|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
vs
Datum & tijdstip: Zondag 29-04-2012 14:30 Locatie: Stadion Feijenoord Scheidsrechter: Eric Braamhaar
Quotering volgens bwin: Winst Feyenoord 2.00, Gelijk 3.50, Winst AZ 3.40
- Feyenoord -
Voorzitter: Dick van Well Trainer: Ronald Koeman Aanvoerder: Ron Vlaar
Laatste 5 wedstrijden:
25-03-2012 De Graafschap - Feyenoord 0-3 Eredivisie 31-03-2012 Feyenoord - NAC 3-1 Eredivisie 11-04-2012 Roda JC - Feyenoord 0-0 Eredivisie 14-04-2012 Feyenoord - Excelsior 3-0 Eredivisie 22-04-2012 ADO Den Haag - Feyenoord 1-2 Eredivisie
Vorm: W-W-G-W-W
Topscorers:
John Guidetti 20 Guyon Fernandez 7 Otman Bakkal, Jerson Cabral 6
Meeste Assists:
John Guidetti 8 Otman Bakkal 7 Ruben Schaken, Jerson Cabral, Kelvin Leerdam 6
Clean sheets:
Erwin Mulder: 12 in 31 wedstrijden
Afwezig:
Kaj Ramsteijn (geblesseerd), Darley Ramon Torres (geblesseerd), Gill Swerts (geblesseerd), John Guidetti (ziek), Karim El Ahmadi (geschorst)
Geschorst bij een volgende gele kaart:
Jerson Cabral (4), Guyon Fernandez (4), Ruben Schaken (4)
Laatste basisopstelling Feyenoord:
Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Indi; Clasie, El Ahmadi, Bakkal; Schaken, Fernandez, Cissé.
Laatste bankbezetting Feyenoord:
Lamprou, Kongolo, Nelom, Vilhena, Mokotjo, Cabral, Manu.
- AZ -
Voorzitter: René Neelissen Trainer: Gertjan Verbeek Aanvoerder: Niklas Moisander
Laatste 5 wedstrijden:
01-04-2012 Vitesse - AZ 2-2 Eredivisie 05-04-2012 Valencia - AZ 4-0 Europa League 11-04-2012 AZ - FC Twente 2-2 Eredivisie 14-04-2012 PSV - AZ 3-2 Eredivisie 22-04-2012 AZ - VVV-Venlo 2-1 Eredivisie
Vorm: G-V-G-V-W
Topscorers:
Jozy Altidore 16 Rasmus Elm 10 Adam Maher, Brett Holman, Charlison Benschop 5
Meeste Assists:
Brett Holman 11 Rasmus Elm 9 Maarten Martens 7
Clean sheets:
Esteban: 14 in 31 wedstrijden
Afwezig:
Celso Ortiz (geblesseerd), Niklas Moisander (geschorst), Nick Viergever (twijfel), Roy Beerens (twijfel)
Laatste basisopstelling AZ:
Esteban; Marcellis, Viergever, Moisander, Poulsen; Maher, Martens, Elm; Beerens, Altidore, Holman.
Historie Feyenoord tegen AZ
Laatste 5 ontmoetingen:
25-09-2011 AZ - Feyenoord 2-1 Eredivisie 02-04-2011 Feyenoord - AZ 0-1 Eredivisie 31-10-2010 AZ - Feyenoord 2-1 Eredivisie 07-02-2010 Feyenoord - AZ 1-2 Eredivisie 22-12-2009 Feyenoord - AZ 1-0 KNVB Beker
Alle ontmoetingen:
Feyenoord - AZ: 35 wedstrijden gespeeld, 23 gewonnen, 4 gelijk, 8 verloren.
AZ - Feyenoord: 36 wedstrijden gespeeld, 14 gewonnen, 13 gelijk, 9 verloren.
Aantal (ex-)Feyenoorders die voor AZ spelen/gespeeld hebben:
Peter van den Berg, Tim de Cler, Tom Krommendijk, Denny Landzaat, John Metgod, Gill Swerts, Henk Timmer, Ron Vlaar.
