|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 26 april 2012 - 15:34 schreef hippy het volgende:[..] Boulahrouz, v rhijn, nuytink, gouweleeuw... Zijn er vier...zat toch... En ik voel hem al aankomen...die zijn toch niet goed genoeg...? Ik vind van wel...de kaak klappert lekker...;)) die zijn niet goed genoeg, denk aan Brouwers of Vlaar die zijn ouder hebben meer ervaring. Brouwers is bezig aan een goed seizoen bij Monchengladbach. Donk zou ook nog kunnen. denk trouwens sowieso dat die wel in beeld komt als hij bij Ajax gaat spelen. |
|
|
|
|
Kris met Ch
|
|
|
Wat een prut artikel dit, Johnny is een echte Ajacied klaar, die moet je niet afzeiken met "rot toch op", als hij straks terug is wordt hij weer toegejuigd in het stadion. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 26 april 2012 - 15:49 schreef Rogier het volgende:Ja...laten we Van Rhijn die 10 wedstrijden in Ajax1 heeft gespeeld opstellen op het EK tegen Duitsland. Of een Gouweleeuw die al in zijn broek poept als Siem op hem afrent. Nuytink ? Die heeft zo een rode kaart te pakken met zijn wilde spel. Oranje is geen speeltuin ! Boulharouz wel dus...die kraak je niet af...of komt dat nu... Het is zoals jij het ziet zeker....? ;)) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op donderdag 26 april 2012 - 16:57 schreef Kris met Ch het volgende:Wat een prut artikel dit, Johnny is een echte Ajacied klaar, die moet je niet afzeiken met "rot toch op", als hij straks terug is wordt hij weer toegejuigd in het stadion. Vind ik ook!
En by the way die komt echt pas terug als hij een wandelstok nodig hebt. Tot die tijd moet hij vechten tegen zijn Ajax clubgevoel en blijft hij lekker bij het grote geld van een Engelse subtopper... Kom op zeg! |
|
|
|
|
EM001
|
|
|
quote:Op donderdag 26 april 2012 - 09:05 schreef Stanley het volgende:Een ras Ajacied??? Nee hoor een ras Ajacied loopt niet meer dan een jaar van de daken te roepen dat hij terugkeert maar als je vraagt wanneer dan wordt het stil. Ik vind het beledigend worden met zijn het zit in mijn planning.... Wie zegt dat hij straks nog überhaupt wat heeft toe te voegen??? En zo heel verschrikkelijk goed is en was hij nou ook weer niet... Stanley, normaal reageer ik helemaal nooit op dit forum echter toen ik jouw reactie zag kon ik het niet laten. Ik vind het namelijk echt onbegrijpelijk, in de engelse competitie is het niveau veel hoger, sfeer veel beter en word je als voetballer meer gerespecteerd. Nee lekker ballen tegen zwolle en de graafschap. De paar wedstrijden in het miljoenbal kunnen dat echt niet goed maken. Heitinga is een echte ajaxied, zijn jarenlange ervaring in de beste competities van de wereld, het nederlands elftal kunnen ook op latere leeftijd van waarde zijn. Ga jij lekker voor 1 miljoen plus ergens aan de slag als je ergens anders 3 miljoen kan verdienen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik vind dat Stanley lekker zijn eigen mening mag hebben.....en dat hij dat ongezouten op het forum gooit, heb ik ook geen moeite mee.......we zijn geen koorknapies hiero Ook heeft hij een punt......de meeste roepen het wel,maar doen ho maar....uitzonderingen daar gelaten |
|
|
|
|
El Gappo
|
|
|
quote: Helemaal mee eens...wat een nep Ajacied...doe ff normaal zeg... Zal vast hier ook wel weer dom of bot op reageren, maar denk dat de meeste wel beter weten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Jezus wat kunnen jullie je druk maken zeg......Stan the Man heeft een mening....is echt wel een Ajacied hoor..........Pffffffffffffffffff |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 26 april 2012 - 20:20 schreef El Gappo het volgende:[..] Helemaal mee eens...wat een nep Ajacied...doe ff normaal zeg... Zal vast hier ook wel weer dom of bot op reageren, maar denk dat de meeste wel beter weten. als hij een mening heeft is hij vrij om die uit te spreken.
ben het gedeeltelijk met hem eens, maar vind wel dat Heitinga een echt Ajacied is. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
ik vind dat we allemaal naar Nenam moeten luisteren!!!! Een Ajax maat waar je op kunt rekenen.
