BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heitinga Ras Ajacied, voetbalt toch liever bij subtopper in Liverpool!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 april 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2012 - 21:35 schreef Stanley het volgende:

[..]

Mooi gezegd man, top! Jij Nenam en Joduh zijn voor mij toch de diehards waar ik een zeer goed gevoel bij heb. Ik weet dat jullie het niet met me eens zijn. Respect voor jullie reactie mannen en de topic is hopelijk naar jullie waardering aangepast en ik hoop dat iedereen hier mee kan leven.

Groeten!
Wat mij betreft wel Stan
Stanley
 Stanley - zaterdag 28 april 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2012 - 20:16 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

eens...kappen en topic titel aanpassen''onze johhny geen ajacied fock you vette kingkong''
Lucht het op? En by the way ik ben Johnny wel vaker tegengekomen en dan niet op zuid en geloof me dat Johnny mij echt niet op mijn muil wil slaan. Ik weet zeker dat het niet in hem is opgekomen hahahaha
Stanley
 Stanley - zaterdag 28 april 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2012 - 21:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wat mij betreft wel Stan
Mooi! op naar het kampioenschap !!! Yessss
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 28 april 2012 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2012 - 21:35 schreef Stanley het volgende:

[..]

Mooi gezegd man, top! Jij Nenam en Joduh zijn voor mij toch de diehards waar ik een zeer goed gevoel bij heb. Ik weet dat jullie het niet met me eens zijn. Respect voor jullie reactie mannen en de topic is hopelijk naar jullie waardering aangepast en ik hoop dat iedereen hier mee kan leven.

Groeten!
Van mij had je de topicnaam niet hoeven aanpassen hoor! Tis jouw mening, maar zoals hij er nu staat is hij ook goed! ;-)

Maar een forum is altijd leuk wanneer een goede discussie oplaait! Beter dan dat we het altijd met elkaar eens zouden zijn!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 28 april 2012 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2012 - 21:38 schreef Stanley het volgende:

[..]

Lucht het op? En by the way ik ben Johnny wel vaker tegengekomen en dan niet op zuid en geloof me dat Johnny mij echt niet op mijn muil wil slaan. Ik weet zeker dat het niet in hem is opgekomen hahahaha
Hahahahahahahahaha Johnny op het forum???? Whahahahahahahahaha ;-)
Stanley
 Stanley - zaterdag 28 april 2012 - 21:46   quote  deeplink  
Hahahahahahahahahaha een beetje rellen op zijn tijd !!!
Ride
 Ride - zaterdag 28 april 2012 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2012 - 21:07 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik zeg toch flauw ouwe.....neem niet alles serieus
Ken ik nu ook tegen jou zeggen soepstengel ;)

En hulde voor de topicnaam wijziging.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 april 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2012 - 22:08 schreef Ride het volgende:

[..]

Ken ik nu ook tegen jou zeggen soepstengel ;)

En hulde voor de topicnaam wijziging.
Soepstengel??.......moet ik ff naar het noorden komen ouwe.....:)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 28 april 2012 - 22:13   quote  deeplink  
RELLEN!!!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 april 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2012 - 22:13 schreef amsterdammer113 het volgende:
RELLEN!!!!!
Moet tie wel ff die blaffers weg leggen
Ride
 Ride - zaterdag 28 april 2012 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2012 - 22:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

Moet tie wel ff die blaffers weg leggen
Is goed.
ff lekker ouderwets kletsen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 april 2012 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2012 - 22:28 schreef Ride het volgende:

[..]

