|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 09:28 schreef Alexmem het volgende:Tja als NEC van Heerenveen én PSV gewonnen zou hebben was dat al een stuk minder spannend geweest ;). Maar goed dat Europees voetbal (mn CL) is alleen leuk voor de centen want we zullen er - met deze jonge maar vooral smalle selectie- niet beter van gaan presteren (op korte termijn). Ja als Feyenoord gewoon van de kleintjes had gewonnen hadden we misschien ook al op de coolsingel feest gevierd! Als als als als als...........zo kunnen we wel door gaan. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T.Montana
|
|
|
Fernandez geblesseerd eruit Achahbar erin |
|
|
|
|
piet
|
|
|
Pff.... het tempo moet omhoog dit Az is te pakken, had ze sterker verwacht! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Geen slechte eerste helft ze hebben veel kansen gehad.. Ik zou Mokotjo dr uit halen dat gaat echt nergens over die lange ballen.. Maar AZ is zeker te pakken! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
Feyenoord had voorsprong verdiend.cisse schiet te snel.en als je ruimte hebt om door te lopen moet leerdam dat doen hij geeft hem af en toe te snel voor.clasie speelt zeer goed.
Come On Feyenoord! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
AZ heeft eigenlijk geen normale kans gehad. Alleen dat schot van Holman naast en die verdwaalde voorzet van Poulsen. Wij hadden eigenlijk al moeten scoren. Cisse grote kans en aantal keer net niet of te gehaast. We leken ook recht te hebben op een penal. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Krijg er hartkloppingen van :( |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Hehe me keel is nu al kapot.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 15:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:AZ heeft eigenlijk geen normale kans gehad. Alleen dat schot van Holman naast en die verdwaalde voorzet van Poulsen. Wij hadden eigenlijk al moeten scoren. Cisse grote kans en aantal keer net niet of te gehaast. We leken ook recht te hebben op een penal. zeker~!
schaamhaar hoerenhoerenjong!
Come On Feyenoord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamhaar is een HONDE LUL |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ook dat jah en hij is nog veel meer.dat zag je toch ook bij een overtreding geeft die lul voordeel dat komt er niet uit dan geef je alsnog de vrij trap dat doet bijna elke scheidsrechter en hij nu ineens weer niet!en wanneer feyenoord echt voordeel eruit zou kunnen halen dan fluit tie wel.beetje na 1 overtreding geel geven dat narsistische hoerenkindje!
Come On Feyenoord!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Buiten dat, hij had ook een penalty mogen geven vind ik.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je dit verliest heb je het aan jezelf te danken. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
WIJ GAAAN EUROPA IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YYYYYYYYYYYYEEEAAAAAAAAAAAAAHB |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
Ik hoorde ze hier thuis juichen ;-)) |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote: heb hier nitro liggen pilletje nodig? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Heb m'n eigen nitro..... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Muldertje! Edit Clasie motm. Voor mij toch Mulder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
EUROPAAAAAA! Wat speelde Clasie toch weer heerlijk zeg.. nu deze positie echt vast houden! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: +1!!!! Jammer van de jode maarja goed .. EUROPAAAAAAAAAAAA!!! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Vet, we hebben nu samen met AZ het minste doelpunten tegen gehad in deze competitie op dit moment. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Nou ik ga Q day vieren met een gerust hart! Omklede en wegwezen hehe. Proost jongens!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gelukkig is dit doemscenario in de kast gebleven Stylzz! Het was wel net an op het laatst zeg,pfff :) |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Wat een goed seizoen van Vlaar zeg! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 16:40 schreef tomson het volgende:[..] Gelukkig is dit doemscenario in de kast gebleven Stylzz! Het was wel net an op het laatst zeg,pfff :) AZ was ook erg verzwakt, was ik even vergeten. Geen schim van de ploeg die t kan zijn.
Wij misten Fernandez toch wel hoor, dat scheelde wel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Woensdag Heracles. Wolf in schaapskleren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, niet onderschatten. Heerenveen uit wordt ook geen picknick. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heerenveen,zware dobber inderdaad |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar niet onmogelijk. Achterin is Heerenveen zeer kwetsbaar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fernandez wel of niet,gaat een hoop schelen. Aangezien Guidetti einde oefening schijnt te wezen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zeker. En met de felheid, onverzettelijkheid van Feyenoord op de bal is ook dat middenveld te overvleugelen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ahmadi terug in de gelederen :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geweldig! Dikverdiende overwinning, geweldige sfeer
Vlaar en Clasie waren geweldig!
Minpunt: Braamhaar. |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote: jammer?? ze hebben van een directe concurrent van ons gewonnen!! neusjes worden toch wel kampioen |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 17:38 schreef MMM het volgende:Geweldig! Dikverdiende overwinning, geweldige sfeer Vlaar en Clasie waren geweldig! Minpunt: Braamhaar. De perfecte samenvatting!Meer hoef ik niet toe te voegen.
Come On Feyenoord! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja dan kan Bosz wat goed maken richting Feyenoord door de 3 punten in de kuip te laten! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
messi messi, CLASIE komt eraan, CLASIE komt eraan.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 18:04 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ja dan kan Bosz wat goed maken richting Feyenoord door de 3 punten in de kuip te laten! Doet ie niet he, Heracles heeft er belang bij dat psv 2e wordt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Net of er wel eens favours gedaan worden? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Clasie SUPPERRRRRRHELD??
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Een goedmakertje voor de financiele wanorde die hij heeft achter gelaten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
wat n prestatie!!!!!!!!!! prima gevoetbald ....onder deze druk...petje af... clasie en vlaar echt TOP..... en n klassegoal van Bakkal....... |
|
|
|