Soms wordt je wakker en is alles gewoon kut en heb je geen zin om dingen politiek correct te verpakken, maar gewoon uit te spreken zoals het op dat moment in je opkomt.
En om voor de zoveelste keer te lezen dat meneer Heitinga het in de planning heeft om terug te keren maar nu nog even niet.... Had ik toch echt effe een gevoel van nepperd rot toch op! En dat leek me goed om op het forum te zetten.
En een echte ras Ajaacied die miljoenen op de bank heeft staan en meerdere jaren van het buitenlandse avontuur heeft geproefd interesseert het geen reet dat hij naar Zwolle of wat ook moet want zijn clubliefde vult iedere leegte op of tekortkoming aan. En dat is clubliefde indien niet dan is er geen sprake van clubliefde zowieso vraag ik me af of behalve supporters, Sjaak Swart en Johan Cruijjf er ook voetballers met clubliefde zijn.
Ik denk dat het vooral narcisten zijn die graag toegejuicht en aanbeden willen worden en daaro dit soort teksten de wereld inslingeren. Om populair te blijven en dat heeft geen ruk reet of ene kut met clubliefde te maken.
johnny is een oud Ajax voetballer maar een ras Ajacied is het niet want die eer is slechts voor een zeer select gezeldschap weggelegd!!!!!
Ugghh! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 26 april 2012 - 21:18 schreef Stanley het volgende:ik vind dat we allemaal naar Nenam moeten luisteren!!!! Een Ajax maat waar je op kunt rekenen. Soms wordt je wakker en is alles gewoon kut en heb je geen zin om dingen politiek correct te verpakken, maar gewoon uit te spreken zoals het op dat moment in je opkomt. En om voor de zoveelste keer te lezen dat meneer Heitinga het in de planning heeft om terug te keren maar nu nog even niet.... Had ik toch echt effe een gevoel van nepperd rot toch op! En dat leek me goed om op het forum te zetten. En een echte ras Ajaacied die miljoenen op de bank heeft staan en meerdere jaren van het buitenlandse avontuur heeft geproefd interesseert het geen reet dat hij naar Zwolle of wat ook moet want zijn clubliefde vult iedere leegte op of tekortkoming aan. En dat is clubliefde indien niet dan is er geen sprake van clubliefde zowieso vraag ik me af of behalve supporters, Sjaak Swart en Johan Cruijjf er ook voetballers met clubliefde zijn. Ik denk dat het vooral narcisten zijn die graag toegejuicht en aanbeden willen worden en daaro dit soort teksten de wereld inslingeren. Om populair te blijven en dat heeft geen ruk reet of ene kut met clubliefde te maken. johnny is een oud Ajax voetballer maar een ras Ajacied is het niet want die eer is slechts voor een zeer select gezeldschap weggelegd!!!!! Ugghh! Maak van je hart geen moordkuil kerel... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
John is een echte Ajacied! Hij zit nu bij Everton, maar ik denk en hoop dat hij snel terugkomt, want wij spelen CL, en Everton speelt niet eens EL! Daarnaast heeft hij zich al financieel goed gespeeld, dus kan hij snel terugkomen! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Wat is een forum toch heerlijk!! ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Hahaha Stanley!?!?!?!ik begrijp je frustratie en ergernis in deze ouwe,..... Maar john is wel degelijk een rasajacied!!!!! |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Volgens mij is Heitinga nu op het punt dat hij nog een stapje hogerop kan maken en daarna kan hij wel een keer terug komen. En voor mensen die denken dat hij op zijn 32e niet het nivo kan halen waar Ajax heen wil hebben weinig benul van de kracht van de Nederlandse competitie. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Stanley, wat laat je je nu ontzettend kennen.
Heitinga geeft netjes antwoord op vragen van journalisten. Niets meer , niets minder.
Dat een journalist nu langs Heitinga gaat is niet zo gek, aangezien wij nog een aantal verdedigers zoeken. Hij zegt toch niets verkeerd?
