|
|
NatjosFC
|
|
|
TEAM VAN HET JAAR!
hallo Ajacieden en forumbekijkers,
omdat het tegen het einde van het seizoen loopt, hoor je nu veel over teams van het seizoen in engeland en Spanje en dat soort landen. nou was ik benieuwd naar Jullie team van het seizoen. er zijn nog al een aantal spelers die dit jaar zijn doorgebroken en spelers die gewoon weer heel goed hebben gepresteerd hier alvast mijn team van het seizoen:
O.John -- Guidetti -- Dost -- Narsingh ------------Eriksen-------------- Toivonen ----------- Maher -------- Verthongen-- Kashia -- Viergever ---------- Esteban --------
Wissels: Zoet Gouweleeuw Shone Duarte Malki Bakkal Wildschut
Ola John: ook veel assisten gegeven dit jaar echt door gebroken en laat Luuk de Jong beter spelen.
Dost: van zelf sprekend, Topscorer van Eredivisie Belangrijke Schakel in de verrassing van het seizoen heerenveen.
Narsingh: Assistenkoning en ook een belangrijk deel in het team van Heerenveen.
Guidetti: de man die dit seizoen een aantal hatricks maakte en natuurlijk ook veel scoorde. scoorde tegen Ajax Psv en Twente, 1 van de grote mannen bij feyenoord dit seizoen.
foto niet beschikbaar, levert te grote schade op aan uw beeldscherm en de man die op deze foto staat, heeft een pittig lelijk shirt aan.
Eriksen: Assistenkoning, niet altijd evenveel gebracht maar over het algemeen staat ie er als het moet.
Toivonen: niet altijd even gelieft maar scoort toch veel als aanvallende middenvelder bij PSV, is belangrijke schaken in het team van PSV.
Maher: opgestaan als een stabiele goede middenvelder in het team van AZ na de blessure van Martens verving hij hem goed, en heeft hij de nodige mooie balletje en assists gegeven.
Verthongen: heeft als Aanvoerder van Ajax een super 2e seizoensheflt gespeeld en is waarschijnlijk de beste speler uit de eredivisie, met zijn verdedigende en aanvallende kwaliteiten, was hij een van de Inspirators voor de titelrace.
Kashia: de aanvoerder van Vitesse hield samen met Kalasz de nodige keren de '0'. Scoorde een aantal keer en speelde een goed seizoen in de basis van Vitesse.
Viergever: Speelde dit seizoen goed naast Moisander en had een goed aandeel in het goede seizoen van Az. is een belangrijke voetballende verdediger die Az dit seizoen in topwedstrijden redelijk heeft overeind gehouden.
Esteban: naar mijn idee keepte hij het beste van alle keepers, maakte een Blunder tegen PSV, maar heeft over het algemeen veel tegenstanders het scoren weten te beletten.
Wissels: Zoet: een Talent voor de toekomst speelde als keeper van RKC een goed seizoen, en had een groot aandeel in de plaats in het linkerrijtje.
Gouweleeuw: als eerste seizoen in de Basis speelde hij een goed seizoen en is hij definitief doorgebroken. een groot talent voor de toekomst
Shone: speelde een goed seizoen bij NEC had een paar pieken maar ook uitglijders, gaf een aantal goede assist en was weer een bepalende speler bij NEC.
Clasie: met zijn werkvermogen en het bal veroveren voor het middenveld 1 van de grote leiders van Feyenoord op het middenveld.
Malki: speelde als basisspeler voor Roda een geweldig seizoen scoorde een aantal knappe goals en had een groot aandeel in de plaats waar roda nu staat.
Bakkal: was bij feyenoord 1 van de leiders van het stabiele middenveld dat met name in de top wedstrijden liet zien wat het waard was.
Wildschut: brak ook door en liet in zijn eerste wedstrijden gelijk zijn klasse zien, hij weet iedere verdediger voor bij te spelen, en geeft zijn backs altijd een lastige middag.
