|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat is hem dat is hem
LADIES AND GENTLEMEN: WE GOT HIM..!!!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Moet er nog 4 maken. Doe ik morgen wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Goede topics Henk..!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tis hard werken, maar dan héb je ook iets. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Het fleurt de boel op broedert.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kuijt Kalou en Drenthe... Het had zo mooi kunnen zijn.! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahahaha Drenthe ..................... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hey Swa ,je weet TOCHHH .. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahahahaha Drenthe ............. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Niet fokken met Drenthe biatch |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
een dickslap for lijdensweg!! en met die van drenthe zelf!! dat zal je leren |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gewoon omdat het kan Han...
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
drenthe held// kalou held// kuyt held// |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Lieve God, kunt U Lijdensweg niet laten verdwijnen...
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Weetje er klopt iets niet waarom roepen ze opeens dat wel weer EENS terug willen naar Feyenoord is toch vreemd je verdient mega salaris. nee ik weet het wel er sluipt langzamerhand onzekerheid uit bij hun huidig club zijn er ook bij dat hun moeten worden vervangen maar dat het nog niet mogelijk is i.v.m kapitaal vernietiging laten ze hun af en toe meespelen en tegen een redelijke prijs worden verkocht en intussen als er geen clubs meld waar ze ongeveer het zelfde of meer kunnen verdienen, proberen ze slim de supporters van Feyenoord te paaien, om evt voor Feyenoord te spelen totdat zich op de laatste moment wel een financiële grote club zich meld dan is het Feyenoord gevoel weg en zie je alleen maar euro,s op je netvlies. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
En nu had ik net kaartjes voor K3............. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
Wat is jullie mening,
Heeft Kalou zijn Carriere een beetje vergooid ??
oke Chelsea grote club, Maar heb het gevoel dat hij nooit echt tot zijn recht is gekomen bij Chelsea. In mijn ogen had hij nog wat beter kunnen worden, |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 11:46 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:Wat is jullie mening, Heeft Kalou zijn Carriere een beetje vergooid ?? oke Chelsea grote club, Maar heb het gevoel dat hij nooit echt tot zijn recht is gekomen bij Chelsea. In mijn ogen had hij nog wat beter kunnen worden, Poepkip. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Je kan Kalou toch niet serieus vergelijken met Bogarde? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 11:33 schreef dr love het volgende:Weetje er klopt iets niet waarom roepen ze opeens dat wel weer EENS terug willen naar Feyenoord is toch vreemd je verdient mega salaris. nee ik weet het wel er sluipt langzamerhand onzekerheid uit bij hun huidig club zijn er ook bij dat hun moeten worden vervangen maar dat het nog niet mogelijk is i.v.m kapitaal vernietiging laten ze hun af en toe meespelen en tegen een redelijke prijs worden verkocht en intussen als er geen clubs meld waar ze ongeveer het zelfde of meer kunnen verdienen, proberen ze slim de supporters van Feyenoord te paaien, om evt voor Feyenoord te spelen totdat zich op de laatste moment wel een financiële grote club zich meld dan is het Feyenoord gevoel weg en zie je alleen maar euro,s op je netvlies. Jij hangt ook de voortreffelijke lul uit he. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: haha
ik kan er natuurlijk naast zitten maar bij Feyenoord vond ik hem sprankelend en zou ik hem graag in die tijd in Oranje hebben gezien..Maar nu denk ik daar wat anders over..Ik denk gewoon dat er nog veel meer in had gezeten in zijn potentie..En misschien kan dat er nog inzitten...
Soepkip ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij is tenminste geen snavelt,of een verkapte snavelt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 12:41 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] haha ik kan er natuurlijk naast zitten maar bij Feyenoord vond ik hem sprankelend en zou ik hem graag in die tijd in Oranje hebben gezien..Maar nu denk ik daar wat anders over..Ik denk gewoon dat er nog veel meer in had gezeten in zijn potentie..En misschien kan dat er nog inzitten... Soepkip ;-) Kut oranje,kut ajax |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Grootste onzin ze hebben allemaal hun kansen gehad maar kunnen niet waarmaken niveau is te laag, kijk maar naar Barcelona zonder Nederlands inbreng prachtig voetbal op hoognivea en uiteraard real madrid De enige die het haalt is r.v. persie die hoogstwaarschijnlijk naar Juventus gaat. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Oke ;-)
Ieder zijn mening natuurlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 mei 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 12:54 schreef dr love het volgende:Grootste onzin ze hebben allemaal hun kansen gehad maar kunnen niet waarmaken niveau is te laag, kijk maar naar Barcelona zonder Nederlands inbreng prachtig voetbal op hoognivea en uiteraard real madrid De enige die het haalt is r.v. persie die hoogstwaarschijnlijk naar Juventus gaat. Juventus ..?? Dat vind ik nou geen club voor hem.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Maar de jackpot is hoe dan ook welkom. Feyenoord eet lekker mee van de transfer. Voor de rest moet Robin het zelf maar weten. Ik hoop dat ie naar de hoogste bieder gaat. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: De Competitie is niet iets voor hem denk ik, Al Heeft V Basten en Gullit daar een geweldige naam opgebouwd... Jufentus als club doet het nu geweldig mooi voetbal en heel het seizoen niet verloren toch goed!