Is goed.
ff lekker ouderwets kletsen
Ja man over Ajax........en uren lang over je motor trips
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2012 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2012 - 12:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het best wel vaak met je eens, Stanley, maar dit topic getuigt niet bepaald van respect ten aanzien van een van onze oud-spelers. En wat voor één, een ras-Ajacied. Zoals elke speler, wilde ook John Heitinga een buitenlands avontuur. Dat wil volgens mij elke voetballer wel. Daarnaast is John pas 28 jaar, logisch dus, dat hij zijn avontuur in de buitenlandse competities nog wil afmaken, voordat hij naar Ajax terugkeert. Veel spelers hebben weinig of geen clubliefde, maar juist John Heitinga wèl. Ik heb hem nog nooit negatief over Ajax horen praten. Daarom zeg ik: John Heitinga, wanneer je er ook klaar voor bent, welkom thuis bij Ajax!
+10000!
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2012 - 22:41   quote  deeplink  
een fenomeen. meneertje kwam wel ff de schaal uitreiken vorig jaar. dat hij nog in engeland wil spelen, groot gelijk! die komt wel terug hoor. wat een fantastisch mens is john toch

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 april 2012 door Loetje --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 28 april 2012 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2012 - 22:41 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
wat een belachelijk topic! een schande!

een fenomeen. meneertje kwam wel ff de schaal uitreiken vorig jaar. dat hij nog in engeland wil spelen, groot gelijk! die komt wel terug hoor. wat een fantastisch mens is john toch
Hoezo??? Het is een mening, mag dat ook al niet meer???

Jezus mensen, wat kunnen jullie je druk maken om een mening van een ander!! Leer nou eens te respecteren dat iedereen een andere mening kan hebben! Wat zou een forum zijn zonder die verschillende meningen????
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2012 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2012 - 22:43 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hoezo??? Het is een mening, mag dat ook al niet meer???

Jezus mensen, wat kunnen jullie je druk maken om een mening van een ander!! Leer nou eens te respecteren dat iedereen een andere mening kan hebben! Wat zou een forum zijn zonder die verschillende meningen????
daarom geef ik die mening, en mijn mening is dat ik het een schandalig topic vind. mag toch?
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 april 2012 - 22:51   quote  deeplink  
ik heb hem aangepast maar het topic vind ik belachelijk. en dat is mijn mening. boeit me ook niet veel als andere daar het niet mee eens zijn!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 april 2012 door Loetje --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 28 april 2012 - 23:05   quote  deeplink  
slot er op

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 april 2012 door Nenam_tiL --
remco k
 remco k - zondag 29 april 2012 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 april 2012 - 20:42 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

dus jij gunde Suarez en Steek geen transfer"?
Dat staat er toch??? Ik wil Ajax zo sterk mogelijk hebben, en aangezien echte clubliefde bij spelers niet meer bestaat heb ik ook heel weinig liefde voor spelers die vertrekken, ze laten ons in de steek en maken de concurrentie in Europa sterker en Ajax zwakker..
hippy
 hippy - zondag 29 april 2012 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 11:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat staat er toch??? Ik wil Ajax zo sterk mogelijk hebben, en aangezien echte clubliefde bij spelers niet meer bestaat heb ik ook heel weinig liefde voor spelers die vertrekken, ze laten ons in de steek en maken de concurrentie in Europa sterker en Ajax zwakker..
Wat ben jij naief joh...jij wil toch ook zoveel mogelijk verdienen...
remco k
 remco k - zondag 29 april 2012 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 15:29 schreef hippy het volgende:

[..]

Wat ben jij naief joh...jij wil toch ook zoveel mogelijk verdienen...
Waar zeg ik dat hun keuze niet logisch is dan??? En het is eerder naïef om deze jongens stuk voor stuk als held te bestempelen terwijl ze gewoon de tegenstanders in Europa sterker maken en 99% niet terug keert naar onze ploeg..
hippy
 hippy - zondag 29 april 2012 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 16:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat hun keuze niet logisch is dan??? En het is eerder naïef om deze jongens stuk voor stuk als held te bestempelen terwijl ze gewoon de tegenstanders in Europa sterker maken en 99% niet terug keert naar onze ploeg..
Dat is hun keuze...respecteer dat gewoon...ik vind wel dat ze dan niet moeten roepen dat ze terug komen...
remco k
 remco k - zondag 29 april 2012 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 16:39 schreef hippy het volgende:

[..]

