BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Komt K2 terug?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 18 mei 2012 - 01:46   quote  deeplink  
167783hp2.jpg
LONDEN Salomon Kalou is vastberaden om terug te keren bij Feyenoord. De aanvaller van Chelsea mist het plezier dat hij tijdens zijn periode in Rotterdam had.

Ik wil dolgraag weer bij Feyenoord spelen. Misschien over een paar jaar. Misschien eerder. Ze mogen me altijd bellen. Ze zijn de eerste op mijn lijstje, zegt Kalou in het nieuwe NUsport-magazine.
Het contract van de Ivoriaan in Londen loopt binnenkort af. Kalou maakte in 2006 de overstap van Feyenoord naar Chelsea.
Maar ik mis de speeltuin. Toen genoot ik echt. Nu is het werk voor me, ik heb zes jaar keihard gewerkt, ik ben wijs geworden, ik weet wat goed voor me is.
Kuijt
Kalou staat zaterdag met Chelsea in de finale van de Champions League tegen Bayern München. Laat me die eerst winnen en dan denk ik aan Feyenoord. Ja, serieus!
Dirk Kuijt, zijn vroegere aanvalsmaatje in De Kuip, sloot een rentree voor komend seizoen onlangs uit. Kalou spreekt veel met hem over Feyenoord.
K2 komt terug in de Kuip. Echt waar, hoor. Laatst zei ik tegen hem na Liverpool-Chelsea: als je klaar bent om terug te keren, bel me en we gaan samen. Hij zei: geen probleem.

Bron:Nu sport 

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2012 door RenatoBos --
piet
 piet - vrijdag 18 mei 2012 - 08:17   quote  deeplink  
Salomon Kalou gaf aan dat hij 'dolgraag weer voor Feyenoord' wil spelen en gaf de fans van Feyenoord daarmee hoop. De kans dat de Ivoriaan deze zomer echter al terugkeert naar De Kuip, is wel heel erg klein. Kalou is pas 26 jaar oud en weet dat hij niet voor Feyenoord hoeft te kiezen voor het geld. Vanuit Italië is er de nodige interesse, maar ook enkele Engelse clubs willen Kalou transfervrij overnemen van Chelsea
bron: sky sports.
Sebbe
 Sebbe - vrijdag 18 mei 2012 - 09:35   quote  deeplink  
Ik wil dolgraag weer bij Feyenoord spelen. Misschien over een paar jaar. Misschien eerder. Ze mogen me altijd bellen. Ze zijn de eerste op mijn lijstje, zegt Kalou in het nieuwe NUsport-magazine.

Beetje tegenstrijdig, de eerste op de lijst zijn maar over een paar jaar terug willen keren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 18 mei 2012 - 10:52   quote  deeplink  
Laten we nu Castaignos maar ophalen en contracteren dan zijn we al weer een stukje verder in de stabiliteitsfactor...
Misschien Drenthe er nog bij en klaar zijn we...

Het kan ook weleens te druk worden in de selectie!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 18 mei 2012 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 10:52 schreef Leon FR1908 het volgende:
Laten we nu Castaignos maar ophalen en contracteren dan zijn we al weer een stukje verder in de stabiliteitsfactor...
Misschien Drenthe er nog bij en klaar zijn we...

Het kan ook weleens te druk worden in de selectie!
+1, hoewel we natuurlijk wel een brede selectie nodig hebben willen we overal mee gaan strijden voor de prijzen..
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 18 mei 2012 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 17:28 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Geen idee rich, volgens mij zouden ze me niet eens missen als ik er vandoor zou gaan..
Hoho! IK zou je wél missen hoor;)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 18 mei 2012 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 11:19 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Hoho! IK zou je wél missen hoor;)
d:-))))
Das lief maat maar ik doelde op mijn werk dat ze me daar niet eens zouden missen..ghehe..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 18 mei 2012 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 11:16 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

+1, hoewel we natuurlijk wel een brede selectie nodig hebben willen we overal mee gaan strijden voor de prijzen..
We hebben toch de laatste jaren vedettes gehad die dachten te kunnen afbouwen bij ons..
Salamon mag dan denken dat het bij ons een speeltuin is maar het is bloedserieus in de KUIP!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 18 mei 2012 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 11:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

We hebben toch de laatste jaren vedettes gehad die dachten te kunnen afbouwen bij ons..
Salamon mag dan denken dat het bij ons een speeltuin is maar het is bloedserieus in de KUIP!
Juist elke wedstrijd behoor je drie punten te pakken en de tegenstander met de staart tussen de benen naar huis te sturen, niks meer en zeker niks minder..
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 18 mei 2012 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 11:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

d:-))))
Das lief maat maar ik doelde op mijn werk dat ze me daar niet eens zouden missen..ghehe..
Okee, maar toch maatje.......;)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 mei 2012 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 11:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