Vergeleken met de Premier League is de Eredivisie een lachertje. Dat weet jij, dat weet ik en dat weet ook Johnny. Vind je het heel gek dat hij nog even wacht met een terugkeer? Of ben je sinds de jaren 70 niet meer je huis uit geweest en heb je geen voetbal meer gezien?
En dan ook nog eens beweren dat Heitinga geen Ajacied is, hoe haal je het in je hoofd. Johnny heeft meer Rood-wit bloed dan menig forumbezoeker plus het feit dat Johnny regelmatig in de ArenA te vinden is. En hij is ook niet verlegen om bij uitwedstrijden in het uitvak plaats te nemen.
Nee, je kan alles over Heitinga vinden wat je wilt. Voetballend misschien niet helemaal wat wij graag willen zien. Maar zijn liefde voor Ajax is er wel degelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 april 2012 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 april 2012 - 04:48 schreef joduh het volgende:Hahaha Stanley!?!?!?!ik begrijp je frustratie en ergernis in deze ouwe,..... Maar john is wel degelijk een rasajacied!!!!! Hey Joduh, wat een superreactie van jou. Dit is precies waarom ik jou zo mag!
Ik geloof best, nee ben ervan overtuigt dat de favoriete club in Nederland voor Heitinga Ajax is. (Hoewel hij wel met de zus van een psv-er gaat....)
Maar een ras Ajacied is het in mijn ogen niet. Ik heb verder helemaal niets tegen hem behalve dat ik moe wordt van zijn uitspraken over Ajax en dan heb ik zoiets stop met lullen en doe gewoon als je zo'n ras Ajacied bent.
Fatsoenlijke gast verder helemaal niets op aan te merken. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 april 2012 - 07:43 schreef Booya4Afca het volgende:Stanley, wat laat je je nu ontzettend kennen. Heitinga geeft netjes antwoord op vragen van journalisten. Niets meer , niets minder. Dat een journalist nu langs Heitinga gaat is niet zo gek, aangezien wij nog een aantal verdedigers zoeken. Hij zegt toch niets verkeerd? Vergeleken met de Premier League is de Eredivisie een lachertje. Dat weet jij, dat weet ik en dat weet ook Johnny. Vind je het heel gek dat hij nog even wacht met een terugkeer? Of ben je sinds de jaren 70 niet meer je huis uit geweest en heb je geen voetbal meer gezien? En dan ook nog eens beweren dat Heitinga geen Ajacied is, hoe haal je het in je hoofd. Johnny heeft meer Rood-wit bloed dan menig forumbezoeker plus het feit dat Johnny regelmatig in de ArenA te vinden is. En hij is ook niet verlegen om bij uitwedstrijden in het uitvak plaats te nemen. Nee, je kan alles over Heitinga vinden wat je wilt. Voetballend misschien niet helemaal wat wij graag willen zien. Maar zijn liefde voor Ajax is er wel degelijk. Hey Booy,
Positief opgevat bedoel je waarschijnlijk dat je weer wat meer van me weet met deze stelling... En dat klopt.
Ik heb helemaal niets tegen Heitinga, leuke voetballer en sympathieke gast verder. Maar laat hij en al die andere voetballer een popiejopie uitspraken voor zich houden. Tenzij jij het als supporter fijn vind om dit soort holle kreten te horen. Ik word er moe van!!!
Voor mij is Ajax de allermooiste club van de wereld en vijf miljoen als Ajacied bij elkaar voetballen is mij meer waard dan 10 miljoen bij een buitenlandse subtopper. Maar hey dat ben ik en behalve dat ik wel eens ben uitgescholden voor kutjood en nooit ras Ajacied weet ik niet of dit iets voor jou waard is.... Voor mij wel! |
|
|
|
|
IdiJoods
|
|
|
een topicnaam met als titel 'Heitinga nep Ajacied, rot op' mag nooit en te nimmer goedgekeurt worden door echte ajacieden.
De enige nepperd is de topicopener en degene die hem verdedigen. Triest volk, en triest dat de topictitel nog niet is aangepast.
de tering met jullie |
|
|
|
|
Gewoon iemand
|
|
|
Hij mag terug komen als jeugdtrainer tegen die tijd.
Evenals vd Vaart en Sneijder trouwens.