Dat is hun keuze...respecteer dat gewoon...ik vind wel dat ze dan niet moeten roepen dat ze terug komen...
Zal ik dat zelf even bepalen kerel.. Ik heb een hekel aan dat soort mannetjes, geen enkel respect voor de club die je heeft gebracht tot de speler die je nu bent en het is ook niet bepaald zo dat ze hier slecht zouden verdienen..

Everton verkiezen boven Ajax in de hoogtijdagen van je carriere, dat is gewoon de keiharde werkelijkheid en dat alleen maar voor het geld... dat je op je 26e naar Real, Barcelona, Mautd Juventus of AC Milan gaat kan ik meel leven...

Als je als goede speler ajax verlaat, doe dat dan voor de absolute top en niks minder...
hippy
 hippy - zondag 29 april 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 16:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Zal ik dat zelf even bepalen kerel.. Ik heb een hekel aan dat soort mannetjes, geen enkel respect voor de club die je heeft gebracht tot de speler die je nu bent en het is ook niet bepaald zo dat ze hier slecht zouden verdienen..

Everton verkiezen boven Ajax in de hoogtijdagen van je carriere, dat is gewoon de keiharde werkelijkheid en dat alleen maar voor het geld... dat je op je 26e naar Real, Barcelona, Mautd Juventus of AC Milan gaat kan ik meel leven...

Als je als goede speler ajax verlaat, doe dat dan voor de absolute top en niks minder...
Hahaha...je hebt gelijk...i give in...KAMPIOENEN. Heb geen zin om te ruzieen...proost kerel
Stanley
 Stanley - zondag 29 april 2012 - 16:56   quote  deeplink  
Wat zijn we toch dubbel.

Ik gun alle voetballers een avontuur en financiële onafhankelijkheid, maar wat ik echt gek vind is dat een hele hoop forum leden / Ajax supporters het niet gek vinden dat een voetballer liever bij een buitenlandse subtopper loopt te voetballen.

Natuurlijk zijn er in de eredivisie zwakke broeders maar dat is in iedere competitie het geval.

Maar een buitenlandse subtopper speelt geen Champions League en AJAX WEL!!!!

En hoe meer voetballers die meerdere jaren in het buitenland hebben gevoetbald, financieel RUIMSCHOOTS onafhankelijk zijn, terug naar Ajax komen, indien zij ook daadwerkelijk een versterking zijn. Des te groter is de kans dat we ook daadwerkelijk ver in dat toernooi kunnen komen.

Feijenoor, PSV, AZ, Twente, Roda JC, Heerenveen, Groningen, en vanwege de haat ook ADO en Utrecht zijn toch hele interessante wedstrijden voor een voetballer om te spelen.

Denk hierbij de interlandkalender ter aanvulling en je hebt een zeer interessant voetbalseizoen om te spelen. Hier en daar een iets minder wedstrijdje maar gezien de vermoeidheid zouden deze wedstrijden juist een verademing moeten zijn.

Dus in mijn beleving en alle feiten bij elkaar opgeteld kan ik de logica niet ontdekken dat je iemand een rasAjacied noemt, zelf een RasAjaxsupporter bent en het te begrijpen dat iemand liever voor een paar extra centen blijft hangen bij een buitenlandse subtopper terwijl hij bij de mooiste club in de wereld kan voetballen!!!!!!!!!!

Reageer nou eens inhoudelijk op de feiten met feiten en niet met emotie waar je niet over hebt nagedacht kwa logica.
remco k
 remco k - zondag 29 april 2012 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 16:56 schreef Stanley het volgende:
Wat zijn we toch dubbel.

Ik gun alle voetballers een avontuur en financiële onafhankelijkheid, maar wat ik echt gek vind is dat een hele hoop forum leden / Ajax supporters het niet gek vinden dat een voetballer liever bij een buitenlandse subtopper loopt te voetballen.

Natuurlijk zijn er in de eredivisie zwakke broeders maar dat is in iedere competitie het geval.