Mijn team van het jaar. iemand nog suggestie's ?
voel je vrij je eigen team van het jaar hier te maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 mei 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Mooi topic, maar ik zie een aantal verschrikkelijke foto's! Brrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Mooi topic man!!!!! Zie alleen een tyfus kakkerlak ertussen....dus lees nie verder.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Begrijp me niet verkeerd man ... Ik waardeer je topic wel man..... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ik ook, maar dat had ik je al gelijk gezegd! Maar ja, sommige foto's wil je liever niet zien! ;-) |
|
|
|
|
dege
|
|
|
waarom in godsnaam toivonen ertussen, wat een misselijk mannetje |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: heeft dit seizoen veel gescoord en is belangrijk geweest voor PSV. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mooi gedaan gap........maar er zitten plaatjes tussen,dat ik denk......vanavond mijn tena lady maar aan trekken,anders kan ik het bed verschonen morgen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 21:59 schreef Nenam_tiL het volgende:Mooi gedaan gap........maar er zitten plaatjes tussen,dat ik denk......vanavond mijn tena lady maar aan trekken,anders kan ik het bed verschonen morgen Haha, ik doe die foto's alleen maar om plaatjes bij de spelers te nemen. niet om jullie te pesten. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hmm, effies denken.
------------------Mihalov----------------- v.d. Wiel-Vertonghen-Viergever-van Aanholt ----------------Strootman----------------- ------Janssen-------------Eriksen--------- Narsingh----------Dost-----------Boerigter
Ratio erachter: Mihaylov: Ik mijn optiek de meest stabiele keeper in de eredivisie.
Greg en Jan zijn de 2 beste verdedigers op de Nederlandse velden. Ik kier voor Viergever omdat hij ondanks zijn leeftijg nu al in leider is en meer kan dan alleen zijn eigen rol invullen. Ten slotte verkies in van Aanholt boven Poulsen op basis van het potentieel van Van Aanholt.
Strootman speelt een teleurstellende 2e seizoenshelft maar is nog altijd de gedoodverfde opvolger van van Bommel bij Oranje. Eriksen en Janssen mag voor zich spreken op basis van de 2e seizoenshelft van Ajax.
Voorin Narsingh die voor mij de eye-opener van dit seizoen was, Dost vanwege zijn scorend vermogen en Derk omdat hij gewoon goed is. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 22:23 schreef Eide het volgende:Hmm, effies denken. ------------------Mihalov----------------- v.d. Wiel-Vertonghen-Viergever-van Aanholt ----------------Strootman----------------- ------Janssen-------------Eriksen--------- Narsingh----------Dost-----------Boerigter Ratio erachter: Mihaylov: Ik mijn optiek de meest stabiele keeper in de eredivisie. Greg en Jan zijn de 2 beste verdedigers op de Nederlandse velden. Ik kier voor Viergever omdat hij ondanks zijn leeftijg nu al in leider is en meer kan dan alleen zijn eigen rol invullen. Ten slotte verkies in van Aanholt boven Poulsen op basis van het potentieel van Van Aanholt. Strootman speelt een teleurstellende 2e seizoenshelft maar is nog altijd de gedoodverfde opvolger van van Bommel bij Oranje. Eriksen en Janssen mag voor zich spreken op basis van de 2e seizoenshelft van Ajax. Voorin Narsingh die voor mij de eye-opener van dit seizoen was, Dost vanwege zijn scorend vermogen en Derk omdat hij gewoon goed is. Vdwiel: slechte 1e seizoenshelft gespeeld en 2e weinig gezien Janssen: heeft nu pas een paar goede wedstrijden gespeelt. Boerrigter: ben ik wel met je eens is gewoon goed bezig, maar vindt zelf de ontwikkeling van Ola John spectaculairder. Mihaylov zou kunnen, maar is altijd lastig een keeper te kiezen. Strootman: heeft het ook niet kunnen opbrengen die seizoen, zeg nou zelf, maher is beter.
verder vind ik dat we Mischien Mertens ook wat krediet moeten geven, super 1e seizoenshelft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 april 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vindt Strootman als pure controleur beter, ondanks een zwakke 2e helft. Janssen heeft wat krediet en heeft kwaliteiten die ik verder nergens zie in de eredivisie.
Zelfde voor Greg, heeft gewoon krediet.