Sneijder had toen hij bij Real gedumpt werd gewoon op moeten staan en met al die oud Real spelers tegelijk naar een andere club moeten gaan. Had makkelijk gekunt destijds:
Real wilde Ribery, Bayern kon Rafael, Robben, Sneijder, Klaasjan en noem maar op maar wat goed gebruiken en ook Louis die er destijds zat had gemakkelijk hoge ogen kunnen gooien en een prima deal kunnen sluiten door Ribery naar Real te sturen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 april 2012 door Gewoon iemand -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Als die de volgende keer op Zuid zit kom je dat dan ook ff in z'n muil zeggen.
Je topictitel aanpassen. Dat je dit gevoel heb mag, je mening ook maar de titel slaat helemaal nergens op... Krijg er moordneigingen van.... Heitinga is een echte, een harde en eentje die je eem muilpeer zal geven als je hem recht in z'n bek zegt dat het een nep-ajacied is. Gvd de hele jeugd hier gezeten. Mag die centen verdienen. Hij voetbalt niet tot z'n 67e hoor. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
wat een emoties.... Maar ja dat was te verwachten met zo'n scherpe stelling. Ik zal er nog eens over nadenken om het topic aan te passen, maar mijn mening is mijn mening!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 april 2012 - 10:58 schreef Ride het volgende:[..] Als die de volgende keer op Zuid zit kom je dat dan ook ff in z'n muil zeggen. Je topictitel aanpassen. Dat je dit gevoel heb mag, je mening ook maar de titel slaat helemaal nergens op... Krijg er moordneigingen van.... Heitinga is een echte, een harde en eentje die je eem muilpeer zal geven als je hem recht in z'n bek zegt dat het een nep-ajacied is. Gvd de hele jeugd hier gezeten. Mag die centen verdienen. Hij voetbalt niet tot z'n 67e hoor. Mee eens dat het een ras Ajaxied is... Maar Everton verkiezen boven Ajax????? Het is nu niet zo dat hij bij deze club geen stuiver verdient, hij zou bij ons ook een kleine 2 miljoen per jaar verdienen, als je dat 15 jaar had gedaan had hij ook gewoon binnen geweest plus wat er eventueel nog in het vat zit mocht hij trainer willen worden. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op donderdag 26 april 2012 - 15:49 schreef Rogier het volgende:Ja...laten we Van Rhijn die 10 wedstrijden in Ajax1 heeft gespeeld opstellen op het EK tegen Duitsland. Of een Gouweleeuw die al in zijn broek poept als Siem op hem afrent. Nuytink ? Die heeft zo een rode kaart te pakken met zijn wilde spel. Oranje is geen speeltuin ! Ik begrijp je redenatie, maar als we het hebben over van Rhijn dan moet je wel zeggen dat hij na 10 wedstrijden de onomstreden rechtsback van oranje heeft doen vergeten bij ajax. Sterker nog: Ik vind hem in potentie 10x beter. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 april 2012 - 16:22 schreef remco k het volgende:[..] Mee eens dat het een ras Ajaxied is... Maar Everton verkiezen boven Ajax????? Het is nu niet zo dat hij bij deze club geen stuiver verdient, hij zou bij ons ook een kleine 2 miljoen per jaar verdienen, als je dat 15 jaar had gedaan had hij ook gewoon binnen geweest plus wat er eventueel nog in het vat zit mocht hij trainer willen worden. +14 |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 april 2012 - 10:58 schreef Ride het volgende:[..] Als die de volgende keer op Zuid zit kom je dat dan ook ff in z'n muil zeggen. Je topictitel aanpassen. Dat je dit gevoel heb mag, je mening ook maar de titel slaat helemaal nergens op... Krijg er moordneigingen van.... Heitinga is een echte, een harde en eentje die je eem muilpeer zal geven als je hem recht in z'n bek zegt dat het een nep-ajacied is. Gvd de hele jeugd hier gezeten. Mag die centen verdienen. Hij voetbalt niet tot z'n 67e hoor. eens...kappen en topic titel aanpassen''onze johhny geen ajacied fock you vette kingkong''
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 april 2012 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 april 2012 - 08:05 schreef IdiJoods het volgende:een topicnaam met als titel 'Heitinga nep Ajacied, rot op' mag nooit en te nimmer goedgekeurt worden door echte ajacieden. De enige nepperd is de topicopener en degene die hem verdedigen. Triest volk, en triest dat de topictitel nog niet is aangepast. de tering met jullie morguh
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 april 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oja even wat anders Ajax schrijf je altijd met een hoofdletter......ik weet het..... flauw,maar dat is mijn mening |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2012 - 00:49 schreef Nenam_tiL het volgende:Oja even wat anders Ajax schrijf je altijd met een hoofdletter......ik weet het..... flauw,maar dat is mijn mening Hahaha Nenam ik hou van je kerel :-) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Jongens en mannen, jullie weten zelf wel wat van toepassing is;-)
Ik heb een hoop emotie teruggezien en resumerend kom ik tot de volgende conclusie:
- Johnny heeft de jeugdopleiding doorlopen. - Johnny was en is een vechter maar nooit uitblinker. - Johnny zijn favoriete club in Nederland is Ajax. (logisch van jou ook toch...) - Johnny laat zich graag bejubelen door op Zuid weleens een wedstrijdje te kijken. - Johnny wil graag bejubeld blijven en slingert bijhorende teksten de wereld in.