En hoe meer voetballers die meerdere jaren in het buitenland hebben gevoetbald, financieel RUIMSCHOOTS onafhankelijk zijn, terug naar Ajax komen, indien zij ook daadwerkelijk een versterking zijn. Des te groter is de kans dat we ook daadwerkelijk ver in dat toernooi kunnen komen.

Feijenoor, PSV, AZ, Twente, Roda JC, Heerenveen, Groningen, en vanwege de haat ook ADO en Utrecht zijn toch hele interessante wedstrijden voor een voetballer om te spelen.

Denk hierbij de interlandkalender ter aanvulling en je hebt een zeer interessant voetbalseizoen om te spelen. Hier en daar een iets minder wedstrijdje maar gezien de vermoeidheid zouden deze wedstrijden juist een verademing moeten zijn.

Dus in mijn beleving en alle feiten bij elkaar opgeteld kan ik de logica niet ontdekken dat je iemand een rasAjacied noemt, zelf een RasAjaxsupporter bent en het te begrijpen dat iemand liever voor een paar extra centen blijft hangen bij een buitenlandse subtopper terwijl hij bij de mooiste club in de wereld kan voetballen!!!!!!!!!!

Reageer nou eens inhoudelijk op de feiten met feiten en niet met emotie waar je niet over hebt nagedacht kwa logica.
+1
thomASS
 thomASS - zondag 29 april 2012 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 16:56 schreef Stanley het volgende:
Wat zijn we toch dubbel.

Schrap Roda, Heerenveen, Groningen, Ado en Utrecht maar van je lijstje. Als voetballer wil je hoger op en liever 4 miljoen dan max 1 miljoen verdienen. Elke Ajaxsupporter zou zeggen, als ik voetballer was dan blijf ik mijn hele leven bij Ajax. Maar dat is makkelijk praten.

Uit jouw conclusie blijkt dus dat er GEEN ras Ajacieden bestaan. ;p

Oh Johnny, zing een liedje voor mij alleen
Oh Johnny; want voor mij ben je nummer één (Behalve voor Stanley, de Frank de Boer en ras Ajacied John Heitinga hater.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2012 door thomASS --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 29 april 2012 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 17:54 schreef thomASS het volgende:

[..]

Schrap Roda, Heerenveen, Groningen, Ado en Utrecht maar van je lijstje. Als voetballer wil je hoger op en liever 4 miljoen dan max 1 miljoen verdienen. Elke Ajaxsupporter zou zeggen, als ik voetballer was dan blijf ik mijn hele leven bij Ajax. Maar dat is makkelijk praten.

Oh Johnny; want voor mij ben je nummer één (Behalve voor Stanley ,de Frank de Boer en ras Ajacied John Heitinga hater.
Slaat als een lul op een drumstel ouwe......kappen hiermee.
Je draaft door en je zet Stanley totaal verkeerd neer hierzo,nergens voor nodig
remco k
 remco k - zondag 29 april 2012 - 17:59   quote  deeplink  
quote:

[..]

Oh Johnny; want voor mij ben je nummer één (Behalve voor Stanley, de Frank de Boer en ras Ajacied John Heitinga hater.
Inderdaad, die bestaan niet meer.. Tenminste niet op het veld..
remco k
 remco k - zondag 29 april 2012 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 17:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Slaat als een lul op een drumstel ouwe......kappen hiermee.
Je draaft door en je zet Stanley totaal verkeerd neer hierzo,nergens voor nodig
Ook Tomass mag zijn mening hebben volgens mij??? Stanley zet zichzelf neer, en doet dat bewust..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 29 april 2012 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 17:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook Tomass mag zijn mening hebben volgens mij??? Stanley zet zichzelf neer, en doet dat bewust..
Elkaar afmaken zijn wij goed in Remco,jij en ik..........laten we het daar bij laten,laat dat geen voorbeeld zijn.
Stanley bedoeld het goed,drukt zich wat ongelukkig uit......maar is echt wel een Ajacied.