V Persie vind ik ook geen jongen voor ManCity of Real Madrid het niveau kan hij wel aan, maar daar zijn teveel bijelkaar gekochte vedettes dat is niks voor hem,. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 13:15 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] De Competitie is niet iets voor hem denk ik, Al Heeft V Basten en Gullit daar een geweldige naam opgebouwd... Jufentus als club doet het nu geweldig mooi voetbal en heel het seizoen niet verloren toch goed! V Persie vind ik ook geen jongen voor ManCity of Real Madrid het niveau kan hij wel aan, maar daar zijn teveel bijelkaar gekochte vedettes dat is niks voor hem,. Eens ik denk dat hi in die competitie ook zeker niet tot zijn recht komt. Hij komt het beste tot zijn recht in de Engelse of de Spaanse competitie meen ik..had ook begrepen dat Chelsea interesse in hem had getoond.. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 13:18 schreef RenatoBos het volgende:[..] Eens ik denk dat hi in die competitie ook zeker niet tot zijn recht komt. Hij komt het beste tot zijn recht in de Engelse of de Spaanse competitie meen ik..had ook begrepen dat Chelsea interesse in hem had getoond.. Chelsea gaat denk ik voor Falcao geweldige speler die eerst Porto de EuropaL liet winnen en nu Altetico allebij de finales gescoord.. Chelsea wil Torres plus 15 miljoen aan Atletico geven voor hem, Maar hoe betrouwbaar die bron is weet je nooit wel grappig eerst een portugese finale dit jaar een spaanse..
enne hier heb je de link!!! http://uk.eurosport.yahoo.com/video/16052012/58/dutch-win-euro-2012-u17s.html in de laatste secondes scoort Oranje op zijn duits de gelijkmaker Geweldig!
Ajax en Feyenoord hebben Oranje U17 kampioen gemaakt ;-))) Ajax speler Acolatse scoorde in de laatste secondes de gelijkmaker en Feyenoorder trindade de Vilhena scoorde de beslissende Penalty
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 mei 2012 door jiu-jitsu,Purple B. -- |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Voor Feyenoord is het beter om deze spelers niet meer op te nemen in hun prachtige jonge selectie, Feyenoord moet verder kijken in de toekomst |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 13:23 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] Chelsea gaat denk ik voor Falcao geweldige speler die eerst Porto de EuropaL liet winnen en nu Altetico allebij de finales gescoord.. Chelsea wil Torres plus 15 miljoen aan Atletico geven voor hem, Maar hoe betrouwbaar die bron is weet je nooit wel grappig eerst een portugese finale dit jaar een spaanse.. enne hier heb je de link!!! http://uk.eurosport.yahoo.com/video/16052012/58/dutch-win-euro-2012-u17s.htmlin de laatste secondes scoort Oranje op zijn duits de gelijkmaker Geweldig! Ajax en Feyenoord hebben Oranje U17 kampioen gemaakt ;-))) Ajax speler Acolatse scoorde in de laatste secondes de gelijkmaker en Feyenoorder trindade de Vilhena scoorde de beslissende Penalty Geweldig ik ga gelijk kijken thanx.... |
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 13:24 schreef bode het volgende:Voor Feyenoord is het beter om deze spelers niet meer op te nemen in hun prachtige jonge selectie, Feyenoord moet verder kijken in de toekomst Jonge spelers trekken zich op aan dit soort spelers. Dat is ook toekomstgericht denken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik kan hem niet openen verdomme..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 mei 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: ow? Misschien moet je iets downloaden misschien mis je wat ondersteuning voor de video. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 13:15 schreef tomson het volgende:[..] Maar de jackpot is hoe dan ook welkom. Feyenoord eet lekker mee van de transfer. Voor de rest moet Robin het zelf maar weten. Ik hoop dat ie naar de hoogste bieder gaat. mwah dat zal allemaal niet zo ontzettend veel schelen kwa prijskaartje.. Ik hoop dat hij naar de club gaat waar hij nog meer Faam kan maken als speler van wereld formaat.. Dan heb je en een leuk bedrag en een topper van wereldklasse die ooit bij Feyenoord is begonnen...Tis overigens ook voor hem nu of nooit! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 14:17 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] ow? Misschien moet je iets downloaden misschien mis je wat ondersteuning voor de video. Ga ik vanavond nog eens proberen ben nu onderweg naar mijn werk.. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Werkse! op hemelvaart nog wel,Die hart! ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Extra doekoe's en een vrije dag erbij..! |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Gelijk heb je !!!
Op zijn Rotterdams WERKEN!!!!
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Juist ja, nou ja werken d:-) |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: haha ik weet niet wat je onder werken verstaat maar als je maar idd je doekoe verdient hoe en wat is niet zo belangrijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 17 mei 2012 - 16:53 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:[..] haha ik weet niet wat je onder werken verstaat maar als je maar idd je doekoe verdient hoe en wat is niet zo belangrijk Juist en betaald forummen is heerlijk J-JPB.. |
|
|
|
|
jiu-jitsu,Purple B.
|
|
|
quote: Lijkt me idd goed werk!
Als ze nog mensen zoeken hoor ik het graag ;-) |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Wat wordt er naast het forummen nog van je verwacht? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geen idee rich, volgens mij zouden ze me niet eens missen als ik er vandoor zou gaan.. |
|
|
|