Maar aan het einde van het liedje speelt hij liever bij Everton dan bij Ajax!
En in Engeland hoeft hij niet naar Zwolle maar wel naar Swansea... En bovendien speelt hij bij zijn geliefde Ajax behalve Champions League ook tegen, Twente, Az, Heerenveen, PSV en Feijenoord en nog een paar subtoppers die van Ajax kunnen winnen en dus maximale inzet vereisen...
De stadions in Nederland zijn niet overal even groot maar zijn goed bezet, zoniet uitverkocht als Ajax langskomt. De afgunst en haat jegens Ajax meestal erg groot en dat zorgt ook weer voor ambiance...
Kortom Om bij Ajax te spelen is een uitdaging en je moet haast zelf wel een nepsupporter zijn als je Ajax als tweederangs beschouwd ten opzichte van een subtopper in het buitenland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2012 - 08:54 schreef Stanley het volgende:Jongens en mannen, jullie weten zelf wel wat van toepassing is;-) Ik heb een hoop emotie teruggezien en resumerend kom ik tot de volgende conclusie: - Johnny heeft de jeugdopleiding doorlopen. - Johnny was en is een vechter maar nooit uitblinker. - Johnny zijn favoriete club in Nederland is Ajax. (logisch van jou ook toch...) - Johnny laat zich graag bejubelen door op Zuid weleens een wedstrijdje te kijken. - Johnny wil graag bejubeld blijven en slingert bijhorende teksten de wereld in. Maar aan het einde van het liedje speelt hij liever bij Everton dan bij Ajax! En in Engeland hoeft hij niet naar Zwolle maar wel naar Swansea... En bovendien speelt hij bij zijn geliefde Ajax behalve Champions League ook tegen, Twente, Az, Heerenveen, PSV en Feijenoord en nog een paar subtoppers die van Ajax kunnen winnen en dus maximale inzet vereisen... De stadions in Nederland zijn niet overal even groot maar zijn goed bezet, zoniet uitverkocht als Ajax langskomt. De afgunst en haat jegens Ajax meestal erg groot en dat zorgt ook weer voor ambiance... Kortom Om bij Ajax te spelen is een uitdaging en je moet haast zelf wel een nepsupporter zijn als je Ajax als tweederangs beschouwd ten opzichte van een subtopper in het buitenland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Totaal eens...maar een nepajaxied gaat wat ver vind je niet...? :)) |
|
|
|
|
Booya4afca(2)
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2012 - 08:54 schreef Stanley het volgende:Jongens en mannen, jullie weten zelf wel wat van toepassing is;-) Ik heb een hoop emotie teruggezien en resumerend kom ik tot de volgende conclusie: - Johnny heeft de jeugdopleiding doorlopen. - Johnny was en is een vechter maar nooit uitblinker. - Johnny zijn favoriete club in Nederland is Ajax. (logisch van jou ook toch...) - Johnny laat zich graag bejubelen door op Zuid weleens een wedstrijdje te kijken. - Johnny wil graag bejubeld blijven en slingert bijhorende teksten de wereld in. Maar aan het einde van het liedje speelt hij liever bij Everton dan bij Ajax! En in Engeland hoeft hij niet naar Zwolle maar wel naar Swansea... En bovendien speelt hij bij zijn geliefde Ajax behalve Champions League ook tegen, Twente, Az, Heerenveen, PSV en Feijenoord en nog een paar subtoppers die van Ajax kunnen winnen en dus maximale inzet vereisen... De stadions in Nederland zijn niet overal even groot maar zijn goed bezet, zoniet uitverkocht als Ajax langskomt. De afgunst en haat jegens Ajax meestal erg groot en dat zorgt ook weer voor ambiance... Kortom Om bij Ajax te spelen is een uitdaging en je moet haast zelf wel een nepsupporter zijn als je Ajax als tweederangs beschouwd ten opzichte van een subtopper in het buitenland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lekker kortzichtig weer. De eredivisie stelt geen ruk voor. Zowel sportief als financieel valt er elders veel meer te halen. Je kan spelers als Heitinga niet verwijten dat hij nog een jaartje of 2 in de PL wilt spelen, aangezien de PL DE mooiste competitie ter wereld is.