We zijn allemaal het voormalig bestuurhaters.......maar spelers nooit,zie het een beetje in perspectief,zo moeilijk is dat toch niet
remco k
 remco k - zondag 29 april 2012 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 18:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Elkaar afmaken zijn wij goed in Remco,jij en ik..........laten we het daar bij laten,laat dat geen voorbeeld zijn.
Stanley bedoeld het goed,drukt zich wat ongelukkig uit......maar is echt wel een Ajacied.

We zijn allemaal het voormalig bestuurhaters.......maar spelers nooit,zie het een beetje in perspectief,zo moeilijk is dat toch niet
Ik zie het prima en heb er geen moeite mee, Stanley heeft er ook geen moeite mee hoe men reageerd, denk dat jij het nu weer groter maakt dan dat het is..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 29 april 2012 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 18:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie het prima en heb er geen moeite mee, Stanley heeft er ook geen moeite mee hoe men reageerd, denk dat jij het nu weer groter maakt dan dat het is..
Mischien heb je gelijk.......laat ik het hierbij
remco k
 remco k - zondag 29 april 2012 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 18:08 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Weet je wat het is kerel, als je een uitgesproken mening hebt over bepaalde zaken, zullen er terecht of onterecht altijd mensen zijn die jou daarop zullen aanvallen. Dat roept men met bepaalde zaken over zichzelf af... Als het goed is snap je dat, we hebben het namelijk beiden erg veel in onze manier van posten zitten..:-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 29 april 2012 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 18:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet je wat het is kerel, als je een uitgesproken mening hebt over bepaalde zaken, zullen er terecht of onterecht altijd mensen zijn die jou daarop zullen aanvallen. Dat roept men met bepaalde zaken over zichzelf af... Als het goed is snap je dat, we hebben het namelijk beiden erg veel in onze manier van posten zitten..:-)
Ja tuurlijk snap ik dat,wij hebben beide al een ban gehad.....zegt genoeg.
Maar dat neemt niet weg dat ik het voor bepaalde mensen mag/wil opnemen....kan namenlijk slecht tegen onrecht.
Stanley slingert iets op het forum......en hij heeft een punt,wat dat terug komen betreft,maar om dan te zeggen dat hij een hater is gaat me te ver.....vandaar dat ik reageer
Bovendien heeft hij zijn topic aangepast
remco k
 remco k - zondag 29 april 2012 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 18:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja tuurlijk snap ik dat,wij hebben beide al een ban gehad.....zegt genoeg.
Maar dat neemt niet weg dat ik het voor bepaalde mensen mag/wil opnemen....kan namenlijk slecht tegen onrecht.
Stanley slingert iets op het forum......en hij heeft een punt,wat dat terug komen betreft,maar om dan te zeggen dat hij een hater is gaat me te ver.....vandaar dat ik reageer
Bovendien heeft hij zijn topic aangepast
Ik vind het ook zeker geen hater, dat anderen zo vinden, ik denk niet dat Stanley zich er druk over maakt...:-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 29 april 2012 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 18:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het ook zeker geen hater, dat anderen zo vinden, ik denk niet dat Stanley zich er druk over maakt...:-)
Ik hoop van niet.......denk het ook niet,maar buiten dat.....je kent me toch??
Stanley
 Stanley - zondag 29 april 2012 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 18:08 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nenam maakt het zeker niet groter. Nenam is als ik en komt op voor de mensen bij wie hij een goed gevoel heeft. En dat is een mooie eigenschap en ik ben hem hiervoor dankbaar.

Jij hebt in die zin zeker een punt dat wanneer je heel duidelijk een standpunt inneemt waar dan ook in dit leven je altijd voor- en tegenstanders zult vinden.

En dus ook mensen die zich als een ASS gedragen !

Ik ben supporter van Ajax en als mens kritisch op alles dat ik waarneem. Ik verschuil me nergens achter en wanneer achteraf blijkt dat ik het fout had voel ik me nooit te groot om dit toe te geven en eventueel mijn excuses te maken.

