|
|
King - 010
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Nee, waar moet Feyenoord het geld vandaan halen??? |
|
|
|
|
VFRfan12
|
|
|
hoe zit het met het contract van kalou??? want als die afloopt moet feyenoord kijken om een aanbieding te doen. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 12:14 schreef VFRfan12 het volgende:hoe zit het met het contract van kalou??? want als die afloopt moet feyenoord kijken om een aanbieding te doen. Contract loopt komende zomer af. Dus van Geel.... aanbieding doen!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Schijnt veel interessete zijn voor hem in de premier legue.. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: Arsenal, tottenham, PSG, Juventus, AC Milan
Een paar namen van clubs die hem willen.... uhhhm gaat niet gebeuren
edit: Tenzij we 1/8e van onze begroting aan zijn salaris willen uitgeven.. kan ook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 april 2012 door kuipje -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 12:23 schreef kuipje het volgende:[..] Arsenal, tottenham, PSG, Juventus, AC Milan Een paar namen van clubs die hem willen.... uhhhm gaat niet gebeuren edit: Tenzij we 1/8e van onze begroting aan zijn salaris willen uitgeven.. kan ook Helaas, lijkt me ook niet en Kuyt moet ik ook nog maar zien gebeuren.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
K2? En als kuidetti ook nog blijft is het K3 Of kuijt guidetti berbatov? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Te mooi om waar te zijn..... |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Cisse - Kuyt - Schaken (met Fernandez als invaller / opvolger voor Kuyt) Ik denk dat de kans groter is dat Kuyt terugkomt dan dat Kalou terugkeert. Kuyt moet wel een heel aantrekkelijk aanbieding voor lange termijn krijgen anders hapt hij niet. Kalou zal zeker nog niet komen want hij gaat nog niet afbouwen. |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
Denk dat Kuyt ook niet komt...
Een overgang van Dirk Kuyt naar Feyenoord is nog verre van concreet. Dat zegt zijn zaakwaarnemer Rob Jansen dinsdag. Volgens Jansen is het nog niet eens zeker of de Katwijker wel bij zijn huidige club Liverpool vertrekt. 'In principe heeft hij een grote voorkeur om in een Europese topcompetitie te spelen.'
Kuyt voerde onlangs een gesprek met zijn oude liefde Feyenoord, maar dat gesprek was volgens Jansen puur oriënterend. 'Een eventueel contract speelt daarin nog helemaal geen rol. Dirk weet zelf nog helemaal niet wat hij na dit seizoen wil. Hij gaat zich eerst bezinnen.'
Kuyt zou bij een eventuele overgang naar de Rotterdamse eredivisionist flink moeten inleveren qua salaris. 'Om dat te begrijpen hoef je geen hogere wiskunde te hebben gestudeerd', zegt Jansen. Hij bevestigt wel dat er veel interesse voor de international is, zoals bijvoorbeeld van HSV. 'Maar er zijn nog wel tien clubs die hem willen.'
Het liefst wil hij voor het EK in Polen en Oekraïne duidelijkheid te hebben over de toekomst van Kuijt. 'Dat zou fijn zijn.'
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/3245557/2012/04/24/Voorkeur-Kuyt-gaat-uit-naar-buitenland.dhtml |
|
|
|
|
VFRfan12
|
|
|
quote: zou wel chill zijn, hij is ook nog jonger dan kuyt dus heb je er langer wat aan |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Volgens bovenstaande bericht uit de Telegraaf, . . . . . . . . . . . .
uiteraard gestopt met lezen !!! :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Neem je telefoon is op maatje. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
keep on dreaming............. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Denk het ook lijdensweg.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Inplaats van K2 ga ik toch voor de KGB !! Kuijt Guidetti en Berbatov |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hèhèhèhè, . . . jij durft wel hè, vriend! |
|
|
|
|
super feyenoord
|
|
|
quote: Ja zal leuk zijn dan worden we met vlag en wimpel Kampion. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jongens en meisjes ,geef elkander geen valse hoop. Successen in het verleden zijn geen garanties voor het heden. koop jeugd of leid ze zelf op (denk out of the box) dat is de eneige manier om te concureren en te overleven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 15:31 schreef sevillana het volgende:Volgens bovenstaande bericht uit de Telegraaf, . . . . . . . . . . . . uiteraard gestopt met lezen !!! :) In dit geval was het gisteren in beeld bij Sportnieuwsuur (ned. 3?)... Een item bij Salomon Kalou thuis. Zag het toevallig en Kalou verwoordde zélf dat Kuijt hem dat gevraagd had. Kalou vindt het nu nog te vroeg.
Overigens zei Kalou daadwerkelijk dat Feyenoord voor hem nr. 1 blijft. In zijn pooltafelkamer hangt aan de muur een enorme lijst met een Feyenoord-shirt erin. Die liefde lijkt echt.