Dat hij nu wat meer aandacht krijgt van journalisten, omdat wij opzoek moeten naar vervanger(s) voor Vertonghen, lijkt me vrij logisch.
Dat hij netjes tijd maakt voor de journalisten en simpel zegt, "Ik keer zeker terug, maar weet nog niet wanneer". Lijkt me ook logisch.
Maar dat een Ajax-supporter een RAS-AJACIED zo behandeld, is tekenent voor de generatie van vandaag de dag. Straks ga je ook nog zeggen dat Cruijff een nep Ajacied is omdat hij ooit Feyenoord verkoos boven Ajax...
Heitinga, United uit. Enough said. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Jongens, dit is de mening van Stanley! Laat hem deze mening hebben! We zijn uiteindelijk allemaal Ajacied, maar om nu 1 persoon af te vallen omdat hij niet dezelfde mening heeft als jouw is een beetje raar!
Ik ben het ook niet eens met Stanley zijn mening, maar een forum is nou eenmaal om je eigen mening te uiten!! Dus Stanley, als jij die mening hebt zou ik hem gewoon behouden!
Heitinga is in mijn ogen evenwel geen Nep-Ajacied!! Hij is een jongen die graag nog even een paar seizoenen in het buitenland wilde spelen! En aangezien de kans bij Everton zich aandiende is het zijn goed recht deze kans te pakken! Of mag iemand alleen de kans pakken als Real, Manchester, Barcelona of AC Milan zich aandient?? Want dat zou het betekenen dat elke speler die naar het buitenland is vertrokken een Nep-Ajacied is, ook omdat veel spelers roepen dat ze OOIT nog terugkeren!! |
|
|
|
|
Booya4afca(2)
|
|
|
Mening hebben mag hij zeker. Heb ik ook ;).
Al gaan bij mij, bij het lezen van de titel, mijn haren recht overeind staan. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2012 - 12:37 schreef Booya4afca(2) het volgende:Mening hebben mag hij zeker. Heb ik ook ;). Al gaan bij mij, bij het lezen van de titel, mijn haren recht overeind staan. Bij mij ook, maar hij is topicstarter en bepaald de titel! En om hem daar nu verbaal op aan te vallen vind ik niet nodig! Discussier met hem en probeer hem te overtuigen zijn mening bij te stellen!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
JOHNNY HEITINGA////////////RAS-AJACIED////////////////HELD
|
|
|
|
|
Booya4afca(2)
|
|
|
quote: Klasse Filmpje Alli..
Patrick V _O_ |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Stanley, ja het is je eigen mening, maar ik vind het toch wel kortzichtig hoor. Een topsporter moet altijd het hoogste nastreven om het meest uit zichzelf te halen. En het hoogste is niet Nederland. Als John hier was gebleven had hij zichzelf tekort gedaan. Als je echt fan ben dan gun je iemand ook die uitdaging.