Ik had heel duidelijk een mening over Martin Jol en was een van de eerste die dit zowel op dit forum als in een email aan de supportersclub uitte.

Ik had een mening over El Hamdahufter.

Ik had ook heel duidelijk een mening over van de Boog en consorten en later Ten Have en marionetten.

En ja ook over Frank de Boer, maar helaas zijn er een hoop mensen met het IQ van een garnaal en kunnen niet een opmerking of mening in de tijd van handelen plaatsen...

Toen ik mijn topic over Frank aanmaakte speelde Ajax zeer beroerd en ik snapte zijn keuzes niet. Ik snapte de instelling van het team niet. En ik snapte niet waarom een efficiente spits als Bulykin niet werd opgesteld. Ik snapte ook niet waarom half Ajax1 geblesseerd was, etc etc.

Alleen boven verwachting met extreem veel geluk zowel intern als extern is het kwartje toch nog ten gunste van Frank Kazan gevallen. De trainer met een gouden pik!Hahahaha. Geweldig.

En hij heeft het geheel toch aan de praat gekregen en daarom heb ik mijn topic Frank de Boer: inpakken en wegwezen aangepast. Ter Ere van hem en zijn 2e kampioenschap in 2 jaar.

Neem niet weg dat ik mijn emotie en kritiek zal blijven hebben en uiten en ook op dit forum. Goed voor discussie. Want zonder discussie geen forum.

En ondertussen koester ik mijn forumvriendschappen met mensen als Nenam, Joduh, Amsterdammer en nog meer uiteraard. maar juist zij omdat ik bij dit topic heb gemerkt dat zij het hier en daar anders zien maar het toch op kunnen brengen om dit op een vriendschappelijk en respectvolle manier te laten weten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2012 door Stanley --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 29 april 2012 - 19:00   quote  deeplink  
Geef toe dat ik voor bepaalde mensen een voorkeur heb.......heeft iedereen denk ik.
Stanley hoort daar bij.....wil niet zeggen dat ik alles klakkeloos accepteer,maar verdedig mijn gappies wel
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 30 april 2012 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 18:28 schreef Stanley het volgende:

[..]

Nenam maakt het zeker niet groter. Nenam is als ik en komt op voor de mensen bij wie hij een goed gevoel heeft. En dat is een mooie eigenschap en ik ben hem hiervoor dankbaar.

Jij hebt in die zin zeker een punt dat wanneer je heel duidelijk een standpunt inneemt waar dan ook in dit leven je altijd voor- en tegenstanders zult vinden.

En dus ook mensen die zich als een ASS gedragen !

Ik ben supporter van Ajax en als mens kritisch op alles dat ik waarneem. Ik verschuil me nergens achter en wanneer achteraf blijkt dat ik het fout had voel ik me nooit te groot om dit toe te geven en eventueel mijn excuses te maken.

Ik had heel duidelijk een mening over Martin Jol en was een van de eerste die dit zowel op dit forum als in een email aan de supportersclub uitte.

Ik had een mening over El Hamdahufter.

Ik had ook heel duidelijk een mening over van de Boog en consorten en later Ten Have en marionetten.

En ja ook over Frank de Boer, maar helaas zijn er een hoop mensen met het IQ van een garnaal en kunnen niet een opmerking of mening in de tijd van handelen plaatsen...

Toen ik mijn topic over Frank aanmaakte speelde Ajax zeer beroerd en ik snapte zijn keuzes niet. Ik snapte de instelling van het team niet. En ik snapte niet waarom een efficiente spits als Bulykin niet werd opgesteld. Ik snapte ook niet waarom half Ajax1 geblesseerd was, etc etc.

Alleen boven verwachting met extreem veel geluk zowel intern als extern is het kwartje toch nog ten gunste van Frank Kazan gevallen. De trainer met een gouden pik!Hahahaha. Geweldig.