We hebben toch de laatste jaren vedettes gehad die dachten te kunnen afbouwen bij ons..
Salamon mag dan denken dat het bij ons een speeltuin is maar het is bloedserieus in de KUIP!
Sowieso idioot om te zeggen dat ie na 6 jaar keihard werken wel weer naar Feyenoord zou willen.
Denkt zeker in een strandstoel te kunnen liggen hier.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 mei 2012 - 16:39   quote  deeplink  
'Een speler als Kalou is van harte welkom, maar absoluut niet haalbaar'

Zondag, 20 mei 2012 om 16:00

Salomon Kalou beschikt over een aflopend contract bij Chelsea en liet afgelopen week weten dat hij graag terug zou willen keren naar Feyenoord: "Ze mogen me altijd bellen, ze zijn de eerste op mijn lijstje." In Rotterdam-Zuid heet men de kersverse winnaar van de Champions League van harte welkom. "Een speler als Kalou is altijd welkom", vertelt Martin van Geel aan RTV Rijnmond.

Of een rentree voor Kalou in De Kuip realistisch is, vraagt Van Geel zich af. "In verhouding met zijn huidige salaris is hij financieel absoluut niet haalbaar", erkent de technisch directeur van de Rotterdammers. "Het zou zeker een welkome versterking zijn. Voor iemand met zijn kwaliteiten staat de deur altijd open."

"Wij gaan in ieder geval niet zelf achter hem aan. Dat doen wij überhaupt niet bij dusdanig onhaalbare spelers." Tussen 2003 en 2006 speelde de 26-jarige Kalou 67 Eredivisie-duels voor Feyenoord. Daarin vond hij 35 keer het net.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165649
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 mei 2012 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 12:53 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Sowieso idioot om te zeggen dat ie na 6 jaar keihard werken wel weer naar Feyenoord zou willen.
Denkt zeker in een strandstoel te kunnen liggen hier.
Dat denk ik niet zoals hij al aangeeft wilt hij het plezier weer terugkrijgen in het spel..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 mei 2012 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 16:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
'Een speler als Kalou is van harte welkom, maar absoluut niet haalbaar'

Zondag, 20 mei 2012 om 16:00

Salomon Kalou beschikt over een aflopend contract bij Chelsea en liet afgelopen week weten dat hij graag terug zou willen keren naar Feyenoord: "Ze mogen me altijd bellen, ze zijn de eerste op mijn lijstje." In Rotterdam-Zuid heet men de kersverse winnaar van de Champions League van harte welkom. "Een speler als Kalou is altijd welkom", vertelt Martin van Geel aan RTV Rijnmond.

Of een rentree voor Kalou in De Kuip realistisch is, vraagt Van Geel zich af. "In verhouding met zijn huidige salaris is hij financieel absoluut niet haalbaar", erkent de technisch directeur van de Rotterdammers. "Het zou zeker een welkome versterking zijn. Voor iemand met zijn kwaliteiten staat de deur altijd open."

"Wij gaan in ieder geval niet zelf achter hem aan. Dat doen wij überhaupt niet bij dusdanig onhaalbare spelers." Tussen 2003 en 2006 speelde de 26-jarige Kalou 67 Eredivisie-duels voor Feyenoord. Daarin vond hij 35 keer het net.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165649
Zou mooi zijn als hij uit de helicopter stapt..
bode
 bode - zondag 20 mei 2012 - 17:06   quote  deeplink  
Zeer goed gesproken van Martin van Geel om te zeggen, wij gaan niet achter Kalou aan met dat salaris wat hij heeft om hem te halen
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 20 mei 2012 - 17:57   quote  deeplink  
Dat is er tenminste 1 die wel mag bellen naar Feyenoord ....
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 mei 2012 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 17:57 schreef lijdensweg het volgende:
Dat is er tenminste 1 die wel mag bellen naar Feyenoord ....
Doet ie niet.
Allemaal woorden (Kuijt, Drenthe, Guzman, Kalou).
Geen daden.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 mei 2012 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 18:04 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Doet ie niet.
Allemaal woorden (Kuijt, Drenthe, Guzman, Kalou).
Geen daden.
Helaas een goede constatering..
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 20 mei 2012 - 18:07   quote  deeplink  
Wat een arrogantie van v.Geel om hier niet zelf even een belletje aan te besteden. Verwachten dat ze en willen komen en ook nog zelf de eerste stap hier naartoe maken.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 mei 2012 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 18:07 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Wat een arrogantie van v.Geel om hier niet zelf even een belletje aan te besteden. Verwachten dat ze en willen komen en ook nog zelf de eerste stap hier naartoe maken.
Arrogantie of realisme..??
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 20 mei 2012 - 18:11   quote  deeplink  
Gewoon even bellen en vragen wat zijn plannen zijn. Kost een paar euro en een paar minuten. Lijkt me een meer zinvolle besteding van tijd dan met ADO praten over houthakker Lex Immers.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 mei 2012 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 18:11 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Gewoon even bellen en vragen wat zijn plannen zijn. Kost een paar euro en een paar minuten. Lijkt me een meer zinvolle besteding van tijd dan met ADO praten over houthakker Lex Immers.
Ze kunnen zelf bellen, man. Zij bieden zich aan!
En geloof je nou werkelijk dat ze willen.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 20 mei 2012 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 18:13 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ze kunnen zelf bellen, man. Zij bieden zich aan!
En geloof je nou werkelijk dat ze willen.
ja hij geeft niet voor niks meerdere malen aan naar Feyenoord te willen. of hij nog steeds wil als die ziet wat z'n salaris zal zijn, is een ander verhaal, maar je kan het in ieder geval proberen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 mei 2012 - 18:41   quote  deeplink  
Hij mist de speeltuin. Nou die tijd is hopelijk bij ons voorbij.
Sebbe
 Sebbe - zondag 20 mei 2012 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 18:20 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

