BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord-shirt wil niet op de foto met Kroonprins

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 27 april 2012 - 00:21   quote  deeplink  
Feyenoord-shirt wil niet op de foto met Kroonprins

Commandant der Landstrijdkrachten Mart de Kruif is een hartstochtelijk supporter van de Rotterdamse club. In zijn kantoor hangt dan ook een Feyenoord-shirt. Zijn hoge gasten dienden na afloop van een ontmoeting steevast op de foto te gaan met het roodwitte shirt.

Bij velen stemde het shirt daarin toe, behalve bij Kroonprins Willem Alexander, die hij weigerde. Dat zegt de Kruif in het boek 'Wij houden van die club'. Het Feyenoord-shirt zei: 'daar ga ik niet bij zitten, want ik hou niet van woorden zonder daden'

Toen zei ik: 'Koninklijke Hoogheid, u begrijpt er echt niets van. Feyenoord en voetbal zijn zaken die je niet met elkaar moet verbinden. Je bent voor altijd Feyenoord-fan, hoe ze ook spelen.'

De Oranjes komen vrijwel nooit met hun voorkeur van club naar buiten, maar in 2008 bracht nota bene het Parool het verhaal dat Willem Alexander een voorkeur had voor Feyenoord en dat zijn vrouw Maxima een voorkeur had voor Ajax.

Dat vertelde toen de Argentijnse ex-international Leopoldo Luque in een uitgebreid interview met de krant La Nácion. 'We zijn gevraagd niet te veel te vertellen,'' bekende Luque, maar hij wilde wel kwijt dat de prins fan is van Feyenoord. Máxima daarentegen steunt Ajax.'

Het lijkt er dan ook op dat Maxima haar man heeft geadviseerd om voor een andere club te gaan en dat hij hieraan gehoor heeft gegeven. Prins Pieter Christiaan, die er openlijk er voor uitkomt Feyenoorder te zijn, moet maar eens goed met zijn neef gaan praten. Feyenoord staat immers bekend als club van het volk. Iets wat juist een toekomstig vorst zou moeten aanspreken.

Bron: mea magna pollice

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 april 2012 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 27 april 2012 - 00:22   quote  deeplink  
Opvallend verhaal.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 27 april 2012 - 00:25   quote  deeplink  
OpmerkeLIJK!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 27 april 2012 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2012 - 00:25 schreef hoogvliet010 het volgende:
OpmerkeLIJK!
Zekers! Wel begrijpeLIJK.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 27 april 2012 - 00:27   quote  deeplink  
KoninkLIJKe lul..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 27 april 2012 - 00:32   quote  deeplink  
Anarchie!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 27 april 2012 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2012 - 00:32 schreef FR-Henk het volgende:
Anarchie!
eens!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 27 april 2012 - 00:41   quote  deeplink  
+1
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 27 april 2012 - 04:44   quote  deeplink  
kwoonpwins is jawig wandaag!
el-loco
 el-loco - vrijdag 27 april 2012 - 07:57   quote  deeplink  
Zo typerend, ik zat vanochtend dat ochtendprogramma van die Jinek en dat andere lekkere ding te kijken. Zegt dat wijf tegen die baal hooi van een Roy zondag kunnen we kampioen worden. Vervolgens zit er een oud minister die ook aangeeft dat die in 95 bij een huldiging van020 was. Ze spreken in we vorm. Ik heb een boodschap!
WE SHALL NOT BE MOVED!
tomson
 tomson - vrijdag 27 april 2012 - 08:29   quote  deeplink  
Ook gezien...gelijk uitslag in m'n nek. Wat een eng volk zeg!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord-shirt wil niet op de foto met Kroonprins









0.0046749