en op basis van zijn kennis zijn mening kunnen onderbouwen, maar hij lijkt toch met name een populist op zoek naar een gehorig oor.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 24 april 2012 - 18:13   quote  deeplink  
Dan zouden de kakkerlakken toch wel eens kampioen moeten worden nou toch??? Die spelen al jaaaaaaaaaaaren niet europees.....

Wij zijn gewoon WEER....ja....WEER de beste!

Een trieste, maar lachwekkende vorm van kunst = AFGUNST!
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 24 april 2012 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2012 - 18:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Dan zouden de kakkerlakken toch wel eens kampioen moeten worden nou toch??? Die spelen al jaaaaaaaaaaaren niet europees.....

Wij zijn gewoon WEER....ja....WEER de beste!

Een trieste, maar lachwekkende vorm van kunst = AFGUNST!
haahahahahhaahah +11111111111111111
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 24 april 2012 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2012 - 18:14 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

haahahahahhaahah +11111111111111111
Hoeveel puntjes geef je me daar nou precies man??

In letters aub!
jean-paul
 jean-paul - dinsdag 24 april 2012 - 18:26   quote  deeplink  
wij zijn gewoon de beste en we gaan nog veel beter worden!!! let maar op wij winnen de cup met de grote oren binnen 10 jaar weer! word een feestje zondag nadat we die tukkers voetballes hebben gegeven. tifosi AMSTERDAM!!!
Twan
 Twan - dinsdag 24 april 2012 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2012 - 11:51 schreef hippy het volgende:

[..]