Bronnen: eredivisielive.nl, fr-fanatic.com, transfermarkt.de
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 april 2012 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Overige informatie voeg ik donderdag of vrijdag toe! Nu geen tijd. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
3-1 met mooi spel van Vilhena en Guidetti weer in vorm. |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
ik hoop een mooie wedstrijd en zeg ook 3-1 en hopelijk staat ook die 45.000 supporter nog steeds achter de ploeg om cl te halen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1-1 . Met kunst en vliegwerk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We smelten de kazen. 3-1!!!!!!! |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
spannend.....moeizaam 2-1 !!! |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
3-0 2 x Guidettie en 1 x Fernandes ( die voor hem invalt) |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Guidetti doet niet mee!!! KUTZOOI! |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
John Guidetti niet inzetbaar tegen AZ
Feyenoord zal het zondag in de kraker tegen AZ moeten doen zonder John Guidetti. De Zweedse spits is geveld door een zenuwontsteking, veroorzaakt door een virus. Dat is dinsdag gebleken na onderzoek in het Erasmus MC. Het virus heeft waarschijnlijk toe kunnen slaan omdat John vorige week verzwakt was door een stevige buikgriep, aldus clubarts Casper van Eijck. Hij zal nu intensief behandeld worden, maar de wedstrijd van zondag komt in ieder geval te vroeg.
Guidetti ontbrak afgelopen zondag ook al bij de wedstrijdselectie van Feyenoord, voor het duel met ADO Den Haag (1-2). De spits werd toen vervangen door Guyon Fernandez. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Hij was ajax en VVV uit ook al ziek... alsof Fernandez hem iets voert in de concurrentie strijd. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Godver, El Ahmadi én Guidetti doen niet mee. Onze beste twee spelers liggen eruit. Nou, het was (!) een mooi seizoen. Moeten we notabene gered worden door een kereltje van zeventien... Hopen dat hij zo'n talent is dat hij het nog waar maakt ook: hup Vilhena!! |
|
|
|
|
piet
|
|
|
Guidetti kan niet spelen tegen AZ
Geschreven op 2012-04-24 om 16:49:35 | Bekeken: 3007 | Reacties: 20 | Foto: VI-Images | Bron: Feyenoord.nl
Feyenoord zal het zondag in de kraker tegen AZ moeten doen zonder John Guidetti. De Zweedse spits is geveld door een zenuwontsteking, veroorzaakt door een virus. Dat is dinsdag gebleken na onderzoek in het Erasmus MC. Het virus heeft waarschijnlijk toe kunnen slaan omdat John vorige week verzwakt was door een stevige buikgriep, aldus clubarts Casper van Eijck. Hij zal nu intensief behandeld worden, maar de wedstrijd van zondag komt in ieder geval te vroeg.
Guidetti ontbrak afgelopen zondag ook al bij de wedstrijdselectie van Feyenoord, voor het duel met ADO Den Haag (1-2). De spits werd toen vervangen door Guyon Fernandez. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ti's toch niet te geloven, hoe verzinnen ze het.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je neemt me de woorden uit de mond. OngelofeLIJK. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Guidettie ook afwezig????? |
|
|
|
|
erik
|
|
|
ook altijd tegen grote clubs he (020 uit psv uit en nu az thuis) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maakt niet uit, we spelen met de kaasschaaf tussen de tanden.. |
|
|
|
|
referee1
|
|
|
daar gaat onze 2e plek ja zonder de 2 betere spelers acht ik een overwinning klein |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zal niet makkelijk worden zo, het is nog geen zondag wie weet is het wel over.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
4-0 denk tegen 10 man uiteindelijk. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Boehoe, Guidetti doet niet mee.
Fuck off, Fernandez schiet ons naar de overwinning. Het zal lastig worden, maar desnoods een gestolen 1-0 overwinning. Sowieso gaan we winnen. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Zonder El Ahmadi en zonder Guidetti, staat er gewoon net zo zwak elftal als tegen VVV uit.
Even heel eerlijk. Normaal ben ik met opzet pessimistisch, meestal omdat het tegenovergestelde dan gebeurd. Maar nu we onze twee beste spelers missen, wordt het bijna onmogelijk denk ik.
Dit is gewoon enorme pech, het zou een wonder zijn als we nog zouden weten te winnen..