Keepers: mijn 2e en 3e keuze zouden Esteban en Vermeer zijn, maar beide hebben te vaak opzichtig geblunderd.
Mertens: tja, te wisselvallig voor mijn gevoel. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 22:31 schreef Eide het volgende:Ik vindt Strootman als pure controleur beter, ondanks een zwakke 2e helft. Janssen heeft wat krediet en heeft kwaliteiten die ik verder nergens zie in de eredivisie. Zelfde voor Greg, heeft gewoon krediet. Keepers: mijn 2e en 3e keuze zouden Esteban en Vermeer zijn, maar beide hebben te vaak opzichtig geblunderd. Mertens: tja, te wisselvallig voor mijn gevoel. maar niet voor het team van het Seizoen, want heeft dit seizoen weinig gepresteerd ik heb het over Janssen.
dan vind ik trouwens Clasie beter spelen dan Strootman over het hele seizoen gezien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 april 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
------------------------Vermeer------------------------
Van der Wiel----Vertonghen----Alderweireld----Boilessen
------------------------Anita--------------------------
----------Janssen----------------Eriksen---------------
-----------------------De Jong-------------------------
------------------Sigthorsson-------------Boerrigter--- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 22:32 schreef amsterdammer113 het volgende:------------------------Vermeer------------------------ Van der Wiel----Vertonghen----Alderweireld----Boilessen ------------------------Anita-------------------------- ----------Janssen----------------Eriksen--------------- -----------------------De Jong------------------------- ------------------Sigthorsson-------------Boerrigter--- Haha, ik zat er op te wachten;)
maar ruil dan Eriksen met de Jong, of zet Eriksen of de Jong Rechtsbuiten |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 22:32 schreef amsterdammer113 het volgende:------------------------Vermeer------------------------ Van der Wiel----Vertonghen----Alderweireld----Boilessen ------------------------Anita-------------------------- ----------Janssen----------------Eriksen--------------- -----------------------De Jong------------------------- ------------------Sigthorsson-------------Boerrigter--- Hehehehehehehehe.....my man ouwe..........AJAX/////CBS |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 22:33 schreef NatjosFC het volgende:[..] Haha, ik zat er op te wachten;) maar ruil dan Eriksen met de Jong, of zet Eriksen of de Jong Rechtsbuiten Hahahahahahaha dat kan ook, maar zit in Eriksen meer potentie op het middenveld dan als aanvallende middenvelder!
Maar die discussie met betrekking tot Eriksen ga ik hier niet voeren! Zijn al tientallen topics over!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 april 2012 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 22:32 schreef NatjosFC het volgende:[..] maar niet voor het team van het Seizoen, want heeft dit seizoen weinig gepresteerd ik heb het over Janssen. dan vind ik trouwens Clasie beter spelen dan Strootman over het hele seizoen gezien. De 1e seizoenshelft was Strootman beter vond ik. En voor Greg, tja, daar kan je over discuseren, en snap wel wat je bedoelt. En toch kies ik voor Greg, simpel op basis van klasse. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Kan me erin vinden...alleen toivonen snap ik niet helemaal.... Die was echt geen schim van vorig seizoen...loopt meer te zieken dan dat ie zich met het spelletje bezig houdt... Wat een misbaksel... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 26 april 2012 - 07:51 schreef hippy het volgende:Kan me erin vinden...alleen toivonen snap ik niet helemaal.... Die was echt geen schim van vorig seizoen...loopt meer te zieken dan dat ie zich met het spelletje bezig houdt... Wat een misbaksel... maar hij scoort wel veel he.