Dat is nou juist het punt...wat als fey op de plek van ajax had gestaan, dan was het een knappe prestatie van hun geweest...geloof me...
Dhr Verheyen is het spoor al maandenlang bijster. De beste man roept maar van alles in de media om Ajax zwart te maken. Bij Ajax is hij uitgescheten en nu is het gal spuwen. Reinste onzin is het. PSV en Twente hebben maar 1 ronde meer gespeeld in de EL en AZ 2. Wat rust betreft : Hij wil de CL en EL op dezelfde dagen. Als Ajax op woensdag speelt en weer op zaterdag dan heeft dat toch hetzelfde effect als dat PSV/AZ/Twente op donderdag en op zondag speelt?
Rogier
 Rogier - dinsdag 24 april 2012 - 18:45   quote  deeplink  
Dus....als Verheijens verhaaltje waar was had Feyenoord nu bovenaan gestaan en niet Ajax.
Blaatkoe
 Blaatkoe - dinsdag 24 april 2012 - 19:04   quote  deeplink  
Volgend seizoen wordt het dus een ploeg die geen europees voetbal speelt en direct is uitgeschakeld in de beker....ik dicht zwolle grote titelkansen toe in dat geval :)....ik vraag me ook af hoe je een cl met een el kan vergelijken, in de eerste paar ronden van de el heb je makkelijke tegenstanders.... dus kost dat doorgaans ook minder energie. En az heeft maar twee rondes el meer gehad, dus waar hebben we het over.
46ajaxio
 46ajaxio - dinsdag 24 april 2012 - 19:44   quote  deeplink  
Hij vergeet er bij te vermelden dat Ajax in het begin van het seizoen verreweg het zwaarste programma had.En nu we 6 punten los staan krijgen we dit gezever.Bovendien hebben wij een half seizoen met jong ajax gespeeld omdat er zo veel blessures waren en dat was de schuld van frank.Hij heeft het hele jaar al wat te zeiken op Ajax.Bovendien hebben wij veel buitenlandse internationals en is de cl zwaarder dan de El.Feyenoord heeft helemaal niet Europees gespeeld.Verliezen wij niet 2 keer van Utrecht waren we al kampioen geweest.Nac thuis 2-0 wordt uiteindelijk in 5 minuten nog 2-2 dat zijn al 8 punten buitenspelgoal Twente van Jan tel ik niet een mee
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 24 april 2012 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2012 - 19:44 schreef 46ajaxio het volgende:
Hij vergeet er bij te vermelden dat Ajax in het begin van het seizoen verreweg het zwaarste programma had.En nu we 6 punten los staan krijgen we dit gezever.Bovendien hebben wij een half seizoen met jong ajax gespeeld omdat er zo veel blessures waren en dat was de schuld van frank.Hij heeft het hele jaar al wat te zeiken op Ajax.Bovendien hebben wij veel buitenlandse internationals en is de cl zwaarder dan de El.Feyenoord heeft helemaal niet Europees gespeeld.Verliezen wij niet 2 keer van Utrecht waren we al kampioen geweest.Nac thuis 2-0 wordt uiteindelijk in 5 minuten nog 2-2 dat zijn al 8 punten buitenspelgoal Twente van Jan tel ik niet een mee
Volledig eens. Na 10 speelronden had Ajax het hele linkerrijtje al gehad en wedstrijden tegen Madrid uit, Lyon en Zagreb. Ajax verspeelde toen ook de meeste punten dus in die zin heeft Verheijen gelijk. Maar competitievervalsing ?? Dat telt dan alleen in het slot van de competitie zeker ??
baco74
 baco74 - dinsdag 24 april 2012 - 23:26   quote  deeplink  
Gaat dit topic over infamous psv?
46ajaxio
 46ajaxio - dinsdag 24 april 2012 - 23:57   quote  deeplink  
Nou die kan er ook wat van,maar volgens mij gaat deze topic over Verheyen de voormalige inspanningsfysioloog van Ajax die al heel wat kritiek heeft gespuid over de vele blessures en nu heeft hij onderzocht dat wij al 2 jaar onterecht kampioen zijn geworden.Vorig jaar had dat Twente moeten zijn en dit jaar AZ.Kan je het nog volgen Baco??
Hij vindt het competitievervalsing omdat de cl op dinsdag en woensadg gespeeld worden n de El op donderdag.Dus hebben die clubs minder rust 2 ipv 3 dagen volgens zijn berekeningen en statistieken.Als het spel van Chelsea een vorrbode is van wat we op het ek te zien krijgen dan vrees ik het ergste wat een wanvertoning.Invoering van het catenaccio blijkt nog te lonen ook schandalig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 april 2012 door 46ajaxio --
Ride
 Ride - woensdag 25 april 2012 - 07:44   quote  deeplink  
Triest zulke berichten.
Gewoon iemand
 Gewoon iemand - woensdag 25 april 2012 - 12:25   quote  deeplink  
Hij heeft wel degelijk een punt denk ik, maar 6 punten verschil (en dit loopt mogelijk nog op) is wel heel veel hoor om dit nog competitievervalsing te noemen.
Vorig jaar had hij meer een punt, toen had Ajax ondanks al die tegenvallers op het einde toch wel een beetje geluk denk ik.
nora
 nora - woensdag 25 april 2012 - 12:47   quote  deeplink  
Vanaf heden niet meer op reageren anders krijgt hij aandacht die hij wil met zijn kop (Competitievervalsing).dat is zijn fout geweest hij had gewoon een neutraal stuk moeten schrijven .Opfucken kloodhommel.
hippy
 hippy - woensdag 25 april 2012 - 13:38   quote  deeplink  
KAMPIOENEN..OLE..OLE...HAHAHAHAHA....
Ajx
 Ajx - woensdag 25 april 2012 - 15:32   quote  deeplink  
Onzin, ligt gewoon aan het feit dat Ajax CL speelde en tegen ManU speelde in de EL en daarom snel uitgeschakeld was en dat AZ iets mindere tegenstanders had en daardoor langer in de EL bleef! Dus geen competitievervalsing, maar een samenloop van omstandigheden!!
hippy
 hippy - woensdag 25 april 2012 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 april 2012 - 15:32 schreef Ajx het volgende:
Onzin, ligt gewoon aan het feit dat Ajax CL speelde en tegen ManU speelde in de EL en daarom snel uitgeschakeld was en dat AZ iets mindere tegenstanders had en daardoor langer in de EL bleef! Dus geen competitievervalsing, maar een samenloop van omstandigheden!!
Goed verwoord
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 25 april 2012 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2012 - 09:07 schreef Brandje het volgende:
Het zijn feiten die leuk zijn om te weten, maar je weet dat dit bij topploegen nou eenmaal hoort. Bij succes speel je meer wedstrijden. Dit is voor andere competities niet anders.
Who cares.. Gaan we ook kijken naar uitwedstrijden na een europese wedstrijd vergeleken met thuiswedstrijden na een Europese wedstrijd van de concurrenten, moet dat ook gelijk worden getrokken?? Allemaal dingen waar een kern van waarheid in zit, maar het zijn allemaal statiestieken en niet meer dan dat.
46ajaxio
 46ajaxio - woensdag 25 april 2012 - 20:03   quote  deeplink  
Laten we blij zijn dat Ajax zich alleen nog maar hoefde te richten op het kampioenchap.Dat is het enige wat telt.Hoe die tot stand gekomen is komt alleen in de boeken.Is dus niet boeiend.Net zo goed als het niet uitmaakt of je in de eeerste seconde of de laatste seconden het winnende doelpunt maakt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Deze vent spoort niet

0.0068719