Johnny Heitinga is een ras-Ajacied, toen, nu and altijd. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2012 - 15:55 schreef Eide het volgende:Stanley, ja het is je eigen mening, maar ik vind het toch wel kortzichtig hoor. Een topsporter moet altijd het hoogste nastreven om het meest uit zichzelf te halen. En het hoogste is niet Nederland. Als John hier was gebleven had hij zichzelf tekort gedaan. Als je echt fan ben dan gun je iemand ook die uitdaging. Johnny Heitinga is een ras-Ajacied, toen, nu and altijd. Inderdaad ok heb ook liever dat de grote spelers blijven maar snap best dat ze weggaan. Beter loon sterkere competitie enz. enz. Dat gun je je helden toch wel? Naar mijn mening is Heitinga toch wel een echte Ajacied! En wie zegt dat ie niet terugkomt? Tijd zal het leren! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2012 - 20:27 schreef Hummel10 het volgende:[..] Inderdaad ok heb ook liever dat de grote spelers blijven maar snap best dat ze weggaan. Beter loon sterkere competitie enz. enz. Dat gun je je helden toch wel? Naar mijn mening is Heitinga toch wel een echte Ajacied! En wie zegt dat ie niet terugkomt? Tijd zal het leren! Heitinga zei ook al eens, dat hij eigenlijk de Terry van Ajax wou worden. maar omdat hij zich wou meten met de top ging hij weg, en de rest zal ook wel een rol hebbem gespeeld. maar wees blij dat ie trerug komt mensejes. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2012 - 20:27 schreef Hummel10 het volgende:[..] Inderdaad ok heb ook liever dat de grote spelers blijven maar snap best dat ze weggaan. Beter loon sterkere competitie enz. enz. Dat gun je je helden toch wel? Naar mijn mening is Heitinga toch wel een echte Ajacied! En wie zegt dat ie niet terugkomt? Tijd zal het leren! Nee dat gun ik ze niet, als ze vertrekken maken ze Ajax zwakker en ik wordt niet blij van een zwakker Ajax.. Komt nog bij dat we ze in Europa tegen kunnen komen en dan spelen ze zelfs bij de concurrenten.... Nee sorry geen respect voor.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2012 - 20:38 schreef remco k het volgende:[..] Nee dat gun ik ze niet, als ze vertrekken maken ze Ajax zwakker en ik wordt niet blij van een zwakker Ajax.. Komt nog bij dat we ze in Europa tegen kunnen komen en dan spelen ze zelfs bij de concurrenten.... Nee sorry geen respect voor.. dus jij gunde Suarez en Steek geen transfer"? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2012 - 00:49 schreef Nenam_tiL het volgende:Oja even wat anders Ajax schrijf je altijd met een hoofdletter......ik weet het..... flauw,maar dat is mijn mening Doe niet zo dom man, op de Meer stond het ook met kleine letters. Zelfde originele letters die nu bij de ingang Arena staan op het dek. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik zeg toch flauw ouwe.....neem niet alles serieus |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Op speciaal verzoek van enkele zeer gewaardeerde forumgabbers heb ik de topic hoofdlijn aangepast. Ik zal geen namen noemen (Joduh :-)) hahahaha.
Maar ik begrijp dat de stelling heel erg scherp is. Mijn punt heb ik inderdaad gemaakt en verder heb ik niets tegen Johnny. Hij is tenslotte net als ik supporter van Ajax ... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2012 - 12:34 schreef amsterdammer113 het volgende:Jongens, dit is de mening van Stanley! Laat hem deze mening hebben! We zijn uiteindelijk allemaal Ajacied, maar om nu 1 persoon af te vallen omdat hij niet dezelfde mening heeft als jouw is een beetje raar! Ik ben het ook niet eens met Stanley zijn mening, maar een forum is nou eenmaal om je eigen mening te uiten!! Dus Stanley, als jij die mening hebt zou ik hem gewoon behouden! Heitinga is in mijn ogen evenwel geen Nep-Ajacied!! Hij is een jongen die graag nog even een paar seizoenen in het buitenland wilde spelen! En aangezien de kans bij Everton zich aandiende is het zijn goed recht deze kans te pakken! Of mag iemand alleen de kans pakken als Real, Manchester, Barcelona of AC Milan zich aandient?? Want dat zou het betekenen dat elke speler die naar het buitenland is vertrokken een Nep-Ajacied is, ook omdat veel spelers roepen dat ze OOIT nog terugkeren!! Mooi gezegd man, top! Jij Nenam en Joduh zijn voor mij toch de diehards waar ik een zeer goed gevoel bij heb. Ik weet dat jullie het niet met me eens zijn. Respect voor jullie reactie mannen en de topic is hopelijk naar jullie waardering aangepast en ik hoop dat iedereen hier mee kan leven.
Groeten! |
|
|
|