zou eventueel ook zo kunnen
Eriksen Maher --Clasie-- (of naar Eide's mening Strootman) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 26 april 2012 - 13:31 schreef NatjosFC het volgende:[..] maar hij scoort wel veel he. zou eventueel ook zo kunnen Eriksen Maher --Clasie-- (of naar Eide's mening Strootman) Toivonen is een superkwal...en ik juich wanneer ie naar het buitenland gaat... Zijn wij van hem verlost...bah
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 april 2012 door hippy -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 26 april 2012 - 14:28 schreef hippy het volgende:[..] Toivonen is een superkwal...en ik juich wanneer ie naar het buitenland gaat... Zijn wij van hem verlost...bah ja, zal wel leuk zijn. maar dan heeft PSV niemand die kan scoren. best wel triest voor ze. 25Miljoen uitgegeven en straks niemand meer die kan voetballen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 april 2012 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
zag ik nu een shirt van Feijenoord op het Ajaxforum ??? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 26 april 2012 - 16:21 schreef NatjosFC het volgende:[..] ja, zal wel leuk zijn. maar dan heeft PSV niemand die kan scoren. best wel triest voor ze. 25Miljoen uitgegeven en straks niemand meer die kan voetballen. Ja dus... |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 22:01 schreef NatjosFC het volgende:[..] Haha, ik doe die foto's alleen maar om plaatjes bij de spelers te nemen. niet om jullie te pesten. Mooi topic, ben het voor een groot gedeelte met je opstelling eens. Alleen moet Boerrigter er echt bijstaan ;), voor mij de speler van het seizoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 22:32 schreef amsterdammer113 het volgende:------------------------Vermeer------------------------ Van der Wiel----Vertonghen----Alderweireld----Boilessen ------------------------Anita-------------------------- ----------Janssen----------------Eriksen--------------- -----------------------De Jong------------------------- ------------------Sigthorsson-------------Boerrigter--- Sommige spelers een beetje op een rare plek, maar aangezien het alleen maar ajacieden zijn ga ik helemaal met je mee.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 26 april 2012 - 21:20 schreef remco k het volgende:[..] Sommige spelers een beetje op een rare plek, maar aangezien het alleen maar ajacieden zijn ga ik helemaal met je mee.. zeker nu we 2x op rij kampioen zijn geworden. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ja maat, helaas wel! Beeldscherm direct vervuild!!! En ogen ook aanzienlijk slechter geworden! ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2012 - 23:43 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ja maat, helaas wel! Beeldscherm direct vervuild!!! En ogen ook aanzienlijk slechter geworden! ;-) Topicstarter moet nog veel leren :) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahahahahahahahahahahaha ik begrijp wat je bedoelt! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
heb nog nooit een perfect topic gezien, dat scheelt! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op woensdag 25 april 2012 - 21:29 schreef NatjosFC het volgende:TEAM VAN HET JAAR! [ afbeelding ] hallo Ajacieden en forumbekijkers, omdat het tegen het einde van het seizoen loopt, hoor je nu veel over teams van het seizoen in engeland en Spanje en dat soort landen. nou was ik benieuwd naar Jullie team van het seizoen. er zijn nog al een aantal spelers die dit jaar zijn doorgebroken en spelers die gewoon weer heel goed hebben gepresteerd hier alvast mijn team van het seizoen: O.John -- Guidetti -- Dost -- Narsingh ------------Eriksen-------------- Toivonen ----------- Maher -------- Verthongen-- Kashia -- Viergever ---------- Esteban -------- Wissels: Zoet Gouweleeuw Shone Duarte Malki Bakkal Wildschut Ola John: ook veel assisten gegeven dit jaar echt door gebroken en laat Luuk de Jong beter spelen. [ afbeelding ] Dost: van zelf sprekend, Topscorer van Eredivisie Belangrijke Schakel in de verrassing van het seizoen heerenveen. [ afbeelding ] Narsingh: Assistenkoning en ook een belangrijk deel in het team van Heerenveen. [ afbeelding ] Guidetti: de man die dit seizoen een aantal hatricks maakte en natuurlijk ook veel scoorde. scoorde tegen Ajax Psv en Twente, 1 van de grote mannen bij feyenoord dit seizoen. [ afbeelding ] Eriksen: Assistenkoning, niet altijd evenveel gebracht maar over het algemeen staat ie er als het moet. [ afbeelding ] Toivonen: niet altijd even gelieft maar scoort toch veel als