En dit is niet het tegenovergestelde wat ik bij mijn meeste voorspellingen doe, maar wel de realiteit. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Guidetti: ik zal hem missen vooral om dat het in onze eigen KUIP is denk niet dat hij op tijd hersteld is, dood zonder wordt heel heel moeilijk hoop nu op een gelijk spel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 18:24 schreef Wim2 het volgende:Zonder El Ahmadi en zonder Guidetti, staat er gewoon net zo zwak elftal als tegen VVV uit. Even heel eerlijk. Normaal ben ik met opzet pessimistisch, meestal omdat het tegenovergestelde dan gebeurd. Maar nu we onze twee beste spelers missen, wordt het bijna onmogelijk denk ik. Dit is gewoon enorme pech, het zou een wonder zijn als we nog zouden weten te winnen.. En dit is niet het tegenovergestelde wat ik bij mijn meeste voorspellingen doe, maar wel de realiteit. Met én El Ahmadi én Guidetti speelden we ook maar 1-1 tegen rkc. Zonder die twee speelden we ook 1-1 bij 020. Zeg jij het maar.
Kortom: zo groot is de verzwakking nou ook weer niet. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 18:48 schreef FR-Henk het volgende:[..] Met én El Ahmadi én Guidetti speelden we ook maar 1-1 tegen rkc. Zonder die twee speelden we ook 1-1 bij 020. Zeg jij het maar. Kortom: zo groot is de verzwakking nou ook weer niet. ehm. El Ahmadi was erbij tegen 020 uit hoor. Hij was toen de beste man op het veld.
Kijk, een van deze spelers kan je missen, maar niet beiden dan wordt het gemis te groot. Ik had achteraf toch liever El Ahmadi gehad, Guidetti was toch al niet zo erg meer in vorm. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 18:51 schreef Wim2 het volgende:[..] ehm. El Ahmadi was erbij tegen 020 uit hoor. Hij was toen de beste man op het veld. Kijk, een van deze spelers kan je missen, maar niet beiden dan wordt het gemis te groot. Ik had achteraf toch liever El Ahmadi gehad, Guidetti was toch al niet zo erg meer in vorm. Yes, you're right....Zat ff mis. Spelers mis je wel, maar het team is minder slecht zonder die 2 dan we denken. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Nu is het aan Schaken, Cissé, en Fernandez, zondag om diverse mensen op deze topic's te laten zien wat ze echt kunnen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Allemaal wel weer op een cruciaal moment,dat gedonder. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Fernandez kan ook scoren!!!!!
El Ahmadi was er ook niet bij tegen de NEUZEN, wonnen we ook!!!!!
Ik zie geen problemen!!!!!!
4-1 |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 15:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[ afbeelding ] vs [ afbeelding ] Datum & tijdstip: Zondag 29-04-2012 14:30 Locatie: Stadion Feijenoord Scheidsrechter: Eric Braamhaar Quotering volgens bwin: Winst Feyenoord 2.00, Gelijk 3.50, Winst AZ 3.40 ValT me zo tegen dit! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 19:22 schreef hoogvliet010 het volgende:Fernandez kan ook scoren!!!!! El Ahmadi was er ook niet bij tegen de NEUZEN, wonnen we ook!!!!! Ik zie geen problemen!!!!!! 4-1 That's the spirit..! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Lamme zak! Bek houden! ksssttt! Wat houd je tegen om zelluf een mooi wedstrijdtopic te openen? ;) |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 19:22 schreef hoogvliet010 het volgende:Fernandez kan ook scoren!!!!! El Ahmadi was er ook niet bij tegen de NEUZEN, wonnen we ook!!!!! Ik zie geen problemen!!!!!! 4-1 ik vind kwa voetballen De Kaasboeren beter dan 020 dus afwachten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: maar goed, ik heb al wat meer info toegevoegd. Nou blij? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
ik ga nu stoppen en voetballen kijken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 19:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Lamme zak! Bek houden! ksssttt! Wat houd je tegen om zelluf een mooi wedstrijdtopic te openen? ;) Het niet aanwezige verstand..d:-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: over 5 kwartier pas man! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 19:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Lamme zak! Bek houden! ksssttt! Wat houd je tegen om zelluf een mooi wedstrijdtopic te openen? ;) Je had deze tijd beter kunnen benuten Tlapdrol!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Hahahaha---Held!!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Niet zeggen man d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 april 2012 - 15:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[ afbeelding ] vs [ afbeelding ] Datum & tijdstip: Zondag 29-04-2012 14:30 Locatie: Stadion Feijenoord Scheidsrechter: Eric Braamhaar Quotering volgens bwin: Winst Feyenoord 2.00, Gelijk 3.50, Winst AZ 3.40 HOOGVLIET IS EEN PAARDELUL! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Heel grappig Tommie..:( |
|
|
|