Telegraaf is altijd een kutkrant. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mooie gozerT, ik zie hem wel terugkomen.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
nee hoeft voor mij niet, lieve goeie spelers voor een langer verblijf |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 00:08 schreef FR-Henk het volgende:[..] In dit geval was het gisteren in beeld bij Sportnieuwsuur (ned. 3?)... Een item bij Salomon Kalou thuis. Zag het toevallig en Kalou verwoordde zélf dat Kuijt hem dat gevraagd had. Kalou vindt het nu nog te vroeg. Overigens zei Kalou daadwerkelijk dat Feyenoord voor hem nr. 1 blijft. In zijn pooltafelkamer hangt aan de muur een enorme lijst met een Feyenoord-shirt erin. Die liefde lijkt echt. Telegraaf is altijd een kutkrant. LIJKt me logisch, ventje is 26/27! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Waarom niet, hij is iemand met een roodwit hart en die zijn wat mij betreft altijd welkom.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En heeft 8 zussen..! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 00:44 schreef RenatoBos het volgende:[..] Waarom niet, hij is iemand met een roodwit hart en die zijn wat mij betreft altijd welkom.. Oh, ga ik wel in de spits joh.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: TuurLIJK, alsof dat zou helpen.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar wat moeten wij nu met een lamme spits..? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
'Feyenoord mag altijd bellen en staat eerste op mijn lijstje'
Woensdag, 16 mei 2012 om 23:45
Dirk Kuyt vond het nog te vroeg voor een terugkeer bij Feyenoord, maar mogelijk keert het andere deel van het koningskoppel 'K2' aankomende zomer wel terug naar De Kuip. Salomon Kalou beschikt over een aflopend contract bij Chelsea en laat aan NUsport weten dat hij graag terug zou willen keren naar Feyenoord: " Ze mogen me altijd bellen, ze zijn de eerste op mijn lijstje."
De inmiddels 26-jarige Kalou maakte in 2006 de overstap van Feyenoord naar Chelsea: "Maar ik mis de speeltuin", zegt de Ivoriaanse aanvaller. "Toen genoot ik echt. Nu is het werk voor me. Ik heb zes jaar keihard gewerkt, ik ben wijs geworden, ik weet wat goed voor me is. Ik wil dolgraag weer bij Feyenoord spelen. Misschien over een paar jaar, misschien eerder."
In Rotterdam vormde Kalou een bijzonder sterk koppel met Kuyt, die in de zomer vermoedelijk vertrekt bij Liverpool, maar nog niet naar Feyenoord gaat. De fans mogen echter dromen: "K2 komt terug in de Kuip. Echt waar, hoor. Laatst zei ik tegen hem na Liverpool-Chelsea: als je klaar bent om terug te keren, bel me en we gaan samen. Hij zei: geen probleem", aldus Kalou.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165451 |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 23:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:'Feyenoord mag altijd bellen en staat eerste op mijn lijstje' Woensdag, 16 mei 2012 om 23:45 Dirk Kuyt vond het nog te vroeg voor een terugkeer bij Feyenoord, maar mogelijk keert het andere deel van het koningskoppel 'K2' aankomende zomer wel terug naar De Kuip. Salomon Kalou beschikt over een aflopend contract bij Chelsea en laat aan NUsport weten dat hij graag terug zou willen keren naar Feyenoord: " Ze mogen me altijd bellen, ze zijn de eerste op mijn lijstje." De inmiddels 26-jarige Kalou maakte in 2006 de overstap van Feyenoord naar Chelsea: "Maar ik mis de speeltuin", zegt de Ivoriaanse aanvaller. "Toen genoot ik echt. Nu is het werk voor me. Ik heb zes jaar keihard gewerkt, ik ben wijs geworden, ik weet wat goed voor me is. Ik wil dolgraag weer bij Feyenoord spelen. Misschien over een paar jaar, misschien eerder." In Rotterdam vormde Kalou een bijzonder sterk koppel met Kuyt, die in de zomer vermoedelijk vertrekt bij Liverpool, maar nog niet naar Feyenoord gaat. De fans mogen echter dromen: "K2 komt terug in de Kuip. Echt waar, hoor. Laatst zei ik tegen hem na Liverpool-Chelsea: als je klaar bent om terug te keren, bel me en we gaan samen. Hij zei: geen probleem", aldus Kalou. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165451 hoop t voor jullie en de Eredivisie.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik hoop het ook ;) maar ik wacht het af. Het is wel uitgesprokener dan Kuyt ooit was sinds zijn vertrek. Kuyt hield altijd de boot af, Kalou lijkt toch concreter. We zullen het wel zien. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Daar gaan we weer... Morgen 5 topics over Kalou vrees ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tsja, daarom plakte het ook in een bestaand topic, maar je hebt waarschijnlijk gelijk... hou je slotje maar vast paraat ;) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: hahahaha.. iedereen is in de wolken als n oudspeler zogenaamd terugkeert of dat insinueert mr eerst zien en dan geloven.... geldt overigens voor alle clubs mr eredivisie is vaak aantrekkelijk als ze 35 zijn of echt nergens meer aan de bak kennen..uitzonderinge daargelaten: Gio , Cocu , Rijkaard... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Kastaignos en kalou? Fuck kuyt |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2012 - 23:58 schreef infamous psv het volgende:[..] hahahaha.. iedereen is in de wolken als n oudspeler zogenaamd terugkeert of dat insinueert mr eerst zien en dan geloven.... geldt overigens voor alle clubs mr eredivisie is vaak aantrekkelijk als ze 35 zijn of echt nergens meer aan de bak kennen..uitzonderinge daargelaten: Gio , Cocu , Rijkaard... Wie is cocu? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990