aanvallende middenvelder bij PSV, is belangrijke schaken in het team van PSV. [ afbeelding ] Maher: opgestaan als een stabiele goede middenvelder in het team van AZ na de blessure van Martens verving hij hem goed, en heeft hij de nodige mooie balletje en assists gegeven. [ afbeelding ] Verthongen: heeft als Aanvoerder van Ajax een super 2e seizoensheflt gespeeld en is waarschijnlijk de beste speler uit de eredivisie, met zijn verdedigende en aanvallende kwaliteiten, was hij een van de Inspirators voor de titelrace. [ afbeelding ] Kashia: de aanvoerder van Vitesse hield samen met Kalasz de nodige keren de '0'. Scoorde een aantal keer en speelde een goed seizoen in de basis van Vitesse. [ afbeelding ] Viergever: Speelde dit seizoen goed naast Moisander en had een goed aandeel in het goede seizoen van Az. is een belangrijke voetballende verdediger die Az dit seizoen in topwedstrijden redelijk heeft overeind gehouden. [ afbeelding ] Esteban: naar mijn idee keepte hij het beste van alle keepers, maakte een Blunder tegen PSV, maar heeft over het algemeen veel tegenstanders het scoren weten te beletten. [ afbeelding ] Wissels: Zoet: een Talent voor de toekomst speelde als keeper van RKC een goed seizoen, en had een groot aandeel in de plaats in het linkerrijtje. Gouweleeuw: als eerste seizoen in de Basis speelde hij een goed seizoen en is hij definitief doorgebroken. een groot talent voor de toekomst Shone: speelde een goed seizoen bij NEC had een paar pieken maar ook uitglijders, gaf een aantal goede assist en was weer een bepalende speler bij NEC. Clasie: met zijn werkvermogen en het bal veroveren voor het middenveld 1 van de grote leiders van Feyenoord op het middenveld. Malki: speelde als basisspeler voor Roda een geweldig seizoen scoorde een aantal knappe goals en had een groot aandeel in de plaats waar roda nu staat. Bakkal: was bij feyenoord 1 van de leiders van het stabiele middenveld dat met name in de top wedstrijden liet zien wat het waard was. Wildschut: brak ook door en liet in zijn eerste wedstrijden gelijk zijn klasse zien, hij weet iedere verdediger voor bij te spelen, en geeft zijn backs altijd een lastige middag. Mijn team van het jaar. iemand nog suggestie's ? voel je vrij je eigen team van het jaar hier te maken. HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL GAUW DIE FOTO VAN GAYDETTI HIER WEGHALEN!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Die van Babba en Baco zitten er anders dicht tegenaan ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 00:18 schreef Grasmaaier het volgende:[..] HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL GAUW DIE FOTO VAN GAYDETTI HIER WEGHALEN!! Die is ook wakker geworden.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 00:18 schreef Grasmaaier het volgende:[..] HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL GAUW DIE FOTO VAN GAYDETTI HIER WEGHALEN!! beter zo? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: klopt. maar nobodys perfect. er zijn altijd dingen waarvan je denkt, dat kan beter |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Nee, want er staat ook nog een pica van een gemeentehoer!! Ook wel barbie genaamd!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hoho, plaats gewoon je foto topic is voor iedereen en iedereen mag zn mening geven. als voor jou dat guidetti is, zet jij guidetti erin. ikzelf vind luuk de jong. maar als jij dat vind, gewoon doen |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 00:18 schreef Grasmaaier het volgende:[..] HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL GAUW DIE FOTO VAN GAYDETTI HIER WEGHALEN!! Wakker geworden gap?? WHahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Tekstjatter!
(had bijna een t achter jatter gezet) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahahahahaha had jouw post nog niet eens gezien, maar ach soms denken wij hetzelfde! Das ook wel eens een voordeel! ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2012 - 00:27 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahahahahahahaha had jouw post nog niet eens gezien, maar ach soms denken wij hetzelfde! Das ook wel eens een voordeel! ;-) Een voordeel?? En wat mag dat dan zijn? :) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: hahaha had dit topic nog helemaal niet gezien |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ga ik hier niet openlijk uitleggen gap! ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Dat kan natuurlijk ook! Je kijkt al snel over een nieuw topic heen! Er is zoveel bijgekomen de laatste weken!! |
|
|
|