|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat een lachertje is dit! Clasie met Messie vergelijken. Hij heeft in ieder geval FANTASTISCH gespeeld die kleine Jordi Clasie....... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Azijnzeiker,humor is aan jou niet besteed he? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 20:04 schreef lijdensweg het volgende:[..] Wat een lachertje is dit! Clasie met Messie vergelijken. Hij heeft in ieder geval FANTASTISCH gespeeld die kleine Jordi Clasie....... Je snapt t niet...
Moet Ik t uitleggen, of doe je zelf nog een poging? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
messi speelt voor argentinie........ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
maar tering,,,wat speelde clasie goed.....echt n dikke 9.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
messi,messi,clasie komt eraan!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: als hij zo doorgaat,,,,,komt volgend jaar barcalona echt kijken.... |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Je hebt dit van mij over genomen, ik had al voor de wedstrijd gezegd kijk zondag om 18.15 uur op teletekst 818 en 819 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 21:08 schreef bode het volgende:[..] Je hebt dit van mij over genomen, ik had al voor de wedstrijd gezegd kijk zondag om 18.15 uur op teletekst 818 en 819 Hoe weet jij dit toch allemaal, geweldig knap! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Teletext copyrights by bode |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Renatobos: heb je nog gekeken naar teletekst 818 en 819 we hebben nederland verrast met onze tweede plaats, dat bedoelde ik het is geen 2-0 geworden maar toch verdiend met 1-0 nu nog twee maal gewoon winnen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Zoals hij vanmiddag speelde was echt fantastisch,echt een topper. onze eigen iniesta!! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Geweldig spannend zeg. Langzamerhand begint de hartslag wat te dalen ;-)
Wel duidelijk dat Anass Achahbar fysiek nog wel wat tekort komt. Zou hij met Cabral beginnen en Cissé in de spits woensdag? Omdat ook Tonny niet beschikbaar is lijkt een 442 ook niet logisch (afgezien van de vraag of je dat moet willen). |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 21:08 schreef bode het volgende:[..] Je hebt dit van mij over genomen, ik had al voor de wedstrijd gezegd kijk zondag om 18.15 uur op teletekst 818 en 819 Maak je niet zo druk gozert. Geniet liever van de overwinning! Der wordt wel eens vaker een teletekst pagina geplakt... no big deal :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Moet ie m zelf maar plakken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: wat bedoel je, ik heb gewoon verstand van voetbal of heb je ook gekeken wat ik gezegd had voor de wedstrijd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 21:36 schreef bode het volgende:[..] wat bedoel je, ik heb gewoon verstand van voetbal of heb je ook gekeken wat ik gezegd had voor de wedstrijd Natuurlijk! Komt omdat jij zo ontzettend veel weet! Ik hap nog naar adem van verwondering! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 21:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Maak je niet zo druk gozert. Geniet liever van de overwinning! Der wordt wel eens vaker een teletekst pagina geplakt... no big deal :) ik maak me helemaal niet druk, maar kom voor de wedstrijd met goeie ideeen maar niet naar de wedstrijd dat bedoel ik, fijne avond nog en tot woensdag |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 21:42 schreef bode het volgende:[..] ik maak me helemaal niet druk, maar kom voor de wedstrijd met goeie ideeen maar niet naar de wedstrijd dat bedoel ik, fijne avond nog en tot woensdag |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 21:42 schreef bode het volgende:[..] ik maak me helemaal niet druk, maar kom voor de wedstrijd met goeie ideeen maar niet naar de wedstrijd dat bedoel ik, fijne avond nog en tot woensdag Mag ik je erop wijzen dat hier een visverbod van kracht is?
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hoef je niet uit te leggen, het is en blijft een lompe boeren opmerking! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 23:22 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hoef je niet uit te leggen, het is en blijft een lompe boeren opmerking! niet goed voor je karma |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 20:04 schreef lijdensweg het volgende:[..] Wat een lachertje is dit! Clasie met Messie vergelijken. Hij heeft in ieder geval FANTASTISCH gespeeld die kleine Jordi Clasie....... Jij snapt het niet geloof ik...fantastisch heeft in ieder geval wel gespeeld dan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 21:15 schreef bode het volgende:Renatobos: heb je nog gekeken naar teletekst 818 en 819 we hebben nederland verrast met onze tweede plaats, dat bedoelde ik het is geen 2-0 geworden maar toch verdiend met 1-0 nu nog twee maal gewoon winnen Superrrrt bode, woensdag maar weer kijken dan..d:-)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 23:22 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hoef je niet uit te leggen, het is en blijft een lompe boeren opmerking! Pardon..????? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
hebbenn jullie vanavond nog naar Studio Sport gekeken met o.a. Aad te Mos en Jack van Gelder, wij winnen van de Almelose boeren, en de Friezen winnen van de Tukkers dan worden wij a.s. zondag gewoon tweede want de Friezen laten ons gewoon winnen en zij gaan ook Europa in |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Hartelijk dank en ook nog gefeliciteerd alvast met onze tweede plaats |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik ga er gemakshalve vanuit dat je gewoon heel lang over deze post heb gedaan. Het is namelijk al uitgebreid besproken. Daarmee zeg ik niet dat wij het eerder wisten dan jij, want dat kan natuurlijk niet. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: ik hoop het niet, nooit naar Barcelona gaan lieve naar Arsenal zal nog wel even duren, ik vergelijk hem op den duur met mijn idool en zijn achter buurman Wim Van Hanegem let maar op |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij ook gefeliciteerd bode met onze tweede plaats.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij ook gefeliciteerd bode met onze tweede plaats.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 21:42 schreef FR-Henk het volgende:[..] Natuurlijk! Komt omdat jij zo ontzettend veel weet! Ik hap nog naar adem van verwondering! als je jaren in het betaalde voetbal hebt gewerkt kom je ook veel te weten en bij houden moet je het dan ook zo doende |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 00:12 schreef bode het volgende:[..] als je jaren in het betaalde voetbal hebt gewerkt kom je ook veel te weten en bij houden moet je het dan ook zo doende hebben ze voor jouw geen baantje bij Feyenoord..? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 30 april 2012 - 00:12 schreef bode het volgende:[..] als je jaren in het betaalde voetbal hebt gewerkt kom je ook veel te weten en bij houden moet je het dan ook zo doende Ik lig hier blauw, jongens, kan iemand me ff oprapen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Thnx Renato! Is bode al weg? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: toppert! Altijd bereid om een broedert in nood op te vegen ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee, hij dwaalt ergens nog rond.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Boudewijn....dit kan niet, laster..!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wordt het nu te ingewikkeld voor je? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee vond je uitspraak belacheLIJK.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2012 - 23:22 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hoef je niet uit te leggen, het is en blijft een lompe boeren opmerking! Zucht, hij bedoelt niet dat Clasie net zo goed is, maar dat ze elkaar tegen gaan komen in een wedstrijd. Hoe kan dat lomp zijn. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Te ingewikkeld dus! |
|
|
|