ja hij geeft niet voor niks meerdere malen aan naar Feyenoord te willen. of hij nog steeds wil als die ziet wat z'n salaris zal zijn, is een ander verhaal, maar je kan het in ieder geval proberen.
Geneuzel, als hij echt wilde komen bel je eerst zelf en bespreekt de mogelijkheden voordat je roept wel terug te willen keren, wetende wat je verdiend en als je de club echt gevolgd hebt weet je de financiele situatie van de club. Ze roepen allemaal dat ze wel terug willen komen maar uiteindelijk gaat het om de knaken en niet om enige clubliefde.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 mei 2012 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 18:41 schreef Stylzz het volgende:
Hij mist de speeltuin. Nou die tijd is hopelijk bij ons voorbij.
Rare uitspraak van Kalou. Na 6 jaar keihard werken, plezier terug bij Feyenoord vinden.
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 20 mei 2012 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 21:26 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Rare uitspraak van Kalou. Na 6 jaar keihard werken, plezier terug bij Feyenoord vinden.
Ja en dan weer in de speeltuin zoals dat ook ging in zijn eerste periode. JA DAT zou vervelend zijn zeg.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 mei 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 21:26 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Rare uitspraak van Kalou. Na 6 jaar keihard werken, plezier terug bij Feyenoord vinden.
Ik vind het eigenlijk wel een mooie uitspraak, geeft er toch mee aan dat hij het bij Feyenoord goed naar zijn zin heeft gehad en er graag weer terug wilt komen..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 mei 2012 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 21:30 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel een mooie uitspraak, geeft er toch mee aan dat hij het bij Feyenoord goed naar zijn zin heeft gehad en er graag weer terug wilt komen..
Dat wel, maar keihard werken stopt niet bij Feyenoord. Dat gaat gewoon door.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 mei 2012 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 21:32 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat wel, maar keihard werken stopt niet bij Feyenoord. Dat gaat gewoon door.
Maar dat snapt Salomon ook wel meen ik, hij zoekt het plezier weer in het spelletje, dat wat hij bij Chelsea niet heeft gevonden..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 mei 2012 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 18:07 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Wat een arrogantie van v.Geel om hier niet zelf even een belletje aan te besteden. Verwachten dat ze en willen komen en ook nog zelf de eerste stap hier naartoe maken.
Kalou wacht op een telefoontje ,dat is vrij duidelijk...
Bel hem en geef aan dat de salarissen niet meer zijn zoals ze geweest zijn ,maar
zeer vereerd zijn dat hij wel interesse toond in z`n oude club..Graag nodigen we jou uit voor een gesprek!..

Kleine moeite Meneer van Geel!
STS
 STS - zondag 20 mei 2012 - 21:41   quote  deeplink  
Deheer Kalou moet het dan wel heel erg niet naar zn zin hebben daar in London, als hij voor een schijntje van wat hij nu krijgt naar ons terug wil.
Maar met open armen hoor!
Trouwens, stel nou dat Kalou, Van Persie en Kuyt voor grote transfersommen weggaan, dan houden wij daar toch ook weer wat aan over?
Iemand een idee van die percentages??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 mei 2012 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 21:41 schreef STS het volgende:
Deheer Kalou moet het dan wel heel erg niet naar zn zin hebben daar in London, als hij voor een schijntje van wat hij nu krijgt naar ons terug wil.
Maar met open armen hoor!
Trouwens, stel nou dat Kalou, Van Persie en Kuyt voor grote transfersommen weggaan, dan houden wij daar toch ook weer wat aan over?
Iemand een idee van die percentages??
Kalou is transfervrij en mist de speeltuin,dat is geen transfersom.
Kuijt plusminus 5 miljoen dus niks want wij hebben hem niet opgeleid!
Van Persie geen idee maar dat kan een klapper van formaat worden!
tomson
 tomson - zondag 20 mei 2012 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 22:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kalou is transfervrij en mist de speeltuin,dat is geen transfersom.
Kuijt plusminus 5 miljoen dus niks want wij hebben hem niet opgeleid!
Van Persie geen idee maar dat kan een klapper van formaat worden!
We zeggen toe dat hij een wip,een glijbaan en een schommel in de tuin krijgt. Is dat ook weer geregeld :)
dr love
 dr love - zondag 20 mei 2012 - 22:43   quote  deeplink  
Ik wordt zo langzamerhand zat van die lose kreeten van die ex Feyenoorders, als als of ooit ooit,
Kan iemand mij uitleggen waarom die miljonair niet worden aangepakt, de overheid durft alleen de zwakste aan te pakken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 mei 2012 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 22:33 schreef tomson het volgende:

[..]

We zeggen toe dat hij een wip,een glijbaan en een schommel in de tuin krijgt. Is dat ook weer geregeld :)
lijkt mij voldoende hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 20 mei 2012 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 22:43 schreef dr love het volgende:
Ik wordt zo langzamerhand zat van die lose kreeten van die ex Feyenoorders, als als of ooit ooit,
Kan iemand mij uitleggen waarom die miljonair niet worden aangepakt, de overheid durft alleen de zwakste aan te pakken.
klopt 100%
FUCK THE VVD!

verders FR for ever!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 mei 2012 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 22:43 schreef dr love het volgende:
Ik wordt zo langzamerhand zat van die lose kreeten van die ex Feyenoorders, als als of ooit ooit,
Kan iemand mij uitleggen waarom die miljonair niet worden aangepakt, de overheid durft alleen de zwakste aan te pakken.
De rijken in Nederland betalen al relatief veel belasting. 52%, een van de hoogste belastingtarieven ter wereld.
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 20 mei 2012 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 23:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

De rijken in Nederland betalen al relatief veel belasting. 52%, een van de hoogste belastingtarieven ter wereld.
betaal het graag dan heb ik het ook verdiend.
King - 010
 King - 010 - zondag 24 juni 2012 - 14:16   quote  deeplink  
In de wandelgangen (7/10): Fener kijkt naar Feyenoord 04-06 en slaat toe: Dirk Kuyt en Salomon Kalou vormen vanaf komend seizoen weer een duo.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=167791

Nu weten we dus waarom Kalou nog niet naar Feyenoord wou. Hoop dat ze daar samen gaan vlammen. En dan Kalou terug bij Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juni 2012 door King - 010 --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 juni 2012 - 14:20   quote  deeplink  
Tja, ik had het ook gelezen ja..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 24 juni 2012 - 15:59   quote  deeplink  
Als tegenstander misschien!! Tja dat krijg je als er gesaneerd moet worden, dan gaan ze andere clubjes opzoeken , zoals bij die turken met hun 'stinkgeld'
Het blijkt maar weer dat in Turkijeoplichterij wordt beloond ......
tomson
 tomson - zondag 24 juni 2012 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 22:43 schreef dr love het volgende:
Ik wordt zo langzamerhand zat van die lose kreeten van die ex Feyenoorders, als als of ooit ooit,
Kan iemand mij uitleggen waarom die miljonair niet worden aangepakt, de overheid durft alleen de zwakste aan te pakken.
Echt weer een "dr loveje" de wereld loopt op z'n einde!
van geil
 van geil - zondag 24 juni 2012 - 19:38   quote  deeplink  
vergane glorie..
kan alleen teleurstelling opleveren....................
Alexi
 Alexi - zondag 24 juni 2012 - 20:16   quote  deeplink  
Hebben we van Bommel onlangs nog zien spelen?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 24 juni 2012 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juni 2012 - 20:16 schreef Alexi het volgende:
Hebben we van Bommel onlangs nog zien spelen?
Dat wordt weer een leuk jaar daar in de lampionnendorp..........
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 juni 2012 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juni 2012 - 20:16 schreef Alexi het volgende:
Hebben we van Bommel onlangs nog zien spelen?
Van Geil schijnbaar wel..
infamous psv
 infamous psv - zondag 24 juni 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juni 2012 - 20:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat wordt weer een leuk jaar daar in de lampionnendorp..........
laten we het hopen...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 juni 2012 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juni 2012 - 22:03 schreef infamous psv het volgende:

[..]

laten we het hopen...
Hoezo..??
infamous psv
 infamous psv - maandag 25 juni 2012 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juni 2012 - 23:54 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hoezo..??
omdat ik voor die club uit het lampionnendorp ben, Bos...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3169
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Komt K2 terug?









0.0102109