En hij heeft het geheel toch aan de praat gekregen en daarom heb ik mijn topic Frank de Boer: inpakken en wegwezen aangepast. Ter Ere van hem en zijn 2e kampioenschap in 2 jaar.

Neem niet weg dat ik mijn emotie en kritiek zal blijven hebben en uiten en ook op dit forum. Goed voor discussie. Want zonder discussie geen forum.

En ondertussen koester ik mijn forumvriendschappen met mensen als Nenam, Joduh, Amsterdammer en nog meer uiteraard. maar juist zij omdat ik bij dit topic heb gemerkt dat zij het hier en daar anders zien maar het toch op kunnen brengen om dit op een vriendschappelijk en respectvolle manier te laten weten.
Kijk en daarom hou ik zo van een forum! Je hebt een eigen mening, ventileert dit en past deze mening aan als achteraf blijkt dat je fout zat!! Je bent enkel eerlijk naar jezelf! Een eigenschap die veel mensen niet beschikken!! Jij wel en daar mag je trots op wezen!! Hordes mensen lopen in een lange sliert achter elkaar aan, omdat ze denken dat dit de goede weg is maar worden kritisch en boos als het uiteindelijk niet de goede weg blijkt te wezen!! Ikzelf ben net als Stanley, bewandel een andere route en als ik uiteindelijk ongelijk krijg ben ik niet te beroerd dit te erkennen!!

Maar gasten, 1 ding moeten we niet vergeten!! Hoe iemands zijn mening ook is, we zijn allemaal AJACIED!!!!!
Loetje
 Loetje - maandag 30 april 2012 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2012 - 07:54 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Kijk en daarom hou ik zo van een forum! Je hebt een eigen mening, ventileert dit en past deze mening aan als achteraf blijkt dat je fout zat!! Je bent enkel eerlijk naar jezelf! Een eigenschap die veel mensen niet beschikken!! Jij wel en daar mag je trots op wezen!! Hordes mensen lopen in een lange sliert achter elkaar aan, omdat ze denken dat dit de goede weg is maar worden kritisch en boos als het uiteindelijk niet de goede weg blijkt te wezen!! Ikzelf ben net als Stanley, bewandel een andere route en als ik uiteindelijk ongelijk krijg ben ik niet te beroerd dit te erkennen!!

Maar gasten, 1 ding moeten we niet vergeten!! Hoe iemands zijn mening ook is, we zijn allemaal AJACIED!!!!!
respect!
Loetje
 Loetje - maandag 30 april 2012 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 april 2012 - 19:00 schreef Nenam_tiL het volgende:
Geef toe dat ik voor bepaalde mensen een voorkeur heb.......heeft iedereen denk ik.
Stanley hoort daar bij.....wil niet zeggen dat ik alles klakkeloos accepteer,maar verdedig mijn gappies wel
hahaha i know
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 30 april 2012 - 08:19   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dus je bent een hater als je een andere mening hebt??? Pffffffffffffffff ik haat kakkies, gemeentehoeren, hagenieten, kaaskoters, kutrechters en ponyneukers maar spelers van Ajax niet!!! Ok 1tje dan: El hamniks!! Jij zal misschien houden van deze clubs en speler! Ik niet en kom er openlijk voor uit dat ik ze haat!! Heeft Stanley toegegeven dat hij Frank de Boer en Heitinga haat dan???
Stanley
 Stanley - maandag 30 april 2012 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2012 - 08:19 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Dus je bent een hater als je een andere mening hebt??? Pffffffffffffffff ik haat kakkies, gemeentehoeren, hagenieten, kaaskoters, kutrechters en ponyneukers maar spelers van Ajax niet!!! Ok 1tje dan: El hamniks!! Jij zal misschien houden van deze clubs en speler! Ik niet en kom er openlijk voor uit dat ik ze haat!! Heeft Stanley toegegeven dat hij Frank de Boer en Heitinga haat dan???
hahahahahaha,
en daar sluit ik me helemaal bij aan!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heitinga Ras Ajacied, voetbalt toch liever bij subtopper in Liverpool!!!

0.0086557